Is dat weer iets nieuws? klinkt wel OKquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit wat te klooien op http://78.129.234.163:8977/listen.pls
45 Gig aan singles en 12 inches.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat weer iets nieuws? klinkt wel OK
Iets in de UK zie ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
45 Gig aan singles en 12 inches.
Omdat ik eerst geen plaatje zagquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom sla jij je zelf met een hamer op je hoofd als ik lekker toeter chufi?
Gezien het genre zou ik zeggen jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het land dichtbij om zulk spul vandaan te halen.
Dit is mijn eigen radiostation.http://ppsound.myl2mr.com/quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
Maar je kunt zelf draaien vanaf daar dus ?
Oh die van toen de gup kapot wasquote:Op zondag 16 oktober 2016 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen radiostation.http://ppsound.myl2mr.com/
Die slaapt al lang Pietquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor tong nog een keer http://ppsound.myl2mr.com/
Lekker Goeiemorgenquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor tong nog een keer http://ppsound.myl2mr.com/
Yep. Nu weer een belangrijke bijdrage leveren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het standaard rondje zit er weer op.
Puntje van mijn stoel....quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja iedereen zit al met smacht te wachten op je geniale bijdrages.
Een normale dildo is goedkoper.quote:
Kijk gewoon in de spiegel dan zie je er gratis een, een hele grote zelfs.quote:
Gratis zelfs ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk gewoon in de spiegel dan zie je er gratis een, een hele grote zelfs..
POS / Hond en kat onafscheidelijk na leven op straatquote:Op zondag 16 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja iedereen zit al met smacht te wachten op je geniale bijdrages.
Dacht Egypte met de "piramides".quote:
WK wielertijdquote:
Dat zei ik al Hutquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dacht Egypte met de "piramides".
Homo's?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Nog steeds bestaan ze ...http://www.nu.nl/algemeen(...)ld-in-amsterdam.html![]()
Dat dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
De ''potenrammers''?
Ja tuurlijk is dat triest....
Meer dan triest zelfs.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
De ''potenrammers''?
Ja tuurlijk is dat triest....
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ontkennen komen ze niet mee weg denk (hoop) ik....
De vechtpartij ontstond na een discussie op de pont. De twee slachtoffers van 55 en 60 jaar oud werden uitgescholden vanwege hun geaardheid. Eén van de slachtoffers is hierbij tegen de grond geslagen en meerdere keren in zijn gezicht getrapt.
Omstanders hebben er volgens de politie voor gezorgd dat het geweld stopte. Vanwege het grote aantal getuigen heeft de politie veel informatie voor het onderzoek, zoals foto's van de daders en een kentekennummer.
Tuig zit hier ook genoeg, de Jumbo hier is nu enkele mndn open maar inmiddels hebben de lastposten hem blijkbaar ook gevonden, er is nu dagelijks gedoe, politie staat er om de haverklap.quote:
Daar heb ik hier weinig last van .. Zie bijna nooit politie, terwijl ze er wel zijn en de overvallen ook gewoon...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuig zit hier ook genoeg, de Jumbo hier is nu enkele mndn open maar inmiddels hebben de lastposten hem blijkbaar ook gevonden, er is nu dagelijks gedoe, politie staat er om de haverklap.
Mijn homo buurman verteld me ook regelmatig dat ie wordt uitgescholden.
Paar dagen geleden nog een vrouw verkracht in dezelfde straat, maar dan een eindje verderop, langs het spoor, daar zijn wat bosjes, politiebureau ligt daar ook nog tussen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik hier weinig last van .. Zie bijna nooit politie, terwijl ze er wel zijn en de overvallen ook gewoon...
Ik doe verder geen uitspraken...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog een vrouw verkracht in dezelfde straat, maar dan een eindje verderop, langs het spoor, daar zijn wat bosjes, politiebureau ligt daar ook nog tussen.![]()
Verkrachter was een 19 jarige asielzoekert en het slachtoffer een 51 jarige vrouw, tijdstip 's nachts.
Ik ook niet, zo las ik het in de krant toen ik bij mijn moeder was.quote:
Ok dus zij maakt zich ook wel een beetje druk om bepaalde dingenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo las ik het in de krant toen ik bij mijn moeder was.
Ze zei, heb je dit gelezen? Dat had ik dus niet.
Ja, wat dacht je, die doet 's avonds de deur ook niet meer open.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus zij maakt zich ook wel een beetje druk om bepaalde dingen
Verstandig... Je hoort de gekste verhalen.. of meer leestquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je, die doet 's avonds de deur ook niet meer open.
Het was gebeurt langs de route die ik ook naar haar toe fiets.
Die One of us serie is wel vet. Laatste deel staat op. Ik verontschuldig me qua negativiteit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig... Je hoort de gekste verhalen.. of meer leest
Ge-accepteert bij dezequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die One of us serie is wel vet. Laatste deel staat op. Ik verontschuldig me qua negativiteit.
Trailers zij altijd kut
ik had het niet tegen jouwquote:
Groentefriet uit de oven met komijn, ketoembar, chilivlokken, peper, knoflook en gember met gehaktballetjes.quote:
gatverdammequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Groentefriet uit de oven met komijn, ketoembar, chilivlokken, peper, knoflook en gember met gehaktballetjes.
Ja episode éen denk je al. Die is het. Twee oh nee toch niet , Schotlandquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
is oké, mooi dat ik iemand blij heb kunnen maken met mijn tip
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tofquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
is oké, mooi dat ik iemand blij heb kunnen maken met mijn tip
Genoteerd!quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tof
Tofquote:
Wie weet straksquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe Shallow Grave (1994) - IMDb Die is tof
Goeie film.quote:
Dat bepaal ik zelf natuurlijk wel Maar wie weet.. Ik heb m aangevinkt dus strak slecht ff klikken en kijkenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf natuurlijk wel Maar wie weet.. Ik heb m aangevinkt dus strak slecht ff klikken en kijken
Geen idee komt geen verstandig woord uit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe komt dat Piet? Van het paard gevallen?
Is ze wel op controle geweest bij het ziekenhuis aan de overkant?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee komt geen verstandig woord uit.
Misschien heeft ze van je voorraadje 'gesnoept'.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee komt geen verstandig woord uit.
Bult op de kop en sneetje is geen reden om gelijk naar ziekenhuis te gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze wel op controle geweest bij het ziekenhuis aan de overkant?
Gestoten of gevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bult op de kop en sneetje is geen reden om gelijk naar ziekenhuis te gaan.
Verhaal wordt al wat duidelijker, paard dat schrok iets te lang vastgehouden en met hoofd op de grond gevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gestoten of gevallen?
Maar je moet dat wel in de gaten houden hoor, als ze niet meer helemaal helder is van de klap.
Zo'n klap kan je hersenschudding opleveren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |