SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht iemand leuke activiteiten hebben of een handboek/draaiboek voor leuke activiteiten dan stel ik dat zeer op prijs![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:50 schreef Spinalcrack het volgende:
Hoi, ik werd doorverwezen naar dit topic
Voor school moet ik vier activiteiten voor ouderen gaan vullen, heeft iemand leuke suggesties over wat we kunnen doen? Ik wil ze zich niet als een kind laten voelen, dus niet een kleurplaat kleuren ofzo.
Ik heb een model voor het uitvoeren van een activiteit waarin onder andere de doelstelling moet staan, voorbereiding, presentatie (welke hulpmiddelen gebruik ik?), uitleg (uitleg van de activiteit), begeleiding (hoe motiveer ik de groep, hoe geef ik aandacht, hoe ga ik om met onverwachte situaties, hoe bied ik hulp), afronding (wat ga ik doen, hoe reageer ik op de eindresultaten), opruimen(hoe ga ik het regelen, waarom op deze manier)
Het zou fijn zijn als de activiteit een beetje kan aansluiten op 'het model voor het uitvoeren van activiteiten' wat ik moet gebruikenTS waar ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht iemand leuke activiteiten hebben of een handboek/draaiboek voor leuke activiteiten dan stel ik dat zeer op prijs![]()
![]()
inb4: wat is TS?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het viel mij ook opquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:29 schreef golfer het volgende:
TS heeft wel vrij veel moeite om zelf het huiswerk te doen?
http://forum.fok.nl/user/history/459844
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef Spinalcrack het volgende:
Sorry ik was netflix aan het kijken op bed en aan het herstellen van ziek zijn
Het gaat om de leeftijd 65+ maar geen dementerenden!
Ik heb een zomer activiteit bedacht. Ik moet nu nog een voor de lente, herfst en de winter.
Wat vinden jullie van mijn zomer activiteit ? Ik vond het wel heel lastig om uberhaupt één te bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vinden die oudjes mééstal wel gezellig hoor, beetje rondgereden worden en ergens koffie drinken enzo,
tenminste....
mijn moeder vond dat wel leuk toen het nog een beetje goed met haar ging,
mijn Pa moest er niks van hebben, ''want dan zat ie tussen al die ouwe wijven'' zoals hij dat
altijd zei![]()
maar eh... ga je alleen een notitie maken als er iemand valt of een epilepsie aanval krijgt of
ga je ook nog iets ''doen''?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
BEter even bij de bejaarden hier vragen: 40+ - the Reboot!
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef Spinalcrack het volgende:
Sorry ik was netflix aan het kijken op bed en aan het herstellen van ziek zijn
Het gaat om de leeftijd 65+ maar geen dementerenden!
Ik heb een zomer activiteit bedacht. Ik moet nu nog een voor de lente, herfst en de winter.
Wat vinden jullie van mijn zomer activiteit ? Ik vond het wel heel lastig om uberhaupt één te bedenken(dan antwoorden we hier maar verder aangezien ts hier verder gaat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je concreet wandelen? Hoe geraak je daar? Wat bedoel je met voldoende begeleiding? (Je kan bijvoorbeeld zeggen 1 begeleider per vijf personen) Wat heb je achter de hand voor als het die dag ineens regent of als het 30 graden is?
Geen materiaal? Je bent met een groep bejaarden op stap, dus kan je sowieso al zakdoekjes, water en een ehbo-kit voorzien. Wat is je plan voor als een van hen iets voorkrijgt? Heb je de medicatie die ze moeten nemen ergens voorzien? Die worden in een tehuis door de verpleging beheerd meestal, niet door de bejaarden zelf...
Je activiteitidee lijkt me leuk, maar je plan is veel te vaag. 'Je gezond verstand gebruiken' sja...
Ik dacht dat het poepen op je rolstoel betekendequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:26 schreef golfer het volgende:
Rolstoel drukken blijft mijn favoriete bezigheid. Is net zoiets als armpje drukken denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a)doelstelling
b)voorbereiding
c)presentatie
d)uitleg
e)begeleiding
f) afronding
g) opruimen
vooral e) lijkt me belangrijk (begeleiden)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:25 schreef Treehut362 het volgende:
Kleurplaat kan best leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a)doelstelling
b)voorbereiding
c)presentatie
d)uitleg
e)begeleiding
f) afronding
g) opruimen
vooral e) lijkt me belangrijk (begeleiden)![]()
Die linkse lijkt een klein beetje op mien moeder toen ze nog 15 jaar jonger was.quote:
oiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die linkse lijkt een klein beetje op mien moeder toen ze nog 15 jaar jonger was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |