Is gezellig. Ik sta ook op Noord als ik tijd heb om een wedstrijd te bezoeken. Tegen GAE was het 2 seizoenen terug kommer en kwel. Maar wel altijd gezellig.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb 1 keer bij de harde kern gezeten bij PEC-egeltjes... Was best een ervaring
Tja, ik snap dat mensen dat leuk vinden. Ikzelf hou er niet zo van dat ik meegesleept word in het hele groepsgedrag. Maar goed, je doet er helaas bijzonder weinig aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is gezellig. Ik sta ook op Noord als ik tijd heb om een wedstrijd te bezoeken. Tegen GAE was het 2 seizoenen terug kommer en kwel. Maar wel altijd gezellig.
Knietje tegen je bovenbeen aan is niet prettigquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zal nog wel effe pijn hebben
Vraag het aan psv, die weten heel goed hoe je dat doet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe breng je 85% kansen om zeep...
Die hebben daar een abonnement op. Twente een proefpakket.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag het aan psv, die weten heel goed hoe je dat doet.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die hebben daar een abonnement op.
Net wakker en idd blijquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik dacht; nog even gauw naar de winkel, kan makkelijk.
Kom terug; 1-0.
Drizzt is hier blij mee.
Precies, kan hij mooi de 1-1 meepakken over een halfuurquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Pascalus het volgende:
Goed moment om wakker te worden Drizzt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |