Echt heel dichtbij jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat is toch bij jou in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sterktequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben thuis na weer een prachtige wedstrijd!
Gelukkig hoef jij niet ver te reizen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt goed Mexiquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robert Jensen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kocht die Jenssen altijd voor 500k ofzo in FM
Mwah dit is een verloren seizoen, maar ja dat kan gebeuren he.quote:
het asfalt ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Coolsingel komt steeds dichterbij
Vorig jaar stonden jullie ook zo na dit aantal wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dit is een verloren seizoen, maar ja dat kan gebeuren he.
Zie niet ineens nu alles gewonnen worden, en je staat al enorm ver achter
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de Kankerverwekkende Kunstgraskorrels.
Ik denk dat hij qua potentie de beste linksbuiten van de Eredivisie is op het moment. Misschien dat ik nu doorsla, dan moet je het zeggen.quote:
Pastoor zei dat hij die op ging snuiven als Willem II de derde maaktequote:
Prima om de concurrentie aan te gaan met Younes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij qua potentie de beste linksbuiten van de Eredivisie is op het moment. Misschien dat ik nu doorsla, dan moet je het zeggen.
Goed schot, kan binnendoor een kekke steekpas geven.
Ik denk dat Ajax of Feyenoord nog gaat choken en dat PSV de punten kan inhalen. Of dat dan genoeg is is weer een andere vraagquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dit is een verloren seizoen, maar ja dat kan gebeuren he.
Zie niet ineens nu alles gewonnen worden, en je staat al enorm ver achter
Ajax gaat sowieso nog genoeg verspelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax of Feyenoord nog gaat choken en dat PSV de punten kan inhalen. Of dat dan genoeg is is weer een andere vraag
Misfire.twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 21:39:1786 - PSV have scored just once from their last 86 shots in Eredivisie home games. Misfire. reageer retweet
Die irritante kutwoordjes altijd aan het eindquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
Misfire.twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 21:39:1786 - PSV have scored just once from their last 86 shots in Eredivisie home games. Misfire. reageer retweet
WC rollenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Wat hebben ze zitten roken bij FC Groningen? man man man
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die irritante kutwoordjes altijd aan het eind. Mad.
Echt ontzettend pijnlijk ja. Gelukkig hebben we geen gebrek aan scorend vermogen!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
De geheime voorraad van Hans Nijland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Wat hebben ze zitten roken bij FC Groningen? man man man
Al zet je Bassie de clown er neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit me nu af te vragen: Faber doet het kut, maar heeft het überhaupt zin om hem te ontslaan?
Heerenveen heeft beter materiaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Groningen zo matig? Prima coach, prima materiaal..
Die gaan top 3 eindigen. Let maar op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft beter materiaal.
Dat lijkt mij niet. De top 3 zal gewoon bestaan uit Ajax, Feyenoord & PSV. Over de volgorde ben ik nog niet uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan top 3 eindigen. Let maar op.
Ik zei voor het seizoen al dat ze top 4 gingen eindigen, toen lachte Stijn mij al uit. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom.
Top vijf. Vijfde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei voor het seizoen al dat ze top 4 gingen eindigen, toen lachte Stijn mij al uit. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom.
Lekker vakantie niets mis meequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:18 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig ben ik niet thuis
Dat worden rellen bij het Noordlease stadion
Heerenveen gaat boven AZ eindigen, denk ik.quote:
Nou, zelfs ik vind dat hoog gegrepenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boven dit AZ eindigen is geen kunst. Wat een hoop matigheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen gaat boven AZ eindigen, denk ik.
Benieuwd hoe ze het gaan doen tegen Maccabi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Boven dit AZ eindigen is geen kunst. Wat een hoop matigheid.
Speelt Vitesse nog steeds grauw en kut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Boven dit AZ eindigen is geen kunst. Wat een hoop matigheid.
Het Eegebouw.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Dat wordt rellen bij het Maasgebouw of hoe dat ook heet in Groningen
Nee, Vitesse speelt prima. Ze laten AZ het spel maken, maar hebben totale controle.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Vitesse nog steeds grauw en kut?
Fraser op zijn best.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Vitesse speelt prima. Ze laten AZ het spel maken, maar hebben totale controle.
6-0quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben benieuwd of Bayern de dubbele cijfers gaat halen woensdag
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op 0:43 zie je Rickazio in levende lijve
Rickazioquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op 0:43 zie je Rickazio in levende lijve
Hij gaat eerst zijn voorraad speciaalbiertjes kapotslaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:24 schreef Pascalus het volgende:
Johannes_vermeer gaat de stad slopen
En heerlijke nasi etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst zijn voorraad speciaalbiertjes kapotslaan.
Ik stel Troupee op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Friday heb ik uit mijn manager gegooid, dus hij zal wel scoren
Verhaar en Zivkovic hebben gescoord dus ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel Troupee op.
Troupee scoort.
Zo gaat dat, JR.
Troupee 14quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhaar en Zivkovic hebben gescoord dus ik ben tevreden.
En nog Metsj of de Dee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit al klaar voor Studio Sportgenot
Bel Hassani kan nog wel meer worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troupee 14
Brogno 3
Bytyqi 2
Bel Hassani 2
La la la la
Heerlijk manquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog Metsj of de Dee.
We zijn nog twee en een half uur keihard op de brommer.
Morgen moeten de vedetten uit mijn team de punten gaan pakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troupee 14
Brogno 3
Bytyqi 2
Bel Hassani 2
La la la la
Jones;quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen moeten de vedetten uit mijn team de punten gaan pakken.
Lekker voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Weer onverdiend punten verliezen. Het is weer geweldig.
Gewaagdquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ dit nog wint neem ik een maand lang een AZ UI
Jonesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jones;
Karsdorp, Troupee, Davinson
Klich, Bel Hassani, Bietiekie, ZIYECH
De Jorg, ENES, Brogno
We hebben dezelfde voorhoedequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jones;
Karsdorp, Troupee, Davinson
Klich, Bel Hassani, Bietiekie, ZIYECH
De Jorg, ENES, Brogno
Genotsdagje weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een prima avond gehad qua voetbal.
Clubvoetbal
Er missen nog een hoop Ajacieden in die introquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij die Eredivisie-intro krijg je altijd het idee dat er een grote strijd des doods plaats gaat vinden.
Voetbal is oorlogquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij die Eredivisie-intro krijg je altijd het idee dat er een grote strijd des doods plaats gaat vinden.
Atouba, Sulejmani, enz enzquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er missen nog een hoop Ajacieden in die intro
Achahbargodquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman, Ter Avest, Thesker, Bijen, Trajkovski, Mokotjo, Klich, Celina, Yeboah, Unal, Ede
Van der Hart, Schenkeveld, Marcellis, Van de Pavert, Verdonk, Brama, Holla, Ehizibue, Saymak, Mokhtar, Achahbar
Celina gaat er 2 maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Hoeveel gaat Unal er maken vandaag? ik denk minstens 2.
ach een pingel is maar 1 of 2 punten ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
KLICHGENOT
Die heb ik in de manager, ksst.
heb jij ook NEC spelers in de menesjer? Want dan ga ik me zorgen maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
KLICHGENOT
Die heb ik in de manager, ksst.
Wel een snelle constatering na +- 2 minuten spel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, PEC is niet eens veel slechter dan Twente (na de pingel)...
Daar zijn ze nog niet eens bij de opstellingen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Pascalus het volgende:
Drizzt ziet de goal pas over een half uur.
Ik hoop dat PEC wat meer passie toont. Vorige wedstrijden lieten ze het koppie (te) snel hangen. Ook al is het geen wereldselectie (sterker nog, ik vind het PEC onwaardig dat Sandler in de basis staat), lijfsbehoud moet mogelijk zijn met deze selectie. Maar dan moeten ze wel een keer passie tonen en ballen als kerels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, PEC is niet eens veel slechter dan Twente (na de pingel)...
Het lijkt er nu op dat ze dat iig proberen... Hopelijk lukt het idd om dit seizoen te blijven. Volgend seizoen weer verder bouwen, indien financieel mogelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat PEC wat meer passie toont. Vorige wedstrijden lieten ze het koppie (te) snel hangen. Ook al is het geen wereldselectie (sterker nog, ik vind het PEC onwaardig dat Sandler in de basis staat), lijfsbehoud moet mogelijk zijn met deze selectie. Maar dan moeten ze wel een keer passie tonen en ballen als kerels.
Vind PEC inderdaad wel een leuke aanvulling van de Eredivisie. Eeuwig zonde als zij degraderenquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lijkt er nu op dat ze dat iig proberen... Hopelijk lukt het idd om dit seizoen te blijven. Volgend seizoen weer verder bouwen, indien financieel mogelijk.
Idd, blijft een sympathieke ploeg imo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind PEC inderdaad wel een leuke aanvulling van de Eredivisie. Eeuwig zonde als zij degraderen
Precies.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, blijft een sympathieke ploeg imo.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel mooi aan Zwolle dat er nooit gezeik is. Ook al gaat het niet lekker, men blijft nuchter en normaal. Geen geschreeuw en gezeik. Publiek gedraagt zich over het algemeen. Nuchter en kalm .
Kunnen heel veel supportersgroepen een voorbeeld aan nemen inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel mooi aan Zwolle dat er nooit gezeik is. Ook al gaat het niet lekker, men blijft nuchter en normaal. Geen geschreeuw en gezeik. Publiek gedraagt zich over het algemeen. Nuchter en kalm .
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Altijd gezellig als Deemter langs komt! Ach ja, dat is natuurlijk de wedstrijd van het seizoen. Dan krijg je wel wat roering op de tribunes. Maar ook dat valt wel mee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], muv als de egeltjes langskomen, maar ok.
Heb 1 keer bij de harde kern gezeten bij PEC-egeltjes... Was best een ervaringquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Altijd gezellig als Deemter langs komt! Ach ja, dat is natuurlijk de wedstrijd van het seizoen. Dan krijg je wel wat roering op de tribunes. Maar ook dat valt wel mee.
Is gezellig. Ik sta ook op Noord als ik tijd heb om een wedstrijd te bezoeken. Tegen GAE was het 2 seizoenen terug kommer en kwel. Maar wel altijd gezellig.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb 1 keer bij de harde kern gezeten bij PEC-egeltjes... Was best een ervaring
Tja, ik snap dat mensen dat leuk vinden. Ikzelf hou er niet zo van dat ik meegesleept word in het hele groepsgedrag. Maar goed, je doet er helaas bijzonder weinig aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is gezellig. Ik sta ook op Noord als ik tijd heb om een wedstrijd te bezoeken. Tegen GAE was het 2 seizoenen terug kommer en kwel. Maar wel altijd gezellig.
Knietje tegen je bovenbeen aan is niet prettigquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zal nog wel effe pijn hebben
Vraag het aan psv, die weten heel goed hoe je dat doet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe breng je 85% kansen om zeep...
Die hebben daar een abonnement op. Twente een proefpakket.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag het aan psv, die weten heel goed hoe je dat doet.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die hebben daar een abonnement op.
Net wakker en idd blijquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik dacht; nog even gauw naar de winkel, kan makkelijk.
Kom terug; 1-0.
Drizzt is hier blij mee.
Precies, kan hij mooi de 1-1 meepakken over een halfuurquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Pascalus het volgende:
Goed moment om wakker te worden Drizzt.
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Penal had gegeven kunnen worden, snap ook wel dat 'ie niet gegeven werd eigenlijk.
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Penal had gegeven kunnen worden, snap ook wel dat 'ie niet gegeven werd eigenlijk.
Ja maar gevoel > regelsquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.
Maar ik vraag me af in hoeverre de arm naar de bal ging in plaats van andersom.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.
Arm begon naast lichaamquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af in hoeverre de arm naar de bal ging in plaats van andersom.
Twente supporters zijn wel vaker een beetje boosquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Pascalus het volgende:
Twente supporters zijn een beetje boos op Mokhtar
Behalve toen ze hoorden dat ze nog een kans kregen in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twente supporters zijn wel vaker een beetje boos
Zelfs in zijn tijd bij Twente waren we een beetje boos op beperkte Mokhtar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Pascalus het volgende:
Twente supporters zijn een beetje boos op Mokhtar
Yup, kerel kwam normaal geen lantaarnpaal voorbijquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zelfs in zijn tijd bij Twente waren we een beetje boos op beperkte Mokhtar.
Extra zuur dat die nu opeens wel een deukje kan trappen in een pakkie boter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, kerel kwam normaal geen lantaarnpaal voorbij
Nu is Roda wel érg anti-KNVB maar Twente vertoont daar toch ook enigszins regelmatig wel trekjes vanquote:
Als er geen verdediger is die 'm tegen probeert te houden.... Tsja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Extra zuur dat die nu opeens wel een deukje kan trappen in een pakkie boter.
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft KPN opeens met de Klassieker te maken?
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zoquote:
En Ziggo naaien is natuurlijk ook lekker. (ajax).quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?
Deden ze bij Twente welquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zo
Apart.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zo
FOX naaien is voor mij voldoende... Eerst een paar weken geen Go aanbieden, om vervolgens het seizoensabo aan te bieden voor een hogere prijs dan vorig jaarquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En Ziggo naaien is natuurlijk ook lekker. (ajax).
Ik wacht wel tot na de winterstop, dan kan je vaak via groupon of via airmiles een jaar restant abbo scoren voor een paar knaken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX naaien is voor mij voldoende... Eerst een paar weken geen Go aanbieden, om vervolgens het seizoensabo aan te bieden voor een hogere prijs dan vorig jaar
3 knaken per maand voor FOX is goedkoper dan het Go aboquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot na de winterstop, dan kan je vaak via groupon of via airmiles een jaar restant abbo scoren voor een paar knaken.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik betaal 2.50 per maand voor FS
Ja, legaal via KPN.
Nope, tenminste niet via Telfort. Gewoon alle 6, indien je internationaal ook hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:23 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoorde dat KPN maar twee Fox Sports zenders had. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |