Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
Vervolgen wegens haatzaaien, de Nederlandse nationaliteit afnemen en uitzetten.
Ach, de verzonnen cijfers over kindermisbruik zouden enigszins haatzaaiend kunnen worden opgevat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.
Zouden ze haar op straat nu na-sissen en hoer naar haar roepen ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:29 schreef d4v1d het volgende:
Best een lekker wijf. Wel jammer dat ze zulke rare denkwijzes heeft.
ik swsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zouden ze haar op straat nu na-sissen en hoer naar haar roepen ?
Don't stick your dick in crazy.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:46 schreef strikeforce het volgende:
Best een lekker grietje maar daar blijft het bij.
Ach. Dat zal een typefoutje zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nu mag ze uitleggen hoe 200% zelfmoord pleegt
Ook het percentage kinderen dat misbruikt wordt ? Of is dat ook een tikfoutjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach. Dat zal een typefoutje zijn.
De rest klopt wel namelijk.
Dunno.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ook het percentage kinderen dat misbruikt wordt ? Of is dat ook een tikfoutje
En dat kan ze nu allemaal zelf gaan uitleggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dunno.
Die 200% zal geen typefoutje zijn. Ze zal bedoelen dat homos 2 keer zoveel zelfmoord plegen. Zou ook zomaar kunnen kloppen.
Nu kom je zelf over als een huiliequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:11 schreef GhpH het volgende:
Laat me raden. Dit mens gaat niet vervolg worden want huilie moslim maar Geert Wilders wel om zijn minder minder uitspraak?
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dat kan ze nu allemaal zelf gaan uitleggenEn waarom haar conclusie "homos zijn slecht" ipv "mijn religie is walgelijk" is
Waarom niet tollereren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.
Dus. Hm. Ja.
Misschien is het interesanter als jij of TS eens uitlegt waarom we homos maar moeten tollereren.
Omdat het economisch niet houdbaar is.quote:
Omdat religieuzen vaker zelfmoord plegen (helaas wel vaak met meename van anderen) en meer kinderen misbruikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn 95% religieuzen op de wereld. en nog geen 5% homos.
Dus. Hm. Ja.
Misschien is het interesanter als jij of TS eens uitlegt waarom we homos maar moeten tollereren.
Een homo-arts die 50.000 kinderen redt van de dood heeft dus economisch minder bijgedragen dan iemand die een kindje produceert ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet houdbaar is.
Kinderen zorgen voor de ouderen, zo is de economie ingeregeld. Homos sparen als het ware niet voor later, zij hebben geen appeltje voor de dorst. Of moeten we oude homos maar laten kreperen? Dat lijkt me ook niet wenselijk.
Nu kun je wel zeggen; het zijn er niet zoveel, dus dat kan de rest van de maatschappij wel ophoesten, maar dat is geen verstandig toekomstbestendig beleid.
Het gaat om het grote geheel he. Al die heilige geschriften gaan ook over een wereld voor meerdere generaties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een homo-arts die 50.000 kinderen red van de dood heeft dus minder bijgedragen als iemand die een kindje produceert ?
Zelfmoordterroristen zijn maar een zeer zeer klein deel van het aantal zelfmoordernaars natuurlijk. Geen goed argument. Kindermisbruik waarbij de dader religeus is is neit hoger dan misbruik waarbij de dader dat niet is. Dus dat is ook geen goed argument.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:48 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Omdat religieuzen vaker zelfmoord plegen (helaas wel vaak met meename van anderen) en meer kinderen misbruiken?
Wat stond er nog meer in de folder...
Mijn hemel! Wat een kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat het economisch niet houdbaar is.
Kinderen zorgen voor de ouderen, zo is de economie ingeregeld. Homos sparen als het ware niet voor later, zij hebben geen appeltje voor de dorst. Of moeten we oude homos maar laten kreperen? Dat lijkt me ook niet wenselijk.
Nu kun je wel zeggen; het zijn er niet zoveel, dus dat kan de rest van de maatschappij wel ophoesten, maar dat is geen verstandig toekomstbestendig beleid.
Homos kunnen overigens best sympathieke mensen zijn, dat staat er even los van.
Het gaat er niet om of ze aardig of sympathiek kunnen zijn, dat zal best.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Mijn hemel! Wat een kortzichtigheid.
Er zijn homo's die prima pleegouders zijn. Voorbeelden te over. Die zorgen juist dat kinderen van hetero-ouders die hun kinderen niet op kunnen voeden op het rechte pad komen, deel kunnen nemen aan de maatschappij en belasting kunnen betalen.
Homo's betalen juist meer belasting, want: vaak 2-verdieners, geen kinderbijslag-eisers etc.
Vind je dan ook dat homo's niet mogen deelnemen aan de maatschappij. Ook niet als politicus bv. Het CDA heeft/had veel homo's. Gerda Verburg, Joop Wijn, Jan Kees de Jager etc.
Zij lever(d)en hun bijdrage.
Het andere verhaal: Tofik Dibi. Bleek homo, maar was dat binnen de moslim-gemeenschap. Gevolg: werd uitgestoten en bedreigd. Zat 3 jaar op wachtgeld. Vanwege de niet-acceptatie binnen de moslim-gemeenschap heeft dit de maatschappij veel geld gekost.
Uiteindelijk is de maatschappij het meest gebaat bij: acceptatie van elkaar, en samen aan het werk, zonder religieus gezeur.
Waarom niet ? Het gaat om gemiddelden. En gemiddeld vergroot een klein aantal homos de biologische fitness van een populatie - dus uit evolutionair oogpunt is het een goed iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat om het grote geheel he. Al die heilige geschriften gaan ook over een wereld voor meerdere generaties.
Een enkele uitzondering is altijd te verzinnen, maar daar gaat de discussie niet over.
Je kan niet in een wereld leven waarin iedereen arts is -dan sterven we uit bij gebrek aan boeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze aardig of sympathiek kunnen zijn, dat zal best.
Het kan gewoon niet, je kunt neit in een wereld leven waarin iedereen homo is. Dan sterven we uit.
En wie mag dan wel homo zijn, en wie niet? Lastige keuze. Dus gewoon helemaal maar niet.
Probeer het groter te zien, voor generaties, voor de toekomst. Niet voor deze ene generatie, maar voor altijd. Tot het hemel op aarde is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom niet ? Het gaat om gemiddelden. En gemiddeld vergroot een klein aantal homos de biologische fitness van een populatie - dus uit evolutionair oogpunt is het een goed iets.
Tot je 90% homos hebt natuurlijk - maar goed. Het zit al millennia stabiel rond de 10%.
En economisch gezien draagt in Nederland de gemiddelde homo nog altijd aanzienlijk meer bij dan de gemiddelde moslim
Dat doe ik. En dat doet de natuur ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Probeer het groter te zien, voor generaties, voor de toekomst. Niet voor deze ene generatie, maar voor altijd. Tot het hemel op aarde is.
Wat is de volgende stap: We kunnen ook niet allemaal timmerman zijn. Of IT'er. Dan maar helemaal geen timmerlieden en IT'ers. Het is juist de meerwaarde van de maatschappij dat we in 1e instantie kunnen zijn hoe we ons voelen. En daarna kijken we hoe we vanuit onze eigenschappen/eigenaardigheden een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, je kunt neit in een wereld leven waarin iedereen homo is. Dan sterven we uit.
En wie mag dan wel homo zijn, en wie niet? Lastige keuze. Dus gewoon helemaal maar niet.
succes met het afdwingen van heteroseksualiteitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je kan niet in een wereld leven waarin iedereen arts is -dan sterven we uit bij gebrek aan boeren.
Dus beter maar helemaal geen artsen meer.
De bijbel zegt ook dat hij die zonder zonde is de eerste steen mag werpen... Johannes evangelie hoofdstuk 8 vers 3 tot 11.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.
En wat de ware zonden van Sodom en Gomorra betreft, lees Ezechiël 16,46-56;quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou met die korte blik. Er zijn ook geen kolenscheppers meer nodig. Daarom zegt de bijbel ook niks over beroepen maar over seksuele voorkeur.
zovty, mijn oude klb-held, wat doe jequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Niemand kan jouw maag verbieden zich om te draaien als jij naar kussende mannen gluurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Ik snap niet dat men homoseksualiteit standaard dient te aanvaarden.
Gelukkig hoeven we jou ook niks te vragenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Matige trolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:46 schreef strikeforce het volgende:
Best een lekker grietje maar daar blijft het bij.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:29 schreef d4v1d het volgende:
Best een lekker wijf. Wel jammer dat ze zulke rare denkwijzes heeft.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Op zich vind ik het ook verwerpelijk, maar ik laat mensen wel in hun waarde. Wat mensen prive doen heb ik toch geen zaken mee. Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Er zijn regels van wat mensen op straat wel/niet mogen doen. Kussen van 2 mensen is volgens mij toegestaan. Volgens mij worden er geen eisen gesteld aan leeftijd/geslacht etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Op zich vind ik het ook verwerpelijk, maar ik laat mensen wel in hun waarde. Wat mensen prive doen heb ik toch geen zaken mee. Maar wanneer ik 2 mannen op straat zie kussen kan je niet van mij vragen om dit goed te keuren.
Het is gewoon haatzaaien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 05:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat je er inhoudelijk ook van vindt, mensen die vinden dat deze flyer tot strafvervolging zou moeten leiden.
Zit je nog in je ontkenningsfase ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Marc Dutroux is hetero. Is Benno L homo? Waar heb je die info vandaan? Kan best, maar ik heb die gegevens niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:37 schreef corehype het volgende:
Ik weet nog die ene homo robert M. die een taakstraf kreeg voor het misbruiken van kinderen op een school
Benno L. die ook homo/pedo was en kinderen in het zwembad misbruikte
En dan nog zeiken als iemand NIET politiek correct is en huiliehuilie doen voor een artikel in het nieuws waarin wat relnichten een klap krijgen op het CS (wat in 9/10 gevallen uitlokking is)
klacht: vrijheid van meningsuiting is selectief
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Iets wat mooi en aardig lijkt, kan toch een verrotte boodschap bevatten:
En dat hoeft dus niet "de islam" te zijn.
Het wordt wel veroordeeld. Die lui van dat zebrapad. Het is alleen zo dat niemand begrip of sympathie heeft voor deze nazi-kneuzen die niet eens weten welke arm je voor een beetje Hitlergroet op moet steken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
Nederlands tuig sloopt een gaybrapad,weinig toch geen aandacht en reacties.
Turks meisje verspreid flyers(vrijheid van verenigen en meningsuiting) , hoofdnieuws en veel reacties van de Islamhatende pvv tokkies.
HAHAHAHAHAAHAH ben je EINDELIJK uit de kastquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we jou ook niks te vragen
[..]
Tsja. Dat kan je ook zeggen over linkshandigheid, rood haar of langer zijn dan 1m80.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het wordt wel veroordeeld. Die lui van dat zebrapad. Het is alleen zo dat niemand begrip of sympathie heeft voor deze nazi-kneuzen die niet eens weten welke arm je voor een beetje Hitlergroet op moet steken.
Deze Turkse mevrouw van de flyers krijgt meteen sympathie van een groep mensen. Da's dus een ander verhaal. En daar wordt tegenin gegaan. Volgens mij op een redelijke manier. Maar jij vindt van niet?
Wat Twentsche_Ros zegt idd. Bij de zebranazis reageert iedereen afkeurend. Bij deze dame springen er meteen mensen zoals jij op om haar te verdedigen en te steunen. Dus krijg je meer reacties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
Nederlands tuig sloopt een gaybrapad,weinig toch geen aandacht en reacties.
Turks meisje verspreid flyers(vrijheid van verenigen en meningsuiting) , hoofdnieuws en veel reacties van de Islamhatende pvv tokkies.
Omdat ze elders gewoon een draai om hun oren krijgen als ze jengelen. Zeker in een moslimland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...
Dat blijft een raadsel. Onze homo-vriendelijke open samenleving is één van de peilers van onze welvaartsstaat. Immers: je sluit geen "human capital" uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PSVCL is de islam per definitie overal slachtoffer van. Ik snap persoonlijk niet waarom moslims zo graag in Nederland blijven wonen, aangezien het hier zo'n hel op aarde is...
Ik ben het idd 100% eens met de teksten op die folder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat Twentsche_Ros zegt idd. Bij de zebranazis reageert iedereen afkeurend. Bij deze dame springen er meteen mensen zoals jij op om haar te verdedigen en te steunen. Dus krijg je meer reacties.
Ik snap niet dan men de islam standaard dient te aanvaarden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Fushia2 het volgende:
Laat ze oprotten, die haatzaaiers en de goedpraters ervan. Ze verzieken het klimaat in dit land. Ze willen alleen de lusten, niet de lasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat blijft een raadsel. Onze homo-vriendelijke open samenleving is één van de peilers van onze welvaartsstaat. Immers: je sluit geen "human capital" uit.
En maar zeiken over "die kazen". En ondertussen de vruchten blijven plukken van dit kaasland, wat, zoals ik al zei, haar welvaart o.m. te danken heeft aan de homo-gemeenschap.
Net als Wilders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat ze oprotten, die haatzaaiers en de goedpraters ervan. Ze verzieken het klimaat in dit land. Ze willen alleen de lusten, niet de lasten.
Waar slaat dit op?quote:
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Moet eerst Wilders weg?
Jij houdt toch niet van Nederland? Met zijn homovriendelijkheid? Wat heeft Wilders er mee te maken. Waarom blijf je hier als je zo negatief over NL bent?
Ook al weet je dat de cijfers niet kloppen ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het idd 100% eens met de teksten op die folder.
Vrijheid van meningsuiting .
Nouja, daar valt de allochtoon Wilders ook onderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nieuwkomers die onze normen en waarden niet willen accepteren.
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:57 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.
Dit is maar een halve waarheid. Respect is bij te veel moslims een eenrichtingsweg: wel opeisen, niet geven. Zo is het ook met normen en waarden: niet alleen respect eisen, maar ook voor anderen opbrengen. Zo niet, dan hoepel maar fijn op naar Marokko of Turkije, waar het leven zo veel beter is. En waar een geweldig klimaat voor conservatieve moslims heerst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:57 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Typisch nederlands is ook het accepteren van andere culturen en gelijke rechten voor iedereen met een nederlandse nationaliteit. Dus zowel wilders als de homofobe moslims gaan tegen nederland in.
... te veel moslims....quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is maar een halve waarheid. Respect is bij te veel moslims een eenrichtingsweg:
Wat is de bedoeling van deze bijdrage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef topdeck het volgende:
Alleen beta's haten een eckte Alpha als Harun![]()
![]()
REPEAT AFTER ME:
LA ILLAHA ILL ALLAH, LA ILLAHA ILL ALLAH, LA ILLAHA ILL ALLAH,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harun is een pimpquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze bijdrage.
Presenteert u hierbij een nieuwe invalshoek die we tot op heden nog over het hoofd hebben gezien?
Ik snap hier niks van. Leg uit.
Wat heeft dat met die anti-homo flyers te maken?quote:
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Moet eerst Wilders weg?
Jij houdt toch niet van Nederland? Met zijn homovriendelijkheid? Wat heeft Wilders er mee te maken. Waarom blijf je hier als je zo negatief over NL bent?
Doet hij alleen maar zodat jij je thuis kan voelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.
Hypocrits!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die anti-homo flyers te maken?
quote:De knappe presentatrice onderhoudt bovendien nauwe banden met de beweging van Harun Yahya, alias Adnan Oktar, die fel tegen homoseksualiteit is gekant
Nee, ik heb goede normen en waarden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit je nog in je ontkenningsfase ?
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is tegen haatzaaiers, wilders is er ook 1.
Hypocrits!
Mijn norm kan ligt niet bij een bepaald aantal, maar bij bepaald gedrag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
... te veel moslims....
Niet allemaal dus.
Waar ligt jouw norm?
Je verlaagt je nu zelf weer tot die groep homofobe moslims, of liever gezegd homofobe mensen.
Nu krijg je straks weer al die reacties ... van "ja maar jullie dan, .... en Wilders...." jammer.
van wie? Van de homofobe moslims? Of homofobe mensen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn norm kan ligt niet bij een bepaald aantal, maar bij bepaald gedrag.
Uitkeringen, welvaart en sociaal vangnet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?
Wow. Dat weet je zeker? Ik twijfel altijd. Heb je die normen en waarden uit "Een Boek", is dat "Het Boek". En hoe weet je of "Dat Boek" de juiste normen en waarden heeft. O, dat staat ook in "Datzelfde Boek". Nee, dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede normen en waarden.
Waarom zou ik ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom let dit jou om dit afschuwelijke homo-vriendelijke "Sodom en Gomorrha"-land de rug toe te keren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |