quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oke man. Ga nu maar weer terug naar KLB.
Hey! Die hadden we nog niet gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:12 schreef donald_dick het volgende:
Dat dumpert filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hey! Die hadden we nog niet gezien!KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem geweldig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Lijkt me niet echt logisch met zijn PoHi. :s Eerder UTO dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oke man. Ga nu maar weer terug naar KLB.
niks nieuws dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bradley heeft twee filmpjes doorgegeven aan dumpert. En nu word hij beroemd.
Ben benieuwd wanneer de Zeurende Chauffeur een nieuwe start maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
waarom stond dit tussen mijn aanbevolen? idk maar vast heel jammer.
Had ik gemaakt voor Starlaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:12 schreef donald_dick het volgende:
Dat dumpert filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
Geen idee waarom dit tussen jouw aanbevolen video's staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
Dat zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:22 schreef Simterklaas het volgende:
Ik voel een bezoekje van Dumpert aankomen
als je tussen mijn aanbevolen staat is het geen goed teken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee waarom dit tussen jouw aanbevolen video's staat.
Maar als ik al bij mensen hun aanbevolen filmpjes op duik is dat een goed teken
En weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
Nu dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de Zeurende Chauffeur een nieuwe start maakt.
quote:
Dan weten jullie meer dan ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
binnen 24 uur zal het kanaal ook wel weg zijn
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:16 schreef isax het volgende:
awwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |