Ik denk dat ie binnenkort weet dat er bewijs in de pers komt dat ie met zijn snufferd in de coke zit. Het is dan in zijn logica 'handig' om eerst dan zelf de aanval te kiezen op je tegenstander en te impliceren dat die aan dat soort middelen zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Trump die wil dat Hillary een drugstest doet
quote:Trump went on to say that with multilateral pacts like the TPP, "you can't terminate -- there's too many people, you go crazy. It's like you have to be a grand chess master. And we don't have any of them."
[....]
It's literally wrong that "we don't have any" chess grandmasters. That's the correct term, by the way, not "grand chess masters."
Currently, the United States has 90 grandmasters, counting both men and women, which is enough to rank third-highest in the world. The title is awarded by FIDE, the international governing body of chess; it's the highest rank conferred by the group, and it is given for life.
Dat probleem kan opgelost worden als hij laat zien dat hij er staat als leider en Clinton in de hoek drukt op haar wiki mails en haar gezondheid.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen behalve de die-hards hem nu een zeikende jankbal vindt.
Ook dat is voornamelijk een beeld dat bestaat bij zijn fans.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat probleem kan opgelost worden als hij laat zien dat hij er staat als leider en Clinton in de hoek drukt op haar wiki mails en haar gezondheid.
Dat is echt een hele andere strategie dan zijn huidige. Wat een goed, fris, nieuw plan!quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat probleem kan opgelost worden als hij laat zien dat hij er staat als leider en Clinton in de hoek drukt op haar wiki mails en haar gezondheid.
Ik ben geen fan van Trump.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dat is voornamelijk een beeld dat bestaat bij zijn fans.
Hoeveel doden heeft Clinton op haar geweten?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Trump.
Ik ben gewoon bezorgd voor de veiligheid van de wereld, met name de EU, als die oorlogsdraak Clinton President gaat worden.
Jij bent meer van het Peace in our Time kaliber?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezorgd voor de veiligheid van de wereld, met name de EU, als die oorlogsdraak Clinton President gaat worden.
Ik ken je verstoorde beeld van de Amerikaanse politieke realiteit en de posities van Trump wel hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij een hard plassertje van Hillary krijgt maar dat kregen de Nazi's ook van Hitler.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken je verstoorde beeld van de Amerikaanse politieke realiteit en de posities van Trump wel hoor.
Punt is dat het idee dat Trump Clinton wel even ging verpletteren in de debatten hier regelmatig werd geopperd en dat er victorie werd gekraaid nadat Trump in de debatten had laten zien wat voor rancuneuze, ongeïnformeerde kleuter hij eigenlijk is, maar de peilingen toch echt in tegenovergestelde richting wijzen.
Wat zijn achterban geweldig aan hem vindt, dat vindt het bredere electoraat nu juist diskwalificerende eigenschappen.
Wie was beter dan volgens jou? Churchill de Warmonger of Chamberlain?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij een hard plassertje van Hillary krijgt maar dat kregen de Nazi's ook van Hitler.
Ik denk zomaar dat je er helemaal naast zit.
Churchillquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie was beter dan volgens jou? Churchill de Warmonger of Chamberlain?
En een man met deze geweldige quote, die misschien ook nu weer op zal gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Churchill![]()
Alcoholist met een spraakgebrek, maar gaf de Nazi's er flink van langs
quote:You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.
Ze hebben Reagan geprobeerd, Bush geprobeerd, Obama geprobeerd....quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:15 schreef Mike het volgende:
[..]
En een man met deze geweldige quote, die misschien ook nu weer op zal gaan.
[..]
Haha, als je naar het patroon kijkt zo dat zomaar eens het geval kunnen zijn. Hij projecteert ontzettend de hele campaign door en beschuldigt tegenstanders aan de lopende band waar hij zelf schuldig aan is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:31 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat ie binnenkort weet dat er bewijs in de pers komt dat ie met zijn snufferd in de coke zit. Het is dan in zijn logica 'handig' om eerst dan zelf de aanval te kiezen op je tegenstander en te impliceren dat die aan dat soort middelen zit.
Het zal niet de eerste keer zijn dat de boel genadeloos hard gaat backfiren. Denk dat de Amerikanen cokegebruik nog meer verachten dan smerige opmerkingen over het grijpen naar de kut.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha, als je naar het patroon kijkt zo dat zomaar eens het geval kunnen zijn. Hij projecteert ontzettend de hele campaign door en beschuldigt tegenstanders aan de lopende band waar hij zelf schuldig aan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Euribob op 16-10-2016 13:25:33 (spoilered) ]
Heroïne misschien, maar coke wordt een beetje van je verwacht als top achiever.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat de boel genadeloos hard gaat backfiren. Denk dat de Amerikanen cokegebruik nog meer verachten dan smerige opmerkingen over het grijpen naar de kut.
Is het dan niet een beetje dom om HRC te vragen een drugtest te doen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Heroïne misschien, maar coke wordt een beetje van je verwacht als top achiever.
En hetzelfde zie en zag je inderdaad ook bij de Clinton campaign.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha, als je naar het patroon kijkt zo dat zomaar eens het geval kunnen zijn. Hij projecteert ontzettend de hele campaign door en beschuldigt tegenstanders aan de lopende band waar hij zelf schuldig aan is.
"Ja maar hullie doen het ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En hetzelfde zie en zag je inderdaad ook bij de Clinton campaign.
Dat zie je inderdaad ook veel terug bij de Clinton supportersquote:
Dit bedoel jequote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad ook veel terug bij de Clinton supporters
Mooiste moment vond ik overigens toen de Clinton campaign vraagtekens zette bij de gezondheid van Bernie... vervolgens kiept Clintonom en wordt ze als een stuk bedorven vlees in een busje gegooid, en komt ze nauwelijks nog in het openbaar tot aan de verkiezing hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |