quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
je kunt ook gwn paar stoelen ergens van een terras meenemen
Ja moest toch iets wat ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
expres niet gekaapt maar je hebt wel even mijn OP weggeflikkerd nee is goed
misschien hip, maar die zitten volgens mij echt voor geen meterquote:
Dat denk ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien hip, maar die zitten volgens mij echt voor geen meter
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijdquote:
Ja maar er zit zoveel verschil tussen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Oberkullie het volgende:
Die witte stoeltjes staan ook bij de Kwantum voor ¤49
als ik aan de letter i denk denk ik gelijk aan de doodquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja moest toch iets wat ermee te maken heeft
wat voor filmpje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hij had nog een filmpje gemaakt , zijn ook zulke top dingen..
hoest met jou? weinig fokkie fokkie?
Jonge dat was toch gelijk aangepast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik aan de letter i denk denk ik gelijk aan de dood
alles jatten , zijn beste momenten ,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijd
wel aantal chille asbakken verkregen op die manier though :s
over zn pa , tranen trekkertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor filmpje?
ja goed hoor en jup, vooral btje gamen en fissa
En toch zie ik het je doen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijd
wel aantal chille asbakken verkregen op die manier though :s
ga je nog beetje muziek pakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor filmpje?
ja goed hoor en jup, vooral btje gamen en fissa
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch zie ik het je doen..
"Ewa ober sahbi... is fout op rekening, a zemmel... beter even checken binnen."
Deadprez met 4 stoelen, tafel, asbak en menukaarten thuis.
oh zo..quote:
Allemaal zelfde materiaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar er zit zoveel verschil tussen.![]()
hahahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch zie ik het je doen..
"Ewa ober sahbi... is fout op rekening, a zemmel... beter even checken binnen."
Deadprez met 4 stoelen, tafel, asbak en menukaarten thuis.
hoe bedoel je?quote:
was ook mooi , daarom wast kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo..mja, wel mooi zoiets maar kan me idd voorstellen dat t behoorlijk emotioneel wordt
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.quote:
wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.
wat, concerten? nee niet echtquote:
tuurlijk niequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij automatisch updates uitstaan ofzo? :s
Grote soulmannen... maar de vrouwen zijn eveneens geweldig, Aretha, Candi Staton, Bettye Swannquote:
zo heb ik zappa , coltrane , zorn ...vertrouwde muziekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.
ik ga weer naar ieper , miss winter editie , mist die is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, concerten? nee niet echt
mss volgend jaar festival ofzo maar dat zie ik dan wel weer
ieper?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ga weer naar ieper , miss winter editie , mist die is...
wanne kutbands jongequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:16 schreef Thezappa het volgende:
sowieso 3 november naar obituary , exodus en 013 naar roots sepultura
oh ja, was vergeten dat jij idd ook weleens naar hardcorefeesten gaatquote:
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was vergeten dat jij idd ook weleens naar hardcorefeesten gaat
qlimex is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
wil nog steeds keertje naar defqon 1, dat lijkt me wel echt vet
quote:
mehquote:Qlimax is een hardstyle-dancefeest
moest keer met mijn toenmalige meisje mee, ik samen met maatje met haar een vriendinnetje meequote:
reaggayquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
mja hele nacht alleen maar hardcore is ook niet echt fantastisch
btr gwn wat variatie
hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moest keer met mijn toenmalige meisje mee, ik samen met maatje met haar een vriendinnetje mee
beide metalboys..was echt leuk..top avond gehad , volgas en beste prima
al die anderen hier kunnen die kutmuziek luisteren omdat ze aan de drugs of alcohol zitten, wat is jouw excuusquote:
je moet je eigen feestje maken , is wel denk ik 10 jaar ofzo geleden ,quote:
vind allebei wel tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wed dat jij meer van de hardstyle bent.
kweetniequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die anderen hier kunnen die kutmuziek luisteren omdat ze aan de drugs of alcohol zitten, wat is jouw excuus
mja vind van de ene kant ook gwn bullshit om zo belachelijk veel geld uit te geven voor een feest waar ik vervolgens ook nog lastiggevallen word door mongooltjes van de security, maar toch lijkt t me op zich wel vet om keer zo'n groot feest als defqon mee te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je moet je eigen feestje maken , is wel denk ik 10 jaar ofzo geleden ,
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanraderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja vind van de ene kant ook gwn bullshit om zo belachelijk veel geld uit te geven voor een feest waar ik vervolgens ook nog lastiggevallen word door mongooltjes van de security, maar toch lijkt t me op zich wel vet om keer zo'n groot feest als defqon mee te maken
lelijkerds?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanrader
ja lelijkerds..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
lelijkerds?
maar klinkt idd niet heel fantastisch..
beter gwn teknoquote:
denk niet dat er mensen zijn die dat nummer nog nooit gehoord hebbenquote:
heb je hem afgespeeld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat er mensen zijn die dat nummer nog nooit gehoord hebben
oh, nee, hoezo?quote:
wat jongequote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
even 30 afleveringen dragon ball super gedownload, een mens moet wat
goeie sfeer, goeie muziek, geen entree normaal, je eigen drinken meenemen en je hoeft tenminste niet sneaky je drugs ergens in een hoekje of wc te pakkenquote:
oh ja dat moet ik ook nog steeds verder kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
Ik luister gewoon liever naar andere geluiden. :squote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
goeie sfeer, goeie muziek, geen entree normaal, je eigen drinken meenemen en je hoeft tenminste niet sneaky je drugs ergens in een hoekje of wc te pakken
en geen opgepompte anabolensjappies die btje stoer lopen te doen
what's not to like
er zijn al 62 afleveringenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat moet ik ook nog steeds verder kijken
oke fair enoughquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister gewoon liever naar andere geluiden. :s
beerus vs zamasuquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
oh, laat maar zitten danquote:
als de lichten aangaan is wel echt kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanrader
ik had de eerste 2 afleveringen gekeken en toen gingen ze beetje de films nadoen dus toen was ik gestoptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan doe je irritant of loop je achter
als je nog in staat bent om dat te zien heb je iets verkeerd gedaan lijkt mequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als de lichten aangaan is wel echt kutzie je inderdaad opeens hoe lelijk iedereen is
engquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als de lichten aangaan is wel echt kutzie je inderdaad opeens hoe lelijk iedereen is
o ja kijk op YouTube alleen highlightsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had de eerste 2 afleveringen gekeken en toen gingen ze beetje de films nadoen dus toen was ik gestopt
Oh ik ben aan het eind van feest wel weer redelijk normaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je nog in staat bent om dat te zien heb je iets verkeerd gedaan lijkt me
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja kijk op YouTube alleen highlights
ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja kijk op YouTube alleen highlights
neppequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik ben aan het eind van feest wel weer redelijk normaal
mweh weenie of dat nog echt populair isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel tyfusraar dat er na meer dan een jaar nog steeds geen engelse dub is
die shit is toch populair
dub?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh weenie of dat nog echt populair is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel met animatie alsof het door een stagiaire in een ms paintopleiding is getekend
dragon ballquote:
resurrection of f had veel bezoekers in de bios in amerika, xenoverse had meer als verwacht verkochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh weenie of dat nog echt populair is
ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
resurrection of f had veel bezoekers in de bios in amerika, xenoverse had meer als verwacht verkocht
metallicaquote:
ja oke maar dan zet ik wel gwn motorhead opquote:
is metal toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke maar dan zet ik wel gwn motorhead op
dat lijkt me beste conclusie iddquote:
eyyquote:
wat, motorhead? mweh dat zou ik niet echt metal noemen denk kquote:
hard rockquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, motorhead? mweh dat zou ik niet echt metal noemen denk k
ja ofzo, weeniequote:
ja prima hoor, tis niet alsof ik per definitie een hekel heb aan iets als het metal genoemd wordtquote:
grquote:
im rick james bitchquote:
5 fingersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
im rick james bitch
maar pep > coke
volgens mij is dit nu al de 3e keer in 2 uur ofzo dat je hoi zegtquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is dit nu al de 3e keer in 2 uur ofzo dat je hoi zegt
ja kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij is dit nu al de 3e keer in 2 uur ofzo dat je hoi zegt
Hij wordt geen president, ik geloof namelijk niet in die schijnshow.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als Trump president wordt kom jij de VS niet meer in
ben ik het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij wordt geen president, ik geloof namelijk niet in die schijnshow.
Het staat allang vast dat satan Clinton de nieuwe puppet word.
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:52 schreef MAHL het volgende:
Mogguh
Alleen maar kutwedstrijden vanavond?
Ja, maar ook idd omdat ik dat wel prima vindquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja heb een nieuw lief
[..]
Haha, maar rest beslist je vriendin veel?En vind je dat vervelend?
Goed man met u?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:55 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vrienden van de FOK!vereniging en werkeloze nietsnutten. Hoe gaat het deze morgen?
is goed hoeveel heb je nodigquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartje
[..]
oh oke
mag ik dan ook wat geld
zie je wel dat je het kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:25 schreef zeer het volgende:
[..]
hoerige tyfus zooi geen oog dicht gedaan hier met dat dunne kut kussen
Shit man heb al 9,5 uur verneukt met niks doen nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:05 schreef Zosk het volgende:
Oh shit Battlefield 1 is al 5 minuten live. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |