was ook mooi , daarom wast kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo..mja, wel mooi zoiets maar kan me idd voorstellen dat t behoorlijk emotioneel wordt
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.quote:
wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.
wat, concerten? nee niet echtquote:
tuurlijk niequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij automatisch updates uitstaan ofzo? :s
Grote soulmannen... maar de vrouwen zijn eveneens geweldig, Aretha, Candi Staton, Bettye Swannquote:
zo heb ik zappa , coltrane , zorn ...vertrouwde muziekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.
ik ga weer naar ieper , miss winter editie , mist die is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, concerten? nee niet echt
mss volgend jaar festival ofzo maar dat zie ik dan wel weer
ieper?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ga weer naar ieper , miss winter editie , mist die is...
wanne kutbands jongequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:16 schreef Thezappa het volgende:
sowieso 3 november naar obituary , exodus en 013 naar roots sepultura
oh ja, was vergeten dat jij idd ook weleens naar hardcorefeesten gaatquote:
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, was vergeten dat jij idd ook weleens naar hardcorefeesten gaat
qlimex is goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
wil nog steeds keertje naar defqon 1, dat lijkt me wel echt vet
quote:
mehquote:Qlimax is een hardstyle-dancefeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |