Machtigste persoon van de wereld volgens Forbes.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat dus.
Altijd dat gedoe hier alsof Poetin een soort super president/generaal is. 😂
Gemiste kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:32 schreef skysherrif het volgende:
als ie geen wall street puppet zegt nu is ie gek
quote:
helemaal eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:35 schreef opperkleurder het volgende:
Dit vind ik het sterkste punt van Trump. Geen bemoeienis meer in gewapende conflicten buiten de VS. Heeft alleen maar voor meer problemen gezorgd.
Je zou maar tegenover zo'n mongool staan, je smoel recht houden is dan echt verdomde moeilijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt Cliton, rot op met dat tyfus lachje
Zo erg is die presentator toch niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je zou maar tegenover zo'n mongool staan, je smoel recht houden is dan echt verdomde moeilijk.
quote:
Bazenfilmquote:
Wel Clintons schuld, die zoekt vandaag echt actief de aanval.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:36 schreef OMG het volgende:
Het begon zo lekker, nu lijkt het wel weer het eerste debat.
Ja het is weer afgegleden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:36 schreef OMG het volgende:
Het begon zo lekker, nu lijkt het wel weer het eerste debat.
Omdat Rusland nagenoeg geen democratie heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Machtigste persoon van de wereld volgens Forbes.
Putingod
Heeft daar niets mee te maken. Clinton koestert een gemaakte, enigszins ongemakkelijke lach.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je zou maar tegenover zo'n mongool staan, je smoel recht houden is dan echt verdomde moeilijk.
Wat maakt het uit? wat ze zeggen veranderd niet per streamquote:
Bij info welquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? wat ze zeggen veranderd niet per stream
Dat verbaasd me ook. En trump was behoorlijk gedisciplineerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel Clintons schuld, die zoekt vandaag echt actief de aanval.
Hij heeft Rusland wel uit de ronduit Somalische condities van de jaren 90 getrokken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Omdat Rusland nagenoeg geen democratie heeft.
De Russische economie is kut, het loopt militair mijlenver achter de USA en onder zijn bewind hebben ze zich internationaal van hun slechtste kant laten zien.
hij laat zich zo makkelijk uit de tent lokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:38 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dat verbaasd me ook. En trump was behoorlijk gedisciplineerd.
Democratie als politiek systeem heeft geen waarde op zichzelf. Rusland koestert een ander systeem dat historisch gezien haar veel beter ligt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Omdat Rusland nagenoeg geen democratie heeft.
De Russische economie is kut, het loopt militair mijlenver achter de USA en onder zijn bewind hebben ze zich internationaal van hun slechtste kant laten zien.
Nederland, Oekraine?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft Rusland wel uit de ronduit Somalische condities van de jaren 90 getrokken.
Internationaal? Enkel Syrië, niks vergeleken bij de VS: Libie, Afghanistan, Irak, etc..
Ja dat met Poetin en de puppet, dat trok ie niet. Clinton blijft maar aanvallen zeg. Ik vind het wel leuk. Nu met belastingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij laat zich zo makkelijk uit de tent lokken
Oh? Vind ik wel. Overigens ook het meest effectief gebleken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Democratie als politiek systeem heeft geen waarde op zichzelf.
oke, dus jij kijkt het echte debat toch, terwijl de NOS enzo 2 robots hebben praten in een hollywood studio.quote:
Salesman techniek, herhaling.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef Trolling-ego het volgende:
hoe kan je 6 keer pay up zeggen in 10 seconden...
Bij info hoor je Alex Jones schreeuwenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
oke, dus jij kijkt het echte debat toch, terwijl de NOS enzo 2 robots hebben praten in een hollywood studio.
Vertel mij wat jij hoort
In het Westen allicht. Daarbuiten functioneert het veel minder effectief.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Oh? Vind ik wel. Overigens ook het meest effectief gebleken.
Ik kijk in de vs, maar volgens mij lopen jullie een minuutje voor. Hoorde dat nu pas.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef Trolling-ego het volgende:
Free-trade ook drie keer in 5 seconden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef Trolling-ego het volgende:
En democratie is ook aanwezig. Mensen willen Poetin. Het zelfrespect is terug nadat het land onder Jeltsin op alle vlakken in de uitverkoop is gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft Rusland wel uit de ronduit Somalische condities van de jaren 90 getrokken.
Internationaal? Enkel Syrië, niks vergeleken bij de VS: Libie, Afghanistan, Irak, etc..
Al gelezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beproefd, lees er meer over in dit boek.
[ afbeelding ]
Dus cultuur is onveranderlijk? Onzin. Hier heeft democratie ook 150 jaar nodig gehad omt e groeien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
In het Westen allicht. Daarbuiten functioneert het veel minder effectief.
De Krim heeft democratisch voor Rusland gekozen. De rest is nooit bewezen en zijn geruchten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nederland, Oekraine?
En de USA werd onder Bush ook gehaat door de door jou genoemde reden.
Je kan de woorden van clinton en trump niet zelf begrijpen maar hebt iemand nodig die het in jouw taaltje uitlegt. Snap hetquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bij info hoor je Alex Jones schreeuwen
Meh.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Ik niet, is het ook echt beproefd?
Ik heb hetzelfde probleem, NL loopt voorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:42 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik kijk in de vs, maar volgens mij lopen jullie een minuutje voor. Hoorde dat nu pas.
Een volwassen democratie kent per definitie oppositie. Democratie is geen systeem, maar net zo zeer een maatschappelijke een politieke context. Anders ondervind je idd de voordelen er niet van.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En democratie is ook aanwezig. Mensen willen Poetin. Het zelfrespect is terug nadat het land onder Jeltsin op alle vlakken in de uitverkoop is gedaan.
Cultuur is dynamisch, maar daar gaat de discussie helemaal niet over. Feit blijft dat er genoeg andere politieke systemen zijn die in een bepaalde culturele context veel beter functioneren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef thettes het volgende:
Dus cultuur is onveranderlijk? Onzin. Hier heeft democratie ook 150 jaar nodig gehad omt e groeien.
Ik kijk nbc hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan de woorden van clinton en trump niet zelf begrijpen maar hebt iemand nodig die het in jouw taaltje uitlegt. Snap het
En meer gebruik maken van publieke voorzieningen!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Taxes niet verhogen voor mensen met onder de 250,000 euro, duusssssss, ergens wel logisch, maar toch.. rijke meer laten betalen puur omdat ze rijk zijn?
Bewijs? Democratie en welvaart, gelijkheid en geluksniveau correleren ongelooflijk. Daar ga je nu gewoon aan voorbij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Cultuur is dynamisch, maar daar gaat de discussie helemaal niet over. Feit blijft dat er genoeg andere politieke systemen zijn die in een bepaald culturele context veel beter functioneren.
Hij wil dat alle Amerikanen hem begrijpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:44 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Voorheen werd een IQ van de president weleens geschat op basis van woordenschat toch?
Hoe zou dat bij Trump zijn? Die heeft de woordenschat en woordkeuze van een 12-jarige.
Oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Niemand schreeuwt daardoor heen
Blijft wel hangen, in ieder geval.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Ik niet, is het ook echt beproefd?
Ik ken asperges met het verbaal vermogen van een eierkoker die boven de 160 zullen scoren op een willekeurige IQ test.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:44 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Voorheen werd een IQ van de president weleens geschat op basis van woordenschat toch?
Hoe zou dat bij Trump zijn? Die heeft de woordenschat en woordkeuze van een 12-jarige.
Kromme vergelijking inderdaad, de gemiddelde Amerikaan verdient dan wel iets van 7x zoveel als een Chi of een Rahid.quote:
Arbeid terug naar de VS vind ik wel een punt, vraag is alleen hoe realistisch het precies is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:47 schreef Nielsch het volgende:
Hillary heeft een duidelijk verhaal hier. Trump heeft niets... Alleen maar vage nieuwe trade deals met iedereen.
Nee, maar nogmaals, democratie als politiek systeem zorgt niet noodzakelijk voor meer welvaart dan een alternatief systeem.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:45 schreef thettes het volgende:
[..]
Bewijs? Democratie en welvaart, gelijkheid en geluksniveau correleren ongelooflijk. Daar ga je nu gewoon aan voorbij.
He.hij is de enige die het woord "bigly" kent!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:44 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Trump is wel de koning van de deal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:47 schreef Nielsch het volgende:
Hillary heeft een duidelijk verhaal hier. Trump heeft niets... Alleen maar vage nieuwe trade deals met iedereen.
Ja, helemaal eens. Alleen jammer dat haar buitenland-politiek een nucleaire tijdbom is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:47 schreef Nielsch het volgende:
Let me just tell you. Believe me. Tremendous.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:44 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nafta = bad. Moet allemaal opnieuw.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:47 schreef Nielsch het volgende:
De Krim is geen land.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Krim heeft democratisch voor Rusland gekozen. De rest is nooit bewezen en zijn geruchten.
En daar stemt de rest direct meteen mee in!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:48 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Nafta = bad. Moet allemaal opnieuw.
Wel een autonome republiek.quote:
Valt meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:49 schreef Broomer het volgende:
Tot nu toe is Clinton trump aan het vernietigen. Imo.
Waar zeg ik dat de Krim een land is? En wat versta jij onder schuld van de Russen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:49 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
De Krim is geen land.
En tja, als je na al het onderzoek nog twijfelt aan de schuld van Rusland dan kun je voortaan elk onderzoek onbewezen noemen.
Vraag me af of dat echt zo is hoor. Chinezen verdienen natuurlijk minder, maar de kosten van leven zijn ook lager. Volgens mij heeft een gemiddelde amerikaan het niet eens zoveel beter dan een gemiddelde chinees. Beide hebben een huis, tv, een redelijk nieuwe mobiel, een auto, etc. En qua zorgkosten doen beide landen het slecht volgens mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kromme vergelijking inderdaad, de gemiddelde Amerikaan verdient dan wel iets van 7x zoveel als een Chi of een Rahid.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ――――――――――――――――――――――――― 🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚 🆚🐸🐸🐸🆚🐸🐸🆚🐸🐸🐸🆚🐸🐸🆚🆚 🆚🐸🆚🐸🆚🐸🆚🆚🐸🆚🐸🆚🐸🆚🆚🆚 🆚🐸🐸🐸🆚🐸🐸🆚🐸🐸🐸🆚🐸🐸🆚🆚 🆚🐸🆚🆚🆚🐸🆚🆚🐸🆚🆚🆚🐸🆚🆚🆚 🆚🐸🆚🆚🆚🐸🐸🆚🐸🆚🆚🆚🐸🐸🆚🆚 🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚🆚 ――――――――――――――――――――――― |
Sterk punt, in vergelijkende politicologie is China vaak de outlier. Ik wil ook niet claimen dat het China beter was gegaan als het nu een democratie was geworden. Als ideaal is democratie uiteindelijk voor ieder land denk ik het beste. Op gebied van gelijkheid (in china een groot probleem en groter wordend) en ook qua welvaart maar ook voeren (volwassen) democratieen vrijwel geen oorlog met elkaarquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:49 schreef Stabiel het volgende:
Kijk eens China. Een non-democratie die geprezen is om haar armoedebeleid. Geen enkel land heeft ooit in een dergelijk korte tijd zoveel mensen uit de armoede gehaald.
Koopkracht van een gemiddelde Amerikaan ligt een stug hoger dan die van een gemiddelde Chinees.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zo is hoor. Chinezen verdienen natuurlijk minder, maar de kosten van leven zijn ook lager. Volgens mij heeft een gemiddelde amerikaan het niet eens zoveel beter dan een gemiddelde chinees. Beide hebben een huis, tv, een redelijk nieuwe mobiel, een auto, etc. En qua zorgkosten doen beide landen het slecht volgens mij.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:49 schreef Broomer het volgende:
Tot nu toe is President Clinton trump aan het vernietigen. Imo.
Het enige wat hij had kunnen zeggen is dat hij handelde volgens de regels.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:52 schreef Nielsch het volgende:
Mooi dat verhaaltje over Chinees staal. Trump had geen antwoord.
Hoeft ook niet. Is legaal. Trump was zakenman.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond die heel erg zwak. Natuurlijk koopt een zakenman chinees staal, je bent gek als je dat niet doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:52 schreef Nielsch het volgende:
Zakentechnisch juist gehandeld, volgens de regel zo goedkoop mogelijk werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het enige wat hij had kunnen zeggen is dat hij handelde volgens de regels.
1 miljoenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Nober het volgende:
Ik wil ook 14 miljoen 'lenen' van mijn pa.
1/100e zou al leuk zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Nober het volgende:
Ga je er ook 8 miljard van maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Nober het volgende:
Trump is een en al schuld man.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga je er ook 8 miljard van maken?
Of zeggen dat hij 1 miljard verlies leedquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Nielsch het volgende:
If we could run our country like my company, I'd be proud.
Nu moet Clinton opmerken dat zijn bedrijf al het werk heeft uitbesteed aan lage loonlanden.
Ik ga er een miljard van verliezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga je er ook 8 miljard van maken?
Hij is nu meer roodquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:54 schreef oompaloompa het volgende:
Is ie minder oranje vandaag of heb ik door de parodien een biased memory?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:54 schreef oompaloompa het volgende:
Is ie minder oranje vandaag of heb ik door de parodien een biased memory?
Ik wordt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wordt er moe van, het bed lonkt.
Slaap lekker allemaal!
Gelach uit het publiek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:56 schreef L3gend het volgende:
Nobody has more respect for women than me
Dat publiekquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:56 schreef L3gend het volgende:
Nobody has more respect for women than me
Je stelt dat De Krim heeft gekozen voor Rusland. Maar het is niet zo simpel dat als de meerderheid van een bepaalt gebied iets beslist, dat dat vervolgens automatisch hun democratisch recht is. In dat geval had Groningen al lang de onafhankelijk uitgeroepen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de Krim een land is? En wat versta jij onder schuld van de Russen?
Hopelijk laat hij zijn bedrijven niet ook failliet gaan, zoals zijn bedrijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:53 schreef Nielsch het volgende:
If we could run our country like my company, I'd be proud.
Nu moet Clinton opmerken dat zijn bedrijf al het werk heeft uitbesteed aan lage loonlanden.
Je mag ook Nederlands praten/schrijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:58 schreef Nielsch het volgende:
Nobody cares about the emails, stupid!
Alsof Groningen zonder de rest van Nederland kanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Je stelt dat De Krim heeft gekozen voor Rusland. Maar het is niet zo simpel dat als de meerderheid van een bepaalt gebied iets beslist, dat dat vervolgens automatisch hun democratisch recht is. In dat geval had Groningen al lang de onafhankelijk uitgeroepen.
Er is een vliegtuig uit de lucht geschoten met een wapen afkomstig uit Rusland, door een groep die door Rusland werd gesteund.
Hoe erg MH17 ook is voor de nabestaanden, het is een klein detail in de geo-politieke veranderingen die nu optreden. We moeten het echt niet groter maken dan het is, een ongeluk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Je stelt dat De Krim heeft gekozen voor Rusland. Maar het is niet zo simpel dat als de meerderheid van een bepaalt gebied iets beslist, dat dat vervolgens automatisch hun democratisch recht is. In dat geval had Groningen al lang de onafhankelijk uitgeroepen.
Er is een vliegtuig uit de lucht geschoten met een wapen afkomstig uit Rusland, door een groep die door Rusland werd gesteund.
Wij hebben het gas!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof Groningen zonder de rest van Nederland kan
Omheen praten natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:58 schreef monkyyy het volgende:
Toen de vraag ging over Trump z'n tax plan en dat de mod zei dat de cijfers niet klopten. Wat was z'n antwoord?
Ja, beetje laat in het laatste debat, maar daar moet hij toch eens mee ophouden.quote:
Volgens Wilson en Truman wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nou.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt er alleen niet aankomen, anders verzakt je huis.
Dan moet Rusland ook toegeven dat ze een foutje hebben gemaakt, dan was het al lang over. Maar dat doen ze niet. Heel onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:59 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Hoe erg MH17 ook is voor de nabestaanden, het is een klein detail in de geo-politieke veranderingen die nu optreden. We moeten het echt niet groter maken dan het is, een ongeluk.
Hij is goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
zijn we het overeens dat dit de beste moderator tot nu toe is?
Wat is een natie? Zo simpel is het dus niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Volgens Wilson en Truman wel.
Iets met 'national self-determination'.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Prima, maar ze ontkennen het gewoon. Ben dan ook mans genoeg om het toe te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:59 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Hoe erg MH17 ook is voor de nabestaanden, het is een klein detail in de geo-politieke veranderingen die nu optreden. We moeten het echt niet groter maken dan het is, een ongeluk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Ja bij far, maar dat geven we niet toe want hij is van FOX en FOX is eng.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Assange houd toch iets groot achter als 'insurance' voor zijn leven?quote:
Z'n antwoord was niet blijven hangen bij mij, daarom dus.quote:
In combinatie met een bij vlagen ingetogen Trump werkt het wel. Soms.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Ze kunnen allebei gelijk hebben, Bill Clinton is ook geen lieverdje. Maar ja, die wordt toch niet gekozen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:59 schreef Frits_Teddy het volgende:
Die vrouwen die Clinton beschuldigen gelooft hij gewoon, maar de vrouwen die hem beschuldigen zijn puppets van Clinton. Klinkt logisch
Zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
Rusland heeft de fout niet gemaakt, dat hebben de rebellen. Rusland kan dit natuurlijk niet zeggen: 'oeps foutje'.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:00 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dan moet Rusland ook toegeven dat ze een foutje hebben gemaakt, dan was het al lang over. Maar dat doen ze niet. Heel onfatsoenlijk.
Semantiek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Wat is een natie? Zo simpel is het dus niet.
Nee geen semantiek. Je vergeet overigens ook de context als je met namen strooit, namelijk die van dekolonisatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:03 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Semantiek.
Als de meerderheid op de Krimp zich met de Russische natie verbonden voelt, dan doen externe interpretaties er natuurlijk vrij weinig toe.
En de settlement.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:04 schreef oompaloompa het volgende:
De schilderij die je wist dat zou komen
En de tax returns.quote:
Fouten herstellen uit het verleden heeft niks met kolonisatie te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:03 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee geen semantiek. Je vergeet overigens ook de context als je met namen strooit, namelijk die van dekolonisatie.
Niet enkel dekolonisatie; werd ook gelinkt naar de gouvermentale zelfbeschikkingsrecht van verscheidene etniciteiten in Europa.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:03 schreef thettes het volgende:
Nee geen semantiek. Je vergeet overigens ook de context als je met namen strooit, namelijk die van dekolonisatie.
Mwah ze dekken ook de daders. Rusland is heel erg fout daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:02 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Rusland heeft de fout niet gemaakt, dat hebben de rebellen. Rusland kan dit natuurlijk niet zeggen: 'oeps foutje'.
Ik ben het met je eens dat het heel erg goed zou zijn, maar het is politiek echt niet uit te leggen.
Daar zou wel instaan wat hij heeft gedoneerd, dus dat zou Trump juist sterker maken als hij daadwerkelijk zoveel doneert.quote:
Die was goed. Ze blijft scoren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:04 schreef oompaloompa het volgende:
De schilderij die je wist dat zou komen
Ze hadden iets van 80 causes gebeld waar hij aan gedoneerd zou hebben en maar 3% of zo had ook echt geld gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar zou wel instaan wat hij heeft gedoneerd, dus dat zou Trump juist sterker maken als hij daadwerkelijk zoveel doneert.
Wel een van de meest linkse moderators die FOX heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:05 schreef Nielsch het volgende:
Dit is een goede moderator. Toch opvallend dat het een FOX moderator moet zijn die Trump telkens op zn eigen leugens wijst.
Die kan dat juist overtuigender doen. Overigens is Wallace de enige normale daar. Megyn Kelly is ook gestoord ondanks dat ze Trump niet mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:05 schreef Nielsch het volgende:
Dit is een goede moderator. Toch opvallend dat het een FOX moderator moet zijn die Trump telkens op zn eigen leugens wijst.
Chris Wallace is echt heel goed.had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:05 schreef Nielsch het volgende:
Als ze het gas zelf hadden mogen houden en in een potje hadden kunnen stoppen dan konden ze morgen elke Groninger een miljoen euro geven...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof Groningen zonder de rest van Nederland kan
'You' als politieke vertegenwoordigers neem ik aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:06 schreef OMG het volgende:
"You should have changed the law", want ze kan dat in haar eentje..
Alleen tegenover Bill Clinton viel ie ooit hard door de mand.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:07 schreef Broomer het volgende:
[..]
Chris Wallace is echt heel goed.had ik niet verwacht.
Volgens mij zou zo'n iemand zoveel beter zijn als president dan de huidige 2 kandidatenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:07 schreef Broomer het volgende:
[..]
Chris Wallace is echt heel goed.had ik niet verwacht.
Nee als alleenheerser van de VS als je Trump mag geloven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:07 schreef Stabiel het volgende:
[..]
'You' als politieke vertegenwoordigers neem ik aan.
Die zit nu onder Trumps spreekstoel, die kan niet.quote:
Ja? Ken ik niet, wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Alleen tegenover Bill Clinton viel ie ooit hard door de mand.
Grabt hij Trump?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zit nu onder Trumps spreekstoel, die kan niet.
Het is ook rigged, kijk naar Bernie...die mijn held is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:08 schreef monkyyy het volgende:
Als Trump verliest gaat hij bléren rigged. En Pence zegt gewoon "gg wp"
Trump chargeert, maar dat doet Clinton natuurlijk ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee als alleenheerser van de VS als je Trump mag geloven.
Gaat gelijk op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef tong80 het volgende:
Verdomme toch te laat m'n bed uit. iemand een korte samenvatting ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef tong80 het volgende:
Trump heeft nog niet op het podium gekakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef tong80 het volgende:
Hij probeerde hem te blamen voor het niet vangen van Bin Ladenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ja? Ken ik niet, wat gebeurde er dan?
Pence zegt 2020. Nu al.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:08 schreef monkyyy het volgende:
Als Trump verliest gaat hij bléren rigged. En Pence zegt gewoon "gg wp"
Welles.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump heeft nog niet op het podium gekakt.
Valt me tegen. Clinton al een keer overgegeven ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rellenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:10 schreef Stabiel het volgende:
Stel je voor dat Trump met hetzelfde minieme verschil als Kerry in 2004 verliest.
Hoe dan? De regering in DC heeft geen invloed op het stemmentellen in de staten, die zijn daar verantwoordelijk voor. En laat het nu net zo zijn dat de meeste staten en counties Republikeinse bestuur hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Het is ook rigged, kijk naar Bernie...die mijn held is.
Dit punt moet Trump dus inkoppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:11 schreef Stabiel het volgende:
De opkomst van ISIS is een gevolg van het desastreuze beleid dat Clinton jarenlang heeft gesteund en uiteen heeft gezet.
Objectief gezien gaat het vrij gelijk op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:11 schreef Nielsch het volgende:
Hillary heeft dit debat tot nu toe dik gewonnen. Trump is nergens.
Verbaal niet meegerekend zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
War of the worlds ?quote:
En tegelijkertijd is ie beter dan ooit te vorenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:11 schreef Nielsch het volgende:
Hillary heeft dit debat tot nu toe dik gewonnen. Trump is nergens.
Yes. Daarvoor was Trump even de betere.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Hillary heeft wel dat rigged gedeelte gewonnen in mijn ogen
Ik bedoelde er mee te zeggen dat Bernie geen eerlijke kans heeft gekregen, hierdoor is het al rigged.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:12 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Hoe dan? De regering in DC heeft geen invloed op het stemmentellen in de staten, die zijn daar verantwoordelijk voor. En laat het nu net zo zijn dat de meeste staten en counties Republikeinse bestuur hebben.
Ik denk dat ze tot nu toe elke topic heeft gewonnen, en een aantal mooie zingers gescoord. Het is een bloedbad. Trump is nergens. Dit is heel eenzijdig.quote:
Absoluut.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit punt moet Trump dus inkoppen.
Precies en daarom staat ie gelijk in dit debat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is ie beter dan ooit te voren
Bernie heeft reden tot klagen, trump niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:13 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee te zeggen dat Bernie geen eerlijke kans heeft gekregen, hierdoor is het al rigged.
Ik maak me geen zorgen over het stemmentellen in ieder geval.
Dat was niet wat ik bedoelde thoughquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies en daarom staat ie gelijk in dit debat.
Wij kijken anders naar conservatieve issues etc aan dan de amerikanen die kijken.
IS is toch vooral Bush te verwijten?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:13 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Absoluut.
Clinton mag dan kokkerellen met haar ervaring en dossierkennis, maar ze heeft actief bijgedragen aan een anarchistisch Midden-Oosten.
Grab em by the pussyquote:
Wel wat ik bedoeldequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat was niet wat ik bedoelde though
Ik zou zeggen eerdere debatten Hillary 2, Trump 1. Nu Hillary 7.5, Trump zesje.
De democratie heeft gewoon hele duidelijke gebreken. Mensen die geregistreerd staan, maar niet mogen stemmen, Hillary die onderzocht is door de FBI, waar niets mee gedaan is, terwijl dat wel met een gemiddelde werknemer gebeurdzou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Objectief gezien gaat het vrij gelijk op.
Proxy oorlogquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:15 schreef Nielsch het volgende:
"Whatever happened to the element of surprise..."
"We're now fighting for Mosul"
Uh nee het Iraakse leger doet dat.
Er wonen 1 miljoen mensen daar, Donald. Ga je d'r gewoon heen, guns blazing?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:15 schreef Nielsch het volgende:
"Whatever happened to the element of surprise..."
"We're now fighting for Mosul"
Uh nee het Iraakse leger doet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |