In de post die ik van haar quote heeft ze het voornamelijk over dat veel users zich hier nu in BNW melden die er normaal niet actief zijn. Dat valt inderdaad in dit topic wel op, vandaar ook mijn reactie. Wat mensen verder inhoudelijk vinden van Alex Jones, zijn theorieën en de hele rechtszaak rond zijn persoon heb ik niet intensief zitten volgen. Ik zie daarom dus ook weinig reden om users 'kritisch aan te pakken'.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door de user waar je op reageert. Bijzonder wel dat je haar dan niet kritisch aanpakt
Dat ook nog eens, men voelt zich euforisch want het Ministry of Truth heeft uitspraak gedaan, dit moet men users komen inprenten en mee confronteren om het euforische gevoel in stand te blijven houden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En “blauwe users” die een beetje op de man gaan spelen
Zelfreflectie van intelligentie noemen ze dat dan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, men voelt zich euforisch want het Ministry of Truth heeft uitspraak gedaan, dit moet men users komen inprenten en mee confronteren om het euforische gevoel in stand te blijven houden.
Het gaat niet om Alex Jonesquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de post die ik van haar quote heeft ze het voornamelijk over dat veel users zich hier nu in BNW melden die er normaal niet actief zijn. Dat valt inderdaad in dit topic wel op, vandaar ook mijn reactie. Wat mensen verder inhoudelijk vinden van Alex Jones, zijn theorieën en de hele rechtszaak rond zijn persoon heb ik niet intensief zitten volgen. Ik zie daarom dus ook weinig reden om users 'kritisch aan te pakken'.
Nu wordt jij ter verantwoording geroepen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zelfreflectie van intelligentie noemen ze dat dan.
Jij mag ook wel reageren op je eigen woorden hoor, maar ijdele hoopquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nu wordt jij ter verantwoording geroepen.
Afgesloten? Je zei deze week nog dat een hoax was.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoop doet leven toch? Ik zie niet in waar ik op moet reageren, voor mij is het Sandy Hook-epistel allang afgesloten. Vind het alleen frappant dat mensen die je hier nooit ziet opeens komen posten om andere users de oren te wassen.
Klopt, ik heb het zelf dus niet inhoudelijk gevolgd maar ik vind dat mensen vrij zijn om te vinden wat ze willen mbt dit onderwerp. Helemaal in een subforum zoals BNW. Ik snap de ophef wat dat betreft ook niet zo goed, je had zelf natuurlijk wel kunnen verwachten dat er hier users actief zijn die veel dingen heel anders bekijken dan in andere subfora de norm is. Het is jammer dat dit voor sommigen blijkbaar als een rode lap op een stier werkt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om Alex Jonesmaar natuurlijk gebruiken jullie hem om de discussie rondom dit onderwerp te weerleggen. In eerste instantie ging het simpelweg om mensen die Sandy Hook een hoax vinden, waaronder dus de user waarop je reageert. Ik neem aan dat je daar ook gewoon wat van vind
Er is weinig verboden. Het is echter wel walgelijk en verwerpelijk dat te zeggen over de lijken van kinderen. En dan nog te doen alsof je iets verlichtends aanhangtquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja en...? Is dat verboden soms? Zo te lezen aan de reacties op Robbie Parker nog steeds niet.
Vind je het heel raar met een onderwerp waaruit zoveel slachtoffers vallen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het zelf dus niet inhoudelijk gevolgd maar ik vind dat mensen vrij zijn om te vinden wat ze willen mbt dit onderwerp. Helemaal in een subforum zoals BNW. Ik snap de ophef wat dat betreft ook niet zo goed, je had zelf natuurlijk wel kunnen verwachten dat er hier users actief zijn die veel dingen heel anders bekijken dan in andere subfora de norm is. Het is jammer dat dit voor sommigen blijkbaar als een rode lap op een stier werkt.
Ja eigenlijk wel, er zijn immers ook mensen die de holocaust, 9/11 of andere verschrikkelijke gebeurtenissen met honderden, duizenden of miljoenen slachtoffers zien als geënsceneerd of zelfs het hele bestaan ontkennen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het heel raar met een onderwerp waaruit zoveel slachtoffers vallen?
Ja? Net zo walgelijk?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, er zijn immers ook mensen die de holocaust, 9/11 of andere verschrikkelijke gebeurtenissen met honderden, duizenden of miljoenen slachtoffers zien als geënsceneerd of zelfs het hele bestaan ontkennen.
Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept. Dat is anders dan ouders leugenaars noemen die een verscheurt gezin hebben. Ik vind beide groepen verknipt maar de laatste groep ook nog eens totaal verdorvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, er zijn immers ook mensen die de holocaust, 9/11 of andere verschrikkelijke gebeurtenissen met honderden, duizenden of miljoenen slachtoffers zien als geënsceneerd of zelfs het hele bestaan ontkennen.
Vrijwel alle media die je consumeert, is terug te leiden naar de 3 megacorporatiesquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verdienmodel van de MSM is niet nieuws verkopen. Wat een onzin. Er is ook niet zoiets als 'DE' MSM. Het onderscheid tussen MSM en 'andere media' is er ook helemaal niet. Er is helemaal geen harde grens tussen die twee soorten media en het is ook helemaal niet zo dat binnen deze veronderstelde groepen van nieuwsbrengers er een soortgelijk geluid te horen.
is.
Ik vraag mij dan wel af waarom je de discussie aan wil gaan met users waar je zo'n negatief beeld van hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept. Dat is anders dan ouders leugenaars noemen die een verscheurt gezin hebben. Ik vind beide groepen verknipt maar de laatste groep ook nog eens totaal verdorven
Aanbod van beeldmateriaal al es vergeleken?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept.
Je praat onzin. Denk jij werkelijk dat al die duizenden journalisten die daar werken 1 organisch geheel vormen en allemaal jaknikkers zijn? Jouw 'ze' bestaat niet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrijwel alle media die je consumeert, is terug te leiden naar de 3 megacorporaties
-https://nl.wikipedia.org/wiki/Bertelsmann
-https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Persgroep
-https://nl.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Het is geen verzinsel van ons hier, ze zijn heel machtig en bepalen wat ''het nieuws'' zal worden
Er is slechts een illusie van keus
Of je het nu leuk vind of niet, de msm bestaat echt :![]()
-
Die scheidslijn was vooral duidelijk tijdens Corona , bij de msm stonden alle neuzen dezelfde kant op en tegengeluid werd weg gecensureerd , het is heus niet voor het eerst in de geschiedenis dat de overheid censureert voor jouw bestwil dan ben je echt gruwelijk naief en geloof je in sprookjes .quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrijwel alle media die je consumeert, is terug te leiden naar de 3 megacorporaties
-https://nl.wikipedia.org/wiki/Bertelsmann
-https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Persgroep
-https://nl.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Het is geen verzinsel van ons hier, ze zijn heel machtig en bepalen wat ''het nieuws'' zal worden
Er is slechts een illusie van keus
Of je het nu leuk vind of niet, de msm bestaat echt :![]()
-
Deze post is zo verward dat ik hier niet aan begin, maar ik pak er 1 ding uit. Enerzijds heb jij het over censuur tijdens corona en anderzijds pleit jijzelf voor censuur door de 'msm' te willen verbieden. Naast verward ben je ook nog eens enorm hypocriet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Die scheidslijn was vooral duidelijk tijdens Corona , bij de msm stonden alle neuzen dezelfde kant op en tegengeluid werd weg gecensureerd , het is heus niet voor het eerst in de geschiedenis dat de overheid censureert voor jouw bestwil dan ben je echt gruwelijk naief en geloof je in sprookjes .
De realiteit is dat de geschiedenis zich steeds herhaald en dat je goed op moet blijven letten .
De msm is bagger en het zou me niks verbazen als die in de nabije toekomst gewoon verboden worden wegens hun aandeel in misdaden tegen de menselijkheid .
En elke individuele journalist beslist wat er uiteindelijk gepubliceerd wordt ?quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Je praat onzin. Denk jij werkelijk dat al die duizenden journalisten die daar werken 1 organisch geheel vormen en allemaal jaknikkers zijn? Jouw 'ze' bestaat niet.
Op de man spelen en schelden betekent gebrek aan deftige argumenten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Naast verward ben je ook nog eens enorm hypocriet.
Ben blij dat je het aankaart, hier wil ik zelf iets over vertellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, stellen dat Sandy Hook in scène is gezet en de slachtoffers in werkelijkheid acteurs zijn - want daar gaat dit topic over - is inderdaad behoorlijk wappie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |