Gewoon vaker wat laten vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Ik had altijd de wens dat ik iets zou laten vallen in de supermarkt en dat de man van mijn dromen het gelijk met mij op wil rapen. Elkaar in de ogen kijkt en....
Tsja, sprookjes.....
Waar en wanneer doe jij je boodschappen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Ik had altijd de wens dat ik iets zou laten vallen in de supermarkt en dat de man van mijn dromen het gelijk met mij op wil rapen. Elkaar in de ogen kijkt en....
Tsja, sprookjes.....
Wel awkward als je een pak incontinentie-luiers laat vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Tsja, sprookjes.....
Ah, altijd fijn, beetje ouwehoeren en friemelen en elkaar verliefd aankijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Samzz het volgende:
Verrassingsbezoekje van date net. Beetje zitten kletsen, bankhangen, zoenen. Was fijn
.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Samzz het volgende:
Verrassingsbezoekje van date net. Beetje zitten kletsen, bankhangen, zoenen. Was fijn
.
Ja, dat was fijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, altijd fijn, beetje ouwehoeren en friemelen en elkaar verliefd aankijken
Ja is wel een verschilletje met een vriend die 4 uur verderop woontquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was fijn. En ook t leuke aan dicht bij elkaar wonen, dan kan dat
.
Ja, leuke dingenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel een verschilletje met een vriend die 4 uur verderop woontverrassingsknuffels
Gewoon iedere keer met boodschappen doen iets laten vallen. KOmt vanzelf wel een keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Tsja, sprookjes.....
Met een kratje bier moet het lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer met boodschappen doen iets laten vallen. KOmt vanzelf wel een keer
Dan proberen de mannen het vallen al te voorkomen zelfs.quote:
Sinds een dag of twee staan bestaande matches en berichten er ineens als nieuw in. Complete chaos. Tot nu toe leuke contacten en komend weekend twee dates via Tinder, dus ik ga het zeker niet verwijderen, maar de laatste versie is duidelijk geen stap vooruit....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:38 schreef Godshand het volgende:
Gisteren overwogen Tinder te installeren. Maar aan het commentaar te lezen op GooglePlay bleek een update er een rukapp van gemaakt te hebben, met wissen van matches en opties om vrienden groepen te maken oid. Wacht wel tot dit verbeterd is...
Maar die dates heb je al mail/WA contact mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Sinds een dag of twee staan bestaande matches en berichten er ineens als nieuw in. Complete chaos. Tot nu toe leuke contacten en komend weekend twee dates via Tinder, dus ik ga het zeker niet verwijderen, maar de laatste versie is duidelijk geen stap vooruit....
Ja, inmiddels via WA en telefoonquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar die dates heb je al mail/WA contact mee?
Ik heb tinder in geen weken geopend, misschien maar goed ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:38 schreef Godshand het volgende:
Gisteren overwogen Tinder te installeren. Maar aan het commentaar te lezen op GooglePlay bleek een update er een rukapp van gemaakt te hebben, met wissen van matches en opties om vrienden groepen te maken oid. Wacht wel tot dit verbeterd is...
Omdat?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tinder in geen weken geopend, misschien maar goed ook.
5000 likes dit datquote:
Ja, want een vrouw vindt dat al zo ergquote:
hoe kun jij zelfs in hemelsnaam nog serieus nemenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw vindt dat al zo erg.
Ik denk dat ik het zo ook weer installeer #verveelt
Heb je geen last van als je zelf niemand likedquote:
Pot verwijt de ketel dat zij zwart ziet, ga iemand anders lastig vallen wil je ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe kun jij zelfs in hemelsnaam nog serieus nemen
Zijn dit niet van die nep-datingsites waarbij bierdrinkende nerds doen alsof zij dat meisje in dat profiel zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Via Paiq een leuke meid, voor morgenochtend een date staan.
Begint al goed met eisen stellen aan mijn levensstijl, hoe vaak ik uitga en dergelijke. Leuke gespreken.
En net zegt ze af omdat het contact verwaterd zou zijn en volgt er een heuse breakdown omdat ik inlogde op paiq na mijn eten na een mailtje ipv haar te appen. Loyaliteit eisen en weet ik wat. Elkaar nog niet eens ontmoet
Je kunt een hoop op temperament gooien, maar hier ging wel een vlaggetje op van borderline...
Paiq is gewoon een normale datingsite hoor. Waar jij op doelt zijn vaak sekschatsites.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:26 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zijn dit niet van die nep-datingsites waarbij bierdrinkende nerds doen alsof zij dat meisje in dat profiel zijn?
Welke dating-sites werken wél ?
Wat ben jij een zeikmens zeg....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe kun jij zelfs in hemelsnaam nog serieus nemen
Inderdaad. Laat liefde hier weer centraal staan mensen..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het in dit topic ook wel weer eens relaxed vinden wanneer men op kan houden met dat constante gezeik op elkaar.
Laat lekker gaan ipv er echt IEEEDEREEEEE FUCKING KEEEER om onduidelijke redenen bovenop te duiken.
Variërend tussen 3 en 1400.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:51 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel fotos nemen jullie van jezelf voordat er 1 tussenzit die bruikbaar is?
Stuk of tien gemiddeld per selfie denk ik, ik heb mijn ogen altijd half dicht als ik lachquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:51 schreef Tamabralski het volgende:
Ja HALLLOOOOOO op wie moeten ze dan hun frustraties bot vieren?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het in dit topic ook wel weer eens relaxed vinden wanneer men op kan houden met dat constante gezeik op elkaar.
Laat lekker gaan ipv er echt IEEEDEREEEEE FUCKING KEEEER om onduidelijke redenen bovenop te duiken.
Als vrouw misschien, als man wordt/werd je overspoeld met nepprofielen op tinder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Paiq is gewoon een normale datingsite hoor. Waar jij op doelt zijn vaak sekschatsites.
Tinder, Badoo, OKCupid, Pepper. Allemaal legit.
Gezien de nieuwe update die blijkbaar niet zo heel ideaal isquote:
Ik laat anderen een foto maken. Selfies zijn echt drama bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:51 schreef Tamabralski het volgende:
Mijn probleem is altijd dat ik meestal achter de camera staquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat anderen een foto maken. Selfies zijn echt drama bij mij.
Ze hadden het gewoon bij het oude moeten laten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de nieuwe update die blijkbaar niet zo heel ideaal is.
Dat weet ik niet, want niet meer open gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon bij het oude moeten laten.
Aan de andere kant zijn er blijkbaar mensen die er daadwerkelijk voor betalen.
Valt bij mij echt reuze mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Als vrouw misschien, als man wordt/werd je overspoeld met nepprofielen op tinder.
Zou kunnen dat dat nu anders is, ik heb al een hele tijd niet getinderd.quote:
Je telefoon heeft een front- en backcamera?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn probleem is altijd dat ik meestal achter de camera sta
Klopt, maar ik maak meestal foto's met een reguliere cameraquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je telefoon heeft een front- en backcamera?
Goede ervaringen met e-matching/paiq/pepper. Tinder.. mwoh... leuk voor in de file.
Joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik maak meestal foto's met een reguliere camera
Verwijder en installeer het weer eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:02 schreef Elvi het volgende:
In een week tijd gewoon geen 1 match op tinderdan heb je als vrouw echt een probleem denk ik.
Ik stelde bij mijn date voor om gisteren of vandaag af te spreken, schreef ze dat ze vandaag wel kon. Sindsdien complete radio stilte, en dit was een week geleden, nog wel een balletje opgegooid (paar dagen geleden) of het doorging vandaag, maar ook daarop geen reactie.. Geen idee wat er is, maar ik ga er niet op wachten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:59 schreef JAOC het volgende:
Zo, mijn tinderdate heeft ook gezegd via whatsapp dat ze het wel steeds gezellig vond, maar niet meer dan dat. Op de een of andere manier merk ik dit altijd al van te voren. De hele week had ik al een beetje zo'n gevoel.
En op zich komt het ook niet zo slecht uit, nu hoef ik daar op vakantie in november in elk geval geen rekening mee te houden. Voor zover ik dat überhaupt zou doen. Mits ik in de tussentijd niemand tegen het lijf loop natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |