Dat is wel een goede afwisseling ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel fan van paprika wokkels tegenwoordig
Ik kan het nog gewoon kijken, ghahhahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Privacyprogramma AVROTROS offline gehaald vanwege privacyschending![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:31 schreef Frutsel het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:31 schreef Frutsel het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal homoGaat wat misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.vkmag.com/maga(...)lt_over_homo_sapiens
Dus zo ver als ze nog is wint ze van je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:24 schreef d4v1d het volgende:
Net gescrabbeld met mn oma. Dat mens is inmiddels zo van de wereld dat ze niet door heeft dat ik op mn telefoon met een scrabble generator zit te cheaten. 🌚
Ja 100 punten verschil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus zo ver als ze nog is wint ze van je?
Heeft ze ook een app dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja 100 punten verschil.
Maar ze speelt zelf ook vals
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:24 schreef d4v1d het volgende:
Net gescrabbeld met mn oma. Dat mens is inmiddels zo van de wereld dat ze niet door heeft dat ik op mn telefoon met een scrabble generator zit te cheaten. 🌚
Ghehehe..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Gaat wat mis
http://www.vkmag.com/maga(...)lt_over_homo_sapiens
quote:
gewoon e-smoken als een baas ... anderhalve dag en je raakt geen sigaret meer aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben aan het stoppen met roken, het is een hel.
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben aan het stoppen met roken, het is een hel.
Ja, dan moet ik weer zo'n nieuw ding kopen. Van die andere had ik een bom gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon e-smoken als een baas ... anderhalve dag en je raakt geen sigaret meer aan
vaak zijn het van die setjes dus dan kun je smoken en een bom makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik weer zo'n nieuw ding kopen. Van die andere had ik een bom gemaakt.
Meeste mensen die ik ken die zon dingen hebben aangeschaft ga na een tijd toch weer sigaretten roken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
vaak zijn het van die setjes dus dan kun je smoken en een bom maken
maar je moet gewoon naar de winkel, daar leggen ze het goed uit en laten ze je wat testen en ik garandeer je dat je geen sigaret meer aanraakt
ik garandeer het niet 100%
die hebben niet zon dingen maar goedkope starterskitsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Meeste mensen die ik ken die zon dingen hebben aangeschaft ga na een tijd toch weer sigaretten roken.
Weet ik man, ik had zo'n ding. Beviel prima maar toen overleed een vriend en ging ik weer roken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar je moet gewoon naar de winkel, daar leggen ze het goed uit en laten ze je wat testen en ik garandeer je dat je geen sigaret meer aanraakt
Ik vind die dingen maar irritant, dan mis ik het 'einde' wat je hebt bij een sigaret uitmaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou sommige hadden toch wel een geavanceerd dingetje hoor :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
die hebben niet zon dingen maar goedkope starterskits
nee dat is niet zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou sommige hadden toch wel een geavanceerd dingetje hoor :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |