Eevee dratini jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb drie 10 km eggs, plees je bets!
Scyther, Magmar, Jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:31 schreef remcov het volgende:
[..]
Eentje bij winkelcentrum Dauwendaele toevallig? Dacht dat ik daar ene luctor.emergo in zag staan.
Jynx, Electabuzz, Jynxquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
Scyther, Jynx, Magmar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef Rabieluh het volgende:
vermoed dat het maar een eenmalige spawn was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was net nog op kabutojacht, helaas.
Ik ga zo ff naar Kijkduinquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:56 schreef videonatic het volgende:
Spelen jullie nog actief? Op Reddit is men er wel klaar mee maar aan dit topic te zien loggen er nog dagelijks mensen in
Ik kreeg maar 20 candyquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Molurus het volgende:
Omg, omg, omg... eindelijk een Lapras uit een 10 km ei! Fokking hell, daar zit ik al lang op te wachten zeg.
IV 89%, ice shard / ice beam. att 13, defense 12, hp 15.
Kreeg hem als cp1673. Geboost naar 1841 en nu is dust op. (Heb nog 28 candy.)
Ik had al 2 waardeloze laprassen gevangen. Zal daar wel door komen.quote:
Was m'n eerste. Maar ik kreeg wel de twee ijsaanvallen en een prima IV.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik had al 2 waardeloze laprassen gevangen. Zal daar wel door komen.
Had ik met mijn Porygonquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef ChilllayD het volgende:
Voor m'n 10km ei moest ik nog een kilometertje dus hop, vanochtend aan de wandel.
Kom ik in het wild een Aerodactyl tegen. Gevangen met 1 bal, 1020cp. Komt m'n ei uit, Aerodactyl, 1188cp. Jaaaaaaaja, toeval zeker.
Goed gevonden, zat ie op een voor je bekende spawnplek van bijzondere dingen of gewoon als een malle heen en weer gerend?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Woeh een grimer nearby ff zoeken.
edit/ gevonden.
Ging eerst kijken waar er gister ook eentje zat maar daar zat hij niet. Wel wist ik dat ik de goede kant op liep omdat hij op nearby bleef staan, dus toen terug gelopen via een straatje verder en daar zat hij.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goed gevonden, zat ie op een voor je bekende spawnplek van bijzondere dingen of gewoon als een malle heen en weer gerend?
Zonder FPM was ik allang gestopt. Dankzij FPM speel ik het nu nog steeds ondanks dat het best kut is nuquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:33 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Opzich is het spel wel moeilijker en wat uitdagender als trackers zoals FPM er niet waren.
Maar als je het eenmaal een tijdje gebruikt hebt kun je niet meer zonder.
Alles gaat veel langzamer nu, met geluk vang ik nu 1 dratini per dag.
Ja ik zit ook te wachten dat het weer terug komt, alleen de laatste update is dat niantic weer iets veranderd heeft en dat het nu weer langer gaat duren...quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder FPM was ik allang gestopt. Dankzij FPM speel ik het nu nog steeds ondanks dat het best kut is nu
Zal haast denken dat een Lapras de gymkoning is jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:46 schreef Molurus het volgende:
Net getraind tegen mijn nieuwe lapras... da's naar zeg!Dat vond mijn dragonite die bijna duizend cp hoger is helemaal niet leuk.
#1 op de defense ranking van pogomoves.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal haast denken dat een Lapras de gymkoning is ja
Die heb ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
#1 op de defense ranking van pogomoves.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Sinds woensdag 18:15 trots gymdefender van Corpus.
Jij woont hier toch ook ergens in de buurt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij staat hier in een gym in de buurt... en dat is er nou net 1 waar heel veel gele spelers in de buurt wonen die al wekenlang proberen om die gym op te bouwen.. helaas wordt de rest hier in de buurt volledig gedomineerd door blauw, dus slagen ze daar niet echt in.
Toch verwacht ik wel dat ik de mijne snel terug heb, ondanks dat de gym nu best wel stevig verdedigd is.
Zeiken omdat je 2 aerodactyls hebtquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef ChilllayD het volgende:
Voor m'n 10km ei moest ik nog een kilometertje dus hop, vanochtend aan de wandel.
Kom ik in het wild een Aerodactyl tegen. Gevangen met 1 bal, 1020cp. Komt m'n ei uit, Aerodactyl, 1188cp. Jaaaaaaaja, toeval zeker.
FPM?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:33 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Opzich is het spel wel moeilijker en wat uitdagender als trackers zoals FPM er niet waren.
Maar als je het eenmaal een tijdje gebruikt hebt kun je niet meer zonder.
Alles gaat veel langzamer nu, met geluk vang ik nu 1 dratini per dag.
Was vandaag zeker wel druk met dit mooie weer?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker middagje Kijkduin vandaag: 4 nieuwe in de Pokedex (Porygon gevangen, Ivysaur, Rapidash en Victreebel kunnen evolueren) en 45000xp erbij dus level up naar L25![]()
Verder per vandaag al 2 weken een Snorlax in dezelfde gym dus goed voor de muntjes.
Ja, erg druk. Had ik niet helemaal verwacht trouwens, dacht dat het inmiddels wel iets minder zou zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Was vandaag zeker wel druk met dit mooie weer?
En merk je nou veel verschil tussen nu en voor dat Naintic die rechtzaak verloor?
The results are in! Een Hitmonlee en een Eevee, iets nieuws en iets...wat ergens nog wel nut heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef Rabieluh het volgende:
Update wat betreft de 10 kilometer eieren, de eerste is een Pinsir! Heerlijk waardeloos, overigens nog een 10 km ei erbij gekregen, dat is dus 4 in totaal vandaag.
Lekkere buit hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
The results are in! Een Hitmonlee en een Eevee, iets nieuws en iets...wat ergens nog wel nut heeft.
Pinsir, Hitmonlee, Eevee. De zoektocht naar Snor en Lappy gaat door...
In ieder geval niet 3 maal een Jynx, dan was ik oprecht boos geworden.quote:
Jij krijgt tenminste 10km eierenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In ieder geval niet 3 maal een Jynx, dan was ik oprecht boos geworden.
Ja ik sta hier ook van te kijken hoor, 4 op één dagquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste 10km eieren
Ik heb er nu ook één, maar dat is mijn eerste sinds op 30 september mijn eerste sinds begin september uitkwam...
Lekker punten scoren zo. Hier wil dat echt nog niet lukken, vandaag tijdje gepraat met een teamgenoot van me die aan de andere kant van het dorp woont, we gaan iets meer de gyms te lijf en dan kijken welke het langste in bezit blijven, daar dan de focus op prestige trainen leggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gym waar ik een arcanine in heb staan heb ik al 2,5 week, die met de vapo was ik na anderhalve week kwijt en heb ik nu teruggepakt. En nu levelen zoveel makkelijker is geworden gelijk maar twee "nieuwe" gyms erbij gepakt
De twee gyms die ik noemde worden regelmatig aangevallen hoor, maar lager dan 6 komen ze meestal niet voor er weer getraind wordt. Dus ik zit lekker safequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lekker punten scoren zo. Hier wil dat echt nog niet lukken, vandaag tijdje gepraat met een teamgenoot van me die aan de andere kant van het dorp woont, we gaan iets meer de gyms te lijf en dan kijken welke het langste in bezit blijven, daar dan de focus op prestige trainen leggen.
Een lvl7 gym met twee uitdagers... tijd te veel?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gym waar ik een arcanine in heb staan heb ik al 2,5 week, die met de vapo was ik na anderhalve week kwijt en heb ik nu teruggepakt. En nu levelen zoveel makkelijker is geworden gelijk maar twee "nieuwe" gyms erbij gepakt
Nee vriendin mee. 3000 prestige minimaal per ronde, gaat best hardquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een lvl7 gym met twee uitdagers... tijd te veel?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
Rode gyms, dat zie ik niet vaak hier in de buurt.Goed om te zien dat ze niet uitgestorven zijn.
Hier ook al weken niet gezien. Heb er in totaal 4 gehad maar de laatste was dus zowat een maand terug.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste 10km eieren
Ik heb er nu ook één, maar dat is mijn eerste sinds op 30 september mijn eerste sinds begin september uitkwam...
Limburg zeker. Sinds ik daar ben heb ik serieus 0 gele gyms gezien. En dan ben ik ook in plaatsen vol met gyms zoals Maastricht en Valkenburg geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo vraag ik me wel eens af of team geel nog wel bestaat
Dat klinkt weer als de randstadquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hier ook al weken niet gezien. Heb er in totaal 4 gehad maar de laatste was dus zowat een maand terug.
Hier trouwens amper rood. Wel heel veel blauw en ook steeds meer geel.
Nope, Utrecht, Zuilen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Limburg zeker. Sinds ik daar ben heb ik serieus 0 gele gyms gezien. En dan ben ik ook in plaatsen vol met gyms zoals Maastricht en Valkenburg geweest.
Jij fietst zeker over de straatweg de stad in. Als je eens door tuinwijk/ vogelenbuurt fietst, zie je zat (teveel) geel.quote:
Nope, pak meestal de bus als ik richting stad ga, lijn 4. Maar dat is inderdaad de andere kant. En meestal pak ik de auto de hele andere kant op, dus gyms zie ik vooral hier in de buurt en in Amsterdam.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij fietst zeker over de straatweg de stad in. Als je eens door tuinwijk/ vogelenbuurt fietst, zie je zat (teveel) geel.
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen of overmorgen misschien nieuwe migration (andere spawns)?
Vorige keer zat er maar 9 dagen tussen, tis nu alweer meer dan 10 dagen geleden.
Dat klinkt nog bekender.quote:
Ik heb nog even 100 Charmander-candy nodigquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen of overmorgen misschien nieuwe migration (andere spawns)?
Vorige keer zat er maar 9 dagen tussen, tis nu alweer meer dan 10 dagen geleden.
Het zou ook kunnen betekenen dat de pretspawn vlakbij (met 2 tot 4 leuke dingen, paar keer per dag tegelijk) weer van weedle/pidgey naar iets leuks kan veranderenquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niceik vind die afwisseling rondom huis wel relaxt.
Hier (Noord/Merenwijk) zijn ze af en toe ook rood maar nooit lang.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt nog bekender.
In Leiderdorp, Roomburg en op het bio-science park wil er zo nu en dan een rode gym opduiken
Mankeys achter Corpus, Scyther bij de roeivereniging, Charmander bij mij op werk...quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hier (Noord/Merenwijk) zijn ze af en toe ook rood maar nooit lang.
En ik ben ook voor migratie van de spawns. Al veel leuks vlak bij huis gehad maar deze rond is het mwah. Ik wil wel een Bulbasaur, Squirtle of Exeggcute nest.
Zoals die Charmander die voor de migratie telkens midden in een weiland spawnde?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ze zouden nog wat meer pret spawns in de middle of nowhere moeten doen, doe wat Scythers langs weilanden ofzo.
Daarom zeg ik specifiek langsquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals die Charmander die voor de migratie telkens midden in een weiland spawnde?
Ik moet nog steeds uitzoeken wat er nu zit. En de Omanyte-spawn moet ik nog steeds bevestigen
Die mogelijke Omanyte zit hier:quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daarom zeg ik specifiek langs. De ellende van een leuke spawn op een onbereikbare plek heeft niemand wat aan.
Wel vlakbij een voetbalkroeg, chill.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mogelijke Omanyte zit hier:
http://maps.google.com/?q=52.174339,4.519084&hl=nl&gl=nl
Ook leuk toch?
Ik ben daar nog nooit geweest en ben dat ook niet echt van planquote:Op zondag 16 oktober 2016 23:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel vlakbij een voetbalkroeg, chill.
Hoe vaak spawnt daar een Omanyte?quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mogelijke Omanyte zit hier:
http://maps.google.com/?q=52.174339,4.519084&hl=nl&gl=nl
Ook leuk toch?
Als het echt een spawn is elk uur. Of het was een toevalstreffer toen ik die spawn ging controleerden en zit er eigenlijk wat anders.quote:
Kan helaas ook zo zijn dat het 4 uur per dag is oid zoals die spawns hier vlakbij, de regelmaat waarbij pokemon spawnens is zo willekeurigquote:Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het echt een spawn is elk uur. Of het was een toevalstreffer toen ik die spawn ging controleerden en zit er eigenlijk wat anders.
Het was eentje waar er met zeer grote regelmaat een Drowzee spawnde. Niet ieder uur, maar dat geldt voor elke spawn en nest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan helaas ook zo zijn dat het 4 uur per dag is oid zoals die spawns hier vlakbij, de regelmaat waarbij pokemon spawnens is zo willekeurig.
Bij goeie is het gewoon altijd om het uur, bij anderen is het 4 uur per dag, precies om xx:20...tot het opeens na een paar dagen om xx:40 is.
Nou, die Omanytes kon ik 3 uur op de radar hebben, ff vangen, weer thuis, kwamen ze weer na een tijdje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar 4 uur per dag bestaat niet, ik geloof in iets meer willekeurigheid
ZO hoop ik nog steeds zo'n MILF vlogger te spotten die mannen in het openbaar toilet klaar....quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, in Kijkduin ook nog een Pokevlogger gespot waar ik wel eens wat van gezien heb
Weet iemand wat dat streepje betekent dat tussen de stipjes van de gevulde plekken in staat?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, een Zubat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 04:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanuit mijn hotelkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo heyquote:Op maandag 17 oktober 2016 07:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Balien de rest van Bali is niet anders
Wat lief dat geodude een arm om je been heen slaat, knuffelige pokemon!quote:Op maandag 17 oktober 2016 04:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, nice! Daar wil ik ook wel ff jagen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 04:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meen je dit nou? Dat is de beste combi. Kan je met twee Pokémon iedere Gym vegen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat lief dat geodude een arm om je been heen slaat, knuffelige pokemon!
Ik heb gisteren mijn 2E gyarados gemaakt, heeft ie ook bite en hydropump. Heb ik daar nou weer aan?
Ik hoop dat dit een grap was.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat lief dat geodude een arm om je been heen slaat, knuffelige pokemon!
Ik heb gisteren mijn 2E gyarados gemaakt, heeft ie ook bite en hydropump. Heb ik daar nou weer aan?
Ik kan nu gewoonweg nergens meer iets in zetten...alles in mijn wijk is level 10 geel en al wekenquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:20 schreef raptorix het volgende:
Overigens is het mij nog nooit gelukt om langer dan 16 uur in een gym te blijven, en dan zet ik er echt wel 1800+ pokemonsen in.
Ik sta denk ik al 2 weken in 2 gyms met 2 Gyarados van 1650 CP.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:20 schreef raptorix het volgende:
Overigens is het mij nog nooit gelukt om langer dan 16 uur in een gym te blijven, en dan zet ik er echt wel 1800+ pokemonsen in.
Mijn 1080 Lapras kan het wel. Je Pokemons hebben gewoon geen vechtlust die ik de mijne wel meegeefquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:20 schreef raptorix het volgende:
Ik heb mazzel dat ik een andere Lapras heb die me nu als buddy gaat begeleiden, nu mijn Snorlax de tweede plek van die ander heeft overgenomen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:25 schreef Molurus het volgende:
Mijn record is een Kabutops van cp1200 die er meer dan 3 weken in stond.![]()
Overigens maak ik me wel een beetje zorgen over mijn Lapras die ik nog verder moet boosten. Opzettelijk geparkeerd in een gym waarvan ik weet dat die dagelijks wordt afgebroken, maar hij staat er nog steeds.
Ik heb momenteel twee beestjes in gym staan waarvan ik op z'n best een vaag vermoeden heb waar die ongeveer staan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:26 schreef DJKoster het volgende:
Mijn Poliwrath staat al sinds vrijdagmiddag ergens, ik was zaterdagochtend al vergeten waar.
Oh dat wist ik niet. Ik dacht mehh 2 dezelfdequote:Op maandag 17 oktober 2016 08:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dat is de beste combi. Kan je met twee Pokémon iedere Gym vegen.
2x hetzelfde ook nog, terwijl iedereen hier moord en brand schreeuwt om 5x Twisterquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik dacht mehh 2 dezelfde
Ik moet ze wel flink uppen, zijn 1500 cp
Nope, na level 20 maakt dat niet meer uit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had het idee dat de gyms minder bevochten werden de afgelopen tijd, maar sinds een week moet ik hard werken om mijn 50 muntjes per dag te claimen. Niet okay!
![]()
Ik heb mijn laatste dratini gevangen voor de 100 candy. Nu kan ik gaan evolueren!
![]()
![]()
Zit nog geen 5000 punten verwijderd van level 27. Heeft het zin om te wachten met evolueren tot ik die overbrugd heb, of geeft dat geen bonus?
Maakt wat uit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, na level 20 maakt dat niet meer uit.
Okay, thanks!quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, na level 20 maakt dat niet meer uit.
Sorryquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x hetzelfde ook nog, terwijl iedereen hier moord en brand schreeuwt om 5x Twister
Klopt, was in de war dat het CP van gevangen pokemonsen na level 20 niet meer hoger word.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt wat uit?
* Nattekat deed het op lvl15 al
Nog steeds net zo hardquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, was in de war dat het CP van gevangen pokemonsen na level 20 niet meer hoger word.
Er gebeurt werkelijk niks op level 20.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:01 schreef Debsterr het volgende:
Was die level 20 cap niet op eitjes ofzo?
Ik weet ook niet meer precies waar ik mee in m'n hoofd zit.. er was ooit iets met level 20 maar of dat ook klopte is een andere vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gebeurt werkelijk niks op level 20.
CP stijgt 0,0005% harder.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies waar ik mee in m'n hoofd zit.. er was ooit iets met level 20 maar of dat ook klopte is een andere vraag.
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:01 schreef Debsterr het volgende:
Was die level 20 cap niet op eitjes ofzo?
Dit ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Na level 20 maakt het volgens mij niet meer uit op welk level (tenzij voor 20 al gekregen) je je eieren krijgt voor de sterkte van de Pokemon in de eieren.
Dat gaat uiteindelijk dust kosten dus.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Na level 20 maakt het volgens mij niet meer uit op welk level (tenzij voor 20 al gekregen) je je eieren krijgt voor de sterkte van de Pokemon in de eieren.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef DoubleDip het volgende:
Net mezelf omhoog geleveled van 8 naar 9. Had een ei met een nieuwe Pokemon (Zubat) en 2 gewone nieuwe (Kakuna en Ekans). Dat schoot lekker op. Wel stom dat mijn Pidgey's elke keer wegvliegen
Schiet wel op zo jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:47 schreef Onufriev het volgende:
Eerst niet zo'n fan van de update, maar bij nader inzien toch wel fijn. Kon zonet trainen met 1500XP per aanval. Had 3 pokemon achter elkaar die ik kon verslaan met slechtere.
Ook fijn als iemand een Hypno ofzo als laagste erin gooit. Als je hem net niet kan verslaan kan je het nog met je 2e pokemon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[opschep-modus]quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2x hetzelfde ook nog, terwijl iedereen hier moord en brand schreeuwt om 5x Twister
Zo schattig, je bent nog een jonkiequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef DoubleDip het volgende:
Net mezelf omhoog geleveled van 8 naar 9. Had een ei met een nieuwe Pokemon (Zubat) en 2 gewone nieuwe (Kakuna en Ekans). Dat schoot lekker op. Wel stom dat mijn Pidgey's elke keer wegvliegen
Nice!! Heb je een goede moveset gekregen? (Of is dit pas de evolve naar dragonair?)quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Dratini gevangen en getransferd, eindelijk genoeg candies voor een evolve!
Mijne kreeg vandaag steel wing / Hyperbeam en kwam binnen op cp 1977. Kon gek genoeg meteen een upgrade geven terwijl ik voor de evolutie 101 candy had.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nice!! Heb je een goede moveset gekregen? (Of is dit pas de evolve naar dragonair?)
Ja krijgt 1 candy voor een evolvequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijne kreeg vandaag steel wing / Hyperbeam en kwam binnen op cp 1977. Kon gek genoeg meteen een upgrade geven terwijl ik voor de evolutie 101 candy had.
Ik ben wel tevredenDe boog zit ook nog lang niet vol, dus ik moet nog even veel dust en candy verzamelen.
Ik ben nog aan het farmen voor een lucky egg sesh, maar inderdaad dit is pas de eerste evolvequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nice!! Heb je een goede moveset gekregen? (Of is dit pas de evolve naar dragonair?)
Die is best wel nice om in een gym te zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijne kreeg vandaag steel wing / Hyperbeam en kwam binnen op cp 1977. Kon gek genoeg meteen een upgrade geven terwijl ik voor de evolutie 101 candy had.
Ik ben wel tevredenDe boog zit ook nog lang niet vol, dus ik moet nog even veel dust en candy verzamelen.
Ik heb nu dragonair ingesteld als buddy, maar met 5km per candy schiet dat niet echt op.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het farmen voor een lucky egg sesh, maar inderdaad dit is pas de eerste evolve.
Je krijgt ook geen bonus na bijvoorbeeld 15 kilometer ofzo he? Ik vind dat als je 3x de afstand voor 1 candy hebt afgelegd, je een extra candy moet krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb nu dragonair ingesteld als buddy, maar met 5km per candy schiet dat niet echt op.
Gewoon niet appraisen die slappelingen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:52 schreef Debsterr het volgende:
Ik dacht nog.. laat ik die 16CP Slowpoke maar meteen transferren. En dan TOCH appraise doen he. "Overall, your Slowpoke is a wonder!"
Ik heb er ook spijt van nuquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon niet appraisen die slappelingen.
Na 6 uur is mijn geduld eindelijk beloond: Hij zat er weer! (De 3 uur erna gemist, dus wie weet..)quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:02 schreef DJKoster het volgende:
759 Kabuto 15/14/10 gevangen op een plek waar ik er eerder 1 gezien heb.. Daar ga ik vanaf nu maar even elk uur kijken. #vakantie
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:35 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Zo schattig, je bent nog een jonkie![]()
nidomannetjes in stadspark, en westerhaven voor de 3lures (als er iemand is).quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Morgen in Groningen, is daar nog wat leuk te vinden in het centrum?
(Naast die 100 pokestops)
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Laprasgod is zojuist weer thuisgekomen
Net de vijf dagen niet vol gemaakt.
Morgen weer college, meteen mijn Rattata-leger eens uitproberenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nu die van mij nog. In 'de gym die 3 keer per dag van kleur verandert' staat ie al bijna 24 uur.
Las eerder zoiets ja. Wat is daar nu precies de grap van? Het lijkt me dat die ratjes gewoon snel dood gaan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen weer college, meteen mijn Rattata-leger eens uitproberen
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
Voor de Middelburgers, hier https://goo.gl/maps/MvkjRqMaVKB2 zat vanmiddag een Grimer, misschien dat ie er vaker zit.
CP van je tegenstander wordt verlaagd naar de hoogste uitdager. Schijnbaar zijn Rattata's dan wel goed. Scheelt weer potions en revives.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Las eerder zoiets ja. Wat is daar nu precies de grap van? Het lijkt me dat die ratjes gewoon snel dood gaan?
Wtf, dat meen je niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CP van je tegenstander wordt verlaagd naar de hoogste uitdager. Schijnbaar zijn Rattata's dan wel goed. Scheelt weer potions en revives.
Complete onzin en spelbedervend, maar ik maak er lekker misbruik van.
Alleen trainen hčquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wtf, dat meen je niet?Dat slaat echt nergens op. Nu begrijp ik waarom alle gyms level 10 zijn.
Ook compleet zinloos zo om je beestjes naar hoge cp te werken. Man, man, man... daar heeft iemand echt niet over nagedacht.
Dat het alleen voor trainen werkt is toch juist heel erg in het nadeel van lage spelers?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen trainen hč
Maar ja, dat was echt het eerste waar ik aan dacht toen het bekend werd. Gyms gewoon helemaal verneukt om de lage spelers tegemoet te komen.
Suckt idd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:00 schreef Perrin het volgende:
Die Lapras zie je binnenkort niet terug
Die heb ik echt nog nooit uit een ei gekregenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:06 schreef Molurus het volgende:
Ja, sommige beestjes zijn echt oververtegenwoordigd bij die 10 km eieren. Ik kan geen onix, electabuzz of pinsir meer zien.
Ik heb:quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit uit een ei gekregen
Heb nog nooit ook maar een pinsir gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:06 schreef Molurus het volgende:
Ja, sommige beestjes zijn echt oververtegenwoordigd bij die 10 km eieren. Ik kan geen onix, electabuzz of pinsir meer zien.
138 Pinsir candyquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar een pinsir gezien
Damn.quote:
Ik zie Niantic er wel voor aan om te blunderen daarmee en aparte gen2 candy te introduceren ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Damn.
Onix schijnt in 2e generatie wel te kunnen evolven, dus wellicht dat ik die candy tzt nog kan gebruiken. Maar dit soort bergen candy bij beestjes waar je niks mee kunt... waardeloos.
Dat ding kreeg als 960CP Jolteon toch wel mooi een 1800CP Gyrados kapotquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:22 schreef Molurus het volgende:
Wat moet je dan ook met een gebuffte Jolteon?
Electric kun je zo weinig mee momenteel.
Welke aanvallen heeft ie? Ik heb er voor 't eerst eentje met Thunder als charge attack (eerst pokemon ooit ook, al mijn electabuzz en Raichu's hebben die aanval ook niet gehad), dat beukt als een malle joh.quote:
Mijn Jolteon is fantastisch om alle waterpokemon mee af te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:22 schreef Molurus het volgende:
Wat moet je dan ook met een gebuffte Jolteon?
Electric kun je zo weinig mee momenteel.
Serieus? Hmm, tzt ook nog maar s proberen dan. Tot dusver weinig goede ervaringen met electric. Ik heb de perfecte electrode, IV 97%, maar die was alsnog waardeloos.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding kreeg als 960CP Jolteon toch wel mooi een 1800CP Gyrados kapot
Thunder en Thunderbolt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Welke aanvallen heeft ie? Ik heb er voor 't eerst eentje met Thunder als charge attack (eerst pokemon ooit ook, al mijn electabuzz en Raichu's hebben die aanval ook niet gehad), dat beukt als een malle joh.
Dat is van alle elektrische pokemon dan ook echt een enorm slechte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Hmm, tzt ook nog maar s proberen dan. Tot dusver weinig goede ervaringen met electric. Ik heb de perfecte electrode, IV 97%, maar die was alsnog waardeloos.
Ik heb de sterkst mogelijke electricquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Hmm, tzt ook nog maar s proberen dan. Tot dusver weinig goede ervaringen met electric. Ik heb de perfecte electrode, IV 97%, maar die was alsnog waardeloos.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thunder en Thunderbolt.
Denk je nou echt dat ik een half misvormde pokemon ga poweruppen? Looking at you, Water Pulse Vapereon
Dan heb je wel bizar veel 10 km eieren gehad!quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb:
66 onix candy,
76 electabuzz candy, en
116 pinsir candy
De lapras dit weekend heeft veel goed gemaakt, maar dat was ook wel nodig.
Beest is heerlijk om mee te vechten, zap zap zap zap dogdge zap zap dodge zap zap zap dodge zap zap zap zapquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dus gewoon de maximale CP die mijn Jolteon kon bereiken precies voorspeld
Een deel ervan heb ik ook gewoon gevangen, maar alsnog best wel veel 10km eieren ja. Maar kreeg er dus wel heel vaak hetzelfde uit. Gemiddeld heb ik meer nuttige dingen uit 2km en 5km eieren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan heb je wel bizar veel 10 km eieren gehad!
Ik heb er bij elkaar 6 gehad denk ik, maar wel telkens iets anders. Pinsir, Scyther, Dratini, Electabuzz en Aerodactyl. Dat is 5 dus.
Jepquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Beest is heerlijk om mee te vechten, zap zap zap zap dogdge zap zap dodge zap zap zap dodge zap zap zap zap.
Ok, hier moet ik op terugkomen. De gym is nu level 9, en er wordt gevochten!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat het alleen voor trainen werkt is toch juist heel erg in het nadeel van lage spelers?
Hier in de wijk zit dus een redelijk fanatiek clubje noobs die geel spelen. Ze spelen veel, proberen vaak de gym te veroveren en zetten er dan heel schattige dingen in... 1400 poliwrath, 1100 jynx, dat soort dingen. Meestal zijn ze de gym ook in no time weer kwijt, maar ze konden hem ieg veroveren.
Nu maken ze echt geen enkele kans meer om de blauwe gym die er nu staat af te breken. Wat er nu in staat:
vaporeon 1827, lapras 1883, poliwrath 1948, gyarados 2168, gyarados 2173, gyarados 2290, vaporeon 2317, vaporeon 2373, dragonite 2731, dragonite 2987.
No way dat de low level gele spelers hier in de wijk daar nog iets mee kunnen.
Vieze blauwenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ok, hier moet ik op terugkomen. De gym is nu level 9, en er wordt gevochten!
Het zijn net de Galliers, die gelen. Dapper weerstand bieden aan het grote blauwe Romeinse Rijk.
Blauw komt hier altijd met vlagen. Ik wacht altijd tot de gym op level 6-8 of hoger zit en dan sloop ik ze. Daarna zet ik er dan weedles en caterpies in, dat is mijn digitale variant op een middelvinger. Als ik dat weer een paar keer heb gedaan in een paar dagen zijn ze het meestal weer even zatquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ok, hier moet ik op terugkomen. De gym is nu level 9, en er wordt gevochten!
Het zijn net de Galliers, die gelen. Dapper weerstand bieden aan het grote blauwe Romeinse Rijk.
In je eentje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zal morgen eens die level 10 van blauw neerhalen, er zitten 5 Flareons in en verder alleen Vaporeon en een Gyarados, een XP pinata!
Als dat ding vol vuurpokemon zit ben je daar in een half uurtje wel doorheen hoorquote:
Dat gaat echt leuk worden, mijn topvaporeon en twee beste parasects gaan deze klus gewoon klaren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als dat ding vol vuurpokemon zit ben je daar in een half uurtje wel doorheen hoor
Ik heb enkel een Laprasgod en een min of meer misvormde Lapras voor die klus.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als dat ding vol vuurpokemon zit ben je daar in een half uurtje wel doorheen hoor
Geen gyaradossen of vaporeons?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel een Laprasgod en een min of meer misvormde Lapras voor die klus.
Ook geen Seadra/Starmie/Golduck? Die slopen vuurpokemon nog sneller dan een Vaporeon ook, ze gaan alleen zelf eerder kapot.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel een Laprasgod en een min of meer misvormde Lapras voor die klus.
Bedenk ik me net ook jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef Molurus het volgende:
Lapras is trouwens echt slecht tegen vuurpokemon.
Voor die gyms stap ik onderweg de metro uit, even inpikken en doorrijdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef Highlighter het volgende:
Als ik een gym van 8/9/10 tegenkom, heb ik bij voorbaat al geen zin om er energie en tijd in te steken.
Ik ga voor de 2/3/4's
Gooi er maar 2 uit de gym bij t busstation. Dan kan er eentje van mij inquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zal morgen eens die level 10 van blauw neerhalen, er zitten 5 Flareons in en verder alleen Vaporeon en een Gyarados, een XP pinata!
Is dat bij het winkelcentrum? Of geef anders naam van die gym, door ingress ken ik alle locaties in Middelburg/Souburg/Vlissingen door de portalnaamquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef remcov het volgende:
[..]
Gooi er maar 2 uit de gym bij t busstation. Dan kan er eentje van mij in
"Make Dauwendaele Blue Again!"![]()
Nee bij station Middelburg, die bij t winkelcentrum heet Thomaskapel.quote:
Met ingress was heel Dauwendale al blauw, met pokemon alweerquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef remcov het volgende:
[..]
Nee bij station Middelburg, die bij t winkelcentrum heet Thomaskapel.
Daar zit ik al in dus geen ideeën krijgen hč
Had je nog meegekregen dat ik een grimer vond in Middelburg? Zal vast een random enkelmalige spawn zijn, maar dan nog.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef remcov het volgende:
[..]
Nee bij station Middelburg, die bij t winkelcentrum heet Thomaskapel.
Daar zit ik al in dus geen ideeën krijgen hč
Ja zal wel een nieuwe spawn zijn. Ben in die straat nog nooit wat tegen gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat ik een grimer vond in Middelburg? Zal vast een random enkelmalige spawn zijn, maar dan nog.
Bohhhh, daar was ik vanmiddag ook nog! Maar niet gezien dusquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:36 schreef remcov het volgende:
[..]
Ja zal wel een nieuwe spawn zijn. Ben in die straat nog nooit wat tegen gekomen.
Er zat vanmiddag wel opeens een Kabuto in de Kwantum, zal vast familie zijn van die ene bij de trappetjes
Hmmm, dit werkt niet hoor. Of ieg niet zoals je het hier beschrijft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CP van je tegenstander wordt verlaagd naar de hoogste uitdager. Schijnbaar zijn Rattata's dan wel goed. Scheelt weer potions en revives.
Complete onzin en spelbedervend, maar ik maak er lekker misbruik van.
Eigen gym?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmmm, dit werkt niet hoor. Of ieg niet zoals je het hier beschrijft.
Net geprobeerd met een team van 6 beestjes in de 200-250 cp range, ik heb nog nooit 6 beestjes zo snel dood zien gaan.
Tot 80 evolutions per lucky egg! Of meer!quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon al voor 60 evoluties aan candy bij elkaar gespaard![]()
Kutupdate, waardoor ik langer moet sparen terwijl ik er geen ruimte meer voor heb in de pokemonbag.
Eigen gym ja. En hoe reken je dat uit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigen gym?
Wat was de berekende CP dan?
Selectie op HP werkt op basis van hoeveel procent HP een pokemon nog heeft en dan rangschikt hij dat ook nog eens op dat de 100% HP pokemon bovenaan staan geloof ik, compleet nutteloos dus.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
Werkt bij jullie de selectie op hp ook niet? Bij mij heeft hij dan gewoon de volgorde van cp..
Ik heb het nu. Dus tja...quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tot 80 evolutions per lucky egg! Of meer!.
Ik ben daar mee gestopt sinds level... geen idee 22 ofzo, die evo sessions had ik echt geen zin meer in.
Staat er nadat je je team hebt samengesteld.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eigen gym ja. En hoe reken je dat uit?
Hmm, niks van die strekking gezien. Weet je zeker dat dat erin zit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat er nadat je je team hebt samengesteld.
Bij mij scheelde het met 1100CP vs 2000CP al een paar honderd CPquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, niks van die strekking gezien. Weet je zeker dat dat erin zit?
Dat was echt 1 move per beestje dood namelijk. Lijkt niet echt een compensatie voor te bestaan.
Aha dat verklaart dan waarom mijn Chansey met 315hp niet bovenaan eindigt bij het sorteren op hp. Snapte dat al nooit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Selectie op HP werkt op basis van hoeveel procent HP een pokemon nog heeft en dan rangschikt hij dat ook nog eens op dat de 100% HP pokemon bovenaan staan geloof ik, compleet nutteloos dus.
Die beestjes zijn ook flink nutteloos, misschien als kurk op een lvl 9 gym waarna je die als 10e pokemon plaatst. Al snij je zo door een Chansey heen ondanks de hoge HP omdat ie waardeloze defense heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Aha dat verklaart dan waarom mijn Chansey met 315hp niet bovenaan eindigt bij het sorteren op hp. Snapte dat al nooit.
En waardeloze Attack.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die beestjes zijn ook flink nutteloos, misschien als kurk op een lvl 9 gym waarna je die als 10e pokemon plaatst. Al snij je zo door een Chansey heen ondanks de hoge HP omdat ie waardeloze defense heeft.
CP zegt niks over defense en hp.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:36 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Heb nog nooit tegen een chansey gevochten, maar door die lage cp is ze zo dood toch?
Hitmonlee uit een ei en Chansey 4 keer uit een ei, verder noooooooooooooit in het wild gezien, helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft er iemand een gouden tip voor een Chansey en een Hitmonlee? Ik wil die plekken in mijn dex gevuld hebben, de andere gaatjes kan ik vol wandelen.
500+ eieren gehatcht, maar naast 2 snorlax en 2 lapras verder alleen maar troep uit mn 10km gekregenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hitmonlee uit een ei en Chansey 4 keer uit een ei, verder noooooooooooooit in het wild gezien, helaas.
Elk heel uur 4 Squirtles tegelijk in het plantsoen? Waarom wist ik dat niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:33 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
nidomannetjes in stadspark, en westerhaven voor de 3lures (als er iemand is).
Net rondom het hele uur 4 squirtels in plantsoen (van begin tot eind het fietspad volgen).
In het centrum is het voornamelijk tripple spawns van pidgeys en ratt's.
#Team #NoLife #FTWquote:
Het antwoord is nee. Random. Ik bewaar juist tussenevoluties met goede aanvallen, daar heb ik wat aan op lagere levels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:16 schreef geitenbrei het volgende:
Ben nu bijna level 27 en heb eindelijk bijna een Vileplume (116 Oddish candy).
Mijn vraag met korte intro is de volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Pokémon die een aanval hebben die in drie of vier balkjes moeten: je krijgt er nauwelijks iets mee af bij de tegenstander en je bent weerloos als je ze uitvoert.
Kun je aan je Oddish afzien hoe goed de beste aanval van Vileplume gaat zijn?
Ik heb namelijk 4 keer een Oddish met enigszins vergelijkbare IV, maar ze hebben stuk voor stuk uiteraard verschillende aanvallen.
Eén Oddish heeft een moonblast aanval van 85 (1 balk). Redelijk geniaal.
Is dat een garantie dat Vileplume uiteindelijk ook een sterke aanval (met 1 balk) gaat krijgen?
Met andere woorden: is er in het algemeen een verband tussen de sterkte en het aantal balkjes van de aanval van de eerste Pokémon en de aanval van de uiteindelijke evolutie?
Lastige formuleringen, maar ik hoop dat mijn vraag duidelijk is
Jammer (en irritant). Thanks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het antwoord is nee. Random. Ik bewaar juist tussenevoluties met goede aanvallen, daar heb ik wat aan op lagere levels.
Zuur voor die mensen die op vakantie waren en nu weer weg zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
In mijn eentje een level 9 neergehaald![]()
Laagste beginnen hier bij 2100 cp ofzo en max ben ik 3300 cp dragonite tegengekomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik schat 2 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
In mijn eentje een level 9 neergehaald![]()
Laagste beginnen hier bij 2100 cp ofzo en max ben ik 3300 cp dragonite tegengekomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
goh was er maar een manier waarop je die dingen ingame kon kopen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik ben door al mijn rode en blauwe ballen heen. Alleen nog maar gele ballen..
Mijn werkplek is een goede plek om pokemon te vangen, er komen veel pokemons verschijnen gedurende de dag en nu kan ik ze dus niet meer vangen..
Behalve als ik zeldzame pokemons tegenkom die het waard zijn om gele ballen naar te gooien natuurlijk.
Nu loop ik zo'n 10.000xp mis door gebrek aan ballen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
goh was er maar een manier waarop je die dingen ingame kon kopen...
Ja inderdaad. Even rondje om het gebouw lopen, levert 1 pokestop, oftewel max 3 a 4 ballen op.. Daar heb ik niets aan. En ik kan ook niet constant naar buiten blijven gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Was er maar een manier om heel snel veel ballen gratis te krijgen...
Hobby mag geld kostenquote:
Dat is ook wel een verandering natuurlijk ja, niet zo over nagedacht. Je kan nu gewoon al je beestjes opofferenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eindelijk geen potions en revives meer opofferen om een gym te levellenIk was een beetje tegen de veranderingen maar nu bewaar ik gewoon mijn raticates en pidgeotto's en andere evoluties. In plaats van dat ik ze gelijk inlever voor candy doe ik dat pas nadat ik ze heb opgeofferd aan de eerste gym defender
Ik snap dit systeem niet helemaal. Hoe werkt het nou precies?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eindelijk geen potions en revives meer opofferen om een gym te levellenIk was een beetje tegen de veranderingen maar nu bewaar ik gewoon mijn raticates en pidgeotto's en andere evoluties. In plaats van dat ik ze gelijk inlever voor candy doe ik dat pas nadat ik ze heb opgeofferd aan de eerste gym defender
Plekken in gyms bemachtigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Was er maar een manier om heel snel veel ballen gratis te krijgen...
Nu train je met zes pokemon in plaats van 1. Zorg dat alle zes een lager CP hebben dan de eerste defender. Die slacht je af en (tenzij je de tweede ook aan kan met die zes prutspokemon) daarna vlucht je wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik snap dit systeem niet helemaal. Hoe werkt het nou precies?
Maakt het verschil nog uit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu train je met zes pokemon in plaats van 1. Zorg dat alle zes een lager CP hebben dan de eerste defender. Die slacht je af en (tenzij je de tweede ook aan kan met die zes prutspokemon) daarna vlucht je weg![]()
Dat blijf je zolang je wil herhalen, had net een gym van 9 naar 10 in 15 minuten.
Ja, uiteindelijk wel natuurlijk. Al raad ik je dan aan om vooral te investeren in een flinke tas, zodat je op momenten dat je veel stops hebt, in een oude binnenstad bijvoorbeeld, gewoon ongelimiteerd vol kan draaien.quote:
Ja, hoe groter het verschil hoe meer prestige. Maar als je gewoon je evolutierommel gebruikt hoef je daar niet zo op te letten, dan maak je gewoon op wat je hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt het verschil nog uit?
Dus 1299 vs 1300 of 500 vs 1300?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Goed... gisteren rond 17:00 ben ik een gym uitgeknikkerd. Nu is ie level 10 met een 1800 Vaporeon onderaan.
Toeval? Dacht het niet![]()
![]()
Ooh meen je datquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu train je met zes pokemon in plaats van 1. Zorg dat alle zes een lager CP hebben dan de eerste defender. Die slacht je af en (tenzij je de tweede ook aan kan met die zes prutspokemon) daarna vlucht je weg![]()
Dat blijf je zolang je wil herhalen, had net een gym van 9 naar 10 in 15 minuten.
Ik sta van woensdag tot maandag rond 17:00 in een blauwe gym. Mijn Lapras is eruit gekegeld en nu is die gym level 10 blauw.quote:
Een van onze stagiaires bleek van het Rode team te zijn (rest is blauw). De verslaat in de pauze even de onderste van de blauwe gyms hier zodat wij ze weer kunnen trainen. Werkt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was het dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een van onze stagiaires bleek van het Rode team te zijn (rest is blauw). De verslaat in de pauze even de onderste van de blauwe gyms hier zodat wij ze weer kunnen trainen. Werkt ook wel lekker
Eindelijk ook eens wat muntjes claimen uit een gym.
De makkelijkste counteractie is dan de gym 1 keer trainen ;-) Dan gaat de prestige van 52000 naar 50000, is een soort reset van de max prestige. Als er dan 1 keer iemand tegenaan blaast is hij weer level negen en kan je terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta van woensdag tot maandag rond 17:00 in een blauwe gym. Mijn Lapras is eruit gekegeld en nu is die gym level 10 blauw.
A. Ik heb echt een hekel aan deze update
B. Iemand heeft gewoon mij eruit gegooid zodat zijn vriend vervolgens mijn plek kon claimen.
Ik denk dat een industrieterrein in Den Bosch Oost iets te ver fietsen is voor je.quote:
klopt, is precies wat we doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De makkelijkste counteractie is dan de gym 1 keer trainen ;-) Dan gaat de prestige van 52000 naar 50000, is een soort reset van de max prestige. Als er dan 1 keer iemand tegenaan blaast is hij weer level negen en kan je terug
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De makkelijkste counteractie is dan de gym 1 keer trainen ;-) Dan gaat de prestige van 52000 naar 50000, is een soort reset van de max prestige. Als er dan 1 keer iemand tegenaan blaast is hij weer level negen en kan je terug
Nee 50K. Maar als een gym naar 10 is gebracht (50K) dan krijg je de 2K van de pokemon die je plaatst er nog wel bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Is 52k het hoogst mogelijke?
Handigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee 50K. Maar als een gym naar 10 is gebracht (50K) dan krijg je de 2K van de pokemon die je plaatst er nog wel bij.
Ik kon ze in Amsterdam zo bij elkaar vegen.. tot een stuk of 2 spawn shuffles geleden. Nu zie ik ze zelden nog terwijl ik nog steeds midden in de magicarp zwemquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:34 schreef b0ef het volgende:
[..]
56 dratini candy pas hier.... in drie maanden tijd ofzo
11 dratini candy hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:34 schreef b0ef het volgende:
[..]
Ik heb er 76. In de tijd van de scanners 3-4 per dag, nu hooguit 1-2 per weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:34 schreef b0ef het volgende:
[..]
Ik ben ook net uit één van mijn vaste gyms gegooid. Moet ik vanavond mijn plannen weer gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben uit een gym gegooidHoe durven ze terwijl ik in een andere stad zit
Staat je locatie op batterijbesparing?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:03 schreef rena het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij de app van slag is? Ik krijg al een hele tijd GPS signal not found, en heb de telefoon al opnieuw opgestart, maar hij doet het niet
Nee, en vanmorgen deed de app het ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat je locatie op batterijbesparing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |