Gewoon vaker wat laten vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Ik had altijd de wens dat ik iets zou laten vallen in de supermarkt en dat de man van mijn dromen het gelijk met mij op wil rapen. Elkaar in de ogen kijkt en....
Tsja, sprookjes.....
Waar en wanneer doe jij je boodschappen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Ik had altijd de wens dat ik iets zou laten vallen in de supermarkt en dat de man van mijn dromen het gelijk met mij op wil rapen. Elkaar in de ogen kijkt en....
Tsja, sprookjes.....
Wel awkward als je een pak incontinentie-luiers laat vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Tsja, sprookjes.....
Ah, altijd fijn, beetje ouwehoeren en friemelen en elkaar verliefd aankijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Samzz het volgende:
Verrassingsbezoekje van date net. Beetje zitten kletsen, bankhangen, zoenen. Was fijn
.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Samzz het volgende:
Verrassingsbezoekje van date net. Beetje zitten kletsen, bankhangen, zoenen. Was fijn
.
Ja, dat was fijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, altijd fijn, beetje ouwehoeren en friemelen en elkaar verliefd aankijken
Ja is wel een verschilletje met een vriend die 4 uur verderop woontquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was fijn. En ook t leuke aan dicht bij elkaar wonen, dan kan dat
.
Ja, leuke dingenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel een verschilletje met een vriend die 4 uur verderop woontverrassingsknuffels
Gewoon iedere keer met boodschappen doen iets laten vallen. KOmt vanzelf wel een keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef meIIyou het volgende:
Tsja, sprookjes.....
Met een kratje bier moet het lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer met boodschappen doen iets laten vallen. KOmt vanzelf wel een keer
Dan proberen de mannen het vallen al te voorkomen zelfs.quote:
Sinds een dag of twee staan bestaande matches en berichten er ineens als nieuw in. Complete chaos. Tot nu toe leuke contacten en komend weekend twee dates via Tinder, dus ik ga het zeker niet verwijderen, maar de laatste versie is duidelijk geen stap vooruit....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:38 schreef Godshand het volgende:
Gisteren overwogen Tinder te installeren. Maar aan het commentaar te lezen op GooglePlay bleek een update er een rukapp van gemaakt te hebben, met wissen van matches en opties om vrienden groepen te maken oid. Wacht wel tot dit verbeterd is...
Maar die dates heb je al mail/WA contact mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:43 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Sinds een dag of twee staan bestaande matches en berichten er ineens als nieuw in. Complete chaos. Tot nu toe leuke contacten en komend weekend twee dates via Tinder, dus ik ga het zeker niet verwijderen, maar de laatste versie is duidelijk geen stap vooruit....
Ja, inmiddels via WA en telefoonquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar die dates heb je al mail/WA contact mee?
Ik heb tinder in geen weken geopend, misschien maar goed ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:38 schreef Godshand het volgende:
Gisteren overwogen Tinder te installeren. Maar aan het commentaar te lezen op GooglePlay bleek een update er een rukapp van gemaakt te hebben, met wissen van matches en opties om vrienden groepen te maken oid. Wacht wel tot dit verbeterd is...
Omdat?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tinder in geen weken geopend, misschien maar goed ook.
5000 likes dit datquote:
Ja, want een vrouw vindt dat al zo ergquote:
hoe kun jij zelfs in hemelsnaam nog serieus nemenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, want een vrouw vindt dat al zo erg.
Ik denk dat ik het zo ook weer installeer #verveelt
Heb je geen last van als je zelf niemand likedquote:
Pot verwijt de ketel dat zij zwart ziet, ga iemand anders lastig vallen wil je ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe kun jij zelfs in hemelsnaam nog serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |