SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
* just me is niet voor de poesquote:
ow das niet goed hè, was je bijna een verkoolde god geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
en ik word wakker als een jonge god. die de openhaard aan liet staan
ja niet zo slimquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
ow das niet goed hè, was je bijna een verkoolde god geweesttijd om boodschappen te doen!
Fijne avond gewenst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef just me het volgende:
voute avond allemaal
![]()
* just me gaat naar een verjaardag
zo vervelend...
Ik kan niets garanderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Fijne avond gewenst.
En als het niet leuk is, kom je gewoon eerder meeluisteren hier.
Maak het niet zo laat als afgelopen nacht.quote:
Wheheeh kom jij er even makkelijk onderuit zeg!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef just me het volgende:
voute avond allemaal
![]()
* just me gaat naar een verjaardag
zo vervelend...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wheheeh kom jij er even makkelijk onderuit zeg!Ik bedoel....
De verzoekgup is weer eens uit zijn kom gesprongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Ligt de stream er uit of ligt het aan VLC die hem niet kan openen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maak het niet zo laat als afgelopen nacht.
quote:
Have fun!quote:
De sauna uitgezweet?quote:
Mijn Noors was niet zo goed. Maar nu snap ik het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:46 schreef Fogel het volgende:
Inndataene kan ikke åpnes:
VLC kan ikke åpne MRL-en «http://stream2.radio49.nl/airtime_192». Les loggen for mer informasjon.
In het Nederlands wil dat zeggen "doet ut nie".
Maar werkt de stream bij anderen wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mijn Noors was niet zo goed. Maar nu snap ik het.![]()
Bij mij niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar werkt de stream bij anderen wel?
Stream wel, gup niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar werkt de stream bij anderen wel?
Via de gebruikelijke URL werkt het hier niet. Gebruik je iets anders?quote:
Krijg nu ook VLC kon de MRL 'http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192' niet openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Via de gebruikelijke URL werkt het hier niet. Gebruik je iets anders?
quote:Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Dan kan ik geen muziekjes draaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
Ik dacht vanmiddag ook dat het alleen Gup was.
Ik baal ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb ik eindelijk weer eens tijd, is de stream kapot.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dan kan ik geen muziekjes draaien.
Mijn muziek is geen bagger.quote:
Daar zijn de meningen hevig over verdeeld!quote:
Snap ik.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan ga ik maar verder met Mob Psycho 100 kijken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw muziek is vast geen bagger. De muziek die je draait wél
Ik ook..... hoop dat het volgende week wel lukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het jammer dat er nu niks te luisteren valt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zonde dat de boel platligt zeg
Laten we positief doen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zonde dat de boel platligt zeg
Ik ben afgehaakt inderdaad.quote:
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt inderdaad.
Dus maar op tijd plat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.
Ingetuned!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het lang duren, de alternatieve bestaat nog.
Ik zou het maar doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is nog PP Sound maar de R49 versie kan zo tot leven gewekt worden wanneer nodig.
http://78.129.234.163:8977/listen.pls draait nu, die andere moet ik nog ff regelen maar niet nu.quote:
super als je het weer wilt doen, dan kan die in de OP gezet worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://78.129.234.163:8977/listen.pls draait nu, die andere moet ik nog ff regelen maar niet nu.
Wanneer stream blijft weigeren regel ik voor morgen die andere wel ff.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
super als je het weer wilt doen, dan kan die in de OP gezet worden.
heel graagquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer stream blijft weigeren regel ik voor morgen die andere wel ff.
Het leek eerst gup maar blijkbaar ligt streamserver eruit, rooster werkt wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
heel graag
ik zal morgenochtend wel weer een appje sturen dat de boel weer plat ligt
dan zal ik dat zo doorgeven!quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het leek eerst gup maar blijkbaar ligt streamserver eruit, rooster werkt wel.
netjes gedaan hèquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
dan zal ik dat zo doorgeven!
[..]
netjes gedaan hè
quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overigens draai ik nu op de gok uit 45 Gig Reggae die ik binnen gehengeld heb.
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan he!quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:19 schreef just me het volgende:
Muziek stond daar keihard, was geen gesprek te voeren
wat zeg jequote:
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beterquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn feesten staat alleen de bas hard.
De DJ vanavond was een tien-tonner, daar durfde ik niet in de buurt van te komenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer geluid op ander feest kut is dan loop ik gerust naar versterker en stel ding anders in.
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beter
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.
Hebben ze grote tuin?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturen
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurdquote:
Grote zaal is ook prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurd
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat wordenquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we positief doen:
Fijn dat het af en toe wel werkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Met mensen erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat worden
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank jequote:Op zondag 16 oktober 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met publiek erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.
Dat sowieso en toedels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |