Daar heb ik er al eentje van, eentje die ik graag nog een extra evolutie geef.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is de Pokemon een wonder, incredible stats?
Zo ja, dan kan je er een prima Poliwrath van maken.
Hier ook netquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Poliwag uit 5km ei... een Poliwag...
Pidgey 15/15/15 met 440 cpquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog 300 meter lopen en dan komt mijn 5 km ei uit. Wat denken jullie dat het gaat worden?
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat er op plekken waar veel Spaerows voorkomen, er weinig Weedles opduiken?
[ afbeelding ]
Waarom moeten die kutbeesten nou weer weerloze Weedles opetenquote:
Die heeft echt teveel tijd over als je dit soort dingen gaat uitzoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat er op plekken waar veel Spaerows voorkomen, er weinig Weedles opduiken?
[ afbeelding ]
Gewoon alle heatmaps bekijken uit nieuwsgierigheid, niks mis mee toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft echt teveel tijd over als je dit soort dingen gaat uitzoeken
Dratini loskade nuquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog 300 meter lopen en dan komt mijn 5 km ei uit. Wat denken jullie dat het gaat worden?
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werdquote:
Ik snap deze oo nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Blobje het volgende:
Die nieuwe catchrate met +1, +2 en +3. Hoe moet je dat zien. 10%, 20% en 30% hogere kans om ze te vangen?
Jaloers!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werd
En morgen lekker Charmanders oogsten op werk
Nu lijkt het bijna of je blij bent dat POK weg isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werd
En morgen lekker Charmanders oogsten op werk
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Nu lijkt het bijna of je blij bent dat POK weg is
TSSS!!
Als wraak denkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Sinds dat vast stond is niantic doorgeslagen met blokkades.
Ik was hem tenminste dankbaar, naar aanleiding van dat bericht bedacht ik me dat de 3 waterspawns in de buurt weer actief zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op de snelweg...
Dat ben ik ook wel. Alleen laat ik dat niet blijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was hem tenminste dankbaar, naar aanleiding van dat bericht bedacht ik me dat de 3 waterspawns in de buurt weer actief zijn
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was hem tenminste dankbaar, naar aanleiding van dat bericht bedacht ik me dat de 3 waterspawns in de buurt weer actief zijn
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik heb sinds de update geen ontsnappende Pokémon meer gehadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Blobje het volgende:
Die nieuwe catchrate met +1, +2 en +3. Hoe moet je dat zien. 10%, 20% en 30% hogere kans om ze te vangen?
Nice, een van me favo's in GO!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:08 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt de bazenvaanval waar ik op gehoopt had maar hij blijft retesterk, zeker als defender. Weer een stap dichterbij een complete pokedex.
Ik heb er één met Zen Headbutt en Psychic en een cp van 1859, maar die krijg ik altijd vrij snel weer terug.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:08 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt de bazenvaanval waar ik op gehoopt had maar hij blijft retesterk, zeker als defender. Weer een stap dichterbij een complete pokedex.
Pas maar op, misschien leest hij wel mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Lapras is bezig met een recordpoging... inmiddels 26 uur in dezelfde gym zonder eruit gekickt te worden
Hoop dat ie niet door heeft dat hij inmiddels niet meer mijn hoogste pokémon is, anders komt ie snel terug.
Denk dat de politie ondertussen wel doorheeft dat de meeste mensen pokemongo doenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net terug van level 4 gym aanvallen met 2 Pokémon erin. Ben benieuwd hoelang mijn Pokémon in de gym zal blijven staan.
Ben er wel achter gekomen dat in het donker en met deze kou PoGo spelen, niet echt mijn ding is.
Toen ik bijna bij de gym was, kwam er nog een politie patrouille langs. Maar goed dat ik de gym nog niet aan het aanvallen was, anders was dat natuurlijk wel erg verdacht. Een man bij een watertje een beetje op zijn telefoon aan het rammen.
Hopelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat de politie ondertussen wel doorheeft dat de meeste mensen pokemongo doen.
Ik ben niet eens aangesproken toen ik ingress deed, savonds laat, 5 keer heen en weer lopen door een woonwijk en rondhangen op parkeerplaatsenquote:
Op zich vind ik dat niet heel gek eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangesproken toen ik ingress deed, savonds laat, 5 keer heen en weer lopen door een woonwijk en rondhangen op parkeerplaatsen. Echt gedacht dat het wel eens zou gebeuren, vrienden van me wel, die stonden in een auto op een bedrijventerrein
. Vervolgens gauw iemand onderscheppen op een andere plek om vervolgens weer snel terug te rijden om een portal te bewaken
.
Toen kwam de politie eens vragen wat ze daar allemaal deden.
Ik had ook standard foldertjes mee van dat spel, dat legt wat makkelijker uit mocht het nodig zijn. Bij pokemon go in ieder geval niet nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet heel gek eigenlijk.
PoGo is qua naamsbekendheid wel wat bekender, ook bij het publiek dat het niet speelt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had ook standard foldertjes mee van dat spel, dat legt wat makkelijker uit mocht het nodig zijn. Bij pokemon go in ieder geval niet nodig.
oehh... Nog spookPokémon tegengekomen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik voelde mij hiernet toch niet op mijn gemak.
Ik zag op een gym nog een plaats vrij... maar gym lag op een kerkhof... pikkedonker... maar ik sta er toch mooi op.
Was dan ook nog eens in het midden van het kerkhof.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oehh... Nog spookPokémon tegengekomen?
Ik was waarschijnlijk thuis gebleven, maar ja, ik ben daarstraks ook weg gegaan om een gym te veroveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja.
Een Gastly... maar wat zouden jullie gedaan hebben?
Een begraafplaats op gaan...hmmnee, ik kwam wel ooit dagelijks bij het hek van een begraafplaats voor Ingress.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja.
Een Gastly... maar wat zouden jullie gedaan hebben?
Wat is Ingress?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een begraafplaats op gaan...hmmnee, ik kwam wel ooit dagelijks bij het hek van een begraafplaats voor Ingress.
Ow dat scheelt natuurlijk een boel maar ik meende dat de meeste begraafplaatsen snachts gesloten worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat is Ingress?
Zolang je respect hebt, kan dit toch geen kwaad?
Ja de poort stond gewoon op een kier.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow dat scheelt natuurlijk een boel maar ik meende dat de meeste begraafplaatsen snachts gesloten worden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja de poort stond gewoon op een kier.
Er was een dame aan het wandelen met haar hond... ik legde het haar uit vann die gym etc.
Ze zei 'Ga maar ze manneke, veel mensen lopen via hier als korste weg'....
Zo dat schiet tenminste opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:49 schreef firecow het volgende:
Dit was even lekker cashen!![]()
[ afbeelding ]
Wow. Mooi.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:49 schreef firecow het volgende:
Dit was even lekker cashen!![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dragonite staat nu al een week lekker in Barcelona![]()
Langs grachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:05 schreef b0ef het volgende:
Ik ben ondertussen level 29 en heb nog steeds geen dragonite..
Iemand tips waar je goed dratini's kan farmen?
Dit lijkt de enige hint te zijn ja, grachten.quote:
Of Leidenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit lijkt de enige hint te zijn ja, grachten.
Op naar Utrecht of Amsterdam dus.
In Amsterdam had ik er vorige keer een paar inderdaad, maar dat ligt niet bepaald om de hoek haha. In Utrecht helaas geen tegen gekomen.. nog maar eens heen gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit lijkt de enige hint te zijn ja, grachten.
Op naar Utrecht of Amsterdam dus.
Daar zou je ze toch moeten tegenkomen, het zijn gewoon zeldzame beestjes (en al die mensen met meerdere dragonites...ik vind jullie verdacht!!!1111).quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:08 schreef b0ef het volgende:
[..]
In Amsterdam had ik er vorige keer een paar inderdaad, maar dat ligt niet bepaald om de hoek haha. In Utrecht helaas geen tegen gekomen.. nog maar eens heen gaan
Ik ben verdacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar zou je ze toch moeten tegenkomen, het zijn gewoon zeldzame beestjes (en al die mensen met meerdere dragonites...ik vind jullie verdacht!!!1111).
Ik ben allang blij dat ik ieder uur 2 en met een beetje GPS-mazzel 3 pokémons vanaf mijn bureaustoel kan vangen. Gaat hard genoeg om iedere Eevee die ik vang om te zetten in twee Jolteon-evoluties.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
Die dustgrind is slopend, alles vangen, zelfs onzin als Golbats en Pidgeots, gelukkig zijn zelfs die redelijk te doen met die badgebonus.
Ik moet soms al 5000 dust per powerup gebruikenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik ieder uur 2 en met een beetje GPS-mazzel 3 pokémons vanaf mijn bureaustoel kan vangen. Gaat hard genoeg om iedere Eevee die ik vang om te zetten in twee Jolteon-evoluties.
Vermoeiendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik moet soms al 5000 dust per powerup gebruiken.
M'n Vileplume is nu in ieder geval gemaxed, nu nog m'n Arcanine, Exeggutor, Muk, Nidoqueen, Slowbro en Victreebell maxen150k dust gezocht!
It's a drag.quote:
Dolblij als je weer kan power-uppenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
It's a drag.
Naja voorlopig heb ik nog veel vrije tijd, dan maar lekker op 't fietsje rondkarren en alles vangen, ALLES. Gyms in het dorp zijn in ieder geval niet te behouden voor mijn team dus daar moet 't niet van komen.
50000 per DAG?! HOE?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te druk op werk en ook nog eens met de auto naar werk moeten dus onderweg ook geen pokemon. Mijn target was 50K XP per dag, ik ben deze week op 110K totaal gekomen
Een eitje of 10, evoluties, veel vangen, omlopen en omreizen naar en van werk, gyms platgooien, nog meer vangen, nog meer evolueren, en zoveel mogelijk pokestops pakken zodat ik zo vaak mogelijk die 100 xp in plaats van 50 krijgquote:
Dat zijn indrukwekkende hoeveelheden, als ik 30k op een dag haal ben ik al meer dan tevreden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een eitje of 10, evoluties, veel vangen, omlopen en omreizen naar en van werk, gyms platgooien, nog meer vangen, nog meer evolueren, en zoveel mogelijk pokestops pakken zodat ik zo vaak mogelijk die 100 xp in plaats van 50 krijg
Doe ik pas sinds ik level 30 heb gehaald hoor, zit nu halverwege 31. En er zijn genoeg dagen dat ik genoegen moet nemen met 30 of zelfs iets minder. Maar nu is het helemaal baggerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn indrukwekkende hoeveelheden, als ik 30k op een dag haal ben ik al meer dan tevreden.
Deze week zit ik op gemiddeld 37.700 per dag zie ik nu. Ben er dan 2 tot 3 uur per dag echt mee bezig en dan nog de vangsten door de dag heen die ik heb waar ik stationair ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe ik pas sinds ik level 30 heb gehaald hoor, zit nu halverwege 31. En er zijn genoeg dagen dat ik genoegen moet nemen met 30 of zelfs iets minder. Maar nu is het helemaal bagger
In het Vondelpark tipte de politie toeristen waar de lures en nesten zaten. 😁quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat de politie ondertussen wel doorheeft dat de meeste mensen pokemongo doen.
geel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind t zo typisch, de gym vlakbij mijn huis heeft nooit langer dan een paar uur dezelfde bewoners gehad. Nu is ie al meer dan een week level 10, geel nog wel, met maar 2 of 3 namen die ik herken uit die gym. En een lvl 34 aan kop.
Verdacht.
Net de onderste (snorlax >2000) eruit gekickt. Eens kijken of ie al terug is als ik over een half uur weer daar ben.
Zelfs dat haal ik bij lange na niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn indrukwekkende hoeveelheden, als ik 30k op een dag haal ben ik al meer dan tevreden.
Ja in t begin inderdaad, de medaiiles die van toepassing en dus van invloed zijn op de catchrate van die specifieke pokekon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zag in de nieuwe update dat er nu twee icoontjes boven een Pokémon verschijnen als je ze wil vangen.
Oh zijn dat het. Ik kon ze niet echt herkennen namelijk. Zo klein en ook vrij snel weer weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja in t begin inderdaad, de medaiiles die van toepassing en dus van invloed zijn op de catchrate van die specifieke pokekon.
Tja speel het al een maand niet meer. Voor mij was de lol er ook snel af ja; geen updates, eentoning, gym gevechten te eenvoudig en het weer wordt(/is) minder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:25 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel meer speel.
Level 24 nu.
Maar vind het een beetje saai.
Meer mensen?
Wel uiteindelijk gevangen, of?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo weinig ballen, ontsnapt zo'n kutsquirtle ook nog eens uit een normale, een great en twee ultra's
Ik heb steeds het idee dat jij 12u per dag pokemon speelt, maar met je level en aantal pokemon zal dat wel tegenvallen. Of moet je echt altijd een eind pad voor stops en pokies?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo weinig ballen, ontsnapt zo'n kutsquirtle ook nog eens uit een normale, een great en twee ultra's
Ik wil ooook een Snorlax! Nog nooit ergens gezien. Sinds gister level 25.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:11 schreef Blobje het volgende:
Ik moet vaker naar de bioscoop. Gisteravond op de heenreis een Gyarodos. Had ik al, maar toch leuk. En op de terugweg eindelijk mijn eerste Snorlax gevangen.Mag ook wel als bijna level 27.
Ik kom niet echt vaak langs tig stops nee. En met tig verspilde ballen zijn die 170 als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat jij 12u predatie pokemon speelt, maar met je level en aantal pokemon zal dat wel tegenvallen. Of moet je echt altijd een eind pad voor stops en pokies?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel uiteindelijk gevangen, of?
Mijn bag van 350 is zelden volquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:25 schreef raptorix het volgende:
Ik heb standaard altijd 40 ultra en 80 great balls, revive en potions flikker ik ook om de dag wel weg.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zijn dat het. Ik kon ze niet echt herkennen namelijk. Zo klein en ook vrij snel weer weg.
Ah, vandaar dat je vond dat revives zo zeldzaam waren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom niet echt vaak langs tig stops nee.
Gouden medialles: eerste poging voor een cp2xx pidgey: he fledquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zijn vrij snel weg als je begnt te gooien inderdaad, maar als je goed kijkt zie je de nieuwe badge symboen zoals ground, normal, fire etc. Bv bij pidge 2: flying en normal.EN dan met een bronze, zilveren of gouden randje. Ofwel: je medailles, die nu je catchrate verbeteren.
Ik haal nog geen 10K per dagquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
50K is op zich redelijk haalbaar als je echt met PoGo bezig bent
Ik heb er vandaag uit 5/6 keer maar één gehad, terwijl ik er gisteren vier kon vangen in dezelfde tijdspanne.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:25 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Net bij het werk 2 Charmanders naast elkaar! Zou dit toeval zijn of een nest/spawn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:47 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam net een Eevee op bezoek die het evolven wel waard was...Wedden dat de DEF 15 is een de ATK 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owacht... nvm
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Gelukkig maar. Dat andere is wel jammerder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En een Eevee van bijna max level
IV: 50-70... * Nattekat telefoon uit raam gooit en wegloopt
Bij mij soms, maar hij is een tijdje daarna ook zo weer leeg.quote:
Middelburg Zuid? Gisteren daar eentje opgepikt door een trippend gps signaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:32 schreef Rabieluh het volgende:
Zo een vermoedelijke Kabutospawn opzoeken.
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:39 schreef remcov het volgende:
[..]
Middelburg Zuid? Gisteren daar eentje opgepikt door een trippend gps signaal
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:32 schreef Rabieluh het volgende:
Zo een vermoedelijke Kabutospawn opzoeken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:39 schreef remcov het volgende:
[..]
Middelburg Zuid? Gisteren daar eentje opgepikt door een trippend gps signaal
wait, whut waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja!
Meteen langs de tietenbunker natuurlijk.
Sinds wanneer zit daar een Kabuto?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vlakbij de Beiaard blijkbaar (pokestop De Trappetjes).
Sinds de vorige migration denk ik, eerste report is van 10 oktober.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit daar een Kabuto?
Zo maar eens langs fietsen dan. Nog maar 7 candy nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vlakbij de Beiaard blijkbaar (pokestop De Trappetjes).
Loop er ook zo maar eens heen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:53 schreef remcov het volgende:
[..]
Zo maar eens langs fietsen dan. Nog maar 7 candy nodig
En ik heb jullie nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het lijkt erop, allemaal op een kluitje ook.
Oh daar, dat is toch helemaal niet bij De Beiaard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:41 schreef Rabieluh het volgende:
https://goo.gl/maps/TfDWc7YmmVT2
[ afbeelding ]
Hij heeft piramidetietjes.
Ik kom daar toch altijd kijken en hopen op wat moois, ik vind gewoon dat er op die plek ook iets moet zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh daar, dat is toch helemaal niet bij De Beiaard.Maar daar ben ik ook even heengelopen, maar daar heb ik echt nog nooit iets zien spawnen.
Vind ik ook, er zit tenslotte ook een stop en water, dus prima plek voor Magikarp op z'n minst om te spwanen daar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kom daar toch altijd kijken en hopen op wat moois, ik vind gewoon dat er op die plek ook iets moet zitten.
Zojuist toen ik er tot twee keer toe langs liep, zat er niets. Dus waarschijnlijk verkeerde tijdstip.quote:
Goeie dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Praktisch perfecte Rhyhorn uit een ei gekregen
En mijn eerste Sandshrew (ook redelijk) uit een ander
En een 10km ei die ik nog niet in de gaten had
Eieren
3 Charmanders uit werk, genoeg candy voor een eerste evolutiequote:
Wellek park, kan ik ff checken of er portals zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 Charmanders uit werk, genoeg candy voor een eerste evolutie
Nu nog ballen... ben onderweg naar een vakantiepark, dus hopelijk valt daar wat te halen.
Ehhhh.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wellek park, kan ik ff checken of er portals zijn.
Ik kwam er rond half 5 langs en hij zat netjes op me te wachtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik ook, er zit tenslotte ook een stop en water, dus prima plek voor Magikarp op z'n minst om te spwanen daar.
[..]
Zojuist toen ik er tot twee keer toe langs liep, zat er niets. Dus waarschijnlijk verkeerde tijdstip.
Drie Portals op de parkeerplaats, twee redelijk in de buurt maar mehquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wellek park, kan ik ff checken of er portals zijn.
Ja als je om die trappetjes heen loopt/fietst springt ie vanzelf in beeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kom daar toch altijd kijken en hopen op wat moois, ik vind gewoon dat er op die plek ook iets moet zitten.
Maar dit zou de Kabutospot moeten zijn.
https://goo.gl/maps/AUSmcX8H1jv
Matig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie Portals op de parkeerplaats, twee redelijk in de buurt maar meh
Niet op het park zelf helaas.
Ik ga er over een half uurtje eens heen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:26 schreef remcov het volgende:
[..]
Ja als je om die trappetjes heen loopt/fietst springt ie vanzelf in beeld
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:38 schreef Molurus het volgende:
Ja hoor... spawnt hier net een Lapras in de straat!
Ook echt op een plek waar nooit iets anders spawnt dan pidgeys enzo... bizar.
cp629, frost breath / blizzard. Geen al te beste IV helaas, maar toch wel blij mee.
Daar zou ik echt voor in slecht weer naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:38 schreef Molurus het volgende:
Ja hoor... spawnt hier net een Lapras in de straat!
Ook echt op een plek waar nooit iets anders spawnt dan pidgeys enzo... bizar.
cp629, frost breath / blizzard. Geen al te beste IV helaas, maar toch wel blij mee.
Doe ik alleen voor Snorlax nog. Lapras spawnt tenminste nog zo nu en dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar zou ik echt voor in slecht weer naar buiten gaan.
Voor dragonite niet, die is lelijk en schijnbaar kut om te vangen, barny de dinosaurus kan opjoden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik alleen voor Snorlax nog. Lapras spawnt tenminste nog zo nu en dan.
Daar zijn Dratini's voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor dragonite niet, die is lelijk en schijnbaar kut om te vangen, barny de dinosaurus kan opjoden.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgenmiddag vertrek ik richting Bali maar voor nu ga ik zodadelijk ECHT voor de laatste keer naar Kijkduin![]()
Kijkduin is enkel om de laatste paar pokemons te krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgenmiddag vertrek ik richting Bali maar voor nu ga ik zodadelijk ECHT voor de laatste keer naar Kijkduin![]()
Dat is dan ook juist mijn doelquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijkduin is enkel om de laatste paar pokemons te krijgen
Me too, maar in dit geval was het niet nodig. Ik was bezig aan mijn dagelijkse rondje 'geel uit MIJN gym trappen', toen spawnde hij direct voor mijn neus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar zou ik echt voor in slecht weer naar buiten gaan.
Nu wel ja, eerst nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is dan ook juist mijn doel![]()
Waarom heb ik dat nooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Me too, maar in dit geval was het niet nodig. Ik was bezig aan mijn dagelijkse rondje 'geel uit MIJN gym trappen', toen spawnde hij direct voor mijn neus.
Tot vandaag kon ik dat ook zeggen... nog nooit zoiets eerder meegemaakt.quote:
Zou wel eens tijd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Tot vandaag kon ik dat ook zeggen... nog nooit zoiets eerder meegemaakt.
Jouw geluk komt mss nog.
Podver, ik sta op 't punt om naar buiten te gaan, komt die regen net, fffffffuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:49 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Damn het regent buiten, hoop dat mijn Arcanine in de gym er wel tegen kan.
Ook jammer dat ik zelf er niet tegen kan.
De prestige is afhankelijk van de hoogste CP pokemon in je team van 6. Dus als je een leger ratten op een gym afstuud van cp 1100 en lager dan krijg je veel prestige (mits je wat pokemon verslaat die een hoger cp hebben dan jouw pokemon). Zit er opeens een Gyarados met 2300 CP in je team, dan krijg je veeeeeeeeeeeel minder prestige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Hoe werkt dat nieuwe trainen dan? Vanmiddag had ik ook een gym omhoog getrained maar ik snap niet hoe je het hoogste prestige krijgt. De ene keer kreeg ik iets van 2000 en de andere keer 4000.
Dat kan nu?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
Gyms trainen is nu wel makkelijk geworden trouwens, er was een level 7 gym met onderaan een Hypno, dan moet je dus nog iets van 8000 prestige bijtrainen voordat je je pokemon bij kan plaatsen, nu heb ik 3 (of 4 keer?) 6 pidgeots en 6 raticates eropaf gestuurd, duizenden prestige.
Voorheen had ik gewoon doorgefietst.
Oke dat is wel beter dan, dacht eerst dat ik niks meer aan lage cp pokemon had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De prestige is afhankelijk van de hoogste CP pokemon in je team van 6. Dus als je een leger ratten op een gym afstuud van cp 1100 en lager dan krijg je veel prestige (mits je wat pokemon verslaat die een hoger cp hebben dan jouw pokemon). Zit er opeens een Gyarados met 2300 CP in je team, dan krijg je veeeeeeeeeeeel minder prestige.
Ik sta echt raar op te kijkenquote:
Bouw ook een rattenlegerquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta echt raar op te kijken
Ik ga mijn 10CP Weedles eens opsparen
Ja, daar zouden ze veel meer mee kunnen doen, dat je in gyms kan kijken waar je in zit. Dat je kan zien hoe vaak er gebattled is en helemaal mooi, een chat met iedereen die in de gym zit. Kan je plannen smeden om een andere gym ook te bezetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Mijn sterkste Dragonite zit nu al zeker 4 weken in de gym. Alleen best wel onhandig dat je niet kan zien wat er voor de rest nog in de gym zit als je niet in de buurt bent.
Heb laatst een heel leger hyperbeam ratticates weggegooid omdat ik ze nooit gebruikte...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bouw ook een rattenleger. Bite en Hyperbeam en ze zijn zo'n beetje alles wat gelijkwaardig is makkelijk de baas. Pidgeots met Wing Attack en Hurricane voor de iets hogere CP range
.
Een gymchatquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, daar zouden ze veel meer mee kunnen doen, dat je in gyms kan kijken waar je in zit. Dat je kan zien hoe vaak er gebattled is en helemaal mooi, een chat met iedereen die in de gym zit. Kan je plannen smeden om een andere gym ook te bezetten.
Misschien eens stoppen met elke Rattata die ik vang direct weer wegdoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bouw ook een rattenleger. Bite en Hyperbeam en ze zijn zo'n beetje alles wat gelijkwaardig is makkelijk de baas. Pidgeots met Wing Attack en Hurricane voor de iets hogere CP range
.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Met een 98CP Pikachu een 2000CP Vapereon slopen
Nog niet, is een brainfart.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Bewaren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:47 schreef firecow het volgende:
Yo na 2 maanden eindelijk weer een 10km ei!
Maar nu.. Direct in de machine stoppen of bewaren en hopen op meer.
Heb dat verhaaltje van als je er 1 bewaard dat je er eerder meer krijgt al een paar keer langs zien komen namelijk
Bubble is ook een primaire aanval natuurlijk, dus die kan je ook niet dodgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Poliwrath met bubble is echt zooooooooooooooooooooo kut om tegen te vechten, ik kan die bubble maar niet dodgenHet is nog erger dan confusion.
Sinds wanneer kan men een primaire aanval niet dodgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 07:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bubble is ook een primaire aanval natuurlijk, dus die kan je ook niet dodgen.
Mijne heeft daarnaast submission als secundaire aanval. Ik zet hem graag in gyms tegenwoordig. Moet er alleen nog wel wat dust in gieten, hij zit nu nog in de 1700.
Dorpje bij mij in de buurt wordt geteisterd door een scytherplaag. Gisteren doorheen gefietst en 6 gevangen. Hoewel een vrij waardeloze Pokémon, is dat toch niet slecht voor een 10 km ei product. Hopelijk komen dat binnenkort andere 10 km broedsels veelvuldig voor. Snorlax bijvoorbeeld.
Ach ja, lijkt bij mij een vloek op te zitten, inmiddels bijna level 25 en nog nooit een Lapras, Dragonite of Snorlax gezien, laat staan gevangen of uitgebroed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderen zouden dat wel best vinden
Geef mij!quote:
Mjah hangt er vanaf hoeveel je verdient hequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat is toch écht veel te duur voor wat het is?
Voldoende.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah hangt er vanaf hoeveel je verdient he
Mjah ik verdien genoeg, en geef niet zoveel uit, dus vind het wel grappige aanvulling, al was het maar voor de kilometers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voldoende.
En die stelling vind ik zever.
De waarde van een product wijzigt niet in functie van je loon...Gezien hetgeen Pokemon Go doet, vind ik dat onvoldoende voor hetgeen je moet betalen...Vooral als je weet dat je maar 50% vangt...
Ik ben ook niet verder gekomen dan een Lapras uit een ei. Wel beiden in het wild gevangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach ja, lijkt bij mij een vloek op te zitten, inmiddels bijna level 25 en nog nooit een Lapras, Dragonite of Snorlax gezien, laat staan gevangen of uitgebroed.
Ben ik eens tegengekomen in Brussel. Hele volksverhuis, voor een CP 305quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verder gekomen dan een Lapras uit een ei. Wel beiden in het wild gevangen
En een Dragonite hoor je te evolueren. Die heb ik letterlijk nog nooit gezien, op geen enkele radar.
De jouwe hč. Misschien had de rest meer gelukquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben ik eens tegengekomen in Brussel. Hele volksverhuis, voor een CP 305
Niiiice! Ik kreeg op Schiphol gewoon heul geen verbindingquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sorry maar moet even lastminute komen melden dat ik op Schiphol net een Snorlax heb gevangen![]()
![]()
![]()
![]()
Zo en nu echt toedels![]()
Cloyster en lapras.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2 gyms veroverd en coins geďnd, daarnaast enkel stops meegepakt, verder geen leuke Pokémon tegengekomen. Maar wat nou goed is tegen een Snorlax, daar ben ik nog niet echt achter.
Ook kwam nog 2 van mijn 2km eieren uit, een Zubat en Spearow...
Die evo vond ik een deceptiequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik had een ponyta. Kon ik eindelijk evolven
Pff toe maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sorry maar moet even lastminute komen melden dat ik op Schiphol net een Snorlax heb gevangen![]()
![]()
![]()
![]()
Wrom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die evo vond ik een deceptie
Nice! Ook een beetje goeie CP zodat je niet 3miljard dust hoeft te spenden om 'm ergens te krijgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb een 15/15/15 Oddish, volgens mij m'n eerste 100% IV pokebeestje.
Dat helaas niet, 656 CP dus dat is nogal wat powerups voordat ie vol is, maar Vileplumes zijn cool dus daar wil ik wel moeite in steken. Ik heb er al een met Razor Leaf - Petal Blizzard, hopelijk word ik nu gezegend met een Solar Beam beest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Ook een beetje goeie CP zodat je niet 3miljard dust hoeft te spenden om 'm ergens te krijgen?
Neh, gewoon iemand die een half uurtje heeft gebattled...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:16 schreef teletascha het volgende:
Ik vraag me iets af. Vandaag wederom uit een level 10 gym gegooid (stond onderaan). Prestige was exact van 52000 naar 48000 gezakt. Deze gym is al ruim 4 weken volledig stabiel. Exact 2 weken geleden is precies hetzelfde gebeurd, ook exact pretige naar 48000 terug gebracht (en mijn vaporeon eruit). Zit er dan toch iets van een functionaliteit in gyms die zorgt dat na een x aantal dagen prestige omlaag gaat?
Tja...en ik had hem na exact 2 pogingen weer terug van 48000 naar 52000... Lang leve die nieuwe functionaliteit, en welkom alle level 10 gyms... Denk niet dat het de dynamiek ten goede komt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
Neh, gewoon iemand die een half uurtje heeft gebattled...
Hier heb je ook een 52000 gym, ik neem me telkens voor om er structureel iets aan te doen, maar na een half uur zwoegen ben ik het wel weer zatEn de dag erna is ie weer 52000.
Eindelijk iemand anders die het door heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:44 schreef teletascha het volgende:
[..]
Tja...en ik had hem na exact 2 pogingen weer terug van 48000 naar 52000... Lang leve die nieuwe functionaliteit, en welkom alle level 10 gyms... Denk niet dat het de dynamiek ten goede komt.
Gyms die normaal level 7 bleven worden nu door iedereen en zijn moeder naar level 10 gestuwd, levert nog wat xp op ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand anders die het door heeft.
En?? Heb je er al een Vileplume van gemaakt? Ben wel jaloers hoor op die 100% oddish, heb je die uit een ei of gevangen? Mijn 88% vileplume 2185 cp met solar beam is leuk om in gyms te zetten. Vechten doe ik er ook vaak mee tegen vaporeons omdat het m'n sterkste grass pokemon is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat helaas niet, 656 CP dus dat is nogal wat powerups voordat ie vol is, maar Vileplumes zijn cool dus daar wil ik wel moeite in steken. Ik heb er al een met Razor Leaf - Petal Blizzard, hopelijk word ik nu gezegend met een Solar Beam beest.
Maar eerst mag hij een Gloom worden.
En om nou te zeggen dat dat een positieve ontwikkeling is...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gyms die normaal level 7 bleven worden nu door iedereen en zijn moeder naar level 10 gestuwd, levert nog wat xp op ook.
Voorlopig is het voor mij positief want ik zie voor het eerst hoge level Valor gyms en een pokemon van mij zit er nu al 2 dagen in, maar dat is een momentopname natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat dat een positieve ontwikkeling is...
De laatste paar keer dat ik op Schiphol was, waren er helemaal geen pokémon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die komt uit een ei, tijdje geleden zelfs maar nooit gekeken of het wat was. Eerst nog 43 candy verzamelen en dan kan hij een evolve krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:05 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
En?? Heb je er al een Vileplume van gemaakt? Ben wel jaloers hoor op die 100% oddish, heb je die uit een ei of gevangen? Mijn 88% vileplume 2185 cp met solar beam is leuk om in gyms te zetten. Vechten doe ik er ook vaak mee tegen vaporeons omdat het m'n sterkste grass pokemon is.
Ik heb laatst 2x achter elkaar een 100% Goldeen uit een ei gehad, alleen vind ik Seaking echt de vreemste pokemon uit het spel, hij kan namelijk geen water aanvallen leren.Paar dagen ervoor een 100% Paras uit een ei, helaas een Parasect geworden met slechte aanvallen.
In Apeldoorn heb je ook veel van die lvl 10 gyms. Van de week maar eens kijken of die ook langzaam minder worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voorlopig is het voor mij positief want ik zie voor het eerst hoge level Valor gyms en een pokemon van mij zit er nu al 2 dagen in, maar dat is een momentopname natuurlijk.
Ik weet dat in Middelburg en Vlissingen het wemelt van de lvl 10 Mystic gyms, misschien morgen eens kijken of dat nu ook anders is.
Ik heb een 100% Eevee van 177 CPquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen Parasect van level 5 met IV=98% hebben![]()
Dat is echt de aids van dit spel: elke pokemon met flinke IV's zal tonnen stardust nodig hebben.
Om mezelf de pijn te besparen van dit soort situaties gooi ik zulke CP pokemon meteen weg, wie weet heb ik er al 12 weggesmeten met 100% IV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een 100% Eevee van 177 CP
Dat is best verstandig eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Om mezelf de pijn te besparen van dit soort situaties gooi ik zulke CP pokemon meteen weg, wie weet heb ik er al 12 weggesmeten met 100% IV.
Daarom heb ik nu een 209CP Vapereonquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Om mezelf de pijn te besparen van dit soort situaties gooi ik zulke CP pokemon meteen weg, wie weet heb ik er al 12 weggesmeten met 100% IV.
Oeh, nice!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een 100% Eevee van 177 CP
Is er ergens een duidelijke site waar dit wordt uitgelegd? Ik wil ook wel eens met gyms aan de gang. Ik kom er nooit wijs uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:45 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Oh ik weet nu hoe het nieuwe trainen van gyms werkt met prestiges.
Er wordt gekeken naar de hoogste cp van de 6 die je kiest, dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde als de vorige manier. Als je hoogste pokemon lager is dan je tegenstander krijg je minimaal +500 prestige.
Middelburg voornamelijk blauw level 10.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voorlopig is het voor mij positief want ik zie voor het eerst hoge level Valor gyms en een pokemon van mij zit er nu al 2 dagen in, maar dat is een momentopname natuurlijk.
Ik weet dat in Middelburg en Vlissingen het wemelt van de lvl 10 Mystic gyms, misschien morgen eens kijken of dat nu ook anders is.
Fijn dat ook jij mijn gelijk toegeeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Middelburg voornamelijk blauw level 10.
Echt heel fijn hoor die update.
Toen ik het hoorde van deze update, dacht ik al gelijk dat het zo zou worden. Wat ook wel logisch is aangezien blauw met verre weg de meeste spelers is. Dus zouden ze eigenlijk met een update moeten komen die het makkelijker maakt voor geel en rood ipv voor blauw.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat ook jij mijn gelijk toegeeft.
En ik werd maar als negatief bestempeld hier toen ik de bui al zag hangen
Hier is het anders al wekenlang rood in mijn buurtquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde van deze update, dacht ik al gelijk dat het zo zou worden. Wat ook wel logisch is aangezien blauw met verre weg de meeste spelers is. Dus zouden ze eigenlijk met een update moeten komen die het makkelijker maakt voor geel en rood ipv voor blauw.
En daarmee de balans weer om laat slaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde van deze update, dacht ik al gelijk dat het zo zou worden. Wat ook wel logisch is aangezien blauw met verre weg de meeste spelers is. Dus zouden ze eigenlijk met een update moeten komen die het makkelijker maakt voor geel en rood ipv voor blauw.
Als je met 2 / 3 man bent heb je elke gym zo plat, daar is weinig aan veranderd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:16 schreef DaMart het volgende:
Als ik het zo hoor, moet ik dan ook maar zorgen dat ik snel nog een Pokemon in een gym kan zetten, voordat ze allemaal vol zijn.
Wat houd dat 15/15/15 precies in en hoe kom je daar achter? 😳quote:
Dat is nou juist het probleem. Gyms trainen moet geen solo aangelegenheid zijn, of aanvallen juist wel. Er moet wel een balans zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je met 2 / 3 man bent heb je elke gym zo plat, daar is weinig aan veranderd.
Maar als solo-speler kun je ineens een gym van je eigen kleur makkelijker trainen.
Jammer alleen dat er geen andere incentive is dan het overnemen van Gyms om samen te spelen. Bij Ingress moet je wel gaan samenspelen op de hogere levels, bij Pokemon GO blijft het een solo aangelegenheid (voor mij een plus, maar het ligt aan je voorkeur)
Attack/defense/stamnia.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat houd dat 15/15/15 precies in en hoe kom je daar achter? 😳
Attack/defense/speed?
Waarom niet? Het gehele spel zou solo ook voor een groot gedeelte te spelen moeten zijn. Maar, zoals bij elke MMO, is de endgame een groep-aangelegenheid.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Gyms trainen moet geen solo aangelegenheid zijn, of aanvallen juist wel. Er moet wel een balans zijn.
Fout fout fout.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gehele spel zou solo ook voor een groot gedeelte te spelen moeten zijn. Maar, zoals bij elke MMO, is de endgame een groep-aangelegenheid.
Er is een balans; low-level spul kun je makkelijk in je uppie. higher-level heb je meer mensen voor nodig.
Ik zit nog steeds met die lvl 10 gele hut voor mijn deur. En in de omgeving is t nu best in evenwicht. Leuk, maar ook jammer. Doordat alleen de ondersten worden weggespeeld, wordt de gym alleen maar sterker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier is het anders al wekenlang rood in mijn buurt
Eerst evolueren. Als de moves goed zijn power-up.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:44 schreef PicoMMP het volgende:
Kan iemand precies uitleggen waar je het best op kunt letten bij evolves? En hoe je het maximale uit je Pokemon evolves kunt halen d.m.v. IV en CP?
Wordt een Pokemon met een hogere IV altijd beter dan een Pokemon met een hogere CP, maar lagere IV?
En kun je beter eerst evolueren of eerst je basispokemon upgraden?
Heeft de IV invloed op de evolutie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst evolueren. Als de moves goed zijn power-up.
CP hangt mede af van IV, dus hogere CP wint nog gewoon.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heeft de IV invloed op de evolutie?
Ik snap hier ongeveer 30% van. Heb je misschien een site waar dit duidelijk wordt uitgelegd? Hoe achterhaal ik deze waardes?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Attack/defense/stamnia.
Het getal wordt bij de standaardwaarde opgeteld, wat dus betekent dat een 15/15/15 Pokemon van level 20 1800CP heeft, terwijl die van 5/5/5 slechts 1750CP heeft.
IV is belangrijker voor pokemons met lage standaardwaarden, want 15 op 50 heeft meer effect dan 15 op 280 omdat de wortel van de uitkomst wordt genomen.
In de OP staat hoe je de waardes kan achterhalen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap hier ongeveer 30% van. Heb je misschien een site waar dit duidelijk wordt uitgelegd? Hoe achterhaal ik deze waardes?
Dank jequote:Op zondag 16 oktober 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de OP staat hoe je de waardes kan achterhalen.
Je aanvalssterkte is sqrt((baseATK + IV) * CPm)
BaseATK is een waarde die gewoon bij een pokemon hoort. Bij een Dratini ligt dat lager dan bij een Dragonite.
IV is dus een getal tussen de 0 en de 15.
CPm (CP multiplier) is een waarde tussen 0,1 en 0,79 die overeenkomt met het level van je pokemon (witte cirkel). Een level 40 pokemon heeft een CPm van 0,79.
Bij een powerup gaat je pokemon 0,5lvl omhoog.
Hoe meer pidgeys je vangt, hoe groter de kans is dat ze niet vluchten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:53 schreef koffiepot het volgende:
De laatste update met die medailles, wat houd dat precies in?
Marowak, evolutie van Cubone.quote:
Heb ik nou zo'n zeldzame pokemon laten lopen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Marowak, evolutie van Cubone.
Yup.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik nou zo'n zeldzame pokemon laten lopen?
Was na 5 tellen al weg, dus ik had hem sowieso nooit gevangen, maar goed
quote:Marowak is the evolved form of a Cubone that has overcome its sadness at the loss of its mother and grown tough. This Pokémon's tempered and hardened spirit is not easily broken.
Ik zat gewoon op een terras naast een stop, dus dit was puur toevalquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds FPM down is, kom ik echt nooit meer iets leuks tegen..
Eentje bij winkelcentrum Dauwendaele toevallig? Dacht dat ik daar ene luctor.emergo in zag staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen weer 20 coins geďnd, niet uit de gyms van gisteren, want daar was ik intussen alweer uit gesloopt. Maar gisteravond op weg naar huis na een feestje kwam ik een level 3 gym tegen met nog een vrije plek, daar mijn Pokémon ingestopt en vanmorgen level 3 gym in mijn wijk veroverd, duurde alleen wel langer en was moeilijker dan ik van te voren had verwacht.
Gewoon grinden!quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op een terras naast een stop, dus dit was puur toeval
Dus ik moet meer buiten komen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op een terras naast een stop, dus dit was puur toeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |