abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165967742

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:15:38 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165967752
Er was ook geen relevantie met jouw post, Monolith. Het was een lokquote omdat we het er deze week even over gehad hadden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165967873
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:15 schreef Mike het volgende:
Er was ook geen relevantie met jouw post, Monolith. Het was een lokquote omdat we het er deze week even over gehad hadden.
Dat snap ik, maar het doet verder niets af aan het feit dat ik het zelf nog steeds niet problematisch vind.
Ik denk trouwens dat de kans aanzienlijk is dat ze bij winst voor Clinton en winst in de senaat eieren voor haar geld kiest in het komende jaar.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:28:35 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165967914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:25 schreef Monolith het volgende:

Ik denk trouwens dat de kans aanzienlijk is dat ze bij winst voor Clinton en winst in de senaat eieren voor haar geld kiest in het komende jaar.
Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165968043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.
Dat en wat cynischer lijkt de gridlock die ontstaat als Clinton wint mij ook wel iets wenselijker dan een Republikeinse president met Republikeins congres en heel veel invloed op staatsniveau.
pi_165968152
Yes, ik ben vrij die dag en kan uitslapen, dus ga het denk ik wel volgen.
pi_165968256
The Economist deed in 2015 een voorspelling over hoe het er aan toe zou gaan in de verkiezingen en daarna:
http://learnmore.economist.com/story/57f615ce536668fd79e861bb

Wat betreft Clinton en VP Kaine zitten ze waarschijnlijk nog goed, maar verder klopt er vooralsnog niet heel veel van. :P
pi_165968468
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?

https://hillaryspeeches.com/scheduled-events/

Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.

Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
pi_165968498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?

Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.

Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
NOU JA ZEG!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165968599
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

NOU JA ZEG!
Dus jij vindt dit wel normaal?
pi_165968618
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus jij vindt dit wel normaal?
Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.
pi_165968627
quote:

Obama, Biden, Michelle, Bernie en de media voeren voor haar campagne.

Na de Women's Card is er nu de Trump Card

pi_165968671
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.
Maar dat was de vraag niet.

Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?

Ik zeg 2 maanden, want dit speelt al langer.

Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het de angst om voor Trump supporter te worden uitgemaakt?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?

Bizar.
pi_165968771
quote:

Opmerkelijk, maar verder?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165968797
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?

Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?

Bizar.
Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.
pi_165968820
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.
Eens.

Maar dan kun je toch wel een mening hebben over dit opmerkelijke gedrag?
Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
pi_165968830
quote:

[..]

Bizar.

En morgenavond verschijnt weer een nieuwe (langere) docu van Curtis die daar dieper op in gaat
quote:
Like all Curtis’s documentary work, HyperNormalisation exists in a twilight between disturbing truth and restless dream. It charts an eccentric course through the choppier ideological currents of our times: the origins of Syrian apocalypse; the collapse of political middle grounds and the rise of nationalism; the meaning of Putin and Assad and the Donald himself.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:21:50 #18
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165968835
quote:

[..]

Bizar.
Misschien dat je je eigen oogkleppen eens af kunt zetten en stoppen met het afserveren van de andere deelnemers aan deze discussie omdat ze in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn. Er zijn genoeg kritische mensen hier.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165968840
quote:

[..]

Bizar.
Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".

Er zit maar weinig integriteit in Hillary, maar Trump is absoluut rock bottom wat bereft integriteit.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:22:33 #20
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165968849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Eens.

Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.
pi_165968850
quote:

Misschien bereidt ze zich voor voor het debat?

En
quote:
public events are only scheduled a few days in advance
pi_165968945
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.
Nog steeds niet.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:28:56 #23
426493 crew  PippenScottie
pi_165968959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Eens.

Hier zal ongetwijfeld een strategie achter zit van de DNC.
In deze GE daalt steevast degene die in het nieuws is in de peilingen.

Waarschijnlijk kijken ze met plezier toe hoe Trump zijn kandidatuur en de Republikeinse partij als geheel om zeep helpt.
My friends all drive horses
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:29:11 #24
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165968962
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog steeds niet.
Hiervoor letterlijk niemand, nu nagenoeg niemand.
pi_165968988
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".

Er zit maar weinig integriteit in Hillary, maar Trump is absoluut rock bottom wat bereft integriteit.
Dat is het leuke aan in nederland wonen, wij hoeven niet te kiezen en mogen beiden volledig afbranden ^O^

Wij hoeven niet meer te doen aan het lesser-of-two-evils spelletje. Jammer dat niet iedereen dit zo ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')