quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oke man. Ga nu maar weer terug naar KLB.
Hey! Die hadden we nog niet gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:12 schreef donald_dick het volgende:
Dat dumpert filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hey! Die hadden we nog niet gezien!KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem geweldig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Lijkt me niet echt logisch met zijn PoHi. :s Eerder UTO dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oke man. Ga nu maar weer terug naar KLB.
niks nieuws dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bradley heeft twee filmpjes doorgegeven aan dumpert. En nu word hij beroemd.
Ben benieuwd wanneer de Zeurende Chauffeur een nieuwe start maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
waarom stond dit tussen mijn aanbevolen? idk maar vast heel jammer.
Had ik gemaakt voor Starlaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:12 schreef donald_dick het volgende:
Dat dumpert filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
Geen idee waarom dit tussen jouw aanbevolen video's staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
Dat zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:22 schreef Simterklaas het volgende:
Ik voel een bezoekje van Dumpert aankomen
als je tussen mijn aanbevolen staat is het geen goed teken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee waarom dit tussen jouw aanbevolen video's staat.
Maar als ik al bij mensen hun aanbevolen filmpjes op duik is dat een goed teken
En weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
Nu dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de Zeurende Chauffeur een nieuwe start maakt.
quote:
Dan weten jullie meer dan ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
binnen 24 uur zal het kanaal ook wel weg zijn
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
En tóch gebeurd het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit is eigenlijk ook niet te filmen
Nee hoor, alleen die video is verwijderd omdat het toch niks toevoegde behalve weer een filmpje waar in ik zeg dat het mij niets doet maar vervolgens wél een filmpje erover maakquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:38 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Begin van het einde
Zijn je views nog flink gestegen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die video is verwijderd omdat het toch niks toevoegde behalve weer een filmpje waar in ik zeg dat het mij niets doet maar vervolgens wél een filmpje erover maak
Niet te filmen, maar wel te voorspellen want dit is al de 5e keerquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit is eigenlijk ook niet te filmen
Heb jij dit op dumpert gezet?quote:Dat is Bradley uit Hilversum. 25 jaar en loopt al 7 jaar Wajong te trekken. Is te lui om een opleiding te volgen en al het werk dat hem wordt aangeboden wijst hij af, omdat het te min voor hem is. Leeft in de veronderstelling dat iemand zonder opleiding en werkervaring een goedbetaalde baan gaat krijgen.
Ander leuk detail: Heeft z'n theorie en praktijk pas na 7/8 keer gehaald en 10 000 euro aan rijlessen besteed. En ja, allemaal met ons belastinggeld!
Nee, ik kom niet op Dumpertquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
Heb jij dit op dumpert gezet?
Hoezo verwijder ik het weer? Heb geen filmpjes verwijderd behalve mijn laatste, die was iets van 4x bekeken voor ik die had verwijderd omdat die toch niets toevoegde, borduurde gewoon voort op het filmpje daarvoor en dat was een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet te filmen, maar wel te voorspellen want dit is al de 5e keer
Ik vraag mij dan af wat je doel is met die filmpjes. Ik dacht eerst dat dat was om jezelf zoveel mogelijk voor schut te zetten zodat je meer views zou krijgen. Dan krijg je die dankzij Dumpert en dan verwijder je het weer? Wat kan dan in godsnaam jouw motivatie daarvoor zijn want niemand is geïnteresseerd naar iemand die koekoek schreeuwt naar geparkeerde auto's.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
Er zit sowieso niemand te wachten op filmpjes van jouw gezeik in het verkeer.
Maar goed, je hebt nu bijna (weer) 50 abbonee's, je maakt dezelfde fouten als 3 weken geleden; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
Nogmaals, welke fout van 3 weken geleden?quote:
Als je alleen maar te klagen hebt kun je hier net zo goed niet komen. Dit is Braddie zijn topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Weet je wat de koekoeksklok van de buren zojuist zei rond 17:00 uur?Wat een anti-climaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beter een anti-climax, dan geen climax
En een vergelijkbaar filmpje is onlangs verwijderd omdatquote:
quote:Nee hoor, alleen die video is verwijderd omdat het toch niks toevoegde behalve weer een filmpje waar in ik zeg dat het mij niets doet maar vervolgens wél een filmpje erover maak![]()
Dat filmpje was verwijderd omdat die HIERNA kwamquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En een vergelijkbaar filmpje is onlangs verwijderd omdat
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:47 schreef starla het volgende:
Lol, zie al die users hier als vliegen op een dampende drol afkomen omdat Brad een absurdistische vlog maakt.
Hoe verdraaid is je wereldbeeld wel niet als je de vlog sneu vindt en daarmee compleet sneu gedrag probeert te legitimeren
Fok! op z'n best!
Ja, ik moet weer manquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
brad het is weer tijd voor de kapper gvd
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik moet weer man![]()
Ik ga waarschijnlijk voor het grote optreden volgende maand weer naar de kapper
In Lelystad, Flavourlandquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?
Ja? Wat is dit opeens?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?
Het is niet echt een heel groot optreden, we doen 3-4 liedjes, spelen 15 minuten ongeveer.quote:
Merken jullie wel als het zover isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:09 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wanneer? Kan dumpert-TV op bezoek komen? Vertel ons meer
Geenstijl/PowNed/Dumpert is het afvoerputje van digitaal Nederland. Die gaan helemaal niks embedden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:23 schreef starla het volgende:
[..]
Anders ff belletje plegen (gratis):
http://www.advocaatvoorauteursrecht.nl/youtube-auteursrechten
Kan ze tot 20.000e boete opleveren mits oogmerk op winstbejag.
Kun je die twingo wegdoen en eindelijk een keer een fatsoenlijke auto kopen
Zullen wij proberen om Gwen van Poorten naar je fietsenschuurtje Man Cave te krijgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Merken jullie wel als het zover is
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:38 schreef Fopje het volgende:
Je kan zn videos opmerkelijk vinden. Maar dat beledigen hoeft van ons niet zo.
Kritiek = prima.
Afzeiken niet.
Heb dat ook nooit echt gesnapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Ja, ik kan wel blijven happen en blijven verwijderen, maar dan heb ik alleen mezelf er maar mee, want dát is ook hetgeen wat die mensen willen hier natuurlijk. Dat ik mij laat kennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om iemand belachelijk te maken, waarschijnlijk om zelf te verbloemen dat ze een nog saaier leven hebben en onzeker zijn. Mijn leven is absoluut niet op de rails nu, maar ik heb talent voor het maken van muziek, oefen dit ook uit, dat gaat goed, en denk ook dat daar misschien wat afgunst bij zit van een aantal mensen.quote:
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.
Zeker als dat ook nog eens wordt opgepakt door dumpert.
Mijn ziel en zaligheid/opgepakt door dumpert?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.
Zeker als dat ook nog eens wordt opgepakt door dumpert.
Ach Moira, mensen willen gewoon graag zeiken om het zeiken, en dat mensen mij achterlijk vinden zegt in mijn ogen ook wel weer genoeg over de kortzichtigheid van diezelfde mensen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En in contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.
Lekker z'n eigen ding doen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen.
Vind zelf geen fuck aan de meeste filmpjes die hij maakt, maar da's dan weer mijn ding
Ah, oke, duidelijk. Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En in contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.
Lekker z'n eigen ding doen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen.
Vind zelf geen fuck aan de meeste filmpjes die hij maakt, maar da's dan weer mijn ding
True, internet blijft het internet. En dat pak je ook steeds beter opquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach Moira, mensen willen gewoon graag zeiken om het zeiken, en dat mensen mij achterlijk vinden zegt in mijn ogen ook wel weer genoeg over de kortzichtigheid van diezelfde mensen.
Exactlyquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, oke, duidelijk. Leven en laten leven.
Daarom, zei ik ook al in een filmpje, het is internet, ik gooi die filmpjes online, komt het dan op een andere site ? Prima, is een risico wat ik daarmee neem, weet ik heel goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, internet blijft het internet. En dat pak je ook steeds beter op
Ergens is het ook wel weer vermakelijk om al die zure reacties erop te lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom, zei ik ook al in een filmpje, het is internet, ik gooi die filmpjes online, komt het dan op een andere site ? Prima, is een risico wat ik daarmee neem, weet ik heel goed.
Ja dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer vermakelijk om al die zure reacties erop te lezentrololololol
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het tijd voor een Braddiemeet
Die reacties vloeien voort uit een structureel probleem. En dat is geen probleem van degene die reageert. Het gaat er soms hard aan toe, maar daar zie ik de fun nog wel van in. Van het structurele probleem _absoluut_ niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer vermakelijk om al die zure reacties erop te lezentrololololol
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het tijd voor een Braddiemeet
Een Braddiemeetquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kijken of al die sukkeltjes dan ook komen.![]()
Welk structureel probleem? Het enige 'structurele probleem' zijn de mensen die zich er obsessief druk om blijven maken. Die kerel heeft lol, laat hem lekker. Is zijn zaak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Die reacties vloeien voort uit een structureel probleem. En dat is geen probleem van degene die reageert. Het gaat er soms hard aan toe, maar daar zie ik de fun nog wel van in. Van het structurele probleem _absoluut_ niet.
Ja man, klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Een Braddiemeet
Denk dat er maar heel weinig mensen komen, vaak een grote bek op het internet, maar als het er op aankomt om mij te meeten zullen ze wel met een excuus komen.
En de mensen die komen die een grote bek hadden zullen waarschijnlijk óf onzekere bevende knakkers zijn óf juist hele chille mensen (Zie je ook vaak)
Ik zal er sowieso zijn!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Een Braddiemeet
Denk dat er maar heel weinig mensen komen, vaak een grote bek op het internet, maar als het er op aankomt om mij te meeten zullen ze wel met een excuus komen.
En de mensen die komen die een grote bek hadden zullen waarschijnlijk óf onzekere bevende knakkers zijn óf juist hele chille mensen (Zie je ook vaak)
Sure, als er beetje gezellige mensen komen. En het mooi weer isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal er sowieso zijn!
Moira vast ook wel met mono!
Anders gaan we gewoon in de schuur van Braddie chillen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sure, als er beetje gezellige mensen komen. En het mooi weer is
Camera laat ik dan wel thuis hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja man, klopt.
Ik wil een keer een rondje mee rijden in je Twingo, als je je camera thuis laat. Ik hoef niet op YouTube.
Als het lekker weer is kunnen we altijd een terrasmeet plannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sure, als er beetje gezellige mensen komen. En het mooi weer is
Was je nou nog in Hoorn laatst?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het lekker weer is kunnen we altijd een terrasmeet plannen
In dit topic kan je lezen welke problematiek brad zelf al aankaart. Vreemd dat je dan enkel degenen die reageren als probleem oplepelt. Dan heb je gewoon niet opgelet. Dan heb ik het niet eens over wat hieraan ten grondslag ligt. Vanzelfsprekend ga ik dit niet op persoonlijke titel herhalen, of mijn zegje doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welk structureel probleem? Het enige 'structurele probleem' zijn de mensen die zich er obsessief druk om blijven maken. Die kerel heeft lol, laat hem lekker. Is zijn zaak.
Pardon? Schaar jij mij nou onder bashers ofwat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als je er de fun niet van in ziet is het echt héél makkelijk om gewoon weg te blijven. Doe je toch ook met andere dingen die je niet leuk vindt?
Nee, ging helaas niet door.quote:
Haha de bradmobiel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Camera laat ik dan wel thuis hoor, maak je geen zorgen.
(Is trouwens gewoon m`n telefoon voor het grootste gedeelte)
Naar mijn mening ben jij wel een basher.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:22 schreef Stratotanker het volgende:
Pardon? Schaar jij mij nou onder bashers ofwat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |