Is dat weer iets nieuws? klinkt wel OKquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit wat te klooien op http://78.129.234.163:8977/listen.pls
45 Gig aan singles en 12 inches.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat weer iets nieuws? klinkt wel OK
Iets in de UK zie ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
45 Gig aan singles en 12 inches.
Omdat ik eerst geen plaatje zagquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom sla jij je zelf met een hamer op je hoofd als ik lekker toeter chufi?
Gezien het genre zou ik zeggen jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het land dichtbij om zulk spul vandaan te halen.
Dit is mijn eigen radiostation.http://ppsound.myl2mr.com/quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
Maar je kunt zelf draaien vanaf daar dus ?
Oh die van toen de gup kapot wasquote:Op zondag 16 oktober 2016 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen radiostation.http://ppsound.myl2mr.com/
Die slaapt al lang Pietquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor tong nog een keer http://ppsound.myl2mr.com/
Lekker Goeiemorgenquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor tong nog een keer http://ppsound.myl2mr.com/
Yep. Nu weer een belangrijke bijdrage leveren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het standaard rondje zit er weer op.
Puntje van mijn stoel....quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja iedereen zit al met smacht te wachten op je geniale bijdrages.
Een normale dildo is goedkoper.quote:
Kijk gewoon in de spiegel dan zie je er gratis een, een hele grote zelfs.quote:
Gratis zelfs ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk gewoon in de spiegel dan zie je er gratis een, een hele grote zelfs..
POS / Hond en kat onafscheidelijk na leven op straatquote:Op zondag 16 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja iedereen zit al met smacht te wachten op je geniale bijdrages.
Dacht Egypte met de "piramides".quote:
WK wielertijdquote:
Dat zei ik al Hutquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dacht Egypte met de "piramides".
Homo's?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Nog steeds bestaan ze ...http://www.nu.nl/algemeen(...)ld-in-amsterdam.html![]()
Dat dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
De ''potenrammers''?
Ja tuurlijk is dat triest....
Meer dan triest zelfs.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
De ''potenrammers''?
Ja tuurlijk is dat triest....
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ontkennen komen ze niet mee weg denk (hoop) ik....
De vechtpartij ontstond na een discussie op de pont. De twee slachtoffers van 55 en 60 jaar oud werden uitgescholden vanwege hun geaardheid. Eén van de slachtoffers is hierbij tegen de grond geslagen en meerdere keren in zijn gezicht getrapt.
Omstanders hebben er volgens de politie voor gezorgd dat het geweld stopte. Vanwege het grote aantal getuigen heeft de politie veel informatie voor het onderzoek, zoals foto's van de daders en een kentekennummer.
Tuig zit hier ook genoeg, de Jumbo hier is nu enkele mndn open maar inmiddels hebben de lastposten hem blijkbaar ook gevonden, er is nu dagelijks gedoe, politie staat er om de haverklap.quote:
Daar heb ik hier weinig last van .. Zie bijna nooit politie, terwijl ze er wel zijn en de overvallen ook gewoon...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuig zit hier ook genoeg, de Jumbo hier is nu enkele mndn open maar inmiddels hebben de lastposten hem blijkbaar ook gevonden, er is nu dagelijks gedoe, politie staat er om de haverklap.
Mijn homo buurman verteld me ook regelmatig dat ie wordt uitgescholden.
Paar dagen geleden nog een vrouw verkracht in dezelfde straat, maar dan een eindje verderop, langs het spoor, daar zijn wat bosjes, politiebureau ligt daar ook nog tussen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik hier weinig last van .. Zie bijna nooit politie, terwijl ze er wel zijn en de overvallen ook gewoon...
Ik doe verder geen uitspraken...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog een vrouw verkracht in dezelfde straat, maar dan een eindje verderop, langs het spoor, daar zijn wat bosjes, politiebureau ligt daar ook nog tussen.![]()
Verkrachter was een 19 jarige asielzoekert en het slachtoffer een 51 jarige vrouw, tijdstip 's nachts.
Ik ook niet, zo las ik het in de krant toen ik bij mijn moeder was.quote:
Ok dus zij maakt zich ook wel een beetje druk om bepaalde dingenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo las ik het in de krant toen ik bij mijn moeder was.
Ze zei, heb je dit gelezen? Dat had ik dus niet.
Ja, wat dacht je, die doet 's avonds de deur ook niet meer open.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus zij maakt zich ook wel een beetje druk om bepaalde dingen
Verstandig... Je hoort de gekste verhalen.. of meer leestquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je, die doet 's avonds de deur ook niet meer open.
Het was gebeurt langs de route die ik ook naar haar toe fiets.
Die One of us serie is wel vet. Laatste deel staat op. Ik verontschuldig me qua negativiteit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig... Je hoort de gekste verhalen.. of meer leest
Ge-accepteert bij dezequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die One of us serie is wel vet. Laatste deel staat op. Ik verontschuldig me qua negativiteit.
Trailers zij altijd kut
ik had het niet tegen jouwquote:
Groentefriet uit de oven met komijn, ketoembar, chilivlokken, peper, knoflook en gember met gehaktballetjes.quote:
gatverdammequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Groentefriet uit de oven met komijn, ketoembar, chilivlokken, peper, knoflook en gember met gehaktballetjes.
Ja episode éen denk je al. Die is het. Twee oh nee toch niet , Schotlandquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
is oké, mooi dat ik iemand blij heb kunnen maken met mijn tip
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tofquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
is oké, mooi dat ik iemand blij heb kunnen maken met mijn tip
Genoteerd!quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tof
Tofquote:
Wie weet straksquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tof
Goeie film.quote:
Dat bepaal ik zelf natuurlijk wel Maar wie weet.. Ik heb m aangevinkt dus strak slecht ff klikken en kijkenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf natuurlijk wel Maar wie weet.. Ik heb m aangevinkt dus strak slecht ff klikken en kijken
Geen idee komt geen verstandig woord uit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe komt dat Piet? Van het paard gevallen?
Is ze wel op controle geweest bij het ziekenhuis aan de overkant?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee komt geen verstandig woord uit.
Misschien heeft ze van je voorraadje 'gesnoept'.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee komt geen verstandig woord uit.
Bult op de kop en sneetje is geen reden om gelijk naar ziekenhuis te gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze wel op controle geweest bij het ziekenhuis aan de overkant?
Gestoten of gevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bult op de kop en sneetje is geen reden om gelijk naar ziekenhuis te gaan.
Verhaal wordt al wat duidelijker, paard dat schrok iets te lang vastgehouden en met hoofd op de grond gevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gestoten of gevallen?
Maar je moet dat wel in de gaten houden hoor, als ze niet meer helemaal helder is van de klap.
Zo'n klap kan je hersenschudding opleveren hoor.
Hou dr wel een beetje in de gaten zou ik zeggen Piet.. Een val op het hoofd kan soms erger zijn dan het in 1e instantie lijkt...quote:
Yeps.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou dr wel een beetje in de gaten zou ik zeggen Piet.. Een val op het hoofd kan soms erger zijn dan het in 1e instantie lijkt...
Want?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Komt wel goed, mijn muts blijkt dus toch hersens te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
WTF !!Had je nog niet gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig zoiets, laat die lui toch met rust en tief op met je geloof.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja echt.. Nog niets in de bus gevonden hier ...maar anders doe ik ook aangiftequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je nog niet gelezen?
Schandalig zoiets, laat die lui toch met rust en tief op met je geloof.
Dit ging via privé server.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die meuk ook te downloaden ergens ?
Geloof ik best ..quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn contacten over de hele wereld.
Je was er toch niet bij!?quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, was wel ff schrikken.
Maakt dat nog wat uit? Ze was ff ergens anders bezig op groot terrein. Paard schrok en iets te lang touw vastgehouden,quote:
Nee, maar je was wel in de buurt dus .. misschien vroeg ik me dat wel af.. Ongelukken gebeuren waar je het nooit verwachtquote:Op zondag 16 oktober 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt dat nog wat uit? Ze was ff ergens anders bezig op groot terrein. Paard schrok en iets te lang touw vastgehouden,
Wanneer je dingen doet kan het ook keer mis gaan, hoort erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar je was wel in de buurt dus .. misschien vroeg ik me dat wel af.. Ongelukken gebeuren waar je het nooit verwacht
I knowquote:Op zondag 16 oktober 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je dingen doet kan het ook keer mis gaan, hoort erbij.
Je zit er naast of ligt ze ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt wel mee allemaal zo te zien, ben nu rustgevende muziek aan het draaien en heb film voor d'r opgezet.
De hele bank is bezet nu.
is het al woensdag gehakt dag?quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Diepvries maaltijden de komende tijd Pietquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heb woensdag ook nog koppijn.
Hoezo? Ik regel het vreten hier meestal.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Diepvrie maaltijden de komende tijd Piet
Ah OKquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik regel het vreten hier meestal.
Toen waren ze net nieuw.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
Hoe oud zijn Pringles eik? Zie ze nu in die film uit 94...
Omdat ze zo uit de machine komen en dan beter passen.. Die in een zak zijn niet zo gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijven chips, heb nooit begrepen waarom dat in kartonnen koker zat?
Zoals gericht WIFI netwerken etcquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met die koker kon je dan wel weer toffe dingen doen.
Dat wordt morgen ofzo, net klaar met deze The Path (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDbquote:
Ja dat heb je met seizoens gebonden series..quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt morgen ofzo, net klaar met deze The Path (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
tweede seizoen begint pas in 2017
Straks deel 2 kjken ...quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt morgen ofzo, net klaar met deze The Path (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
tweede seizoen begint pas in 2017
pfffffffffffffffff alleen die TT alquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
kom op bejaarden!![]()
40+ / Leuke activiteiten voor ouderen(bejaarden) ?
Ik sluit me aan bij Fann, tegen die tijd wil ik een spuitje.quote:
Zit je wel al aan de botox?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dan was ik wel voor een trein gesprongen.
Ik deed het graag en was er kei goed in.quote:
Die sollicitatie was ook weer niks dusquote:
Hoelang ? Ik heb altijd vakantiequote:
Integendeelquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sollicitatie was ook weer niks dus
Oh nicequote:
Wat ga je doen?quote:
Yepquote:
Hquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep... ik had al bijna de hoop opgegeven en het bijltje er bij neergelegd, want ze zouden het uiterlijk afgelopen woensdag laten weten
Dat is mooi, succesquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep... ik had al bijna de hoop opgegeven en het bijltje er bij neergelegd, want ze zouden het uiterlijk afgelopen woensdag laten weten
Gaat wel even tegenvallen. Maar het plezier (met collega's) maakt alles weer goed.quote:
Nu jij nogquote:
Ja zal wel weer ff wennen zijn. Maar we gaan ervoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat wel even tegenvallen. Maar het plezier (met collega's) maakt alles weer goed.
Nog even en 10 jaar op fokquote:
Je krijgt er energie voor terug.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal wel weer ff wennen zijn. Maar we gaan ervoor.
Ik heb al wel kennis gemaakt met Spaanse collega uit daar waar mn dochter woont.. Was wel grappig
Kijk dat is the spiritquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een vette 4 fromaggi pizza naar binnen geschoven
Ja voor mij wordt het volgend jaar ook 10 jaarquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en 10 jaar op fok [ afbeelding ]
ik haat cryptogrammenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn luie reet betaald een eindje verderop verplaatsen
vanuit de hoofdstad of ergens anders?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met netwerkverbindingen over de hele wereld
Vanuit de hoofdstadquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
vanuit de hoofdstad of ergens anders?
Jesus wil je zijn cv ook hebbenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met netwerkverbindingen over de hele wereld
1 maand proef , daarna een jaar en vooralsnog ben ik blijquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
gelukkig snap ik er weer niets van![]()
wat ga je doen?
waar ga je het doen?
voor hoelang ga je het doen?
maar het belangrijkste: ben je blij?
kijk! mooi man!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
1 maand proef , daarna een jaar en vooralsnog ben ik blij
Mn bloedgroep is A+quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik bezit een gezonde dosis nieuwsgierigheid
Ik ook maar ik vrees een failquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik bezit een gezonde dosis nieuwsgierigheid
Na 200 pogingen moet ik het nog maar zienquote:
breek me de bek niet openquote:
oh zo...quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 200 pogingen moet ik het nog maar zien
Doe ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
oh zo...
ik gun het sjoef, en we zien wel waar het schip al dan niet strandt
wel even positief blijven ja
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor een gestrande auto ...quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
oh zo...
ik gun het sjoef, en we zien wel waar het schip al dan niet strandt
wel even positief blijven ja
dat snap ik, ik dacht even dat je je naar Spanje ging verplaatsenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor een gestrande auto ...
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou helemaal mooi zijn geweestquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
dat snap ik, ik dacht even dat je je naar Spanje ging verplaatsen
Ok dan ik feliciteer je na een maand pasquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ha ha ha Mereltjequote:
Dacht het niet .. voorzover ik weetquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha Mereltje
Wel getrouwd met TararaBoemdijee.
Mooi... het begin is er, feli Chufquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt, Merel heeft niets met tara, ze is heel gelukkig met een niet-fok!kerquote:
dat zijn er wel meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, Merel heeft niets met tara, ze is heel gelukkig met een niet-fok!ker
Virtueel op FOK!quote:
Je kent je eigen FOK!-geschiedenis niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, Merel heeft niets met tara, ze is heel gelukkig met een niet-fok!ker
Dat was voor mijn tijd ... Dat ie op de fiets die kant op ging wil nog niets zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Virtueel op FOK!
Je bent echt een onwetende met een grote mond.
Te lelijk.quote:
vrij én gezellig bedoel je?quote:
Tong je bent vreselijk vervelend, irritant en vooral niet leuk, blijf uit mijn buurt en hou je grote bekquote:
ik heb er geen ervaring mee gelukkigquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
maar het is toch ook ook mooi mensen elkaar via Fok gevonden hebben?
beetje klote alleen als het weer ''over'' is en je komt elkaar steeds tegen op het forum denk ik.
ik ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee gelukkig
Je bent zielig vergeten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Tong je bent vreselijk vervelend, irritant en vooral niet leuk, blijf uit mijn buurt en hou je grote bek
Maar wel voorbeelden toch...quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee gelukkig
onthoud ik voor de volgende keerquote:
absoluutquote:
Ik heb zelfs nog fotosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog fotos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je liet me schrikken
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ik heb mijn schoenen al uit johquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je wel steviger in je schoenen stond
Zo werkt dat tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
Oké Armageddon had dus iets met Merel en nu niet meer, tja kan gebeuren...
Klopt en ik kwam Arma een tijdje geleden onverwacht tegen en dat was super gezelligquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
Oké Armageddon had dus iets met Merel en nu niet meer, tja kan gebeuren...
ik weet niet of je dat meent metquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt en ik kwam Arma een tijdje geleden onverwacht tegen en dat was super gezellig
dat meen ik oprechtquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat meent metmaar ik hoop het dan maar.....
Zij begon ooit met de aanvalquote:
Die woont toch in de buurt en is gelukkig getrouwd en met 2 kindjes dacht ik..quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt en ik kwam Arma een tijdje geleden onverwacht tegen en dat was super gezellig
ook dat kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont toch in de buurt en is gelukkig getrouwd en met 2 kindjes dacht ik..
waar over ?quote:
''kuch''quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer die stoker?
Ben je weer wat aan het bijkomen? Wat was de schade deze keer ... Of lezen we dat morgen in de Leeuwarder Courant?quote:
quote:
Dat was ik, aldus Fann.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer die stoker?
Vind het wel meevallen.quote:
Ja vrouwen overdrijven wel eens .. en ja ik lul wel eens met vrouwen mee..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.
Biefstuk voor mijn neus.![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vrouwen overdrijven wel eens .. en ja ik lul wel eens met vrouwen mee..![]()
Maar smakelijk Mo.. jamjam
Eronder bedolven, en met gebakken krieltjes.quote:
Ik had een vette cheese pizza vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eronder bedolven, en met gebakken krieltjes.![]()
Overigens tof van je baan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een vette cheese pizza vandaag
Het komt als je het niet verwacht, da' s meestal.quote:
Ja dan wordt je er vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het komt als je het niet verwacht, da' s meestal.
Het is inmiddels flink uit de hand gelopen.quote:
Het gebeurt wel weer steeds vaker de laaatste tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is inmiddels flink uit de hand gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |