moest keer met mijn toenmalige meisje mee, ik samen met maatje met haar een vriendinnetje meequote:
reaggayquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
mja hele nacht alleen maar hardcore is ook niet echt fantastisch
btr gwn wat variatie
hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moest keer met mijn toenmalige meisje mee, ik samen met maatje met haar een vriendinnetje mee
beide metalboys..was echt leuk..top avond gehad , volgas en beste prima
al die anderen hier kunnen die kutmuziek luisteren omdat ze aan de drugs of alcohol zitten, wat is jouw excuusquote:
je moet je eigen feestje maken , is wel denk ik 10 jaar ofzo geleden ,quote:
vind allebei wel tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wed dat jij meer van de hardstyle bent.
kweetniequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die anderen hier kunnen die kutmuziek luisteren omdat ze aan de drugs of alcohol zitten, wat is jouw excuus
mja vind van de ene kant ook gwn bullshit om zo belachelijk veel geld uit te geven voor een feest waar ik vervolgens ook nog lastiggevallen word door mongooltjes van de security, maar toch lijkt t me op zich wel vet om keer zo'n groot feest als defqon mee te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je moet je eigen feestje maken , is wel denk ik 10 jaar ofzo geleden ,
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanraderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja vind van de ene kant ook gwn bullshit om zo belachelijk veel geld uit te geven voor een feest waar ik vervolgens ook nog lastiggevallen word door mongooltjes van de security, maar toch lijkt t me op zich wel vet om keer zo'n groot feest als defqon mee te maken
lelijkerds?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanrader
ja lelijkerds..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
lelijkerds?
maar klinkt idd niet heel fantastisch..
beter gwn teknoquote:
denk niet dat er mensen zijn die dat nummer nog nooit gehoord hebbenquote:
heb je hem afgespeeld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat er mensen zijn die dat nummer nog nooit gehoord hebben
oh, nee, hoezo?quote:
wat jongequote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
even 30 afleveringen dragon ball super gedownload, een mens moet wat
goeie sfeer, goeie muziek, geen entree normaal, je eigen drinken meenemen en je hoeft tenminste niet sneaky je drugs ergens in een hoekje of wc te pakkenquote:
oh ja dat moet ik ook nog steeds verder kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
Ik luister gewoon liever naar andere geluiden. :squote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
goeie sfeer, goeie muziek, geen entree normaal, je eigen drinken meenemen en je hoeft tenminste niet sneaky je drugs ergens in een hoekje of wc te pakken
en geen opgepompte anabolensjappies die btje stoer lopen te doen
what's not to like
er zijn al 62 afleveringenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat moet ik ook nog steeds verder kijken
oke fair enoughquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister gewoon liever naar andere geluiden. :s
beerus vs zamasuquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
oh, laat maar zitten danquote:
als de lichten aangaan is wel echt kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is omdat ze liever geen lelijkerds op zon feessie hebben , maar het is niet echt een aanrader , je gaat los , dan moet je na huis lampjes aan , 40000.00000 mil mensen die na huis moeten , allemaal van die lelijkerds..echt...geeeen aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |