Eevee dratini jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb drie 10 km eggs, plees je bets!
Scyther, Magmar, Jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:31 schreef remcov het volgende:
[..]
Eentje bij winkelcentrum Dauwendaele toevallig? Dacht dat ik daar ene luctor.emergo in zag staan.
Jynx, Electabuzz, Jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
Scyther, Jynx, Magmar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
vermoed dat het maar een eenmalige spawn was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was net nog op kabutojacht, helaas.
Ik ga zo ff naar Kijkduinquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:56 schreef videonatic het volgende:
Spelen jullie nog actief? Op Reddit is men er wel klaar mee maar aan dit topic te zien loggen er nog dagelijks mensen in
Ik kreeg maar 20 candyquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Molurus het volgende:
Omg, omg, omg... eindelijk een Lapras uit een 10 km ei! Fokking hell, daar zit ik al lang op te wachten zeg.
IV 89%, ice shard / ice beam. att 13, defense 12, hp 15.
Kreeg hem als cp1673. Geboost naar 1841 en nu is dust op. (Heb nog 28 candy.)
Ik had al 2 waardeloze laprassen gevangen. Zal daar wel door komen.quote:
Was m'n eerste. Maar ik kreeg wel de twee ijsaanvallen en een prima IV.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik had al 2 waardeloze laprassen gevangen. Zal daar wel door komen.
Had ik met mijn Porygonquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef ChilllayD het volgende:
Voor m'n 10km ei moest ik nog een kilometertje dus hop, vanochtend aan de wandel.
Kom ik in het wild een Aerodactyl tegen. Gevangen met 1 bal, 1020cp. Komt m'n ei uit, Aerodactyl, 1188cp. Jaaaaaaaja, toeval zeker.
Goed gevonden, zat ie op een voor je bekende spawnplek van bijzondere dingen of gewoon als een malle heen en weer gerend?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Woeh een grimer nearby ff zoeken.
edit/ gevonden.
Ging eerst kijken waar er gister ook eentje zat maar daar zat hij niet. Wel wist ik dat ik de goede kant op liep omdat hij op nearby bleef staan, dus toen terug gelopen via een straatje verder en daar zat hij.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goed gevonden, zat ie op een voor je bekende spawnplek van bijzondere dingen of gewoon als een malle heen en weer gerend?
Zonder FPM was ik allang gestopt. Dankzij FPM speel ik het nu nog steeds ondanks dat het best kut is nuquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:33 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Opzich is het spel wel moeilijker en wat uitdagender als trackers zoals FPM er niet waren.
Maar als je het eenmaal een tijdje gebruikt hebt kun je niet meer zonder.
Alles gaat veel langzamer nu, met geluk vang ik nu 1 dratini per dag.
Ja ik zit ook te wachten dat het weer terug komt, alleen de laatste update is dat niantic weer iets veranderd heeft en dat het nu weer langer gaat duren...quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder FPM was ik allang gestopt. Dankzij FPM speel ik het nu nog steeds ondanks dat het best kut is nu
Zal haast denken dat een Lapras de gymkoning is jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:46 schreef Molurus het volgende:
Net getraind tegen mijn nieuwe lapras... da's naar zeg!Dat vond mijn dragonite die bijna duizend cp hoger is helemaal niet leuk.
#1 op de defense ranking van pogomoves.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal haast denken dat een Lapras de gymkoning is ja
Die heb ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
#1 op de defense ranking van pogomoves.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Sinds woensdag 18:15 trots gymdefender van Corpus.
Jij woont hier toch ook ergens in de buurt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij staat hier in een gym in de buurt... en dat is er nou net 1 waar heel veel gele spelers in de buurt wonen die al wekenlang proberen om die gym op te bouwen.. helaas wordt de rest hier in de buurt volledig gedomineerd door blauw, dus slagen ze daar niet echt in.
Toch verwacht ik wel dat ik de mijne snel terug heb, ondanks dat de gym nu best wel stevig verdedigd is.
Zeiken omdat je 2 aerodactyls hebtquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef ChilllayD het volgende:
Voor m'n 10km ei moest ik nog een kilometertje dus hop, vanochtend aan de wandel.
Kom ik in het wild een Aerodactyl tegen. Gevangen met 1 bal, 1020cp. Komt m'n ei uit, Aerodactyl, 1188cp. Jaaaaaaaja, toeval zeker.
FPM?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:33 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Opzich is het spel wel moeilijker en wat uitdagender als trackers zoals FPM er niet waren.
Maar als je het eenmaal een tijdje gebruikt hebt kun je niet meer zonder.
Alles gaat veel langzamer nu, met geluk vang ik nu 1 dratini per dag.
Was vandaag zeker wel druk met dit mooie weer?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker middagje Kijkduin vandaag: 4 nieuwe in de Pokedex (Porygon gevangen, Ivysaur, Rapidash en Victreebel kunnen evolueren) en 45000xp erbij dus level up naar L25![]()
Verder per vandaag al 2 weken een Snorlax in dezelfde gym dus goed voor de muntjes.
Ja, erg druk. Had ik niet helemaal verwacht trouwens, dacht dat het inmiddels wel iets minder zou zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Was vandaag zeker wel druk met dit mooie weer?
En merk je nou veel verschil tussen nu en voor dat Naintic die rechtzaak verloor?
The results are in! Een Hitmonlee en een Eevee, iets nieuws en iets...wat ergens nog wel nut heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef Rabieluh het volgende:
Update wat betreft de 10 kilometer eieren, de eerste is een Pinsir! Heerlijk waardeloos, overigens nog een 10 km ei erbij gekregen, dat is dus 4 in totaal vandaag.
Lekkere buit hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
The results are in! Een Hitmonlee en een Eevee, iets nieuws en iets...wat ergens nog wel nut heeft.
Pinsir, Hitmonlee, Eevee. De zoektocht naar Snor en Lappy gaat door...
In ieder geval niet 3 maal een Jynx, dan was ik oprecht boos geworden.quote:
Jij krijgt tenminste 10km eierenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In ieder geval niet 3 maal een Jynx, dan was ik oprecht boos geworden.
Ja ik sta hier ook van te kijken hoor, 4 op één dagquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste 10km eieren
Ik heb er nu ook één, maar dat is mijn eerste sinds op 30 september mijn eerste sinds begin september uitkwam...
Lekker punten scoren zo. Hier wil dat echt nog niet lukken, vandaag tijdje gepraat met een teamgenoot van me die aan de andere kant van het dorp woont, we gaan iets meer de gyms te lijf en dan kijken welke het langste in bezit blijven, daar dan de focus op prestige trainen leggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gym waar ik een arcanine in heb staan heb ik al 2,5 week, die met de vapo was ik na anderhalve week kwijt en heb ik nu teruggepakt. En nu levelen zoveel makkelijker is geworden gelijk maar twee "nieuwe" gyms erbij gepakt
De twee gyms die ik noemde worden regelmatig aangevallen hoor, maar lager dan 6 komen ze meestal niet voor er weer getraind wordt. Dus ik zit lekker safequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lekker punten scoren zo. Hier wil dat echt nog niet lukken, vandaag tijdje gepraat met een teamgenoot van me die aan de andere kant van het dorp woont, we gaan iets meer de gyms te lijf en dan kijken welke het langste in bezit blijven, daar dan de focus op prestige trainen leggen.
Een lvl7 gym met twee uitdagers... tijd te veel?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gym waar ik een arcanine in heb staan heb ik al 2,5 week, die met de vapo was ik na anderhalve week kwijt en heb ik nu teruggepakt. En nu levelen zoveel makkelijker is geworden gelijk maar twee "nieuwe" gyms erbij gepakt
Nee vriendin mee. 3000 prestige minimaal per ronde, gaat best hardquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een lvl7 gym met twee uitdagers... tijd te veel?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
Rode gyms, dat zie ik niet vaak hier in de buurt.Goed om te zien dat ze niet uitgestorven zijn.
Hier ook al weken niet gezien. Heb er in totaal 4 gehad maar de laatste was dus zowat een maand terug.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste 10km eieren
Ik heb er nu ook één, maar dat is mijn eerste sinds op 30 september mijn eerste sinds begin september uitkwam...
Limburg zeker. Sinds ik daar ben heb ik serieus 0 gele gyms gezien. En dan ben ik ook in plaatsen vol met gyms zoals Maastricht en Valkenburg geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo vraag ik me wel eens af of team geel nog wel bestaat
Dat klinkt weer als de randstadquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hier ook al weken niet gezien. Heb er in totaal 4 gehad maar de laatste was dus zowat een maand terug.
Hier trouwens amper rood. Wel heel veel blauw en ook steeds meer geel.
Nope, Utrecht, Zuilen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Limburg zeker. Sinds ik daar ben heb ik serieus 0 gele gyms gezien. En dan ben ik ook in plaatsen vol met gyms zoals Maastricht en Valkenburg geweest.
Jij fietst zeker over de straatweg de stad in. Als je eens door tuinwijk/ vogelenbuurt fietst, zie je zat (teveel) geel.quote:
Nope, pak meestal de bus als ik richting stad ga, lijn 4. Maar dat is inderdaad de andere kant. En meestal pak ik de auto de hele andere kant op, dus gyms zie ik vooral hier in de buurt en in Amsterdam.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij fietst zeker over de straatweg de stad in. Als je eens door tuinwijk/ vogelenbuurt fietst, zie je zat (teveel) geel.
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen of overmorgen misschien nieuwe migration (andere spawns)?
Vorige keer zat er maar 9 dagen tussen, tis nu alweer meer dan 10 dagen geleden.
Dat klinkt nog bekender.quote:
Ik heb nog even 100 Charmander-candy nodigquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen of overmorgen misschien nieuwe migration (andere spawns)?
Vorige keer zat er maar 9 dagen tussen, tis nu alweer meer dan 10 dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |