SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
* just me is niet voor de poesquote:
ow das niet goed hè, was je bijna een verkoolde god geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
en ik word wakker als een jonge god. die de openhaard aan liet staan
ja niet zo slimquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
ow das niet goed hè, was je bijna een verkoolde god geweesttijd om boodschappen te doen!
Fijne avond gewenst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef just me het volgende:
voute avond allemaal
![]()
* just me gaat naar een verjaardag
zo vervelend...
Ik kan niets garanderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Fijne avond gewenst.
En als het niet leuk is, kom je gewoon eerder meeluisteren hier.
Maak het niet zo laat als afgelopen nacht.quote:
Wheheeh kom jij er even makkelijk onderuit zeg!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef just me het volgende:
voute avond allemaal
![]()
* just me gaat naar een verjaardag
zo vervelend...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wheheeh kom jij er even makkelijk onderuit zeg!Ik bedoel....
De verzoekgup is weer eens uit zijn kom gesprongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Ligt de stream er uit of ligt het aan VLC die hem niet kan openen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maak het niet zo laat als afgelopen nacht.
quote:
Have fun!quote:
De sauna uitgezweet?quote:
Mijn Noors was niet zo goed. Maar nu snap ik het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:46 schreef Fogel het volgende:
Inndataene kan ikke åpnes:
VLC kan ikke åpne MRL-en «http://stream2.radio49.nl/airtime_192». Les loggen for mer informasjon.
In het Nederlands wil dat zeggen "doet ut nie".
Maar werkt de stream bij anderen wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mijn Noors was niet zo goed. Maar nu snap ik het.![]()
Bij mij niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar werkt de stream bij anderen wel?
Stream wel, gup niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar werkt de stream bij anderen wel?
Via de gebruikelijke URL werkt het hier niet. Gebruik je iets anders?quote:
Krijg nu ook VLC kon de MRL 'http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192' niet openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Via de gebruikelijke URL werkt het hier niet. Gebruik je iets anders?
quote:Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Dan kan ik geen muziekjes draaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
Ik dacht vanmiddag ook dat het alleen Gup was.
Ik baal ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ik eindelijk weer eens tijd, is de stream kapot.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dan kan ik geen muziekjes draaien.
Mijn muziek is geen bagger.quote:
Daar zijn de meningen hevig over verdeeld!quote:
Snap ik.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan ga ik maar verder met Mob Psycho 100 kijken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw muziek is vast geen bagger. De muziek die je draait wél
Ik ook..... hoop dat het volgende week wel lukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het jammer dat er nu niks te luisteren valt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zonde dat de boel platligt zeg
Laten we positief doen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zonde dat de boel platligt zeg
Ik ben afgehaakt inderdaad.quote:
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt inderdaad.
Dus maar op tijd plat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.
Ingetuned!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.
Ik zou het maar doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is nog PP Sound maar de R49 versie kan zo tot leven gewekt worden wanneer nodig.
http://78.129.234.163:8977/listen.pls draait nu, die andere moet ik nog ff regelen maar niet nu.quote:
super als je het weer wilt doen, dan kan die in de OP gezet worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://78.129.234.163:8977/listen.pls draait nu, die andere moet ik nog ff regelen maar niet nu.
Wanneer stream blijft weigeren regel ik voor morgen die andere wel ff.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
super als je het weer wilt doen, dan kan die in de OP gezet worden.
heel graagquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer stream blijft weigeren regel ik voor morgen die andere wel ff.
Het leek eerst gup maar blijkbaar ligt streamserver eruit, rooster werkt wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
heel graag
ik zal morgenochtend wel weer een appje sturen dat de boel weer plat ligt
dan zal ik dat zo doorgeven!quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het leek eerst gup maar blijkbaar ligt streamserver eruit, rooster werkt wel.
netjes gedaan hèquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
dan zal ik dat zo doorgeven!
[..]
netjes gedaan hè
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overigens draai ik nu op de gok uit 45 Gig Reggae die ik binnen gehengeld heb.
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan he!quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:19 schreef just me het volgende:
Muziek stond daar keihard, was geen gesprek te voeren
wat zeg jequote:
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beterquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn feesten staat alleen de bas hard.
De DJ vanavond was een tien-tonner, daar durfde ik niet in de buurt van te komenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer geluid op ander feest kut is dan loop ik gerust naar versterker en stel ding anders in.
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beter
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.
Hebben ze grote tuin?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturen
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurdquote:
Grote zaal is ook prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurd
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat wordenquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we positief doen:
Fijn dat het af en toe wel werkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Met mensen erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat worden
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank jequote:Op zondag 16 oktober 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met publiek erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.
Dat sowieso en toedels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank je
Ga je nog iets leuks doen vandaag ?quote:
welterusten dan Pietquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vandaag ?
een mooie dag om erop uit te gaan, even genieten van de schitterende herfstkleuren en geurenquote:
Helemaal gelijk in!quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
een mooie dag om erop uit te gaan, even genieten van de schitterende herfstkleuren en geuren
Het waren gelukkig verse shirts.quote:Op zondag 16 oktober 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zweetlucht houd ik liever bij me.
Had je geen klapstoeltje bij?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren gelukkig verse shirts.
Heb na 10 uur op mijn benen (incl. rotte knie) staan wel het gevoel dat ik minstens 2 marathons gelopen heb...
Dan heb je wel n medaille verdiend!quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren gelukkig verse shirts.
Heb na 10 uur op mijn benen (incl. rotte knie) staan wel het gevoel dat ik minstens 2 marathons gelopen heb...
Hoeveel GB nog te Gaan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan maar vage Reggae op http://78.129.234.163:8977/listen.pls
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heb je wel n medaille verdiend!
Voor dat laatste, Superquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.
En mw. MM ruim 1200 euro voor haar sponsorloop...
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.
En mw. MM ruim 1200 euro voor haar sponsorloop...
volgens mij heb ik hem geslooptquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die deed het niet toen gisteren Vout wilde beginnen
Lijkt mij ook.. Wat gaat er met Gup gebeuren want dit is al tijden baggershit met die bak/...quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan nog moet een beetje server daar tegenkunnen.
ik heb al aangegeven een keer naar de server willen kijken. weinig reactiequote:Op maandag 17 oktober 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.. Wat gaat er met Gup gebeuren want dit is al tijden baggershit met die bak/...
Ja hij staat volgens mij bij mij hier om de hoek te draaien...quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb al aangegeven een keer naar de server willen kijken. weinig reactie
zo groot is nederland niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij staat volgens mij bij mij hier om de hoek te draaien...
Telecity 3 (Sloterdijk) is ie gehost volgens mij.. Ben er ooit al een geweest daar.. fiets er zo naar toe.. 8 jaar gewerkt in het pand er achterquote:Op maandag 17 oktober 2016 02:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo groot is nederland niet.
maar moet iemand wel reageren. wil graag helpen maar moet wel toegang krijgen,
Geef dat kut ding een schop dan, ow wacht het werkt weer doe maar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Telecity 3 (Sloterdijk) is ie gehost volgens mij.. Ben er ooit al een geweest daar.. fiets er zo naar toe.. 8 jaar gewerkt in het pand er achter
Je komt daar niet zomaar binnen Piet.. Toegangs procedures etc .. dus iemand met permissie moet een persoon aanmelden.. en dan mag ie naar binnen als ie een ID kan tonen en zo .. en dan ook nog aan tijd gebonden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geef dat kut ding een schop dan, ow wacht het werkt weer doe maar niet.
Je bent piraat of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je komt daar niet zomaar binnen Piet.. Toegangs procedures etc .. dus iemand met permissie moet een persoon aanmelden.. en dan mag ie naar binnen als ie een ID kan tonen en zo .. en dan ook nog aan tijd gebonden.
Verstand komt met de jaren alhoewel niet altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet gek doen daar , Lijkt me niet verstandig
Ik ga sterker terugkomenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet gedetailleerder antwoorden dan 'misschien'.
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.quote:
ja heel eerlijk , er zijn genoeg mensen hier die er naar willen kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.
De site is crap. Er staat niet of nauwelijks informatie op en kennelijk kan er ook haast niemand bij om - bijvoorbeeld bij een storing - een bericht te plaatsen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja heel eerlijk , er zijn genoeg mensen hier die er naar willen kijken.
de site is outdated (en werkt soms ook niet). mag best wel iets meer op radio49.nl staan.
we hebben geen webplayer. en eigenlijk geen mobiel support en nergens staat hoe je kan luisteren zovel mobiel als desktop niet.(voor mensen die het topic niet kennen).
gup doet het vaker niet dan wel(en als die het doet is die ook niet echt random).
radio49 mag best hier en daar een update.
Heeft iemand het al geprobeerd ?? Ik had al doorgegeven dat het weer zou moeten werken !!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:39 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft iemand het al geprobeerd ?? Ik had al doorgegeven dat het weer zou moeten werken !!
Of DJ's kunnen inloggen en kunnen draaien, weet ik niet.quote:Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://xxxxxxxx.radio49.nl:xxxx/xxxxxxxxx' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Ik ben ook alleen een doorgeefluikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Of DJ's kunnen inloggen en kunnen draaien, weet ik niet.
helemaal mee eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De site is crap. Er staat niet of nauwelijks informatie op en kennelijk kan er ook haast niemand bij om - bijvoorbeeld bij een storing - een bericht te plaatsen.
Gup is de laatste tijd veel te vaak defect. Bij mijn weten wordt er jaarlijks flink voor betaald, maar misschien moet je wel gewoon kappen met Gup. Of eindelijk Gup eens goed fixen.
De belangrijkste verantwoordelijke personen zijn de laatste tijd erg vaak afwezig en er is kennelijk niet of nauwelijks achtervang. Van Muis begrijp ik de situatie uiteraard, maar het zou goed zijn als er achtervang is voor belangrijke taken.
Radio 49 moet op veel fronten aan de bak: betere website, betere organisatie / taakverdeling, betere promotie en FOK!-users meer betrekken. Dat is althans mijn mening...
misschien is dat ook een probleem. je kan er niks aan doen maar alles gaat via viaquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen een doorgeefluik
Er is niemand om je in te roosteren...quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:49 schreef tailfox het volgende:
ik wil best even testen of djs wel kunnen draaien.
ik whatsapp ff knok mis is die toevallig thuisquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niemand om je in te roosteren...
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuienquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien is dat ook een probleem. je kan er niks aan doen maar alles gaat via via
tuurlijk ik gooi wat ideeen eruitquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuien
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niemand om je in te roosteren...
Ik denk niet dat de opmerkingen van Tailfox een aanval zijn op jouw functie als doorgeefluik. Ik zie zijn opmerkingen (en de mijne trouwens ook) als opbouwend; als dingen die zouden moeten veranderen bij Radio 49. Verantwoordelijkheden over meer mensen verdelen (mensen bepaalde dingen toevertrouwen) kan leiden tot snellere (en misschien ook wel betere) oplossingen als er problemen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuien
De stream werkt überhaupt niet. Je kunt inloggen en uitzenden, maar de uitzending komt nergens aan.quote:
hoor hetquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De stream werkt überhaupt niet. Je kunt inloggen en uitzenden, maar de uitzending komt nergens aan.
En anders zal ik de servers ns ff schoppenquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat morgen de server een schop krijgt
Geweld plegen door eggs helpquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En anders zal ik de servers ns ff schoppen
Graag gedaan. Het was een genoegen, temeer omdat je er geen enkele keer uitvloog en omdat Gup er geen enkele keer tussendoor kwam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:54 schreef tailfox het volgende:
fijne show bedankt voor het luisteren;p
ja heb hem onder controlequote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was een genoegen, temeer omdat je er geen enkele keer uitvloog en omdat Gup er geen enkele keer tussendoor kwam.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:47 schreef just me het volgende:
Ooh voor de duidelijkheid ik voel me niet op mijn niet aanwezige pik getrapt
dus wel op je aanwezige pik;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:47 schreef just me het volgende:
Ooh voor de duidelijkheid ik voel me niet op mijn niet aanwezige pik getrapt
19:45 - 22:00 tailfox probeert het weerquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:38 schreef tailfox het volgende:
mag ik even de server bevuilen om te kijken werkt alles?
he jij luisteren danquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En anders zal ik de servers ns ff schoppen
quote:
Dat had ik wel begrepenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de opmerkingen van Tailfox een aanval zijn op jouw functie als doorgeefluik. Ik zie zijn opmerkingen (en de mijne trouwens ook) als opbouwend; als dingen die zouden moeten veranderen bij Radio 49. Verantwoordelijkheden over meer mensen verdelen (mensen bepaalde dingen toevertrouwen) kan leiden tot snellere (en misschien ook wel betere) oplossingen als er problemen zijn.
ik ben hier slinger mij maar op roosterquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef EggsTC het volgende:
Wtf is dit.., gup... waar is piet?
of tail..... of elf
Of....quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:05 schreef EggsTC het volgende:
Wtf is dit.., gup... waar is piet?
of tail..... of elf
Kijk, hij snapt het!quote:
Nou, doe dan!quote:
quote:23:30 - 01:30 DJ Tail roert zijn staart
quote:
Alleen zijn, verantwoordelijk voor kinderen die op tijd op school moeten zijn, zelf op tijd op het werk moeten zijn. Dat soort futiliteiten.quote:
Ja, truste en bedanktquote:
nu wel een showquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, ben je weer aan het draaien.
Ehm ehm, The Rolling Stones - Hand Of Fate en als je die niet hebt The Rolling Stones - Just Your Foolquote:
Doe je dit vaak man?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
zit weer achter knopjes dus ik ben blij
JIJ BENT MODERATOR HIERquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:16 schreef EggsTC het volgende:
Zit BRADGE GOD TEGENWOORDIG OOK AL HIER
Wat een GOD,op welke dagen zijn zn shows.
* tailfox staat geplanedquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
HEY JOH TAIL, IK HAD EEN VERZOEKJE VERDULLEME
ja het is al dinsdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar meer omdat je jezelf weer verbeterde naar "vandaag"
kijk in MED braddiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er staat blauw bij je naam, sinds wanneer en waar ben je mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |