SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Dat snap ik, maar het doet verder niets af aan het feit dat ik het zelf nog steeds niet problematisch vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:15 schreef Mike het volgende:
Er was ook geen relevantie met jouw post, Monolith. Het was een lokquote omdat we het er deze week even over gehad hadden.
Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:25 schreef Monolith het volgende:
Ik denk trouwens dat de kans aanzienlijk is dat ze bij winst voor Clinton en winst in de senaat eieren voor haar geld kiest in het komende jaar.
Dat en wat cynischer lijkt de gridlock die ontstaat als Clinton wint mij ook wel iets wenselijker dan een Republikeinse president met Republikeins congres en heel veel invloed op staatsniveau.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik het nog wel interessant. Sowieso vind ik dat hele Hooggerechtshof de belangrijkste 'prijs' voor de winnaar van de verkiezingen. De komende president zou zomaar voor 3 of 4 nieuwe kandidaten kunnen moeten zorgen.
NOU JA ZEG!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?
https://hillaryspeeches.com/scheduled-events/
Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.
Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit wel normaal?
Obama, Biden, Michelle, Bernie en de media voeren voor haar campagne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Hillary zich helemaal niet laat zien op events?
Eerstvolgende waar zij weer bij aanwezig is, is het debat op 19 oct. Daarna en daarvoor niks meer.
Dat is toch op zijn minst bijzonder apart te noemen voor een presidentskandidaat, toch?
Maar dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boeit mij eerlijk gezegd bijzonder weinig.
Opmerkelijk, maar verder?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet.
Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?
Ik zeg 2 maanden, want dit speelt al langer.
Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het de angst om voor Trump supporter te worden uitgemaakt?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?
Bizar.
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet die hele Clinton niet. Maar Trump is een nog grotere lul. Zowel zijn karakter als zijn standpunten zijn om te kotsen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is toch zeer ongebruikelijk dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingen?
Waarom is het zo moeilijk voor velen hier om ook maar een heeeeel klein beetje kritisch te kijken naar het gedrag van Clinton?
Is het een compleet gebrek aan intellect en wilskracht om verder te kijken dan de neus lang is en wat de media je voorschotelt?
Bizar.
quote:Like all Curtis’s documentary work, HyperNormalisation exists in a twilight between disturbing truth and restless dream. It charts an eccentric course through the choppier ideological currents of our times: the origins of Syrian apocalypse; the collapse of political middle grounds and the rise of nationalism; the meaning of Putin and Assad and the Donald himself.
Misschien dat je je eigen oogkleppen eens af kunt zetten en stoppen met het afserveren van de andere deelnemers aan deze discussie omdat ze in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn. Er zijn genoeg kritische mensen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar.
Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar.
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eens.
Maar dan kun je toch wel een mening hebben over dit opmerkelijke gedrag?
Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
Misschien bereidt ze zich voor voor het debat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:00 schreef Refragmental het volgende:
quote:public events are only scheduled a few days in advance
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is vrij lastig terug te zoeken natuurlijk, want tot voor kort gaf niemand ook maar ene reet.
Hier zal ongetwijfeld een strategie achter zit van de DNC.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eens.
Maar dan kun je toch wel een mening hebben over dit opmerkelijke gedrag?
Het is volgens mij ongekend in de geschiedenis van de amerikaanse politiek dat een presidentskandidaat zich nauwelijks laat zien gedurende de 2 maanden voor de verkiezingsdatum.
Hiervoor letterlijk niemand, nu nagenoeg niemand.quote:
Dat is het leuke aan in nederland wonen, wij hoeven niet te kiezen en mogen beiden volledig afbrandenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je in plaats daarvan op een volkomen incompetente kandidaat zou willen stemmen. Liever een berekenende machtspoliticus dan iemand die geen kennis van zaken heeft, de hele campagne maar wat roept en die de rest van zijn carriere bewezen heeft een opportunist te zijn die geen enkele blijk van moreel besef geeft en zijn hele leven heeft geleefd volgens het motto "fake it until you make it".
Er zit maar weinig integriteit in Hillary, maar Trump is absoluut rock bottom wat bereft integriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |