Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:18 schreef tailfox het volgende:
waar was mijn post ineens heen?
achja
maar chuuf hoe gaat het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goed nieuwss. neem aan dat het over werk gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbij
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:22 schreef chufi het volgende:
Cryptisch ..welke sector als ik vragen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je begint al met uur extra in de nacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbij
Is dat omdat je geen zin hebt om nat te worden of heeft het een andere reden?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:28 schreef Treehut362 het volgende:
Vanwege de regen wacht ik even met de krantenwijk.
Het lijkt me koud al dat water.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat omdat je geen zin hebt om nat te worden of heeft het een andere reden?
En al die mensen dan di e wachten op hun krantje...?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het lijkt me koud al dat water.
Kranten worden denk ik ook nat.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat omdat je geen zin hebt om nat te worden of heeft het een andere reden?
Toch ga ik maar nu. vuilniszakquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kranten worden denk ik ook nat.
Daar heeft Hut vast wel een mooie tas voor....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kranten worden denk ik ook nat.
eigenlijk ben je best een Heldquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:39 schreef Treehut362 het volgende:
Ok
[..]
Toch ga ik maar nu. vuilniszak
Is weer eens iets anders dan zo'n slappe hap als ik.quote:
Ik heb een topic voor hem gemaakt....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan zo'n slappe hap als ik.![]()
ik wil een foto van je slappe hapquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan zo'n slappe hap als ik.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag je geen foto van je avondeten posten van God?![]()
4 voor 1 euro bij de Jumbo.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
die kwasantjes van AH zijn trouwens ook een slappe hap![]()
die van Dirk of de Jumbo zijn véél beter en de helft goedkoper....
ik heb geen bovenkastjesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb gisteren mijn bovenste keukenkastjes opgeruimd en schoongemaakt.
En mijn pillen vergeten, vandaag maar 2 x nemen.![]()
moet ik eerst googelenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:52 schreef sacha het volgende:
gaan jullie vanmiddag ook kijken naar Schiaparelli
Met die van mij kan dat wel, over een 12 uur (ipv 24) neem ik er weer...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen bovenkastjes
als je je pillen bent vergeten is het niet altijd goed om de volgende dag 2x te nemen...
maar ligt aan welke pil denk ik.
welke pil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |