SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.
Bij mij is het al in december '92 gestopt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Je krijgt een warm welkom zo te horen.
Wanneer stopt het scheerseizoen eigenlijk?
Zodra je niet meer met korte broek fietst. Voor de meeste mensen zal dat nu wel ongeveer zijn. Voor mij al 2 jaar niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Jou kunnen we dan ook niet serieus nemenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij mij is het al in december '92 gestopt.
gewoon 1x per weekquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie foto's heb je vandaag geklikt, waar is dat meertje ongeveer (2e foto)?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zodra je niet meer met korte broek fietst. Voor de meeste mensen zal dat nu wel ongeveer zijn. Voor mij al 2 jaar niet meer
Thanks!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooie foto's heb je vandaag geklikt, waar is dat meertje ongeveer (2e foto)?
Komen ze bij jou niet op je kaart tevoorschijn?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Thanks!Foto was als het goed is hier ongeveer gemaakt. 100 meter verder dan de 1e foto
[ afbeelding ]
Daar in het midden ongeveer.
Ik zag ze wel op relive maar zie ze niet op Strava. Of ik kijk verkeerd?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komen ze bij jou niet op je kaart tevoorschijn?
Daar moet je toestemming voor geven bij locatievoorzieningen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komen ze bij jou niet op je kaart tevoorschijn?
Dat zou ook eens tijd worden ook! Heel de vam berg of alleen via 1 kant? Nu moest ik mijn fiets over het hek tillen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:12 schreef poiuytr het volgende:
Wel leuk voor jullie noorderlingen dat de vam berg open gaat voor wielrenners.
Dan zal ik daar even naar kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Daar moet je toestemming voor geven bij locatievoorzieningen.
Het kan geen kwaad om te fietsen, maar denk iets aërodynamischer te zijn vormgegevenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo dik als een MSc zeecontainer?
Heb wel zojuist een mail verzonden om een safaritent aan de ourthe te reserveren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:57 schreef Leonos het volgende:
Iedereen hier al ingeschreven voor de AGR?
Gezellig, zie je daar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb wel zojuist een mail verzonden om een safaritent aan de ourthe te reserveren.
Met je normale wielen lukt de AGR ook wel hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:03 schreef muzas het volgende:
Ik zoek ook nog een klimset met brede velgen <500 euro. Maar die bestaan niet volgens mij.
#HalloCampaKomEsDoorMetDeFR3C17
https://www.huntbikewheel(...)-1420g-28deep-22widequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:03 schreef muzas het volgende:
Ik zoek ook nog een klimset met brede velgen <500 euro. Maar die bestaan niet volgens mij.
Niets voor Muzas dus.quote:If a rider using these wheels is over 85Kgs then an experienced bike mechanic should check the wheel regularly and it is advisable to use minimum 25 mm tyres at max 100psi as this will reduce the fatigue on the wheelset.
Ik zag dat deze in de aanbieding zijn. Ik kan alleen niet 1-2-3 vinden hoe breed ze zijn. Er is daar nog meer in de aanbieding.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:03 schreef muzas het volgende:
Ik ga niet naar de AGR krentenbolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Met je normale wielen lukt de AGR ook wel hoor!
Pre-order... hmm. Nou zouden van eventuele FR3c17's ook nog geen reviews zijn, maar daar kun je nog en beetje afgaan op de kwaliteit van eerdere modellen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
https://www.huntbikewheel(...)-1420g-28deep-22wide
Swissside Hadronquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:12 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zag dat deze in de aanbieding zijn. Ik kan alleen niet 1-2-3 vinden hoe breed ze zijn. Er is daar nog meer in de aanbieding.
Zonda C17 ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:03 schreef muzas het volgende:
Ja, een optie. Maar ik zal eerlijk toegeven dat merkijdelheid een factor speelt.quote:
Net als de vorige zonda set dus.quote:Zo beschikt ook deze wielset over de ‘Differentiated Rim Height’ technologie van Campagnolo: het afslijpen van de velg tussen de spaakgaten, waardoor er minder materiaal en dus minder massa aanwezig is, maar de draagkracht rond de spaakgaten behouden blijft.
Hence 'ook'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.mantel.com/blog/campagnolo-zonda-c17/
[..]
Net als de vorige zonda set dus.
Ja, breder = zwaarder. Op zich logisch. Maar bandjes vallen wel mooier, zie ik bij mn FFWD's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:45 schreef ddx het volgende:
Zero valt ook best tegen wat het toevoegt tov de FR3, maar minimaal lichter.
En als je specs van Zonda C17 kijkt gok ik dat de FR3 C17 ook wat zwaarder gaat worden.
Anders eens informeren bij Wheeltec voor mooi setje ?
Met die zin die ik net gequote heb maar er daar voor staat doet het lijken alsof dit een vernieuwing zou zijn.quote:
Heb op de link geklikt, zo lees ik het echt niet. Maar dat maakt ook echt geen klote uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met die zin die ik net gequote heb maar er daar voor staat doet het lijken alsof dit een vernieuwing zou zijn.
Tja sinds ik de cosmic carbon (met tig letter erachter) heb die ook breed zijn wil ik volgende weelsets ook breed hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, breder = zwaarder. Op zich logisch. Maar bandjes vallen wel mooier, zie ik bij mn FFWD's.
Of in de auslauf een smal setje scoren en met 23mm gaan klimmen. Die paar keer per jaar....
Neuh. Maar ik ga dan wel weer een stukje fietsen om te kijken naar die bolle toerders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:57 schreef Leonos het volgende:
Iedereen hier al ingeschreven voor de AGR?
23 meestalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:43 schreef Z het volgende:
Vanaf hoeveel millimeter noemen jelui een wiel breed?
Waarom dan prettiger naar jou idee? Lijkt me dat behalve iets betere aerodinamica en misschien ietsie stijver er weinig verschil is. Enne remhendel openklappen en 28mm band valt er zo uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Fietst naar mijn idee stuk prettiger.
En als je wielen wisselt is het ook wel handig dat je niet steeds remkabels los hoeft te halen. (gaat nu net aan met stelschroefjes zolang remblokken niet teveel versleten zijn)
Ik heb een specialized, ik hoef helemaal niks te doen en de wielen flikkeren er zo uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
Enne remhendel openklappen en 28mm band valt er zo uit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb een specialized, ik hoef helemaal niks te doen en de wielen flikkeren er zo uit.
http://lightweight.info/de/de/components/upgrade-your-wheelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, breder = zwaarder. Op zich logisch. Maar bandjes vallen wel mooier, zie ik bij mn FFWD's.
Of in de auslauf een smal setje scoren en met 23mm gaan klimmen. Die paar keer per jaar....
Je zou een beginnerscursus kunnen overwegen zoals ik dat ook heb gedaan. Dat is ook wel echt leuk en er is veel aandacht voor het zwemmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar goed....ik ben als het zo door gaat uiterlijk voorjaar 2018 eindelijk onder de honderd kilo, en dat wil ik gaan vieren met een triathlon, en ik zwem praktisch alleen schoolslag. Dus misschien maar gewoon eens op zwemles weer, terwijl die enkel gerepareerd word. Dat zal vast wel mogen van de fysio is nul impact op de enkels denk ik!
Geen Janssen meer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:47 schreef ddx het volgende:
Als je niet kan fietsen moet je andere bezigheid verzinnen, dus maar begonnen met nieuwe fiets op te bouwen.
Vandaag groep binnengekomen en gemonteerd :
[ link | afbeelding ]
Mooi! Emonda?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:47 schreef ddx het volgende:
Als je niet kan fietsen moet je andere bezigheid verzinnen, dus maar begonnen met nieuwe fiets op te bouwen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:45 schreef ddx het volgende:
Zero valt ook best tegen wat het toevoegt tov de FR3, maar minimaal lichter
Mooi ding, vond die emonda van andyy ook erg fraai, denk dat jij wel blij wordt van dura ace.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:14 schreef ddx het volgende:
Gewoon omdat het kan ?
Ga hem gebruiken als klimfiets, lekker licht frame.
Di2 9070 groep en 50x34 crank.
Wielen nog even kijken, voorlopig zet ik de Ksyrium SLR wielen erin, maar zat ook te denken aan Fulcrum Racing Zero Carbon.
Nice, mag ik vragen wat je voor dit frame hebt moeten betalen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:47 schreef ddx het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, volgens mij had ik 'm daar pas een paar dagen. Vandaar ook de maagdelijk witte stuurlintquote:
Meer dan een gemiddelde fiets hier op het forum gok ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nice, mag ik vragen wat je voor dit frame hebt moeten betalen?
Zonde dat je 'm hebt verkocht, blijft echt een prachtig apparaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ik 'm daar pas een paar dagen. Vandaar ook de maagdelijk witte stuurlint
[ afbeelding ]
Dit was 'm op z'n hoogtepunt
fapje gezetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ik 'm daar pas een paar dagen. Vandaar ook de maagdelijk witte stuurlint
[ afbeelding ]
Dit was 'm op z'n hoogtepunt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zonde dat je 'm hebt verkocht, blijft echt een prachtig apparaat
Ik moest gelijk aan kano denkenquote:
Fiets stuk deuk in je ego?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:47 schreef Oksel het volgende:
Mislukte atb tocht. Alles verrot en compleet verkleumd.
Ik ging onderuit, stelde niets voor.. maar miss dat daarbij m'n linkershifter tikje kreeg. iig die schakelde niet meer af. Vervolgens ging m'n ketting wat scheef lopen, schakelde het achter slecht, sloeg het over, trapte ik de ketting aan gort. Dus moest stuk lopen. In dikke regenbui en wind. Dus helemaal doorweekt in net te dunne kleding (Castelli Perfetto) 10 minuten staan wachten. Dus toen had ik 't koud. Had gegokt op 11-12 graden, maar het was 7. Met actief bewegen was ik prima gekleed.. maar het was net iets te dun.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:49 schreef dop het volgende:
[..]
Fiets stuk deuk in je ego?
Of zelf ook brokken?
Ai, dat is mooi kut zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ging onderuit, stelde niets voor.. maar miss dat daarbij m'n linkershifter tikje kreeg. iig die schakelde niet meer af. Vervolgens ging m'n ketting wat scheef lopen, schakelde het achter slecht, sloeg het over, trapte ik de ketting aan gort. Dus moest stuk lopen. In dikke regenbui en wind. Dus helemaal doorweekt in net te dunne kleding (Castelli Perfetto) 10 minuten staan wachten. Dus toen had ik 't koud. Had gegokt op 11-12 graden, maar het was 7. Met actief bewegen was ik prima gekleed.. maar het was net iets te dun.
Eerste stuk was top, route Hellendoorn is echt mooi geworden.
Sinds die geniale kerel (Patrick Jansen) overal in Nederland parcours aanpakt zijn een hoop routes enorm verbeterd idd. Zeist, Amerongen, Leersum, Eibergen: allemaal van zijn hand, en allemaal kenmerken ze zich door perfecte singletracks met een super lekkere flow, goeie bochtjes, bulten en alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
klopt, bij de Stofwolk (in Eibergen) waar ik fiets hebben ze een openbaar en een afgesloten stuk alleen voor leden. Heeft hij ook aangelegd. Baan moet nog beetje ingereden worden maar beloofd veel goeds. Paar pittige rockgardens zijn erin gemaakt en wat andere houten vlonders. Mooi werk!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sinds die geniale kerel (Patrick Jansen) overal in Nederland parcours aanpakt zijn een hoop routes enorm verbeterd idd. Zeist, Amerongen, Leersum, Eibergen: allemaal van zijn hand, en allemaal kenmerken ze zich door perfecte singletracks met een super lekkere flow, goeie bochtjes, bulten en alles.
http://www.trackstrails.nl/projecten
klein deukje in je ego en niet veel erg aan de fiets gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ging onderuit, stelde niets voor.. maar miss dat daarbij m'n linkershifter tikje kreeg. iig die schakelde niet meer af. Vervolgens ging m'n ketting wat scheef lopen, schakelde het achter slecht, sloeg het over, trapte ik de ketting aan gort. Dus moest stuk lopen. In dikke regenbui en wind. Dus helemaal doorweekt in net te dunne kleding (Castelli Perfetto) 10 minuten staan wachten. Dus toen had ik 't koud. Had gegokt op 11-12 graden, maar het was 7. Met actief bewegen was ik prima gekleed.. maar het was net iets te dun.
Kerel maakt mooie parcours ja, alleen ontstaat er na mijn mening nu wel een overkill aan dit soort routes. Op mountainbike forum beginnen veel mensen er ook al over te klagen. Al zijn routes kenmerken zich allemaal door heftige korte en haakse bochten, veel op en af en veel remmen. Er bestaat ook nog een middenweg. Hellendoorn is wat mij betreft hier het perfecte voorbeeld van hoe het moet. Leuke pittige stukken zoals hierboven beschreven maar ook snelle singletracks en snelle afdalingen zonder overal een bocht in te maken. Rijssen is bijvoorbeeld hier in de buurt ook een leuke route, het is alleen één grote achtbaan, met alleen maar draaien en keren. Voor een keer wel leuk, maar mountainbiken is imo meer dan dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sinds die geniale kerel (Patrick Jansen) overal in Nederland parcours aanpakt zijn een hoop routes enorm verbeterd idd. Zeist, Amerongen, Leersum, Eibergen: allemaal van zijn hand, en allemaal kenmerken ze zich door perfecte singletracks met een super lekkere flow, goeie bochtjes, bulten en alles.
http://www.trackstrails.nl/projecten
dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:20 schreef ddx het volgende:
Tja als je door blijft rijden kan je straks ook voorbladen vervangen.
Dus iig je ketting vervangen en mogelijk je cassette.
ongeveer de helft van 1 campy 12t cassette kransjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
Zo duur is een 105 binnenblad toch niet?
Ik zou doorrije
¤45 bij Rosequote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:08 schreef ddx het volgende:
Binennblad is niet zo duur niet, buitenblad is iets prijziger. (70 euro voor de 5800 groep als ik bij mantel kijk)
Gewoon lekker je ketting vervangen en hopen dat je cassette nog een ronde meekan.
Gewoon single speed gaan rijden. Kan er ook niet zoveel kapot.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:51 schreef Oksel het volgende:
Je kan volgens mij voor atb beter af en toe complete groep bij kopen. Alles gaat wel een x kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |