abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:51:21 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205571915
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wel door de user waar je op reageert. Bijzonder wel dat je haar dan niet kritisch aanpakt
In de post die ik van haar quote heeft ze het voornamelijk over dat veel users zich hier nu in BNW melden die er normaal niet actief zijn. Dat valt inderdaad in dit topic wel op, vandaar ook mijn reactie. Wat mensen verder inhoudelijk vinden van Alex Jones, zijn theorieën en de hele rechtszaak rond zijn persoon heb ik niet intensief zitten volgen. Ik zie daarom dus ook weinig reden om users 'kritisch aan te pakken'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:56:35 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205571950
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En “blauwe users” die een beetje op de man gaan spelen :{w
Dat ook nog eens, men voelt zich euforisch want het Ministry of Truth heeft uitspraak gedaan, dit moet men users komen inprenten en mee confronteren om het euforische gevoel in stand te blijven houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205571967
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat ook nog eens, men voelt zich euforisch want het Ministry of Truth heeft uitspraak gedaan, dit moet men users komen inprenten en mee confronteren om het euforische gevoel in stand te blijven houden.
Zelfreflectie van intelligentie noemen ze dat dan. :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:00:12 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_205571975
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In de post die ik van haar quote heeft ze het voornamelijk over dat veel users zich hier nu in BNW melden die er normaal niet actief zijn. Dat valt inderdaad in dit topic wel op, vandaar ook mijn reactie. Wat mensen verder inhoudelijk vinden van Alex Jones, zijn theorieën en de hele rechtszaak rond zijn persoon heb ik niet intensief zitten volgen. Ik zie daarom dus ook weinig reden om users 'kritisch aan te pakken'.
Het gaat niet om Alex Jones :O maar natuurlijk gebruiken jullie hem om de discussie rondom dit onderwerp te weerleggen. In eerste instantie ging het simpelweg om mensen die Sandy Hook een hoax vinden, waaronder dus de user waarop je reageert. Ik neem aan dat je daar ook gewoon wat van vind
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:11:07 #205
189978 controlaltdelete
pi_205572053
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zelfreflectie van intelligentie noemen ze dat dan. :P
Nu wordt jij ter verantwoording geroepen. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:14:10 #206
319979 Fok-it
All is well
pi_205572068
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nu wordt jij ter verantwoording geroepen. :{
Jij mag ook wel reageren op je eigen woorden hoor, maar ijdele hoop
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:19:15 #207
189978 controlaltdelete
pi_205572096
Hoop doet leven toch? Ik zie niet in waar ik op moet reageren, voor mij is het Sandy Hook-epistel allang afgesloten. Vind het alleen frappant dat mensen die je hier nooit ziet opeens komen posten om andere users de oren te wassen.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:20:10 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_205572109
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoop doet leven toch? Ik zie niet in waar ik op moet reageren, voor mij is het Sandy Hook-epistel allang afgesloten. Vind het alleen frappant dat mensen die je hier nooit ziet opeens komen posten om andere users de oren te wassen.
Afgesloten? Je zei deze week nog dat een hoax was.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:30:33 #209
189978 controlaltdelete
pi_205572183
Ja en...? Is dat verboden soms? Zo te lezen aan de reacties op Robbie Parker nog steeds niet.

:Z
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:31:32 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205572190
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het gaat niet om Alex Jones :O maar natuurlijk gebruiken jullie hem om de discussie rondom dit onderwerp te weerleggen. In eerste instantie ging het simpelweg om mensen die Sandy Hook een hoax vinden, waaronder dus de user waarop je reageert. Ik neem aan dat je daar ook gewoon wat van vind
Klopt, ik heb het zelf dus niet inhoudelijk gevolgd maar ik vind dat mensen vrij zijn om te vinden wat ze willen mbt dit onderwerp. Helemaal in een subforum zoals BNW. Ik snap de ophef wat dat betreft ook niet zo goed, je had zelf natuurlijk wel kunnen verwachten dat er hier users actief zijn die veel dingen heel anders bekijken dan in andere subfora de norm is. Het is jammer dat dit voor sommigen blijkbaar als een rode lap op een stier werkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:31:44 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_205572192
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja en...? Is dat verboden soms? Zo te lezen aan de reacties op Robbie Parker nog steeds niet.

:Z
Er is weinig verboden. Het is echter wel walgelijk en verwerpelijk dat te zeggen over de lijken van kinderen. En dan nog te doen alsof je iets verlichtends aanhangt
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:32:38 #212
319979 Fok-it
All is well
pi_205572201
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, ik heb het zelf dus niet inhoudelijk gevolgd maar ik vind dat mensen vrij zijn om te vinden wat ze willen mbt dit onderwerp. Helemaal in een subforum zoals BNW. Ik snap de ophef wat dat betreft ook niet zo goed, je had zelf natuurlijk wel kunnen verwachten dat er hier users actief zijn die veel dingen heel anders bekijken dan in andere subfora de norm is. Het is jammer dat dit voor sommigen blijkbaar als een rode lap op een stier werkt.
Vind je het heel raar met een onderwerp waaruit zoveel slachtoffers vallen?
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:41:15 #213
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205572253
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind je het heel raar met een onderwerp waaruit zoveel slachtoffers vallen?
Ja eigenlijk wel, er zijn immers ook mensen die de holocaust, 9/11 of andere verschrikkelijke gebeurtenissen met honderden, duizenden of miljoenen slachtoffers zien als geënsceneerd of zelfs het hele bestaan ontkennen.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:43:13 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_205572270
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja eigenlijk wel, er zijn immers ook mensen die de holocaust, 9/11 of andere verschrikkelijke gebeurtenissen met honderden, duizenden of miljoenen slachtoffers zien als geënsceneerd of zelfs het hele bestaan ontkennen.
Ja? Net zo walgelijk?
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:45:30 #215
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205572284
Prima, Sandy Hook was een hoax. Reden? Gun control?
Nou, dat heeft goed gewerkt ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:48:18 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_205572311
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept. Dat is anders dan ouders leugenaars noemen die een verscheurt gezin hebben. Ik vind beide groepen verknipt maar de laatste groep ook nog eens totaal verdorven
pi_205572510
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het verdienmodel van de MSM is niet nieuws verkopen. Wat een onzin. Er is ook niet zoiets als 'DE' MSM. Het onderscheid tussen MSM en 'andere media' is er ook helemaal niet. Er is helemaal geen harde grens tussen die twee soorten media en het is ook helemaal niet zo dat binnen deze veronderstelde groepen van nieuwsbrengers er een soortgelijk geluid te horen.
is.

Vrijwel alle media die je consumeert, is terug te leiden naar de 3 megacorporaties

-https://nl.wikipedia.org/wiki/Bertelsmann
-https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Persgroep
-https://nl.wikipedia.org/wiki/Mediahuis

Het is geen verzinsel van ons hier, ze zijn heel machtig en bepalen wat ''het nieuws'' zal worden
Er is slechts een illusie van keus

Of je het nu leuk vind of niet, de msm bestaat echt : o|O

-

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-08-2022 13:20:45 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:14:16 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205572550
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept. Dat is anders dan ouders leugenaars noemen die een verscheurt gezin hebben. Ik vind beide groepen verknipt maar de laatste groep ook nog eens totaal verdorven
Ik vraag mij dan wel af waarom je de discussie aan wil gaan met users waar je zo'n negatief beeld van hebt.
pi_205572598
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:

Er zit trouwens nog een verschil in ook. Mensen die twijfels hebben bij 9/11 hebben vooral twijfels bij het motief van de aanslag. Over de slachtoffers wordt geen woord gerept.
Aanbod van beeldmateriaal al es vergeleken?
Bij SH werd er zelfs geen foto van de gewapende dader vrij gegeven...classified as usual
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205572643
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vrijwel alle media die je consumeert, is terug te leiden naar de 3 megacorporaties

Het is geen verzinsel van ons hier, ze zijn heel machtig en bepalen wat ''het nieuws'' zal worden

-
Je praat onzin. Denk jij werkelijk dat al die duizenden journalisten die daar werken 1 organisch geheel vormen en allemaal jaknikkers zijn? Jouw 'ze' bestaat niet.
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:35:14 #221
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205572723
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

-
Die scheidslijn was vooral duidelijk tijdens Corona , bij de msm stonden alle neuzen dezelfde kant op en tegengeluid werd weg gecensureerd , het is heus niet voor het eerst in de geschiedenis dat de overheid censureert voor jouw bestwil dan ben je echt gruwelijk naief en geloof je in sprookjes .
De realiteit is dat de geschiedenis zich steeds herhaald en dat je goed op moet blijven letten .
De msm is bagger en het zou me niks verbazen als die in de nabije toekomst gewoon verboden worden wegens hun aandeel in misdaden tegen de menselijkheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205572841
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:35 schreef Summers het volgende:

[..]
Die scheidslijn was vooral duidelijk tijdens Corona , bij de msm stonden alle neuzen dezelfde kant op en tegengeluid werd weg gecensureerd , het is heus niet voor het eerst in de geschiedenis dat de overheid censureert voor jouw bestwil dan ben je echt gruwelijk naief en geloof je in sprookjes .
De realiteit is dat de geschiedenis zich steeds herhaald en dat je goed op moet blijven letten .
De msm is bagger en het zou me niks verbazen als die in de nabije toekomst gewoon verboden worden wegens hun aandeel in misdaden tegen de menselijkheid .
Deze post is zo verward dat ik hier niet aan begin, maar ik pak er 1 ding uit. Enerzijds heb jij het over censuur tijdens corona en anderzijds pleit jijzelf voor censuur door de 'msm' te willen verbieden. Naast verward ben je ook nog eens enorm hypocriet.
pi_205572863
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Je praat onzin. Denk jij werkelijk dat al die duizenden journalisten die daar werken 1 organisch geheel vormen en allemaal jaknikkers zijn? Jouw 'ze' bestaat niet.
En elke individuele journalist beslist wat er uiteindelijk gepubliceerd wordt ?
Knap seg :Y)
pi_205572887
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Naast verward ben je ook nog eens enorm hypocriet.
Op de man spelen en schelden betekent gebrek aan deftige argumenten.
pi_205573082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, stellen dat Sandy Hook in scène is gezet en de slachtoffers in werkelijkheid acteurs zijn - want daar gaat dit topic over - is inderdaad behoorlijk wappie.
Ben blij dat je het aankaart, hier wil ik zelf iets over vertellen

In het prille begin vond ik Sandy Hook nog een interessante theorie om op in te duiken. Het bewijs wat daar gepresenteerd werd, klonk semi-overtuigend

Vandaag de dag sta ik er compleet anders in. Na Sandy Hook was er een trend hier in bnw te vinden waar elke terroristische aanslag of een school shooting een ''hoax'' was. Waar Sandy hook nog een beetje geloofwaardig klonk waren de nieuwe argumenten bij deze nieuwe events niets anders dan achterlijk

Men rouwde niet op de manier zoals er verwacht werd, er was teveel bloed te vinden of juist te weinig, het huilen klonk niet overtuigend en meer van dit soort onzin. Langzamerhand begon ik een steeds groter afkeer te krijgen voor de crisisacteurs, roepers

- Je hebt al de schijn tegen hier op bnw, door dit soort theorieën naar buiten te brengen schaad je alleen de geloofwaardigheid op het forum

- Zelfs al zou je ''gelijk hebben'' je zal het nooit kunnen bewijzen. Je zou kunnen wijzen op verdachte lichaamstaal, maar hiermee overtuig je echt vrijwel niemand

- En de belangrijkste reden , in het geval dat de verachte msm in dit geval wel gelijk heeft. En er echte slachtoffers zijn gevallen. Dan kom je niet alleen batshit insane over maar zijn je reacties daarnaast nog eens walgelijk, smakeloos en zwaar ongepast.

Ik ben dan ook oprecht blij dat er nieuwe regels werden geïmplementeerd en het vandaag de dag zo goed als uitgestorven is O+ . Want het ging zelfs mij veeeeeel te ver
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')