Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
Vervolgen wegens haatzaaien, de Nederlandse nationaliteit afnemen en uitzetten.
Ach, de verzonnen cijfers over kindermisbruik zouden enigszins haatzaaiend kunnen worden opgevat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.
Zouden ze haar op straat nu na-sissen en hoer naar haar roepen ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:29 schreef d4v1d het volgende:
Best een lekker wijf. Wel jammer dat ze zulke rare denkwijzes heeft.
ik swsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zouden ze haar op straat nu na-sissen en hoer naar haar roepen ?
Don't stick your dick in crazy.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:46 schreef strikeforce het volgende:
Best een lekker grietje maar daar blijft het bij.
Ach. Dat zal een typefoutje zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nu mag ze uitleggen hoe 200% zelfmoord pleegt
Ook het percentage kinderen dat misbruikt wordt ? Of is dat ook een tikfoutjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach. Dat zal een typefoutje zijn.
De rest klopt wel namelijk.
Dunno.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ook het percentage kinderen dat misbruikt wordt ? Of is dat ook een tikfoutje
En dat kan ze nu allemaal zelf gaan uitleggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dunno.
Die 200% zal geen typefoutje zijn. Ze zal bedoelen dat homos 2 keer zoveel zelfmoord plegen. Zou ook zomaar kunnen kloppen.
Nu kom je zelf over als een huiliequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:11 schreef GhpH het volgende:
Laat me raden. Dit mens gaat niet vervolg worden want huilie moslim maar Geert Wilders wel om zijn minder minder uitspraak?
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dat kan ze nu allemaal zelf gaan uitleggenEn waarom haar conclusie "homos zijn slecht" ipv "mijn religie is walgelijk" is
Waarom niet tollereren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.
Dus. Hm. Ja.
Misschien is het interesanter als jij of TS eens uitlegt waarom we homos maar moeten tollereren.
Omdat het economisch niet houdbaar is.quote:
Omdat religieuzen vaker zelfmoord plegen (helaas wel vaak met meename van anderen) en meer kinderen misbruikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.
Dus. Hm. Ja.
Misschien is het interesanter als jij of TS eens uitlegt waarom we homos maar moeten tollereren.
Een homo-arts die 50.000 kinderen redt van de dood heeft dus economisch minder bijgedragen dan iemand die een kindje produceert ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet houdbaar is.
Kinderen zorgen voor de ouderen, zo is de economie ingeregeld. Homos sparen als het ware niet voor later, zij hebben geen appeltje voor de dorst. Of moeten we oude homos maar laten kreperen? Dat lijkt me ook niet wenselijk.
Nu kun je wel zeggen; het zijn er niet zoveel, dus dat kan de rest van de maatschappij wel ophoesten, maar dat is geen verstandig toekomstbestendig beleid.
Het gaat om het grote geheel he. Al die heilige geschriften gaan ook over een wereld voor meerdere generaties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een homo-arts die 50.000 kinderen red van de dood heeft dus minder bijgedragen als iemand die een kindje produceert ?
Zelfmoordterroristen zijn maar een zeer zeer klein deel van het aantal zelfmoordernaars natuurlijk. Geen goed argument. Kindermisbruik waarbij de dader religeus is is neit hoger dan misbruik waarbij de dader dat niet is. Dus dat is ook geen goed argument.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Omdat religieuzen vaker zelfmoord plegen (helaas wel vaak met meename van anderen) en meer kinderen misbruiken?
Wat stond er nog meer in de folder...
Mijn hemel! Wat een kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet houdbaar is.
Kinderen zorgen voor de ouderen, zo is de economie ingeregeld. Homos sparen als het ware niet voor later, zij hebben geen appeltje voor de dorst. Of moeten we oude homos maar laten kreperen? Dat lijkt me ook niet wenselijk.
Nu kun je wel zeggen; het zijn er niet zoveel, dus dat kan de rest van de maatschappij wel ophoesten, maar dat is geen verstandig toekomstbestendig beleid.
Homos kunnen overigens best sympathieke mensen zijn, dat staat er even los van.
Het gaat er niet om of ze aardig of sympathiek kunnen zijn, dat zal best.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Mijn hemel! Wat een kortzichtigheid.
Er zijn homo's die prima pleegouders zijn. Voorbeelden te over. Die zorgen juist dat kinderen van hetero-ouders die hun kinderen niet op kunnen voeden op het rechte pad komen, deel kunnen nemen aan de maatschappij en belasting kunnen betalen.
Homo's betalen juist meer belasting, want: vaak 2-verdieners, geen kinderbijslag-eisers etc.
Vind je dan ook dat homo's niet mogen deelnemen aan de maatschappij. Ook niet als politicus bv. Het CDA heeft/had veel homo's. Gerda Verburg, Joop Wijn, Jan Kees de Jager etc.
Zij lever(d)en hun bijdrage.
Het andere verhaal: Tofik Dibi. Bleek homo, maar was dat binnen de moslim-gemeenschap. Gevolg: werd uitgestoten en bedreigd. Zat 3 jaar op wachtgeld. Vanwege de niet-acceptatie binnen de moslim-gemeenschap heeft dit de maatschappij veel geld gekost.
Uiteindelijk is de maatschappij het meest gebaat bij: acceptatie van elkaar, en samen aan het werk, zonder religieus gezeur.
Waarom niet ? Het gaat om gemiddelden. En gemiddeld vergroot een klein aantal homos de biologische fitness van een populatie - dus uit evolutionair oogpunt is het een goed iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat om het grote geheel he. Al die heilige geschriften gaan ook over een wereld voor meerdere generaties.
Een enkele uitzondering is altijd te verzinnen, maar daar gaat de discussie niet over.
Je kan niet in een wereld leven waarin iedereen arts is -dan sterven we uit bij gebrek aan boeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze aardig of sympathiek kunnen zijn, dat zal best.
Het kan gewoon niet, je kunt neit in een wereld leven waarin iedereen homo is. Dan sterven we uit.
En wie mag dan wel homo zijn, en wie niet? Lastige keuze. Dus gewoon helemaal maar niet.
Probeer het groter te zien, voor generaties, voor de toekomst. Niet voor deze ene generatie, maar voor altijd. Tot het hemel op aarde is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom niet ? Het gaat om gemiddelden. En gemiddeld vergroot een klein aantal homos de biologische fitness van een populatie - dus uit evolutionair oogpunt is het een goed iets.
Tot je 90% homos hebt natuurlijk - maar goed. Het zit al millennia stabiel rond de 10%.
En economisch gezien draagt in Nederland de gemiddelde homo nog altijd aanzienlijk meer bij dan de gemiddelde moslim
Dat doe ik. En dat doet de natuur ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Probeer het groter te zien, voor generaties, voor de toekomst. Niet voor deze ene generatie, maar voor altijd. Tot het hemel op aarde is.
Wat is de volgende stap: We kunnen ook niet allemaal timmerman zijn. Of IT'er. Dan maar helemaal geen timmerlieden en IT'ers. Het is juist de meerwaarde van de maatschappij dat we in 1e instantie kunnen zijn hoe we ons voelen. En daarna kijken we hoe we vanuit onze eigenschappen/eigenaardigheden een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, je kunt neit in een wereld leven waarin iedereen homo is. Dan sterven we uit.
En wie mag dan wel homo zijn, en wie niet? Lastige keuze. Dus gewoon helemaal maar niet.
succes met het afdwingen van heteroseksualiteitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je kan niet in een wereld leven waarin iedereen arts is -dan sterven we uit bij gebrek aan boeren.
Dus beter maar helemaal geen artsen meer.
De bijbel zegt ook dat hij die zonder zonde is de eerste steen mag werpen... Johannes evangelie hoofdstuk 8 vers 3 tot 11.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.
En wat de ware zonden van Sodom en Gomorra betreft, lees Ezechiël 16,46-56;quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.
zovty, mijn oude klb-held, wat doe jequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Niemand kan jouw maag verbieden zich om te draaien als jij naar kussende mannen gluurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Ik snap niet dat men homoseksualiteit standaard dient te aanvaarden.
Gelukkig hoeven we jou ook niks te vragenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Matige trolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:46 schreef strikeforce het volgende:
Best een lekker grietje maar daar blijft het bij.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:29 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Op zich vind ik het ook verwerpelijk, maar ik laat mensen wel in hun waarde. Wat mensen prive doen heb ik toch geen zaken mee. Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Er zijn regels van wat mensen op straat wel/niet mogen doen. Kussen van 2 mensen is volgens mij toegestaan. Volgens mij worden er geen eisen gesteld aan leeftijd/geslacht etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Op zich vind ik het ook verwerpelijk, maar ik laat mensen wel in hun waarde. Wat mensen prive doen heb ik toch geen zaken mee. Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Het is gewoon haatzaaien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.
Zit je nog in je ontkenningsfase ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Marc Dutroux is hetero. Is Benno L homo? Waar heb je die info vandaan? Kan best, maar ik heb die gegevens niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:37 schreef corehype het volgende:
Ik weet nog die ene homo robert M. die een taakstraf kreeg voor het misbruiken van kinderen op een school
Benno L. die ook homo/pedo was en kinderen in het zwembad misbruikte
En dan nog zeiken als iemand NIET politiek correct is en huiliehuilie doen voor een artikel in het nieuws waarin wat relnichten een klap krijgen op het CS (wat in 9/10 gevallen uitlokking is)
klacht: vrijheid van meningsuiting is selectief
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Iets wat mooi en aardig lijkt, kan toch een verrotte boodschap bevatten:
En dat hoeft dus niet "de islam" te zijn.
Het wordt wel veroordeeld. Die lui van dat zebrapad. Het is alleen zo dat niemand begrip of sympathie heeft voor deze nazi-kneuzen die niet eens weten welke arm je voor een beetje Hitlergroet op moet steken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
Nederlands tuig sloopt een gaybrapad,weinig toch geen aandacht en reacties.
Turks meisje verspreid flyers(vrijheid van verenigen en meningsuiting) , hoofdnieuws en veel reacties van de Islamhatende pvv tokkies.
HAHAHAHAHAAHAH ben je EINDELIJK uit de kastquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we jou ook niks te vragen
[..]
Tsja. Dat kan je ook zeggen over linkshandigheid, rood haar of langer zijn dan 1m80.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het wordt wel veroordeeld. Die lui van dat zebrapad. Het is alleen zo dat niemand begrip of sympathie heeft voor deze nazi-kneuzen die niet eens weten welke arm je voor een beetje Hitlergroet op moet steken.
Deze Turkse mevrouw van de flyers krijgt meteen sympathie van een groep mensen. Da's dus een ander verhaal. En daar wordt tegenin gegaan. Volgens mij op een redelijke manier. Maar jij vindt van niet?
Wat Twentsche_Ros zegt idd. Bij de zebranazis reageert iedereen afkeurend. Bij deze dame springen er meteen mensen zoals jij op om haar te verdedigen en te steunen. Dus krijg je meer reacties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
Nederlands tuig sloopt een gaybrapad,weinig toch geen aandacht en reacties.
Turks meisje verspreid flyers(vrijheid van verenigen en meningsuiting) , hoofdnieuws en veel reacties van de Islamhatende pvv tokkies.
Omdat ze elders gewoon een draai om hun oren krijgen als ze jengelen. Zeker in een moslimland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...
Dat blijft een raadsel. Onze homo-vriendelijke open samenleving is één van de peilers van onze welvaartsstaat. Immers: je sluit geen "human capital" uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...
Ik ben het idd 100% eens met de teksten op die folder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat Twentsche_Ros zegt idd. Bij de zebranazis reageert iedereen afkeurend. Bij deze dame springen er meteen mensen zoals jij op om haar te verdedigen en te steunen. Dus krijg je meer reacties.
Ik snap niet dan men de islam standaard dient te aanvaarden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Laat ze oprotten, die haatzaaiers en de goedpraters ervan. Ze verzieken het klimaat in dit land. Ze willen alleen de lusten, niet de lasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat blijft een raadsel. Onze homo-vriendelijke open samenleving is één van de peilers van onze welvaartsstaat. Immers: je sluit geen "human capital" uit.
En maar zeiken over "die kazen". En ondertussen de vruchten blijven plukken van dit kaasland, wat, zoals ik al zei, haar welvaart o.m. te danken heeft aan de homo-gemeenschap.
Net als Wilders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ze oprotten, die haatzaaiers en de goedpraters ervan. Ze verzieken het klimaat in dit land. Ze willen alleen de lusten, niet de lasten.
Waar slaat dit op?quote:
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Moet eerst Wilders weg?
Jij houdt toch niet van Nederland? Met zijn homovriendelijkheid? Wat heeft Wilders er mee te maken. Waarom blijf je hier als je zo negatief over NL bent?
Ook al weet je dat de cijfers niet kloppen ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het idd 100% eens met de teksten op die folder.
Vrijheid van meningsuiting .
Nouja, daar valt de allochtoon Wilders ook onderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nieuwkomers die onze normen en waarden niet willen accepteren.
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:57 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.
Dit is maar een halve waarheid. Respect is bij te veel moslims een eenrichtingsweg: wel opeisen, niet geven. Zo is het ook met normen en waarden: niet alleen respect eisen, maar ook voor anderen opbrengen. Zo niet, dan hoepel maar fijn op naar Marokko of Turkije, waar het leven zo veel beter is. En waar een geweldig klimaat voor conservatieve moslims heerst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:57 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.
... te veel moslims....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is maar een halve waarheid. Respect is bij te veel moslims een eenrichtingsweg:
Wat is de bedoeling van deze bijdrage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
Alleen beta's haten een eckte Alpha als Harun![]()
![]()
REPEAT AFTER ME:
LA ILLAHA ILL ALLAH, LA ILLAHA ILL ALLAH, LA ILLAHA ILL ALLAH,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harun is een pimpquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze bijdrage.
Presenteert u hierbij een nieuwe invalshoek die we tot op heden nog over het hoofd hebben gezien?
Ik snap hier niks van. Leg uit.
Wat heeft dat met die anti-homo flyers te maken?quote:
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Moet eerst Wilders weg?
Jij houdt toch niet van Nederland? Met zijn homovriendelijkheid? Wat heeft Wilders er mee te maken. Waarom blijf je hier als je zo negatief over NL bent?
Doet hij alleen maar zodat jij je thuis kan voelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.
Hypocrits!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die anti-homo flyers te maken?
quote:De knappe presentatrice onderhoudt bovendien nauwe banden met de beweging van Harun Yahya, alias Adnan Oktar, die fel tegen homoseksualiteit is gekant
Nee, ik heb goede normen en waarden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit je nog in je ontkenningsfase ?
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.
Hypocrits!
Mijn norm kan ligt niet bij een bepaald aantal, maar bij bepaald gedrag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
... te veel moslims....
Niet allemaal dus.
Waar ligt jouw norm?
Je verlaagt je nu zelf weer tot die groep homofobe moslims, of liever gezegd homofobe mensen.
Nu krijg je straks weer al die reacties ... van "ja maar jullie dan, .... en Wilders...." jammer.
van wie? Van de homofobe moslims? Of homofobe mensen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn norm kan ligt niet bij een bepaald aantal, maar bij bepaald gedrag.
Uitkeringen, welvaart en sociaal vangnet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?
Wow. Dat weet je zeker? Ik twijfel altijd. Heb je die normen en waarden uit "Een Boek", is dat "Het Boek". En hoe weet je of "Dat Boek" de juiste normen en waarden heeft. O, dat staat ook in "Datzelfde Boek". Nee, dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede normen en waarden.
Waarom zou ik ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?
Zo zo. Moslima's die erbij lopen als wulpse sloeries. Is dat niet haram?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
![]()
REPEAT AFTER ME:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jups. Daarom probeert deze man ook zo krampachtig alle aandacht op homos te vestigen - dan kijkt men niet naar hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo zo. Moslima's die erbij lopen als wulpse sloeries. Is dat niet haram?
Bij gedrag van (homofobe) moslims dat strijdig is met onze normen en waarden. Overigens niet alleen op het gebied van homofobie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
van wie? Van de homofobe moslims? Of homofobe mensen?
Dat verhaal van Yunus was gewoon schrijnend. Ik weet niet wat de reden was waarom Yunus uit huis was geplaatst (zal wel terecht zijn) maar om hem vervolgens te plaatsen bij 2 homoseksuelen terwijl hij uit een gezin komt waar andere normen en waarden heersen, is gewoon vragen om een crisis (op langere termijn) bij dat jongetje. Die Turkse of zijn lesbische ouders boeien me niet maar gezien het feit dat het om een gebroken jongen betreft die uit een Turks en Islamitisch gezin komt en hem vervolgens plaatsen bij 2 (vast liefdevolle) lesbiennes is bijna treiteren. Hoezo geen rekening houden met de culturele- en religieuze achtergrond en jouw gedachtegang van "dit is hoe we hier leven en daar horen ook 2 papa's en mama's bij" (waarvan ik denk dat het merendeel van de Nederlanders dit niet acceptabel of op z'n minst onwenselijk vinden) opdringen? In zulke complexe gevallen waarin een kind voor een lange periode wordt weggehaald uit de thuissituatie, hoor je op z'n minst te kijken naar wat het beste aansluit bij de leefwereld van het kind met zo min mogelijk stressoren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom niet tollereren.
Als je de maatschappij zo inricht dat je vindt dat een bepaalde groep (homo's) niet mag deelnemen, hetzij als bv pleegouder/adoptie-ouder, hetzij op een andere manier, doe je de maatschappij ook economisch/financieel tekort.
Immers: Je ziet af van "human capital". Binnen de NL seculiere maatschappij functioneren homo's prima. Denk maar aan het pleegkind Yunus dat liefdevol werd opgenomen door 2 lesbische pleegouders. De hele islamitische gemeenschap (incl Erdogan) was in rep en roer natuurlijk. Omdat de islam geen boodschap heeft aan een economisch efficiënte maatschappij, maar een religieuze maatschappij, waarbij we de armoede voor lief nemen.
Dat is ook de reden waarom landen als NL welvarender zijn dan landen als Turkije. Of andere religieuze landen.
Holy fuck. In vergelijking hiermee zien die vrouwen van Trump er nog uit als een verzameling experts in quantum mechanicaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
![]()
REPEAT AFTER ME:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 'before' foto's van deze vrouwen:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
![]()
REPEAT AFTER ME:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je dit land haat.quote:
De Yunus kwestie:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dat verhaal van Yunus was gewoon schrijnend. Ik weet niet wat de reden was waarom Yunus uit huis was geplaatst (zal wel terecht zijn) maar om hem vervolgens te plaatsen bij 2 homoseksuelen terwijl hij uit een gezin komt waar andere normen en waarden heersen, is gewoon vragen om een crisis (op langere termijn) bij dat jongetje. Die Turkse of zijn lesbische ouders boeien me niet maar gezien het feit dat het om een gebroken jongen betreft die uit een Turks en Islamitisch gezin komt en hem vervolgens plaatsen bij 2 (vast liefdevolle) lesbiennes is bijna treiteren. Hoezo geen rekening houden met de culturele- en religieuze achtergrond en jouw gedachtegang van "dit is hoe we hier leven en daar horen ook 2 papa's en mama's bij" (waarvan ik denk dat het merendeel van de Nederlanders dit niet acceptabel of op z'n minst onwenselijk vinden) opdringen? In zulke complexe gevallen waarin een kind voor een lange periode wordt weggehaald uit de thuissituatie, hoor je op z'n minst te kijken naar wat het beste aansluit bij de leefwereld van het kind met zo min mogelijk stressoren.
Ik ben geen homofoob. Ik ga er graag mee om en ze kunnen ieder geval eerlijker zijn dan de meeste wijvenMaar mocht bijvoorbeeld mijn zoon of dochter homoseksueel zijn (ik hoop het niet maar het schijnt grotendeels al vastgelegd te zijn in de hersenen van de foetus), ik zal mijn kind nooit afstoten en mijn liefde zal nooit minder worden hierdoor maar ik zou het wel jammer vinden.
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Omdat je dit land haat.
Je zou je meer thuis voelen in Saoedie Arabië of Iran. Daar waar de anti-homo-wetten strikt worden toegepast.
Ik denk dat ik ook maar een eigen sekte ga opstarten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
![]()
REPEAT AFTER ME:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar hoort deze "nee" bij?quote:
Heb je wel door dat jij vanuit een heel ander perspectief kijkt naar de situatie? Je bent zelf zo'n schreeuwlelijkerd die stampvoetend zijn mening probeert door te drammen "dit is hoe wij denken en doen en daar moet jij je bij aansluiten of oprotten". Dat kun je tegen een volwassene zeggen maar dit niet opdringen aan een gebroken kind dat uit de thuissituatie is gehaald en waar hij andere normen en waarden heeft meegekregen. Ik heb het niet over de ouders en hun wensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De Yunus kwestie:
a) Er waren geen islamitisch-Turkse pleegouders beschikbaar. Dus moest seculier Nederland pleegouders zoeken. Jij denkt dan: Dan iig een man en een vrouw. Maar zouden Erdogan en de schreeuwturken dan wél tevreden zijn. Dan waren het wellicht Christenen geweest. Ook niet goed. Goddeloze atheisten, ook niet goed. Beggars can't be choosers.
En je kunt geen a la Carte Islamitische opvoeding eisen als je binnen je eigen gemeenschap meer pleegkinderen dan pleegouders levert.
Bovendien zullen er bij de aanmelding van pleegouders veel homo-paren zijn. Omdat deze op biologische wijze geen kinderen kunnen krijgen, en omdat dan toch het traject van adoptie-kind moet worden bewandeld, en het kind sobieso toch niet van beiden biologisch "eigen" is, is de maatschappelijk geëngageerde stap naar "pleegouderschap" natuurlijk snel gemaakt.
Dat vind ik nou juist schrijnend. 2 Mensen die een kind uit de narigheid helpen, krijgen dreigtelefoontjes van die Turken die zelf geen pleegouder willen zijn. Zodat het pleeggezin ook nog eens moet onderduiken.
Geen tijd en geld om pleegouder te zijn, maar wel tijd over voor "boe-roepen" en dreigtelefoontjes plegen.
Deze 2 vrouwen waren bereid Turks te leren en op vakantie naar Turkije te gaan. Bovendien heb je in traditionele gezinnen ook vaak 2 vrouwen. "Oma of tante of oude zus" en moeder, want vader moet lange tijd op reis voor het werk. Of is reeds overleden, bv gesneuveld. Dat is ook geen zeldzaam fenomeen bij die houwdegens (Turken, Koerden etc) daar in die Ottomaanse zandbak.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het nu met Yunus is.
Hoe los je dit probleem op dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:43 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Heb je wel door dat jij vanuit een heel ander perspectief kijkt naar de situatie? Je bent zelf zo'n schreeuwlelijkerd die stampvoetend zijn mening probeert door te drammen "dit is hoe wij denken en doen en daar moet jij je bij aansluiten of oprotten". Dat kun je tegen een volwassene zeggen maar dit niet opdringen aan een gebroken kind dat uit de thuissituatie is gehaald en waar hij andere normen en waarden heeft meegekregen. Ik heb het niet over de ouders en hun wensen.
Ottomaanse zandbak zeggen.... Domme poging om denigrerend te doen.
In Turkije heb je geen woestijn, pannekoek.
Turkije heeft in deze gewoon gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe los je dit probleem op dan?
Het kind moet ergens terecht.
Er zijn geen moslim-pleegouders te bekennen.
En er staan wel homo-paren te popelen om hun helpende hand te bieden.
En waarom zou een kennismaking met andere samenlevingsvormen zo slecht zijn.
Je gaat er al meteen van uit dat (ook in de toekomst) de acceptatie van homo's binnen de islam tot mislukken gedoemd is. Dat is ook erg denigrerend.
Er was bij de gayparade ook een Immam aanwezig. Dus daar beweegt zich ook het één en het ander.
Het is beter dan Yunus bij de 2 dames opgroeit dan op straat lijm zit te snuiven.
En waarom is "Ottomaanse zandbak" denigrerend. Voor mij mag een Turk ook Benedenrijns laagland zeggen. Of Twentse zandgrond. Ik vind het niet denigrerend.
Mbt dat laatste:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Turkije heeft in deze gewoon gelijk.
Het is sowieso al dubieus dat homo's mogen adopteren maar als je daar dan ook nog eens kinderen bij gaat plaatsen die uit culturen komen die daar min of meer haaks op staan dan ben je gewoon politiek aan het bedrijven.
Het is vergelijkbaar met dat Turkije een kind uit een christelijke familie herplaatst bij een stel IS-sympathisanten.
Deze zin geldt voor eigenlijk alle moslima's die er goed uit zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:29 schreef d4v1d het volgende:
Je ontwijkt de vraag. Hoe zou jij dit oplossen ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is sowieso al dubieus dat homo's mogen adopteren maar als je daar dan ook nog eens kinderen bij gaat plaatsen die uit culturen komen die daar min of meer haaks op staan dan ben je gewoon politiek aan het bedrijven.
Het is vergelijkbaar met dat Turkije een kind uit een christelijke familie herplaatst bij een stel IS-sympathisanten.
Aids promoten,ziek.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Minder religie en meer homoseksualiteit a.u.b.
Te beginnen bij op ieder bushokje een afbeelding van een groep leernichten.
Grootste aidslijers komen uit die derde wereld van je.quote:
Aids wordt voornamelijk overgedragen door losse heterocontacten tegenwoordig. Dus dan zou je afbeeldingen van een heterostel moeten verbieden.quote:
https://www.soaaids.nl/nl(...)nacceptabel%E2%80%99quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Aids wordt voornamelijk overgedragen door losse heterocontacten tegenwoordig. Dus dan zou je afbeeldingen van een heterostel moeten verbieden.
En onder heteros is het nog sterker toegenomen. Dus ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.soaaids.nl/nl(...)nacceptabel%E2%80%99
Waarom niet ? "De moslims" die hier posten zijn het roerend met de folder eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:02 schreef Toeps het volgende:
Op Vice staat trouwens een korte docu over deze sekte: http://www.vice.com/nl/vi(...)-feministische-sekte
Het lijkt me eerder een soort Westboro Baptist Church, ik denk niet dat we dit op "de moslims" moeten pinnen.
SJW to the rescuequote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:00 schreef Toeps het volgende:
Jeetje, het zou mooi zijn als iedereen hier eens wat minder zou generaliseren. Homo's dit, moslims dat... Mensen zijn nog altijd complexe individuen, en zodra je ze alleen maar als lid van een bepaalde groep gaat zien, is dat gevaarlijk.
Vice als bron, mensen als groep zien is gevaarlijk, "social media expert", berichtgeschiedenis. Dit lijkt me een SJW.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat al sjw tegenwoordig, ja? gezond verstand?
Oh, dat zijn ze vast alle 1 miljard.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom niet ? "De moslims" die hier posten zijn het roerend met de folder eens...
2% lijkt me al problematisch genoeg voor de vooruitgang van homo-acceptatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, dat zijn ze vast alle 1 miljard.
Heb je 't al gekeken?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vice als bron, mensen als groep zien is gevaarlijk, "social media expert", berichtgeschiedenis. Dit lijkt me een SJW.
Denk je niet dat we dan al veeeel meer foldertjes in de bus hadden gehad?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
2% lijkt me al problematisch genoeg voor de vooruitgang van homo-acceptatie.
En de kans is dat het eerder tegen de 80% ligt.
1 miljard is over heel de wereld toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Denk je niet dat we dan al veeeel meer foldertjes in de bus hadden gehad?
Tsja. Ik werk met degenen die zich uitspreken. Ik kan geen gedachten van de rest lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat in het belang van het kind zou zijn. Die vergelijking gaat dus mank. Dat het kind uit een andere cultuur komt is alleen vervelend voor de familie, die kennelijk zelf niet in staat is om het kind op te voeden, niet voor het kind.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik veel te laag zat met mijn schatting.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Arme Toeps. Die arme arme Toeps. Die komt gewoon 40 jaar te laat met veinzen alsof er geen probleem is met homoacceptatie binnen de islam.
Nee hoor Toeps, ze zullen niet alle 1 miljard er zo over denken. Laten het er 950 miljoen zijn. Of laten we er 850 miljoen van maken dus waar hebben we het eigenlijk over?
Want het aantal foldertjes is een maatstaf voor de homoacceptatiegraad?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Denk je niet dat we dan al veeeel meer foldertjes in de bus hadden gehad?
Nou, toch zeker een maatstaf voor hoeveel fucks de gemiddelde Moslim geeft over dit onderwerp. Er is nog een gradatieverschilletje tussen "Hmm hier in de Koran staat dat het fout is, maar zelluf weten...", folders in de bus duwen, en homo's van torens willen gooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want het aantal foldertjes is een maatstaf voor de homoacceptatiegraad?
Reageren op mijn tegenwerping ook.quote:
Is namelijk zeer simpel aangetoond.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, toch zeker een maatstaf voor hoeveel fucks de gemiddelde Moslim
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag. Hoe zou jij dit oplossen ?
Als er geen Turken of islamieten beschikbaar zijn als adoptieouders dan is dat vette pech voor ze, dat is hun eigen verantwoordelijkheid en niet mijn probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Mbt dat laatste:
Indien Nederlandse gezinnen zouden emigreren naar IS-land of Turkije dan zullen die gezinnen zich moeten aanpassen aan de Turkse richtlijnen.
Als de Turkse Jeugdzorg van mening is dat een NL kind voor galg en rad opgroeit in een dergelijke gezin, heeft de Turkse Jeugdzorg het recht het kind uit huis te plaatsen en bij een pleeggezin onder te brengen waarvan de Turkse overheid van mening is dat deze capabel is om de verwaarloosde Wesley op het rechte spoor te brengen.
Maar de meeste Nederlandse gezinnen voorkomen dergelijke problemen en blijven dus gewoon in Nederland met hun kinderen. Problem solved.
Natuurlijk is het logisch dat je eerst probeert om Yunus onder te brengen bij een passend islamitisch gezin, maar nogmaals: Die waren er niet!!!!
Het kan zijn dat ze vanwege hun eigen grote eigen biologische kinderschaar er niks bij kunnen hebben, of financieel de middelen niet hebben, omdat na de vaste lasten al het geld naar de familie in Turkije moet worden doorgesluisd, we weten het niet. Maar er zijn geen islamitische pleegouders te vinden.
En dus moet seculier Nederland een niet-islamitisch gezin zoeken.
En dan is de kans groot dat dit 2 pleegouders zijn van hetzelfde geslacht. Zo is dat nu eenmaal in Nederland. Pleegouders zijn pleegouders. Volgens mij wordt "seksuele geaardheid" nauwelijks nog in de databases opgenomen bij "Jeugdzorg". Wees blij dat er nog pleegouders zijn.
Maar goed: Het zou al heel mooi zijn als al die Turken die nu een dagtaak hebben aan boe-roepen en dreigtelefoontjes plegen richting de pleegmoeders, eens zouden kijken hoe zich zelf als pleegouder kunnen aanmelden. Maar goed: de bal ligt bij de Turks-islamitische gemeenschap.
Ik zeg helemaal niet dat er geen probleem is met homo-acceptatie binnen de Islam. Dat zegt echter niet dat je dan vervolgens álle Moslims moet gaan lopen afzeiken hier. Het zijn namelijk niet álle Moslims die zulke haatteksten verspreiden, dat is (zoals het er nu op lijkt) werk van een weirde sekte. Waarom dan hier haatteksten tov Moslims verspreiden? Ben je dan juist niet aan het doen wat je veroordeelt?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Arme Toeps. Die arme arme Toeps. Die komt gewoon 40 jaar te laat met veinzen alsof er geen probleem is met homoacceptatie binnen de islam.
Nee hoor Toeps, ze zullen niet alle 1 miljard er zo over denken. Laten het er 950 miljoen zijn. Of laten we er 850 miljoen van maken dus waar hebben we het eigenlijk over?
omdat het niet "maar een paar moslims" zijn, omdat het niet "maar een paar procent" is. Omdat het de uitzonderingen zijn die het WEL okay vinden. Zo moeilijk is het toch niet om dat in te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat er geen probleem is met homo-acceptatie binnen de Islam. Dat zegt echter niet dat je dan vervolgens álle Moslims moet gaan lopen afzeiken hier. Het zijn namelijk niet álle Moslims die zulke haatteksten verspreiden, dat is (zoals het er nu op lijkt) werk van een weirde sekte. Waarom dan hier haatteksten tov Moslims verspreiden? Ben je dan juist niet aan het doen wat je veroordeelt?
Je leest trouwens mooi selectief over mijn eerste post heen, waarin ik ook de homo-haters in dit topic aansprak. Het slaat absoluut nergens op dat mensen hier verkondigen dat homo's kinderen zouden misbruiken of slecht zouden opvoeden. Hier geldt hetzelfde voor als bij het bovenstaande: Je kunt misschien één voorbeeld noemen van een misbruiker die homo is, maar dat zegt níks over de rest van de groep.
Waarom is het toch zo lastig om dingen genuanceerd te bekijken? Wat denken jullie dat het oplost, de ene groep rechtlijnig tegenover de andere zetten?
Want een hetero atheistenkoppel was wel acceptabel geweest ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Als er geen Turken of islamieten beschikbaar zijn als adoptieouders dan is dat vette pech voor ze, dat is hun eigen verantwoordelijkheid en niet mijn probleem.
Maar dat is nog geen reden om hem dan maar meteen bij homo's onder te brengen, je gaat mij niet wijsmaken dat er geen enkel heterokoppel bereid was om hem op te nemen.
Het is pure politiek.
Beste Toeps,quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat er geen probleem is met homo-acceptatie binnen de Islam. Dat zegt echter niet dat je dan vervolgens álle Moslims moet gaan lopen afzeiken hier. Het zijn namelijk niet álle Moslims die zulke haatteksten verspreiden, dat is (zoals het er nu op lijkt) werk van een weirde sekte. Waarom dan hier haatteksten tov Moslims verspreiden? Ben je dan juist niet aan het doen wat je veroordeelt?
Je leest trouwens mooi selectief over mijn eerste post heen, waarin ik ook de homo-haters in dit topic aansprak. Het slaat absoluut nergens op dat mensen hier verkondigen dat homo's kinderen zouden misbruiken of slecht zouden opvoeden. Hier geldt hetzelfde voor als bij het bovenstaande: Je kunt misschien één voorbeeld noemen van een misbruiker die homo is, maar dat zegt níks over de rest van de groep.
Waarom is het toch zo lastig om dingen genuanceerd te bekijken? Wat denken jullie dat het oplost, de ene groep rechtlijnig tegenover de andere zetten?
Wat ze achter hun voordeur denken (en dat is volgens mij meestal ook al niet zo zwart-wit als je graag zou willen, zie bijv "Ajouad, kaaskop of mocro" op de NPO) vind ik niet zo belangrijk. Voor mij ga je te ver als je haatflyers verspreid, en dat doen zij dus allemaal níet, dat doet één gekke sekte.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat het niet "maar een paar moslims" zijn, omdat het niet "maar een paar procent" is. Omdat het de uitzonderingen zijn die het WEL okay vinden. Zo moeilijk is het toch niet om dat in te zien.
Dat lijkt me een niet hard te maken stelling. Er is nogal een verschil tussen iets vinden of denken en daar vervolgens folders over verspreiden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, toch zeker een maatstaf voor hoeveel fucks de gemiddelde Moslim geeft over dit onderwerp. Er is nog een gradatieverschilletje tussen "Hmm hier in de Koran staat dat het fout is, maar zelluf weten...", folders in de bus duwen, en homo's van torens willen gooien.
Maar nuance lijkt hier altijd lastig.
Het "werkelijke probleem" is dus niet "de moslims". Da's misschien makkelijker voor jou in deze discussie, en ja, ik snap wat je bedoelt, maar het is gevaarlijk om zo te praten. Het zet de toon voor het debat, en dat is een felle toon, van "wij-tegen-zij". Het geeft moslims, die niks kwaads in de zin hebben, toch het idee dat ze niks goed kunnen doen. En ja, de intelligente moslim kan daarboven staan, de minder intelligente vindt dat al een stuk lastiger...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De problemen van vandaag hebben zo groot kunnen worden doordat de discussie te lang gedomineerd is door mensen als jij die liever mierenneuken over bijzaken zodat het werkelijke probleem niet benoemd hoeft te worden.
Maar dan vind je het dus kennelijk niet zo belangrijk, toch? Tenminste, als ik iets écht écht belangrijk vind, dan onderneem ik actie. Dan sta ik bij de gemeenteraad te spreken, dan meld ik me ergens aan als vrijwilliger, etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat lijkt me een niet hard te maken stelling. Er is nogal een verschil tussen iets vinden of denken en daar vervolgens folders over verspreiden.
Ik vind duizenden dingen, jij vast ook. Daar heb ik echter nooit folders van gedrukt en in de buurt verspreid. Jij wel?
Godwinnetje: niet protesteren als de nazis je Joodse buren afvoeren is natuurlijk niet zo erg als het afvoeren zelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat ze achter hun voordeur denken (en dat is volgens mij meestal ook al niet zo zwart-wit als je graag zou willen, zie bijv "Ajouad, kaaskop of mocro" op de NPO) vind ik niet zo belangrijk. Voor mij ga je te ver als je haatflyers verspreid, en dat doen zij dus allemaal níet, dat doet één gekke sekte.
Vergelijk het met de gemiddelde Amerikaan die wellicht wel denkt dat homosexuality een "sin" is, wat treurig is en jammer, maar niet te vergelijken met de Westboro Baptist Church die iemands begrafenis gaan lopen verpesten met hun hate speech en borden. Daar zit verschil in. Het ene is een beetje jammer, het andere is walgelijk. Het ene is toegestaan, het andere is (in Nederland) gelukkig strafbaar.
In die gevallen zouden ze wellicht een punt kunnen maken maar dan zou het punt niet bepaald sterk zijn aangezien we dan terugkomen bij het feit dat er weinig tot geen Turken en islamieten beschikbaar zijn als adoptieouders.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:50 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Want een hetero atheistenkoppel was wel acceptabel geweest ?
Niet ?
Een hetero wiccakoppel dan ?
Ook niet ?
Een christelijk hetero negerkoppel ?
Ook al niet... lastig, lastig...
Minder intelligente mensen begrijpen wel meer niet. Dat kan geen reden zijn dan maar over bijzaken te blijven emmeren en de werkelijke problemen door te laten etteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het "werkelijke probleem" is dus niet "de moslims". Da's misschien makkelijker voor jou in deze discussie, en ja, ik snap wat je bedoelt, maar het is gevaarlijk om zo te praten. Het zet de toon voor het debat, en dat is een felle toon, van "wij-tegen-zij". Het geeft moslims, die niks kwaads in de zin hebben, toch het idee dat ze niks goed kunnen doen. En ja, de intelligente moslim kan daarboven staan, de minder intelligente vindt dat al een stuk lastiger...
En zou ik mogen weten waarvoor jij precies hebt staan spreken bij de gemeenteraad? Ik vind zoveel zaken heel belangrijk. Goede gezondheidszorg bijvoorbeeld. Ik heb daar echter nog nooit een folder voor laten drukken en ik denk de meeste mensen niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar dan vind je het dus kennelijk niet zo belangrijk, toch? Tenminste, als ik iets écht écht belangrijk vind, dan onderneem ik actie. Dan sta ik bij de gemeenteraad te spreken, dan meld ik me ergens aan als vrijwilliger, etc.
Als ik je post zo lees, denk ik dat we het daarin dus aardig met elkaar eens zijn.
Terwijl er heel veel homo-echtparen beschikbaar zijn. Dus de kans daarop is simpelweg groot.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In die gevallen zouden ze wellicht een punt kunnen maken maar dan zou het punt niet bepaald sterk zijn aangezien we dan terugkomen bij het feit dat er weinig tot geen Turken en islamieten beschikbaar zijn als adoptieouders.
Hoe weet jij dat? Jij maakt bij mij niet de indruk dat jequote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
je gaat mij niet wijsmaken dat er geen enkel heterokoppel bereid was om hem op te nemen.
Je snapt het nog steeds niet wat je blijft lullen over de rechten van een homoseksueel terwijl ik het heb over een kind dat weggehaald wordt uit een schrijnende thuissituatie, waarin hele andere normen en waarden gelden, en vervolgens in een gezin wordt geplaatst waarvan de samenstelling ongebruikelijk is. En naar mijn mening dus ook discutabel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe los je dit probleem op dan?
Het kind moet ergens terecht.
Er zijn geen moslim-pleegouders te bekennen.
En er staan wel homo-paren te popelen om hun helpende hand te bieden.
En waarom zou een kennismaking met andere samenlevingsvormen zo slecht zijn.
Je gaat er al meteen van uit dat (ook in de toekomst) de acceptatie van homo's binnen de islam tot mislukken gedoemd is. Dat is ook erg denigrerend.
Er was bij de gayparade ook een Immam aanwezig. Dus daar beweegt zich ook het één en het ander.
Het is beter dan Yunus bij de 2 dames opgroeit dan op straat lijm zit te snuiven.
En waarom is "Ottomaanse zandbak" denigrerend. Voor mij mag een Turk ook Benedenrijns laagland zeggen. Of Twentse zandgrond. Ik vind het niet denigrerend.
Niet vervelend voor het kind? Kinderen zijn zo kwetsbaar en gevoelig dat je gewoon heel secuur moet kijken naar waar je het kind kan plaatsen en zeker als het voor een langere periode is. Zo'n kind wordt ook een puber en als die Yunus, die misschien wel uit een traditioneel Anatolisch gezin komt, een keer 14 jaar wordt en nog met 2 homo vaders zit, houd ik mijn hart vast. Adoptiekinderen verkeren in de puberteit bijna altijd in een zware identiteitscrisis, allochtone pubers net zo. Zo'n jongen is ook vrij zijn ouders weer op te zoeken. Ik blijf er gewoon bij dat je hier zoveel mogelijk mee rekening moet houden en natuurlijk zal dat niet altijd lukken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat in het belang van het kind zou zijn. Die vergelijking gaat dus mank. Dat het kind uit een andere cultuur komt is alleen vervelend voor de familie, die kennelijk zelf niet in staat is om het kind op te voeden, niet voor het kind.
De nuance is zeer lastig inderdaad. Ik ben zelf Turks maar vrijwel niet Islamitisch. Ik eet alleen geen varkensvlees uit gewenning maar voor de rest boeit het mij weinig. Homoseksuelen kiezen er niet voor om homoseksueel te zijn. Als ik de wetenschap moet geloven is dit al in de hersenen bepaald nog voor het kind geboren wordt en is het zelfs genetisch bepaald (lees het boek van Dick Swaab; wij zijn ons breinquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, toch zeker een maatstaf voor hoeveel fucks de gemiddelde Moslim geeft over dit onderwerp. Er is nog een gradatieverschilletje tussen "Hmm hier in de Koran staat dat het fout is, maar zelluf weten...", folders in de bus duwen, en homo's van torens willen gooien.
Maar nuance lijkt hier altijd lastig.
Egoïsme, opdringen en normaliseren is ook natuurlijk gedrag, 'onnatuurlijk' is net zo een vaag begrip als 'bovennatuurlijk', alles behoort namelijk tot de natuur, een beroep doen op de natuur is een drogredenering.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Kittekop het volgende:
De nuance is zeer lastig inderdaad. Ik ben zelf Turks maar vrijwel niet Islamitisch. Ik eet alleen geen varkensvlees uit gewenning maar voor de rest boeit het mij weinig. Homoseksuelen kiezen er niet voor om homoseksueel te zijn. Als ik de wetenschap moet geloven is dit al in de hersenen bepaald nog voor het kind geboren wordt en is het zelfs genetisch bepaald (lees het boek van Dick Swaab; wij zijn ons brein)
Dus ik heb vrede met homoseksualiteit. Het bestaat, het is er en zolang het niemand kwaad doet, heb ik niets om te zeggen. Maar moeder natuur heeft het zo bepaald dat alleen een man en vrouw zich kunnen voortplanten, dan een kind van een broer en zus en andere 1e graads bloedverwanten een zeer hoog risico op een handicap heeft. Ik vind het daarom eerder egoïstisch om zulke onnatuurlijke situaties te gaan opdringen en het proberen te normaliseren. En in het geval van Yunus is het opgedrongen, vind ik. Maar nu zal ik zeker wel een homo hatende extreme moslima zijn![]()
En nu we toch bezig zijn... Voor mijn part mogen ze verstandelijk beperkte mensen met een zeer laag IQ steriliseren.
Dit leest vooral weg als een politiek statement.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Terwijl er heel veel homo-echtparen beschikbaar zijn. Dus de kans daarop is simpelweg groot.
Dus het is simpel: of je accepteert dat je kind geadopteerd wordt door iemand met een andere levensstijl, wellicht zelfs een die je verschrikkelijk vindt zoals een ongelovige of een homo; ofwel je geeft je kind niet op voor adoptie.
Dat hoef je niet op te lossen aangezien die situatie niet bestaat, er zijn heterokoppels beschikbaar, het enige dat ontbreekt, is de wil om er rekening mee te houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij maakt bij mij niet de indruk dat je
a) zelf pleegouder bent, of je zelf hebt aangemeld als pleegouder
b) op de hoogte bent van het aantal pleegouders.
Ik kan me best voorstellen dat er bij het pleegouderbestand relatief veel homo-paren zijn.
Vanwege (zoals ik al zei) de onmogelijkheid om samen biologisch een kind te krijgen.
Dus is de stap naar pleegouder worden snel gemaakt.
En als er écht geen hetero-stellen zijn, dan moet je toch ook gebruik kunnen maken van de hulp van de homo-stellen.
En: geheel in lijn van dit topic: Wordt het niet eens tijd om geen probleem meer te maken met het feit of iemand (ook mbt een pleegouderstel) homo of hetero is.
Dus mijn vraag: Hoe los je het op als er geen hetero-pleegouders zijn, maar wél homo-pleegouders?
Mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit leest vooral weg als een politiek statement.
[..]
Dat hoef je niet op te lossen aangezien die situatie niet bestaat, er zijn heterokoppels beschikbaar, het enige dat ontbreekt, is de wil om er rekening mee te houden.
En kinderen die opgroeien bij homokoppels is nou eenmaal geen normale situatie, je kan het wel als een universele waarheid brengen maar het grootste deel van de wereldbevolking is het daar simpelweg niet mee eens, ten oosten van Duitsland is vrijwel niemand het meer met je eens.
Ik zie het obsessief onderbrengen van kinderen bij homokoppels dan ook meer als een politiek statement dan dat er daadwerkelijk wordt nagedacht over de toekomst van die kinderen.
Ik heb de gehele ''documentaire'' bekeken, erg fascinerend, ik heb nu voldoende inspiratie opgedaan om een eigen vergelijkbare sekte op te starten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:02 schreef Toeps het volgende:
Op Vice staat trouwens een korte docu over deze sekte: http://www.vice.com/nl/vi(...)-feministische-sekte
Het lijkt me eerder een soort Westboro Baptist Church, ik denk niet dat we dit op "de moslims" moeten pinnen.
Ambitie kent geen tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 03:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb de gehele ''documentaire'' bekeken, erg fascinerend, ik heb nu voldoende inspiratie opgedaan om een eigen vergelijkbare sekte op te starten.
En die wil komt er ook niet. Er wordt in Nederland beoordeeld of potentiële adoptieouders volgens de Nederlandse maatstaven geschikt zijn om een kind op te voeden - en that's it. Er gaat geen rekening gehouden worden met de wensen van biologische ouders dat hun kind moet opgroeien bij een miljonairskoppel / door negers moet worden opgevoed / niet bij een Joods gezin geplaatst mag worden / door een heterokoppel geadopteerd moet worden/ niet bij moslims mag belanden/niet bij mensen die SGP stemmen thuishoort/ bij een gezin moet komen dat minstens 2 blonde dochters heeft/opgevoed moet worden als veganist etc. etc. Dat is allemaal niet in het belang van het kind en zo groot is de poule van adoptieouders niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:48 schreef chroestjov het volgende:
Dat hoef je niet op te lossen aangezien die situatie niet bestaat, er zijn heterokoppels beschikbaar, het enige dat ontbreekt, is de wil om er rekening mee te houden..
Mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En die wil komt er ook niet. Er wordt in Nederland beoordeeld of potentiële adoptieouders volgens de Nederlandse maatstaven geschikt zijn om een kind op te voeden - en that's it. Er gaat geen rekening gehouden worden met de wensen van biologische ouders dat hun kind moet opgroeien bij een miljonairskoppel / door negers moet worden opgevoed / niet bij een Joods gezin geplaatst mag worden / door een heterokoppel geadopteerd moet worden/ niet bij moslims mag belanden/niet bij mensen die SGP stemmen thuishoort/ bij een gezin moet komen dat minstens 2 blonde dochters heeft/opgevoed moet worden als veganist etc. etc. Dat is allemaal niet in het belang van het kind en zo groot is de poule van adoptieouders niet.
Geschikt volgens Nederlandse maatstaven wordt gezien als in staat een kind op te voeden en een goede toekomst te geven. Als jij de Nederlandse maatstaven niet geschikt vindt.. tsja. Waarom geef je je kind dan op?
Ja als je alles in zo'n breed perspectief moet zien dan kun je ook zeggen dat homoseksualiteit een gevolg is van een afwijking (of hoe je het wilt noemen) in de hersenen en dus ook hoort bij moeder natuur, wat ook zo is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef highender het volgende:
[..]
Egoïsme, opdringen en normaliseren is ook natuurlijk gedrag, 'onnatuurlijk' is net zo een vaag begrip als 'bovennatuurlijk', alles behoort namelijk tot de natuur, een beroep doen op de natuur is een drogredenering.
En mensen met een verstandelijke beperking die zich voortplanten zijn ook 'natuurlijk'.
het is niet bewezen dat homos worden geboren als homos.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Kittekop het volgende:
[..]
De nuance is zeer lastig inderdaad. Ik ben zelf Turks maar vrijwel niet Islamitisch. Ik eet alleen geen varkensvlees uit gewenning maar voor de rest boeit het mij weinig. Homoseksuelen kiezen er niet voor om homoseksueel te zijn. Als ik de wetenschap moet geloven is dit al in de hersenen bepaald nog voor het kind geboren wordt en is het zelfs genetisch bepaald (lees het boek van Dick Swaab; wij zijn ons brein)
Dus ik heb vrede met homoseksualiteit. Het bestaat, het is er en zolang het niemand kwaad doet, heb ik niets om te zeggen. Maar moeder natuur heeft het zo bepaald dat alleen een man en vrouw zich kunnen voortplanten, dan een kind van een broer en zus en andere 1e graads bloedverwanten een zeer hoog risico op een handicap heeft. Ik vind het daarom eerder egoïstisch om zulke onnatuurlijke situaties te gaan opdringen en het proberen te normaliseren. En in het geval van Yunus is het opgedrongen, vind ik. Maar nu zal ik zeker wel een homo hatende extreme moslima zijn![]()
En nu we toch bezig zijn... Voor mijn part mogen ze verstandelijk beperkte mensen met een zeer laag IQ steriliseren.
Ja, dat is wel bewezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is niet bewezen dat homos worden geboren als homos.
En Noem jezelf aub geen Moslima als je er niks mee hebt
Vent, serieus, ga onderwijs volgen of zo. Smijt die kutkoran van je eens aan de kant en verdiep je eens in feiten, in wetenschappelijke kennis. Het bewijs dat seksuele geaardheid is aangeboren is metershoog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar daar is nog geen bewijs voor...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel bewezen.
'Gay genes': science is on the right track, we're born this way. Let’s deal with it.
Qazi Rahman
Die hogere prevalentie zou misschien wel wat met de haat die homo's steevast tegenkomen als ze met oa bekrompen religieuzen in contact komen te maken kunnen hebben, no?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dunno.
Die 200% zal geen typefoutje zijn. Ze zal bedoelen dat homos 2 keer zoveel zelfmoord plegen. Zou ook zomaar kunnen kloppen.
Ik heb er geen probleem mee... Ik heb zelf genoeg zonden om me druk over te maken, iets met die eerste steen werpen...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar daar is nog geen bewijs voor...
Wat vind jij eigenlijk van homofilie als christen ?
Daar is wel bewijs voor. Bergen aan bewijs zijn er. Stop eens met het presenteren van je ongeïnformeerde, bekrompen, gehersenspoelde mening als een feit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar daar is nog geen bewijs voor...
Wat vind jij eigenlijk van homofilie als christen ?
woef woefquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vent, serieus, ga onderwijs volgen of zo. Smijt die kutkoran van je eens aan de kant en verdiep je eens in feiten, in wetenschappelijke kennis. Het bewijs dat seksuele geaardheid is aangeboren is metershoog.
Wat niet is aangeboren, is religie. Religie wordt aangeleerd. En voor het bestaan van een God / Allah bestaat ook geen enkel bewijs.
Nee daar is geen bewijs voor,laat het "bewijs" maar eens zien dan..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is wel bewijs voor. Bergen aan bewijs zijn er. Stop eens met het presenteren van je ongeïnformeerde, bekrompen, gehersenspoelde mening als een feit.
Gedraag je maar als een dier ja. Qua intelligentie steek je er inderdaad niet ver bovenuit.quote:
Google is your friend. Google scholar nog veel meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee daar is geen bewijs voor,laat het "bewijs" maar eens zien dan..
Ik moet zeggen dat je erg fundamentalistische ideëen hebt. Erg star. Wat is eigenlijk het probleem met homo's? Twee mensen (allebei volwassen) wonen samen, punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent nog te dom om rechtuit te lopen. Ik ga geen tijd en energie steken in het opzoeken van links, om die vervolgens hier allemaal te plaatsen. Smijt je Koran maar aan de kant en ga zelf aan de slag op Google. Je hebt toch geen polio of zo? Je kunt vast typen. En als je een beetje moeite doet om boven je dierlijke instinct uit te komen, zal begrijpend lezen ook nog wel lukken. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee daar is geen bewijs voor,laat het "bewijs" maar eens zien dan..
Lijkt me wel ja. Als niemand je mot is dat niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die hogere prevalentie zou misschien wel wat met de haat die homo's steevast tegenkomen als ze met oa bekrompen religieuzen in contact komen te maken kunnen hebben, no?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nog te dom om rechtuit te lopen. Ik ga geen tijd en energie steken in het opzoeken van links, om die vervolgens hier allemaal te plaatsen. Smijt je Koran maar aan de kant en ga zelf aan de slag op Google. Je hebt toch geen polio of zo? Je kunt vast typen. En als je een beetje moeite doet om boven je dierlijke instinct uit te komen, zal begrijpend lezen ook nog wel lukken. Sterkte ermee.
Bijna alle gelovigen zijn zo. Gelukkig zijn veel christenen wat gematigder, dat is het enige (positieve) verschil. Het grote probleem waar deze planeet mee kampt, is dat miljarden mensen hun normen en waarden halen uit eeuwenoude boeken. Boeken als de Bijbel en de Koran, die door mensen zijn geschreven en die vol staan met tegenstrijdigheden en onjuistheden. Niettemin slikken mensen die achterhaalde onzin als zoete koek, omdat het zou gaan om het woord van God / Allah; een schepsel waarvan het bestaan nog nooit is aangetoond.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je erg fundamentalistische ideëen hebt. Erg star. Wat is eigenlijk het probleem met homo's? Allebei volwassen.
En: bepaal jij wanneer iemand zichzelf moslima mag noemen? Ik vind het wel griezelig. Dat je zulke starre standpunten hebt in het Nederland van 2016. Geldt trouwens ook voor fundamentalistische Christenen.
Iemand die niks met de Islam heeft kan zich geen Moslim noemen , is gewoon logica.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je erg fundamentalistische ideëen hebt. Erg star. Wat is eigenlijk het probleem met homo's? Allebei volwassen.
En: bepaal jij wanneer iemand zichzelf moslima mag noemen? Ik vind het wel griezelig. Dat je zulke starre standpunten hebt in het Nederland van 2016. Geldt trouwens ook voor fundamentalistische Christenen.
Bij sommige figuren helpen geduld, fatsoen en vriendelijke woorden niet. Ze zijn overtuigd van hun eigen (religieuze) gelijk omdat ze van kinds af aan zijn gehersenspoeld om die onzin te geloven en om niet open te staan voor de wetenschap, voor de feiten. Schelden en deze figuren zo hard mogelijk met de neus op de feiten drukken is de enige manier om nog een beetje tot ze door te dringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]rustig maar.
Ik weet dat het bij die kerel als tegen een muur praten is (toch doe ik het zelf ook) Maar je maakt je punt er niet sterker op door zo opgefokt te doen.
Zucht. Ik ben nog altijd een groot tegenstander van iemand afrekenen op basis van tot welke groep die behoord, alle religieuzen als rotte vis wegzetten maakt de wereld ongeacht je idealen er echt niet mooier op. Als degene normaal tegen anderen doet hoeft men die persoon ook niet te veroordelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna alle gelovigen zijn zo. Gelukkig zijn veel christenen wat gematigder, dat is het enige (positieve) verschil. Het grote probleem waar deze planeet mee kampt, is dat miljarden mensen hun normen en waarden halen uit eeuwenoude boeken. Boeken als de Bijbel en de Koran, die door mensen zijn geschreven en die vol staan met tegenstrijdigheden en onjuistheden. Niettemin slikken mensen die achterhaalde onzin als zoete koek, omdat het zou gaan om het woord van God / Allah; een schepsel waarvan het bestaan nog nooit is aangetoond.
En nu mag je van mij best geloven hoor. Maar dat is niet wat deze mensen doen. Ze beschouwen hun religie als Waarheid, met hoofdletter W. En ze kunnen maar niet ophouden om die bizarre, eeuwenoude bullshit aan andere mensen op te dringen of op te leggen als de enig juiste weg.
Omdat je zo aandringt: http://www.hpdetijd.nl/20(...)ualiteit-aangeboren/quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iemand die niks met de Islam heeft kan zich geen Moslim noemen , is gewoon logica.
Niks stars aan.
Iemand al bewijs kunnen vinden dat homofilie is aangeboren?
Hm?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Dick Swaab heeft hier onderzoek naar gedaan en aangetoond dat het een aangeboren is door het minder aanmaken van testosteron. Bij onderzoek zien ze dit ook terug in de hypothalamus wat een onderdeel is van de hersenen.
Dat laatste gaat je sowieso niet lukken. Mijn advies is even uitlachen en weer verder gaan met nuttige dingen, zolang hij anderen niet bedreigt of belemmerd in hun doen of laten doet hij naast vervelend zijn in principe niets verkeerds.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij sommige figuren helpen geduld, fatsoen en vriendelijke woorden niet. Ze zijn overtuigd van hun eigen (religieuze) gelijk omdat ze van kinds af aan zijn gehersenspoeld om die onzin te geloven en om niet open te staan voor de wetenschap, voor de feiten. Schelden en deze figuren zo hard mogelijk met de neus op de feiten drukken is de enige manier om nog een beetje tot ze door te dringen.
Ik beoordeel mensen op gedrag. Er zijn genoeg gelovigen met wie ik prima door één deur kan. Maar zo gauw gelovigen de radicale, fundamentalistische of zelfs extremistische kant opgaan, krijgen ze van mij keihard de wind van voren. Ze moeten krachtig worden tegengesproken, omdat ze hun "waarheid" als norm proberen op te leggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zucht. Ik ben nog altijd een groot tegenstander van iemand afrekenen op basis van tot welke groep die behoord, alle religieuzen als rotte vis wegzetten maakt de wereld ongeacht je idealen er echt niet mooier op. Als degene normaal tegen anderen doet hoeft men die persoon ook niet te veroordelen.
Niet mee eens. Uitlachen is niet genoeg. En mensen bedreigen of belemmeren in hun doen is een direct gevolg van hoe er in religieuze - en andere extremistische - kringen wordt gedacht. Homohaat zit diep geworteld. Voor een belangrijk deel komt dat omdat mensen zijn vergiftigd met haatdragend, religieus gedachtegoed uit het jaar 0 of het jaar 612. En het komt door onwetendheid; omdat ze alleen religieuze onzin kregen aangeleerd, zijn ze onbekend met de feiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat laatste gaat je sowieso niet lukken. Mijn advies is even uitlachen en weer verder gaan met nuttige dingen, zolang hij anderen niet bedreigt of belemmerd in hun doen of laten doet hij naast vervelend zijn in principe niets verkeerds.
Dat zijn theorieën net als testosterontheorie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt: http://www.hpdetijd.nl/20(...)ualiteit-aangeboren/
Nu is het jouw beurt: lever jij even bewijs dat Allah bestaat? God is ook goed, desnoods.
Kies jij op wie je verliefd wordt, ja of nee?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zijn theorieën net als testosterontheorie.
Er bestaat niet zoiets als een homo-gen.
Tien jaar lang volgde hoogleraar Lisa Diamond van de universiteit van Utah een groep niet-heteroseksuele vrouwen. Twee derde van hen bleek minstens eenmaal van seksuele oriëntatie te wisselen, wat lastig is als een van de voorkeuren aangeboren zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kies jij op wie je verliefd wordt, ja of nee?
Dat heet biseksualiteit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tien jaar lang volgde hoogleraar Lisa Diamond van de universiteit van Utah een groep niet-heteroseksuele vrouwen. Twee derde van hen bleek minstens eenmaal van seksuele oriëntatie te wisselen, wat lastig is als een van de voorkeuren aangeboren zou zijn.
zeg zeur, het geloof keurt homohaat af.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mee eens. Uitlachen is niet genoeg. En mensen bedreigen of belemmeren in hun doen is een direct gevolg van hoe er in religieuze - en andere extremistische - kringen wordt gedacht. Homohaat zit diep geworteld. Voor een belangrijk deel komt dat omdat mensen zijn vergiftigd met haatdragend, religieus gedachtegoed uit het jaar 0 of het jaar 612. En het komt door onwetendheid; omdat ze alleen religieuze onzin kregen aangeleerd, zijn ze onbekend met de feiten.
Omgevingsfactoren die een rol kunnen spelen zijn bijvoorbeeld scheefgroei in de verhouding ouder–kind, moeizame aansluiting met leeftijdsgenoten, gepest worden om meisjes- of jongensachtig gedrag, seksueel misbruik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heet biseksualiteit.
Maar je beantwoordt mijn vraag niet.
Christipedia is geen vakbron.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omgevingsfactoren die een rol kunnen spelen zijn bijvoorbeeld scheefgroei in de verhouding ouder–kind, moeizame aansluiting met leeftijdsgenoten, gepest worden om meisjes- of jongensachtig gedrag, seksueel misbruik.
http://www.christipedia.nl/Artikelen/H/Homoseksualiteit
Hier ben ik het ook mee eens, door de omgeving etc kan een kind homofiel worden.
Het zijn heel vaak ook mentaal zwakke types
Typisch religieus trucje: feiten (wetenschappelijke bevindingen) afdoen als theorie. Zelfs bij de evolutie flikken ze dat nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zijn theorieën net als testosterontheorie.
Er bestaat niet zoiets als een homo-gen.
Volgens jouw 'theorie' zou ik dus homoseksueel kunnen worden door omgevingsfactoren... En jij ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omgevingsfactoren die een rol kunnen spelen zijn bijvoorbeeld scheefgroei in de verhouding ouder–kind, moeizame aansluiting met leeftijdsgenoten, gepest worden om meisjes- of jongensachtig gedrag, seksueel misbruik.
Hier ben ik het ook mee eens, door de omgeving ,opvoeding etc kan een kind homofiel worden.
Kittekop zei:quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iemand die niks met de Islam heeft kan zich geen Moslim noemen , is gewoon logica.
Niks stars aan.
... vrijwel niet.....quote:woensdag 19 oktober 2016 @ 21:51:06 #176
Ik ben zelf Turks maar vrijwel niet Islamitisch.
Religie wakkert homohaat aan; actief zelfs. In landen waar de islam tot wet is verheven, staat de doodstraf op homoseksualiteit en worden homo's zonder pardon aan de galg gehangen of ondersteboven van gebouwen gegooid.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeg zeur, het geloof keurt homohaat af.
Misschien moet je eens bekend raken met het begrip cultuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie wakkert homohaat aan; actief zelfs. In landen waar de islam tot wet is verheven, staat de doodstraf op homoseksualiteit en worden homo's zonder pardon aan de galg gehangen of ondersteboven van gebouwen gegooid.
Die religie die je zo graag verdedigt - en waarvan het gewelddadige imago keer op keer weer moet worden bijgeschaaft - is niet zo tolerant. Voor homoseksuele jongeren is het nergens lastiger opgroeien dan in streng-religieuze milieus.
Christipedia.... - de naam van die site alleen alquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens, door de omgeving ,opvoeding etc kan een kind homofiel worden.
Wetenschap is niet altijd waarheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typisch religieus trucje: feiten (wetenschappelijke bevindingen) afdoen als theorie. Zelfs bij de evolutie flikken ze dat nog.
Weet je wat een theorie is? Religie zelf. Het bestaan van een God / Allah die alwetend is en alles heeft geschapen. Het idee dat Jezus, Mohammed en al die andere figuren ineens 'het woord van God' hoorden en opschreven.
Ga je maar eens opwinden over het hoge sprookjesgehalte van je eigen, aantoonbaar bij elkaar geschraapte, religie en de stelligheid waarmee die als "waarheid" wordt verkondigd, in plaats van de seksuele activiteiten van volwassen, wilsbekwame mensen.
Als je figuren als PSVCL en de verspreiders van deze flyers op hun nationaliteit / afkomst aanvalt (iets dat ze bij hun geboorte meekregen) staan ze moord en brand te schreeuwen over discriminatie. Maar zélf mogen ze uiteraard wel haatzaaien en discrimineren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind het vooral goedkoop, vanuit je religie steeds de homo's aanvallen.
Dat doet men omdat men het zelf niet is; homofiel. Maar men heeft wel eigen bezittingen (wordt dat gedeeld met de behoeftigen?), ouders (worden die wel verzorgd?), kinderen (worden die wel liefderijk opgevoed?), maar dat komt te dichtbij omdat dat je wel aangaat.
Dus maar gauw de pijlen richten op homo's, om aan te tonen dat je op dat front ontzettend religieus en godsvruchtig bent.
Hij haalt ook gewoon 2 dingen door elkaar. Zoals vroeger wij dat hier ook deden is homoseksualiteit nog steeds voor veel culturen een taboe. Daardoor durven velen helaas niet "uit de kast" te komen om het zo maar te zeggen. Dus in zijn optiek heeft je omgeving hier wel invloed op wat enigszins misschien wel klopt, maar dat heeft er meer mee te maken dat ze het nier durven dan dat ze er niet zijn. Dan ga je misschien al snel denken dat het idd door de "omgeving" komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens jouw 'theorie' zou ik dus homoseksueel kunnen worden door omgevingsfactoren... En jij ook.
Wat mijzelf aangaat kan ik je verzekeren dat dat never nooit niet gaat gebeuren. En dat weet jij ook.
Die zebranazi's van Zaanstad waren volgens mij geen Gggggristenen, en zeker geen moslims.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie wakkert homohaat aan; actief zelfs. In landen waar de islam tot wet is verheven, staat de doodstraf op homoseksualiteit en worden homo's zonder pardon aan de galg gehangen of ondersteboven van gebouwen gegooid.
Die religie die je zo graag verdedigt - en waarvan het gewelddadige imago keer op keer weer moet worden bijgeschaaft - is niet zo tolerant. Voor homoseksuele jongeren is het nergens lastiger opgroeien dan in streng-religieuze milieus.
Ja, wat een ontzettende nietszeggende cop-out dit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wetenschap is niet altijd waarheid.
Ik ken het begrip cultuur. En ik kan je melden: religie is cultuur. Niks meer en niks minder. Vooral niks meer, hoe vaak het ook ten onrechte op een voetstuk wordt geplaatst, hoe vaak we ook ten onrechte ontzag moeten opbrengen voor verknipte, primitieve, achterhaalde en zelfs haatdragende denkbeelden die eeuwenoud zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Misschien moet je eens bekend raken met het begrip cultuur.
Religie wél, wil je zeggen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wetenschap is niet altijd waarheid.
Heb jij 10 zinnen in je hoofd die je constant herhaalt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken het begrip cultuur. En ik kan je melden: religie is cultuur. Niks meer en niks minder. Vooral niks meer, hoe vaak het ook ten onrechte op een voetstuk wordt geplaatst, hoe vaak we ook ten onrechte ontzag moeten opbrengen voor verknipte, primitieve, achterhaalde en zelfs haatdragende denkbeelden die eeuwenoud zijn.
Zeker in de islamitische wereld is religie cultuur. De islam domineert daar alles. Andere vormen van cultuur die er ooit waren, zijn compleet naar de achtergrond verdrongen of zelfs helemaal uitgeroeid door de fijne religie van de vrede. In vrijwel alle islamitische landen is de islam tot wet verheven.
Ik wil niet meer in NWS posten; ook niet meer in POL, trouwens. Totaal verziekte sfeer daar, met politiek-correcte wegkijkers die meteen racist staan te roepen bij iedereen die kritiek heeft op integratie, immigratie en dat soort zaken.quote:
Hahahahhaha sure.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil niet meer in NWS posten; ook niet meer in POL, trouwens. Totaal verziekte sfeer daar, met politiek-correcte wegkijkers die meteen racist staan te roepen bij iedereen die kritiek heeft op integratie, immigratie en dat soort zaken.
Deze twee punten heb ik allang aangestipt in dit topic. Ik heb allang gewezen op ander extremistisch gedachtegoed en ook op het feit dat veel christenen gelukkig gematigd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Die zebranazi's van Zaanstad waren volgens mij geen Gggggristenen, en zeker geen moslims.
En volgens mij is onze nationale Socio KnuffelChristen Arie Boomsma toch wel een pleitbezorger voor Kast-homo's.
Wat dacht je van (God hebbe zijn ziel) Jos Brink van weleer. Dominee bij de Duif in A'dam, en homo.
In seculiere macho-culturen is ook homo-haat. Er was bij Humberto Tan een Christelijke lesbo. Bij de Gayparade dobberde ook een immam mee. Kortom: homohaat/homoacceptatie dwarrelt ook door de religies heen. In West Europa hebben oerkatholieke landen als Spanje en Ierland met ruime percentages het homo-huwelijke geaccepteerd.
Geen zin meer om over homofilie en nichten te discussiëren.quote:
Heel simpele vraag, PSVCL... Kies jij op wie je verliefd wordt ja of nee?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen zin meer om over homofilie en nichten te discussiëren.
Ik heb mijn mening gegeven,thats it.
Lol gematigd ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze twee punten heb ik allang aangestipt in dit topic. Ik heb allang gewezen op ander extremistisch gedachtegoed en ook op het feit dat veel christenen gelukkig gematigd zijn.
Verstand komt met de jaren, trouwens. Een dergelijke gematigde houding over homoseksualiteit, zoals je die onder Nederlandse katholieken ziet, hoef je bijvoorbeeld in Polen echt niet te verwachten.
Sommige dingen zeg ik inderdaad wel vaker. En dat gaat dan inderdaad ook vervelen. Eén van de redenen waarom ik klaar ben met NWS. En eerlijk gezegd... ik weet ook wel dat ik tegen dovemansoren zit te praten hier. Als je 15-25 jaar lang gehersenspoeld bent door religie, ga je niet op een druilerige donderdagmiddag in oktober ineens inzien dat een andere forumuser gelijk heeft en dat je eigenlijk jarenlang in allerlei, door mensen bedachte, achterlijke, achterhaalde, haatdragende onzin hebt zitten geloven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij 10 zinnen in je hoofd die je constant herhaalt?
Zolang je maar inziet dat je bekrompen, religieus gevoede opvatting een mening is; niet iets dat op enige waarheid of wetenschap is gestoeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen zin meer om over homofilie en nichten te discussiëren.
Ik heb mijn mening gegeven,thats it.
Niet gelezen sorry.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige dingen zeg ik inderdaad wel vaker. En dat gaat dan inderdaad ook vervelen. Eén van de redenen waarom ik klaar ben met NWS. En eerlijk gezegd... ik weet ook wel dat ik tegen dovemansoren zit te praten hier. Als je 15-25 jaar lang gehersenspoeld bent door religie, ga je niet op een druilerige donderdagmiddag in oktober ineens inzien dat een andere forumuser gelijk heeft en dat je eigenlijk jarenlang in allerlei, door mensen bedachte, achterlijke, achterhaalde, haatdragende onzin hebt zitten geloven.
Het is nog steeds niet te laat om je religie af te zweren en om te beginnen met zelfstandig nadenken. In tegenstelling tot je geaardheid kun je namelijk zo van de ene op de andere dag die religie achter je laten. Veel sterkte.
Jij moet eens goed neuken bbyquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang je maar inziet dat je bekrompen, religieus gevoede opvatting een mening is; niet iets dat op enige waarheid of wetenschap is gestoeld.
Vind je jezelf nu stoer of zo?quote:
Brb even hoofd afhakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer of zo?Je toont alleen maar aan dat gelovigen totaal niet open staan voor andere opvattingen, laat staan de realiteit. Ga maar snel weer verder met het imago van je haatreligie bewaken.
?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel simpele vraag, PSVCL... Kies jij op wie je verliefd wordt ja of nee?
Dat is geen antwoord op mijn vraag...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hoe komt het dat er meer homosexuelen Hiv hebben in Nederland dan Hetero sexuelen ?
en dit is op feiten gebaseerd op de cijfers van de hiv monitoring vereniging ’ we hebben meer mannen die besmet zijn dan vrouwen! 79 % is het percentage mannen in nl. die besmet is geraakt met dit verschrikkelijke virus , maar wat me opvalt is dat 72 procent van die mannen het heeft opgelopen via homo seksueel contact…
zie bron :http://www.hiv-monitoring.nl/index.php/nederlands/ en download het nieuwe rapport van 2011
Idd: Het ijzeren gordijn is mbt homo acceptatie nog keihard aanwezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze twee punten heb ik allang aangestipt in dit topic. Ik heb allang gewezen op ander extremistisch gedachtegoed en ook op het feit dat veel christenen gelukkig gematigd zijn.
Verstand komt met de jaren, trouwens. Een dergelijke gematigde houding over homoseksualiteit, zoals je die onder Nederlandse katholieken ziet, hoef je bijvoorbeeld in Polen echt niet te verwachten.
Het is grotendeels aangeboren en mogelijk zelfs genetisch bepaald.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is omdat homoseksuelen een meer losbandiger seksleven hebben dan heteroseksuelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hoe komt het dat er meer homosexuelen Hiv hebben in Nederland dan Hetero sexuelen ?
en dit is op feiten gebaseerd op de cijfers van de hiv monitoring vereniging ’ we hebben meer mannen die besmet zijn dan vrouwen! 79 % is het percentage mannen in nl. die besmet is geraakt met dit verschrikkelijke virus , maar wat me opvalt is dat 72 procent van die mannen het heeft opgelopen via homo seksueel contact…
zie bron :http://www.hiv-monitoring.nl/index.php/nederlands/ en download het nieuwe rapport van 2011
Homofilie niet onnatuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:10 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Het is grotendeels aangeboren en mogelijk zelfs genetisch bepaald.
http://www.expreszo.nl/interview/de-hersenen-van-een-homo/
Gaat jou niks aan hoe ik me voel. En dat was bovendien een opmerking hoe de ander mij zou zien vanwege mijn achtergrond.
Homoseksualiteit komt voor in de natuur en dus is het natuurlijk. Eigenlijk is alles wat voorkomt uit evolutie natuurlijk. Mensen worden niet ingespoten met een bepaalde homogene. Doe niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Homofilie niet onnatuurlijk.
Wat een grap.
Benieuwd hoeveel die is betaald door oa de gay lobby om deze onzin te verkondigen.
Aangezien wetenschappers wel vaker worden omgekocht voor andere belangen:
http://www.foodlog.nl/art(...)ken/allcomments/asc/
http://www.vice.com/nl/re(...)imaatverandering-278
http://www.advocate.com/h(...)-can-reveal-whos-gayquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:17 schreef Stimorol- het volgende:
Er is nergens 100% duidelijkheid over hoe homoseksualiteit ontstaat hoor.
Gast wat lul je. Men vermoedt iets maar 100% bewezen is het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.advocate.com/h(...)-can-reveal-whos-gay
Het is de afgelopen jaren steeds duidelijker geworden. En de wetenschappers lijken eerder te denken dat het aangeboren is dan dat het aangeleerd is. Hier komt telkens meer bewijs voor naar voren. Maar de geloven houden natuurlijk zoals altijd hun handen voor hun ogen want onderzoeken durven ze niet.
De gaylobby?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een grap.
Benieuwd hoeveel die is betaald door oa de gay lobby om deze onzin te verkondigen.
Aangezien wetenschappers wel vaker worden omgekocht voor bepaalde belangen:
http://www.vice.com/nl/re(...)imaatverandering-278
.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Homoseksualiteit komt voor in de natuur en dus is het natuurlijk. Eigenlijk is alles wat voorkomt uit evolutie natuurlijk. Mensen worden niet ingespoten met een bepaalde homogene. Doe niet zo achterlijk.
Denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.advocate.com/h(...)-can-reveal-whos-gay
Het is de afgelopen jaren steeds duidelijker geworden. En de wetenschappers lijken eerder te denken dat het aangeboren is dan dat het aangeleerd is. Hier komt telkens meer bewijs voor naar voren. Maar de geloven houden natuurlijk zoals altijd hun handen voor hun ogen want onderzoek doen durven ze niet.
Er zijn zoveel dingen die niet voor 100% procent bewezen zijn maar waar over in school wordt lesgegeven. Er is iig 10000000x meer bewijs voor dat homoseksualiteit is aangeboren dan dat er een God bestaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast wat lul je. Men vermoedt iets maar 100% bewezen is het niet.
Ja dat heeft te maken met de opvoeding ,omgeving en invloeden van buiten af te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:22 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Vind je het niet interessant om te weten waarom er relatief meer homoseksuelen in een groot gezin zijn dan in een klein gezin? Waarom een vrouw naarmate ze meer zoons krijgt de kans groter is dat hij homoseksueel is?
Helaas wel. Jij bepaalt niet wat wel of niet natuurlijk is, idioot.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
.
Een paar uitzonderingen maakt het niet natuurlijk.
Voorplanting is natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Helaas wel. Jij bepaalt niet wat natuurlijk is idioot.
Ah een veronderstelde feit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die niet voor 100% procent bewezen zijn maar waar over in school wordt lesgegeven. Er is iig 10000000x meer bewijs voor dat homoseksualiteit is aangeboren dan dat er een God bestaat.
En toch masturbeer jij. Ook dat gebeurd in het dierenrijk, heeft niks met voortplanting te maken. Seks is meer dan alleen dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voorplanting is natuurlijk.
Elkaar in de reet neuken niet.
Ik ben van mening dat dat ook van invloed is maar de invloed daarvan is wel vele malen kleiner dan het feit dat het grotendeels aangeboren is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat heeft te maken met de opvoeding ,omgeving en invloeden van buiten af te maken.
Een mentaal zwak iemand is er gevoeliger voor om homo te worden..
RTquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kinderen worden geboren met het geloof in een god.(puur)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die niet voor 100% procent bewezen zijn maar waar over in school wordt lesgegeven. Er is iig 10000000x meer bewijs voor dat homoseksualiteit is aangeboren dan dat er een God bestaat.
Dat is geen wetenschap. Dr. Barrett: "If we threw a handful on an island and they raised themselves I think they would believe in God." Daarnaast hebben ze gebruik gemaakt van de fantasieën van een kind. Lekker betrouwbaar onderzoek ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kinderen worden geboren met het geloof in een god.(puur)
Dus geloven in een god is natuurlijk in tegenstelling tot homofilie.
http://www.telegraph.co.u(...)academic-claims.html
Overigens neuken niet alle homoseksuelen elkaar in de reet. Dat is meestal de eerste gedachte die homoseksualiteit bij moslims oproept. Apart.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijk dit:quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:27 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dat ook van invloed is maar de invloed daarvan is wel vele malen kleiner dan het feit dat het grotendeels aangeboren is.
Ow stfuquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overigens neuken niet alle homoseksuelen elkaar in de reet. Dat is meestal de eerste gedachte die homoseksualiteit bij moslims oproept. Apart.
Dat verhaal is al ongeldig verklaard. Mensen achter dat onderzoek hebben informatie achtergehouden en met het resultaat gespeeld. Jammer man.quote:
quote:
Told you.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:14 schreef Tyron het volgende:
Ah, een topic waar gelovigen de waarheid gaan proberen te verkondigen, vervolgens keihard met feiten geconfronteerd worden en er dan omheen gaan draaien. Altijd lachen. Leren ze het dan ook nooit? Het geloof past zich al jaren aan de wetenschap aan. Niet andersom en dat zal ook nooit gebeuren.
Natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat verhaal is al ongeldig verklaard. Mensen achter dat onderzoek hebben informatie achtergehouden en met het resultaat gespeeld. Jammer man.![]()
Ik vond mijn artikel waar het onderzoek uit 2015 stip voor stip werd uitgelegd een stuk geloofwaardiger. Maar dat vind jij vast te moeilijk om te lezen.quote:
Gestopt na deze zin : The likes of Vladimir Putin might...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond mijn artikel waar het onderzoek uit 2015 stip voor stip werd uitgelegd een stuk geloofwaardiger. Maar dat vind jij vast te moeilijk om te lezen.
Terwijl je net met een "onderzoek" kwam van dezelfde westerse site. Hypocriet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gestopt na deze zin : The likes of Vladimir Putin might...
Een zielig stukje westerse propaganda.
De pro gay(lgbt) propaganda draait hier en in Amerika op volle toeren dus kan ik niks voor waarheid aannemen wat er in de media over homofilie word geproduceerd
https://socialinqueery.co(...)e-are-5-reasons-why/quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Terwijl je net met een "onderzoek" kwam van dezelfde westerse site. Hypocriet.
Volgens mij snap jij ook niet het idee van een pakkende titel bedenken die veel kijkers gaat trekken. Dat is namelijk de bedoeling van die titel en inleiding. Niet westerse propaganda. Maarja, dat snap jij vast niet.
De enige onderzoek waar ze het daar over hebben stamt uit 2000...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://socialinqueery.co(...)e-are-5-reasons-why/
Duidelijker kan het niet...
Einde discussie.
Biseksualiteit is een ding. Ze zegt nergens dat ze nooit gevoelens voor vrouwen heeft gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:50 schreef PSVCL het volgende:
actress Cynthia Nixon, after commenting to a New York Times Magazine reporter that she “chose” to pursue a lesbian relationship after many years as a content heterosexual
Is Biseksualiteit ook aangeboren?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
De enige onderzoek waar ze het daar over hebben stamt uit 2000...![]()
Verder laat het onderzoek uit 2015 juist zien dat er inderdaad ook sociale en culturele aspecten kunnen meespelen. Maar dat het ook zeker aangeboren is. Terwijl jouw artikeltje uit 2013 stamt en eigenlijk geen onderzoek laat zien. Kom nou eens met een echt wetenschappelijk onderzoek. Daar worden namelijk feiten op gebaseerd.
[..]
Biseksualiteit is een ding. Ze zegt nergens dat ze nooit gevoelens voor vrouwen heeft gehad.
Ja, draai er maar weer om heen. Je wordt telkens geconfronteerd met goede argumenten en gaat dan opzoek naar een ander stokpaardje. Dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is Biseksualiteit ook aangeboren?
En hoe zit het met pedofilie...
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En die wil komt er ook niet. Er wordt in Nederland beoordeeld of potentiële adoptieouders volgens de Nederlandse maatstaven geschikt zijn om een kind op te voeden - en that's it. Er gaat geen rekening gehouden worden met de wensen van biologische ouders dat hun kind moet opgroeien bij een miljonairskoppel / door negers moet worden opgevoed / niet bij een Joods gezin geplaatst mag worden / door een heterokoppel geadopteerd moet worden/ niet bij moslims mag belanden/niet bij mensen die SGP stemmen thuishoort/ bij een gezin moet komen dat minstens 2 blonde dochters heeft/opgevoed moet worden als veganist etc. etc. Dat is allemaal niet in het belang van het kind en zo groot is de poule van adoptieouders niet.
Geschikt volgens Nederlandse maatstaven wordt gezien als in staat een kind op te voeden en een goede toekomst te geven. Als jij de Nederlandse maatstaven niet geschikt vindt.. tsja. Waarom geef je je kind dan op?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik snap niet waar Chroestjow en PSVCL de info vandaan halen dat Nederland bewust kinderen onderbrengt bij homo-echtparen.
Voor ons Nederlanders zijn pleegouders gewoon pleegouders, en wordt er niet gediscrimineerd op grond van sexuele geaardheid. Er zijn altijd groepen die meer pleegkinderen leveren dan pleegouders (moslims) en meer pleegouders dan pleegkinderen (homo's bv). Dus de kans is dan idd groot dat een pleegkind bij homo's terecht komt. Gewoon vraag en aanbod.
Vreemd is wel dat moslims geen tijd en geld hebben om pleegouder te worden, maar wel tijd en geld om een grootscheepse protest-actie op touw te zetten met veel boe-geroep en dreigtelefoontjes wanneer daadwerkelijk een moslimkind bij een homo-pleegouderpaar terechtkomt. Altijd gemakkelijk: kritiek leveren, zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Het is géén politiek statement, maar gewoon een beslissing over hoe we binnen Nederland met elkaar omgaan. Ieder land mag dit voor zichzelf bepalen. Het is ook geen politiek statement van Rusland om de beslissing te nemen het homo-huwelijk niet toe te staan. Ik denk niet dat Putin een beslissing neemt om richting Nederland een politiek statement te maken. Zo is het dus andersom ook niet. Rusland trekt zich niks aan van Nederland. En Nederland dus ook niet naar Rusland. Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is enkel toegestaan in deze landen en ook in Nederland is het pas toegestaan sinds 2001, beetje raar om dan te spreken van ''Nederlandse maatstaven'' aangezien het dus ook in Nederland niet bepaald een culturele traditie is.
Het is niets meer dan een politiek statement waarin het grootste deel van de wereldbevolking zich niet kan vinden en waarvan de langetermijneffecten op die kinderen helemaal niet bekend zijn.
Nederland (of beter gezegd een bepaald deel van Nederland) heeft natuurlijk het recht om te volharden in deze gedachten maar kijk dan ook niet raar op als je hierop wordt aangesproken door andere landen aangezien het i.t.t. hoe het hier gepresenteerd wordt geen universele waarden zijn.
Zoals jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, draai er maar weer om heen. Je wordt telkens geconfronteerd met goede argumenten en gaat dan opzoek naar een ander stokpaardje. Dag.![]()
Discussiëren met moslims zoals jou is hetzelfde als discussiëren met een muur. Tijdverspilling.
Kies jij op wie je verliefd wordt, ja of nee? Waarom geef je geen antwoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Man, man, man...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kinderen worden geboren met het geloof in een god.(puur)
Dus geloven in een god is natuurlijk in tegenstelling tot homofilie.
http://www.telegraph.co.u(...)academic-claims.html
Deze is RT waardig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:45 schreef sc00p het volgende:
Wat een mafkezen in dit topic zeg. Homoseksualiteit vergelijken met pedofilie.
Hebben jullie er weleens over nagedacht dat het één slachtoffers heeft en het ander niet?
Omdat hiv een virus is dat zich aanvankelijk het eerst onder homo's verspreidde. Ten eerste zijn er meer dan genoeg hetero's die het hebben opgelopen, ten tweede is hiv tegenwoordig goed te behandelen en in toom te houden. Er valt dus vrij goed mee te leven, mits je de juiste medicatie krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Als je je zo opwindt over onzin, zou ik eens beginnen met dat religieuze haatboek van je, volgekalkt door die gewelddadige pedofiel en z'n agressieve vriendjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een grap.
Aangezien wetenschappers wel vaker worden omgekocht voor bepaalde belangen:
http://www.vice.com/nl/re(...)-klimaatverandering-
https://www.ftm.nl/artike(...)aceutische-industrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |