Hij kon al naar West Ham van de zomer, maar koos voor Tottenham (wel begrijpelijk want CL, maar bij West Ham kon hij sowieso wel basis spelen)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peter Crouch loopt daar ook nog steeds rond . Nee Janssen moet lekker naar WBA of een West Ham
Dan krijgen we voor de 300ste keer te horen dat René en Johan eens achterna zijn gezeten door clowns.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik dacht dat ze het over die horrorclowns zouden hebben
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die blonde van het NOS journaal of Helene?
Dansgaming horrormonthquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even wat ice_poseidon en lirik kijken
Normale mensen liggen dan nog in bed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
10 uur op een zondag
rot toch op zeg
Mensonterend ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
10 uur op een zondag
rot toch op zeg
drugs are bad mkayquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij knippert niet met z,n ogen
Ik weet genoeg
Inderdaad dan kijken we Harry Mensch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
10 uur op een zondag
rot toch op zeg
Komend showtje om 10.30 Geert Schaaijquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Inderdaad dan kijken we Harry Mensch.
Harry Mens is een actquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Inderdaad dan kijken we Harry Mensch.
Suze gaat weer naar een topparkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Komend showtje om 10.30 Geert Schaaij
Mens Beheer bv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Suze gaat weer naar een toppark
Kees is over het algemeen niet van de schuine grappen en grollenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal saai vanavond. Had ik niet verwacht met Cees aan tafel.
Valentijn is een walgelijk, zure vent. Nooit meer uitnodigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Het is saai, maar niet zo saai met Valentijn
Eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valentijn is een walgelijk, zure vent. Nooit meer uitnodigen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Het is saai, maar niet zo saai als met Valentijn
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Het is saai, maar niet zo saai als met Valentijn
Kingfloplandquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Stelling: dit is de slechtste uitzending in tijden.
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
was dat die gast van ''vanaf nu moeten wij alles winnen''?
Eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het niet zo schokkend slecht allemaal. Weinig Gijp dus weinig platvloersheid. Af en toe zelfs inhoud.
Ik vind het inhoudelijk vrij weinig eigenlijk. Bestuurlijk gelul wat we allemaal al wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het niet zo schokkend slecht allemaal. Weinig Gijp dus weinig platvloersheid. Af en toe zelfs inhoud.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit laat ik op een tegeltje zetten
Gijp zit er hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind shows zonder Gijp altijd wel leuk voor de verandering. Vandaag hebben we ook weer een laag Geer en Goor-gehalte, dat bevalt me wel
Ja, maar die hoor je bijna niet, geen debiele overacting met dat gelach met gierende uithalen. Gijp is soms zo nep dat het pijnlijk is. Net de stukjes van FOX met Hansquote:
Je moet VI ook niet serieus nemen, dan kijk je maar Rondo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar die hoor je bijna niet, geen debiele overacting met dat gelach met gierende uithalen. Gijp is soms zo nep dat het pijnlijk is. Net de stukjes van FOX met Hans
Daar worden bepaalde mensen (hint, hij is kaal) niet serieus genomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet VI ook niet serieus nemen, dan kijk je maar Rondo.
Er is een verschil tussen niet serieus nemen en naar een pijnlijke act kijken hans. Zo'n show heb ik op zich ook geen moeite mee, met platvloersheid en veel cringen om gierende gijp, vind ik ook leuk. Maar af en toe een show die dat níét heeft kan ik ook goed waarderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet VI ook niet serieus nemen, dan kijk je maar Rondo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat doet Ben Heistee in de Gamma reclames? Hij had toch een wc-pot op zijn hoofd gekregen
Heeft alleen tijdens het KNVB-onderwerp niet heel veel gepraat.quote:
Doe mij maar Anne Heisteequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat doet Ben Heistee in de Gamma reclames? Hij had toch een wc-pot op zijn hoofd gekregen
Zit meer suiker in dan cola idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat smooties helemaal niet gezond voor je zijn?
net als saladesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat smooties helemaal niet gezond voor je zijn?
We hebben nu de suikermaffia.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zit meer suiker in dan cola idd.
Langer door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:45 schreef Evertjan het volgende:
maar begint maandag de uitzending eerder of gaat het langer door?
Andy lust zelf ook wel wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft die kameel opgegeten die Andy van der Meyde liet staan hahaha
Ik denk niet dat het vanuit Lasse komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Lasse zit niet te wachten op een of andere tyfusautist die een schoentje komt brengen
Ik kan het ook wel begrijpen als helemaal niemand van Ajax zit te wachten op een tyfusautist die een schoentje komt brengen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vanuit Lasse komt.
Ik vind het wat vreemd, wat kan het kwaad zo'n interviewtje. Is zo'n speler toch ook blij mee, dat hij speler van de week is geworden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen als helemaal niemand van Ajax zit te wachten op een tyfusautist die een schoentje komt brengen.
Waaghals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:59 schreef Scrummie het volgende:
Als ADO wint neem ik een Petrovic UI voor een week.
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:31 schreef bascross het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)447-a5837c00a138.mp4
Wees blij dat iemand de moeite neemt. Met dat kut RTLXL kun je tegenwoordig niks meer terugkijken dan de laatste aflevering. En als ik in het buitenland zit vind ik het lekker om ff VI'tje te doen.quote:
doelde op het feit dat de show enorm kut was. MP4tjes zijn genot natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand de moeite neemt. Met dat kut RTLXL kun je tegenwoordig niks meer terugkijken dan de laatste aflevering. En als ik in het buitenland zit vind ik het lekker om ff VI'tje te doen.
Oh zo, vond t al vreemd ja. Ik heb maar een goede 45 min kunnen kijken en het was wat braaf en timide. Volgens mij was de cavia van Wilfred overleden ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:55 schreef luckass het volgende:
[..]
doelde op het feit dat de show enorm kut was. MP4tjes zijn genot natuurlijk.
Bedankt (Hans)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:31 schreef bascross het volgende:
Dank je, Hans.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:31 schreef bascross het volgende:
quote:
Jullie moeten ff normaal doen, want jullie krijgen vandaag of morgen echt een poffert op de neus van me. Ik garandeer het jullie echt hoor. Ik garandeer het jullie echt. Dat ik jullie hier in het topic een keer over de vloer heen sla.quote:
Dit heeft al in alle kranten gestaan.quote:
Bedankt Hans!quote:
Hans, Hans, waarom altijd die overacting?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:11 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten ff normaal doen, want jullie krijgen vandaag of morgen echt een poffert op de neus van me. Ik garandeer het jullie echt hoor. Ik garandeer het jullie echt. Dat ik jullie hier in het topic een keer over de vloer heen sla.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans, Hans, waarom altijd die overacting?
Thanks, bas!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:31 schreef bascross het volgende:
Ja moet je doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:11 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten ff normaal doen, want jullie krijgen vandaag of morgen echt een poffert op de neus van me. Ik garandeer het jullie echt hoor. Ik garandeer het jullie echt. Dat ik jullie hier in het topic een keer over de vloer heen sla.
dit is Wikipedia en jij hebt Wikehpediaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:02 schreef Evertjan het volgende:
wie is er trouwens bezig geweest met de Wikiepedia pagina van VI?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbal_Inside
Even een dansje om deze aantijgingen te verwerken.twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 13:29:43Johan Derksen:de grootste oordelende egotripper die ten koste andere mensen probeert te scoren zonder enige empathie en vol leugens!Asociaal reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
SowEven een dansje om deze aantijgingen te verwerken.twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 13:29:43Johan Derksen:de grootste oordelende egotripper die ten koste andere mensen probeert te scoren zonder enige empathie en vol leugens!Asociaal reageer retweet
[ afbeelding ]
mensonterend prietpraat hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen in twintig minuten kutscheet blaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
Sowtwitter:troostjohn twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 13:29:43Johan Derksen:de grootste oordelende egotripper die ten koste andere mensen probeert te scoren zonder enige empathie en vol leugens!Asociaal reageer retweet
Die staat maandag weer aan de deur te vragen of hij aan tafel plaats mag nemen. Schone taak voor Theo de brandweerman om hem buiten te houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
SowEven een dansje om deze aantijgingen te verwerken.twitter:troostjohn twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 13:29:43Johan Derksen:de grootste oordelende egotripper die ten koste andere mensen probeert te scoren zonder enige empathie en vol leugens!Asociaal reageer retweet
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit playback?quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:42 schreef wimderon het volgende:
Komt Henk de Haan ook nog even broez'n maandag?
Die blikken van die mannen aan tafel blijft het geniaalst bij dit nummer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 02:42 schreef wimderon het volgende:
Komt Henk de Haan ook nog even broez'n maandag?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blikken van die mannen aan tafel blijft het geniaalst bij dit nummer.
hey nober, kijk eens dom?... ja, ho maarquote:Op zondag 16 oktober 2016 02:52 schreef Nober het volgende:
Dit al gepost?
Is volgens mij die vrouw die bij René in de tuin wilde slapen.
lellebelquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:13 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Helene maandag nog een felicitatie over hebben?
deze editquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zou het trouwens zijn met Henk. Is er nog leven na Veendam of heeft hij last van een lange leegte?
Waarom is de onderkant eraf gesneden?quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:13 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gifjequote:Op zondag 16 oktober 2016 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zou het trouwens zijn met Henk. Is er nog leven na Veendam of heeft hij last van een lange leegte?
mooiste dat hij bij de Rabobank in Groningen jarenlang een functie had volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2016 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blikken van die mannen aan tafel blijft het geniaalst bij dit nummer.
Hij zal dan best serieus zijn in zijn werk, maar moet dan even stoom afblazen door debiel te doen buiten werktijd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mooiste dat hij bij de Rabobank in Groningen jarenlang een functie had volgens mij
Zij mag de taart komen brengen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:13 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Als het maar weer niet zo,n smerige nasischijftaart wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zij mag de taart komen brengen.
Daarna zet ik m'n mes erin.
Dat is meer iets voor Sensi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zij mag de taart komen brengen.
Daarna zet ik m'n mes erin.
Als je die man ziet heb je er instinctief een hekel aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_wat_lekker_is.html
Wijsneusje
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_wat_lekker_is.html
Wijsneusje
dankquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil alle VI Hooligans feliciteren met het 15 jarig jubileum.
[ afbeelding ]
Bedankt Opper, vandaag gaan we helemaal los.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil alle VI Hooligans feliciteren met het 15 jarig jubileum.
[ afbeelding ]
Afgezien van vorig jaar is Thijs het ook een beetje, ik neem aan dat hij vanavond gewoon aanwezig isquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef DrDentz het volgende:
Gefeliciteerd kameraden.
Is de tijd dat Wilfred bij TALPA zat wel van de 15 jaar afgetrokken of tellen we Babs mee? Dan is Johan eigenlijk de enige constante factor.
Broekje uit. Schaal bamihapjes erbij. Lekker man.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wouter Bos in beeld als voorzitter rvc van de KNVB
Zeist is erger dan Den Haag. Oud-vice-premier Bos kan met zijn ervaring misschien rust in de ploeg brengen. Hij wordt gezien als mogelijke voorzitter van de rvc. Jan Hommen, oud ING-topman, werd eerder genoemd als kandidaat-voorzitter, maar Hommen is niet langer beschikbaar omdat het bemannen van de rvc in een politiek steekspel is ontaard. Weetje van de dag: Wouter Bos is gek op van voetbal en is streng gelovig Feyenoorder.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)c-van-de-KNVB-186257
![]()
![]()
Wordt net zo een succes als bij KPMG
![]()
Ook binnen een jaar eruitgetrapt
Haten op Bosquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Woutertje Bos, links lullen rechts vullen.
Rene, kijk eens dom.quote:
Johan herhaalt gewoon exact de grap van Emile, want Emile fluistert zijn grappen alleen aan Gijp door.quote:
Bij deze uitzending was ik live bij, ik had geen idee dat Jan Slagter met de dochter van Jan Marijnissen ging (mijn vriend wist niet eens wie Jan Slagter is), en daar begon de uitzending mee, 'het grote nieuws van de week', maar wel genoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |