Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:20 schreef CrashO het volgende:
Ja koekoek
Waarschijnlijk nog door jezelf gesubmit ook
Die kans is wel heel erg groot ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:20 schreef CrashO het volgende:
Waarschijnlijk nog door jezelf gesubmit ook
Anders ff belletje plegen (gratis):quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ze al gemaild met de vraag of ze wilde embedden, maar word vast geen gehoor aan gegeven, dus vind het wel goed zo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:09 schreef starla het volgende:
Misschien wordt het volgende filmpje dan wel Brad die op de stoep staat voor zijn huis en gewoon elke 10 seconden 'koekoek' roept...
Ik denk dat het op een gegeven moment wel een leuke vlog wordt nadat iemand de politie heeft gebeld met de mededeling dat er een verwarde man op straat staat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af
Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook![]()
![]()
Gastquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
Jezus tyfus tering christus
Dan zou ik toch wat beter je best op je grappen doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat je niet ziet dat dat een grap was. Natuuuurrrliijjkk rem ik wel als iemand een fout maakt, je zegt het zelf, opletten/fouten opvangen/anticiperen zijn de belangrijkste dingen bij het autorijden.
Ik heb nog geen groetjes gehoord trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:56 schreef Leonos het volgende:
Zijn je views op YT al gestegen Bradgod?
Koekoek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat is er zo grappig? Ben ik de enige die dit echt teringtriest vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |