stompmaagmomentquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , hij stuurde net nog foto v zn ma , die zat in "zijn " stoel, echt leuk
Misschien valt er iets te regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
400 euro voor een stoel.. dan wil ik er toch minstens een set tuinflamingos bij
ja, begrijpelijkquote:
daar is gyazo voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry bol.com doet lastig met kopiëren van urls.
Zonde, lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren ze betrapt al van tevoren
Nu wil ik ook tuinflamingo'squote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
400 euro voor een stoel.. dan wil ik er toch minstens een set tuinflamingos bij
ja maaaar vind jou een mooie jongen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt nog nooit iets mooi gevonden wat iemand hier ooit post dus ik kan hier gewoon echt niets mee.
ja , heb spijt dat ik na huis ben gegaan opfzo..maar werk verneukt hetquote:
en dan wel zo'n hippe stoel willen kopen, je neemt niemand in de malingquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is allemaal te hip voor mij hoor.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maaaar vind jou een mooie jongen..
kijk wel uit, geheid dat je er 's avonds een keer overheen lazertquote:
sterktequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lange dag ,beste maatje vandaag zn vader gecremeerd , net bier gedronken..heftig
Enkel omdat ik dat moet ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan wel zo'n hippe stoel willen kopen, je neemt niemand in de maling
hij had nog een filmpje gemaakt , zijn ook zulke top dingen..quote:
Pls dp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
je kunt ook gwn paar stoelen ergens van een terras meenemen
begrijpelijk...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , heb spijt dat ik na huis ben gegaan opfzo..maar werk verneukt het
Lichtgevende tuinflamingo's danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk wel uit, geheid dat je er 's avonds een keer overheen lazert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |