Dat zal dan wel moetenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
Gaat BNW dan in de tussentijd dicht tot er een nieuwe mod is gevonden?
Waar gaat Jogy dan heen?quote:
Wat is dit nou weer voor subtiele doodsverwensing? Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vast naar een betere plek. Wij gunnen Jogy dat.
Dan neem je dat dagje toch af en toe? Kan heus wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef Baconbus het volgende:
Hoop dat iemand zich aanmeld.
Zou zelf wel willen maar denk dat ik met zo'n subforum af en toe een dagje rust nodig zou hebben.
Ik zie nu hoe dat verkeerd opgevat zou kunnen worden. Is helemaal niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor subtiele doodsverwensing? Wat heb ik jou nou weer misdaan?.
geen van beide.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:35 schreef dimmak het volgende:
Moet je een believer zijn of een wegkijker?
Weet niet of dat een harde eis is.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan neem je dat dagje toch af en toe? Kan heus wel.
Bacon for moderator!
(Wist ik wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie nu hoe dat verkeerd opgevat zou kunnen worden. Is helemaal niet zo bedoeld.
Bedoelde alleen dat ik hoop dat je je met de andere dingen die je doet net zo vermaakt, of meer.
Nee joh. Je hoeft echt niet 24/7 aanwezig te zijn. En als je een paar dagen weg bent, heb je altijd je medecrewleden die je absentie even op kunnen vangen. Laat dat geen struikelblok zijn.quote:
Cc endorses Baconbus!quote:Toch dank voor uw steun, dame.
Eens. Lavenderr was de bom (errrmergeeeeeerrrrrrd bommen brachten het WTC naar beneden controlled demolition dit dat alles). Lavenderr for BNW-mod!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Er is natuurlijk maar één iemand geschikt, en dat is Lavenderr
quote:
Ik heb liever 2 mods (of 1) die gewoon met gelijke maten meet want imho schort het daar aan. Daarom zeg ik; Lavenderr.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:05 schreef Chewie het volgende:
2 mods zou het meest ideale zijn en dan 1 believer en 1 scepticus voor de balans.
scepticus of believer zijn zegt natuurlijk helemaal niks over of die wel of niet met gelijke maten kan meten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb liever 2 mods (of 1) die gewoon met gelijke maten meet want imho schort het daar aan. Daarom zeg ik; Lavenderr.
Dat zou ideaal zijn ja. Dat het geheel alle inzichten kan zien en begrijpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:05 schreef Chewie het volgende:
2 mods zou het meest ideale zijn en dan 1 believer en 1 scepticus voor de balans.
Dat is correct, maar de kans dat een believer de believers voortrekt of een harde criticus die de critici voortrekt is groter dan dat ze met gelijke maten meten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
scepticus of believer zijn zegt natuurlijk helemaal niks over of die wel of niet met gelijke maten kan meten.
Die kans is er daarom voor de beeldvorming een tandemquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, maar de kans dat een believer de believers voortrekt of een harde criticus die de critici voortrekt is groter dan dat ze met gelijke maten meten.
Zie hier weer een mod die morgen op zwart staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:37 schreef hugecooll het volgende:
Jogy is gewoon vakkundig weggewerkt om BNW onder het tapijt te kunnen schuiven. Het kwam zeker allemaal te dicht bij de waarheid?!
Lambiekje voor Modquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:05 schreef Chewie het volgende:
Een plekje in de hemel?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vast naar een betere plek. Wij gunnen Jogy dat.
Morgen?!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie hier weer een mod die morgen op zwart staat.
Dat is om jou te beschermen. Je zou vergaan als een sneeuwvlok in een vulkaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:30 schreef tailfox het volgende:
Mijn solicitatie heeft geen eens een reactie gegeven.
quote:
quote:Vast naar een betere plek. Wij gunnen Jogy dat.
Per wanneer stap je op? Bedankt voor je inzet trouwens, ik vind dat je het goed gedaan hebt, daarom vind ik het best een beetje jammer, evengoed het is je van harte gegund wat je ook gaat doen.quote:
Deze man weetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is om jou te beschermen. Je zou vergaan als een sneeuwvlok in een vulkaan.
Lees ik hier een sollicitatie?quote:
door tot 67?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:53 schreef Hallojo het volgende:
Het zou verboden moeten worden dat mods er mee ophouden
I shall rise out like a fenixquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is om jou te beschermen. Je zou vergaan als een sneeuwvlok in een vulkaan.
quote:
Je ziet in Sinterklaas wel een geschikte BNW-mod?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef ems. het volgende:
Normaal doet het hele mod-vertrek ritueel me niet veel maar bij deze wil ik toch even laten weten dat ik Jogy een zeer competente BNW mod vond en dat zijn eventuele opvolger van goede huize moet komen om de schoenen te vullen.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Per wanneer stap je op? Bedankt voor je inzet trouwens, ik vind dat je het goed gedaan hebt, daarom vind ik het best een beetje jammer, evengoed het is je van harte gegund wat je ook gaat doen.
esp for you.
Oh, die kwam stiekem toch uit onverwachte hoekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef ems. het volgende:
Normaal doet het hele mod-vertrek ritueel me niet veel maar bij deze wil ik toch even laten weten dat ik Jogy een zeer competente BNW mod vond en dat zijn eventuele opvolger van goede huize moet komen om de schoenen te vullen.
Dit is de meest tegenstrijdige opmerking ooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, maar de kans dat een believer de believers voortrekt of een harde criticus die de critici voortrekt is groter dan dat ze met gelijke maten meten.
Lavenderr 4 mod!!
Weet je gelijk hoe serieus jij genomen wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:30 schreef tailfox het volgende:
Mijn solicitatie heeft geen eens een reactie gegeven.
zie je wel de eerste nieuwe conspiracy van de nog niet aanwezige Mods !.quote:Heeft nog lang geduurd voor dit topic er kwam
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal dan wel moeten![]()
Dit soort antwoorden kon ik vroeger gewoon geven, snapte iedereen, nu niet meer
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bereid om (uitsluitend samen met Lavenderr) dit prachtige forum te modden.
Het zou natuurlijk bespottelijk zijn als dit schitterende forum op deze wijze verdwijnt.
Dit is mijn sollicitatie.
En jij hebt er geen passend muziekje bij?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:00 schreef DeMolay het volgende:
[..]
zie je wel de eerste nieuwe conspiracy van de nog niet aanwezige Mods !.
sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef ems. het volgende:
😜quote:
Ga wegquote:
ja tuuk, hehe, het is gewoon zaak dat er regelmatig iemand meekijkt, meepraat, en bijstuurt waar nodig. Het is geen 24/7quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef Baconbus het volgende:
Hoop dat iemand zich aanmeld.
Zou zelf wel willen maar denk dat ik met zo'n subforum af en toe een dagje rust nodig zou hebben.
Had Fox Mulder toch gelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
En ook geen TRU meer.
The Truth will be out there, not in here.
Fox is in on it. En Scully ook.quote:
Verdomme, zou het? Well played Fox, well played. Ik was, schaap als ik ben, er van overtuigd dat alleen Skinner onder 1 hoedje speelde met de Cigarette Smoking Man, maar ze zijn het allemaal.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Jammer. Ik post zelf niet veel in bnw maar vond jogy een uitstekende mod.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Bedankt Jogy. voor al de tijd en het harde werk wat je in BNW hebt gestopt.
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
Natuuuuhuuurlijk. Voor het eerst geen false flag meldingen![]()
![]()
Tot morgen jogy, ik trap er niet in
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Welkom in het zwart jogy, geniet er van.![]()
Heeft nog lang geduurd voor dit topic er kwam
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:12 schreef DeMolay het volgende:
Godspeed jogy![]()
![]()
Zou Baco en Lavje ook wel zien samenwerken !.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:40 schreef Scrummie het volgende:
He bah. Zonde man. Maar begrijpelijk en het was een keer te verwachten. Benieuwd wat er uit gaat komen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 01:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vond Yogi altijd een super aimabele admin. Goed gevoel voor humor, vrijwel altijd spot on en zo.![]()
![]()
en ook nog eens erg bedreven in het formuleren van inzichten. Knap werk vaak.
We moeten eigenlijk een koninklijke uittocht organiseren voor deze atatürk der BNW'se lage landen! maar goed, dat budget hebben we hier waarschijnlijk niet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:45 schreef Elvi het volgende:
Aw Jogyik vond je een goede mod
(En ik ben BNW lurker dus als niemand me kent hier dan komt het daardoor)
Thanks allenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:48 schreef SicSicSics het volgende:
Thanks voor de moeite en inzet Jogy!
Ik ga snel een nieuwe user aanmaken en solliciteren. O'Brien voor mod.
Hm, oh ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
En ook geen TRU meer.
The Truth will be out there, not in here.
Ik zie het een beetje als 'over de doden niets dan goeds' liefde. Maar de wil is er uit, dus dan kan ik wel doortuffen op halve kracht maar daar wordt niets of niemand beter van.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
Je hebt niet zo iets, ik blijf toch nog na al deze liefde?
Dan moet je je ook bezig houden met BNW spul. Kan TRU beter apart blijven lijkt me, als je die kant wil modereren.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:16 schreef Elvi het volgende:
Als TRU en BNW weer 1 forum worden dan wil ik best overwegen om daar mod van te wordenOrganiseer ik heel oldschool ook meteen een Solse Gat meet
BNW spul vind ik niet ergquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan moet je je ook bezig houden met BNW spul. Kan TRU beter apart blijven lijkt me, als je die kant wil modereren.
Wauw... dat is lang geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:16 schreef Elvi het volgende:
Als TRU en BNW weer 1 forum worden dan wil ik best overwegen om daar mod van te wordenOrganiseer ik heel oldschool ook meteen een Solse Gat meet
Is ook wel waar inderdaad, het heeft dan ook veel raakpunten met elkaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
BNW spul vind ik niet ergIk lees nu tenslotte ook mee.
'Vroeger' was het ook 1 forum. Ik denk niet dat het elkaar bijt.
Nou, eigenlijk zijn er toch best veel verschillen hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
BNW spul vind ik niet ergIk lees nu tenslotte ook mee.
'Vroeger' was het ook 1 forum. Ik denk niet dat het elkaar bijt.
Verschil is dat Lavenderr ook graag met mij wil samenwerken en dat ze jou een rare kleuter vindt. (Dat laatste is een aanname)quote:
Wel een verkeerde aanname.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verschil is dat Lavenderr ook graag met mij wil samenwerken en dat ze jou een rare kleuter vindt. (Dat laatste is een aanname)
Tjacka is een schatjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verschil is dat Lavenderr ook graag met mij wil samenwerken en dat ze jou een rare kleuter vindt. (Dat laatste is een aanname)
Het ene sluit het andere niet uitquote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:43 schreef Charged het volgende:
Tja Jogy,ik kan niet anders zeggen dat je het goed gedaan hebt,het is ook geen kleine opgave om hier mod te zijn.
Part timen met Lavenderr en met een 3-de mod (Baconbus of zo) zou geen optie zijn voor je?
Waarom?quote:
Mijngod en ik geloof niet eensquote:Tijd voor een nieuwe moderator dus.
Dat lijkt een hele klus, maar is het dat ook? Wellicht is het handig voor potentiele moderators om te weten hoeveel tijd en energie er gemiddeld gaat zitten in het modereren van dit subforum en welke middelen je daarvoor hebt.
Ik ben zelf moderator op 2 andere fora, en lees daar alle berichten door. Dat lijkt veel werk, maar door de wijze waarop het forum de nieuwe berichten presenteert en de gereedschappen die het forum voor het modereren biedt valt dat reuze mee.
Bij dit forum valt me op dat er allerlei trucs en hacks in zitten die het posten vereenvoudigen, waarbij ik de indruk krijg dat het forum (mede) ontwikkeld is door degenen die er gebruik van maken. Dat zal vast ook het geval zijn aan de zijde van de moderators, waardoor het modereren van dit forum geen enorme klus hoeft te zijn.
vertel eens hoeveel tijd dan kunnen we het optellen !quote:Dat lijkt een hele klus, maar is het dat ook? Wellicht is het handig voor potentiele moderators om te weten hoeveel tijd en energie er gemiddeld gaat zitten in het modereren van dit subforum en welke middelen je daarvoor hebt.
Ik ben zelf moderator op 2 andere fora, en lees daar alle berichten door.
tja, die fora zijn niet vergelijkbaar met hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:54 schreef DeMolay het volgende:
[..]
vertel eens hoeveel tijd dan kunnen we het optellen !
ik zie altijd dat jij het niet begrepen hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef DeMolay het volgende:
zo zie jij het altijd.......geeft niks hebben meer mensen last van
quote:
Tja...........quote:ik zie altijd dat jij het niet begrepen hebt?
Tja, wellicht mijn derde oog
Dat heeft BNW juist nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik wil ook best mod worden, alleen.. ik vind alles wel best en zo, en ben ook voor zo'n vak misschien te veel een ondeugje. Laten we dat maar niet doen dus.
Graag. Maar ik ben verslaafd. Ik geef je over een fora het voordeel van de twijfel dan. Heb ik toch nog een paar fantastische voorbeelden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga wegAls ik wil lachen ga ik daar een ochtendje lezen, wat een geneuzel en gehannes.
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:35 schreef dimmak het volgende:
Moet je een believer zijn of een wegkijker?
Blijft hopelijk nog wel als user?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Even weer ontopic: waar gaat jogy eigenlijk heen? In OP + TT staat niet dat hij stopt als mod maar weg gaat.
Terug bij het moederschip melden voor reabsorption.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Even weer ontopic: waar gaat jogy eigenlijk heen? In OP + TT staat niet dat hij stopt als mod maar weg gaat.
Hij gaat weg als mod van BNW, maar zoiets past niet in de TTquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind je zo liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef GGMM het volgende:
Met al die rust die hier de laatste tijd is lijkt het me vooral zaal om iemand aan te nemen die weet hoe het is om een forum vanaf de grond op te bouwen. Iemand die sterk in zijn schoenen staat.
Iemand die IND-moderator is geweest.
beetje Drama er bij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij gaat weg als mod van BNW, maar zoiets past niet in de TT
Ik heb haar nog niet officieel gevraagd, ben best een beetje nerveus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Oh, GGMM wil alleen als LavGodin ook meedoet. Maar dat wil Lavender vast wel. Maar nu eerst VI.
Nergens voor nodig, Lavender zal altijd netjes tegen je zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet officieel gevraagd, ben best een beetje nerveus..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als ie me maar niet weer gaat bannen omdat ik 'm met Kim Jong Un vergeleek. Dat was nog steeds erg positief bedoeld.
Wat een topforum was dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef GGMM het volgende:
Met al die rust die hier de laatste tijd is lijkt het me vooral zaal om iemand aan te nemen die weet hoe het is om een forum vanaf de grond op te bouwen. Iemand die sterk in zijn schoenen staat.
Iemand die IND-moderator is geweest.
Waarom passeer je Fylax?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet officieel gevraagd, ben best een beetje nerveus..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:18 schreef Vance het volgende:
GGMM in samenwerking met Lavender lijkt me een heel erg goede combi! Dit Duo is volgens mij tot heel veel in staat. Daarom is dit mijn keuze nr 1.
Ik durfde dat niet zo te zeggen. Maar dat vind ik ook. Een veel te normaal mens voor in die achterbuurt die dat toch een beetje is.quote:
ik vind jou ook wel liefquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet zo te zeggen. Maar dat vind ik ook. Een veel te normaal mens voor in die achterbuurt die dat toch een beetje is.
Bráve world Bart, bravequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet zo te zeggen. Maar dat vind ik ook. Een veel te normaal mens voor in die achterbuurt die dat toch een beetje is.
Waarom is het een achterbuurt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was een stijlfiguur. Die prima paste in wat ik wilde beweren. Regel 1 is om nooit te vragen naar de hoe en waaroms. Je begrijpt ongetwijfeld waarom dat is.quote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was een stijlfiguur. Die prima paste in wat ik wilde beweren. Regel 1 is om nooit te vragen naar de hoe en waaroms. Je begrijpt ongetwijfeld waarom dat is.
Dit heeft volgens mij een staartje. Mijn gevoel zegt dat Jogy te diep in de materie zit. De illuminatie roken onraad en hebben jullie onder druk gezet om deze mod te vervangen. Jogy staat op dezelfde voet als xandernieuws. Echte insiders die ga je niet zomaar vervangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:29 schreef yvonne het volgende:
Jaha, dat ís zo, als hij weg gaat is BNW onbemand en dagaaniegoe.
Nu niet meteen met z'n allen gaan solliciteren, maar alleen! als je er écht tijd aan kunt besteden dagelijks, affiniteit met BNW is een must, en affiniteit met FOK! nog meer
Dus, denk er nog een serieus over na en sollicitteer dan!
Een goede mod begrijpt dat soort dingen. Denk er nog maar eens goed over na.quote:
Dit diskwalificeert mij als goede mod.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een goede mod begrijpt dat soort dingen. Denk er nog maar eens goed over na.
Je bedoelt misschien krochten ipv achterbuurt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was een stijlfiguur. Die prima paste in wat ik wilde beweren. Regel 1 is om nooit te vragen naar de hoe en waaroms. Je begrijpt ongetwijfeld waarom dat is.
Dat hoeft nou ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit diskwalificeert mij als goede mod.
Als ik het niet begrijp ben ik gedoemd. Slachtoffer van jouw logica. RIP.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet hoor.
Dat is veel mooier inderdaad. Maar goed. Ik ben weer ontregelend bezig (is een hobby). Ik wilde eigenlijk alleen even Jogy een waardig afscheid wensen. In plaats van "normaal" is beschaafd beter. Dan krijgen we dit:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien krochten ipv achterbuurt?
Neem het niet te serieus. Je moet wat er zoal speelt vooral niet te serieus nemen.quote:
Dat klinkt mooi. Waardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is veel mooier inderdaad. Maar goed. Ik ben weer ontregelend bezig (is een hobby). Ik wilde eigenlijk alleen even Jogy een waardig afscheid wensen. In plaats van "normaal" is beschaafd beter. Dan krijgen we dit:
Ik durfde dat niet zo te zeggen. Maar dat vind ik ook. Een veel te beschaafd mens om zich te begeven in die krochten die dat onderdeel toch een beetje is.
Toch zou ik het wel leuk vinden als Arsenal weer eens lang meedeed om de titel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus. Je moet wat er zoal speelt vooral niet te serieus nemen.
Hij was een bijzonder mens. Die gaat men nog wel missen hier.quote:
Ik ben niet zo van de moderne kunst. Maar verder prima wat hij doet. Het is niet mijn smaak maar dat zegt niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel leuk vinden als Arsenal weer eens lang meedeed om de titel.
Het is ook wel een specifieke smaak, meer tegen- dan voorstanders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de moderne kunst. Maar verder prima wat hij doet. Het is niet mijn smaak maar dat zegt niets natuurlijk.
Heel mooi maar even zonder gezeik/gedoe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
een man in het blauw dwaalde door de krochten
van een subforum genaamd BNW
wat hij daar tegenkwam tartte elke beschrijving
crisisactors, complotten bij de vleet
nu is hij het zat en denkt : ik ga
maar helaas, dit is hotel California![]()
Wat een lekker liedje Chargedquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:01 schreef Charged het volgende:
[..]
Heel mooi maar even zonder gezeik/gedoe.
Zou je terug willen komen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een lekker liedje Charged.
En in antwoord op je vraag: ik ben helemaal niet weggeweest. Post in het zwart net zoveel als in het blauw. En wellicht is het ook heel goed voor BNW als er een stel nieuwe mods komen.
Hell no charged,laat dat duidelijk zijn!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ga gewoon voor de trio. GGMM, Lavender en Charged.
Probeer alleen geen nakomelingen te verwekken
Que the fuck?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jammer jogy! Je bent een prima mod.
En een slot op BNW zal zorgen voor meer BNW-praat in andere subfora. Doe dus maar. BNW is sowieso toch al lang niet meer wat het geweest is.
Wacht ff tot ik klaar ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:49 schreef Charged het volgende:
Zou gvd bijna op m'n knieën gaan om Lav terug te krijgen
Mooi!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
een man in het blauw dwaalde door de krochten
van een subforum genaamd BNW
wat hij daar tegenkwam tartte elke beschrijving
crisisactors, complotten bij de vleet
nu is hij het zat en denkt : ik ga
maar helaas, dit is hotel California![]()
Ja, ben het wel met je eens op een paar punten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mooi!
Overigens heb ik er over nagedacht waarom het een achterbuurt is. Het is allemaal zo grimmig. Zo vijandig. Ik post ook wel eens in BNW, maar je bent je leven in principe dan niet zeker. Zo volstrekt humorloos ook. Er valt weinig te lachen. En dan heb je ook nog figuren zoals Tuinhek waarvan ik vroeger vond dat hij wel heldhaftig bezig was. Maar tegenwoordig vind ik het triest. Alleen maar afwachten of er iemand langskomt waar je het niet mee eens bent en dan weer een pittige one-liner posten om hem weg te jagen. Jaar in jaar uit. Zo weinig opbouwend. Er is veel mis. Zoveel is zeker.
Niet mee oneens met je post,Tuinhek en Guyver zijn scherper geweest maar nog steeds to the point.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mooi!
Overigens heb ik er over nagedacht waarom het een achterbuurt is. Het is allemaal zo grimmig. Zo vijandig. Ik post ook wel eens in BNW, maar je bent je leven in principe dan niet zeker. Zo volstrekt humorloos ook. Er valt weinig te lachen. En dan heb je ook nog figuren zoals Tuinhek waarvan ik vroeger vond dat hij wel heldhaftig bezig was. Maar tegenwoordig vind ik het triest. Alleen maar afwachten of er iemand langskomt waar je het niet mee eens bent en dan weer een pittige one-liner posten om hem weg te jagen. Jaar in jaar uit. Zo weinig opbouwend. Er is veel mis. Zoveel is zeker.
Dit inderdaad. Je zou dan (dus) kunnen concluderen dat je elkaar niets meer te zeggen hebt (behalve een herhaling van zetten) en dat de scheiding onvermijdelijk is. Ik vraag me af hoe dat anders zou kunnen. Respect ofzo. Ook al vind je dat de ander dat niet verdient.quote:
Van beide kanten..maar geloof niet dat het hier de plaats en tijd voor is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je zou dan (dus) kunnen concluderen dat je elkaar niets meer te zeggen hebt (behalve een herhaling van zetten) en dat de scheiding onvermijdelijk is. Ik vraag me af hoe dat anders zou kunnen. Respect ofzo. Ook al vind je dat de ander dat niet verdient.
Tuinhek was overigens maar een voorbeeld. Hij beweert altijd dat ik de werkelijke diep verborgen pointe van de discussie van dienst niet snap. Maar als ik hem vraag waarom dan, en hoe het dan wel zit dan geeft hij daar geen antwoord op. Dat stoort nogal. Temeer omdat ik die uitleg best zou kunnen snappen omdat ik best een slimmerikje ben.
Het zou best iets kunnen zijn zonder al die hakken in het zand, onwil, onbegrip. Dat soort dingen.
Die vraag om uitleg heb ik gemist volgens mij. Waar was dat dan over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je zou dan (dus) kunnen concluderen dat je elkaar niets meer te zeggen hebt (behalve een herhaling van zetten) en dat de scheiding onvermijdelijk is. Ik vraag me af hoe dat anders zou kunnen. Respect ofzo. Ook al vind je dat de ander dat niet verdient.
Tuinhek was overigens maar een voorbeeld. Hij beweert altijd dat ik de werkelijke diep verborgen pointe van de discussie van dienst niet snap. Maar als ik hem vraag waarom dan, en hoe het dan wel zit dan geeft hij daar geen antwoord op. Dat stoort nogal. Temeer omdat ik die uitleg best zou kunnen snappen omdat ik best een slimmerikje ben.
Het zou best iets kunnen zijn zonder al die hakken in het zand, onwil, onbegrip. Dat soort dingen.
Je reageert altijd in de trant van: je mist nog steeds de pointe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die vraag om uitleg heb ik gemist volgens mij. Waar was dat dan over?
Inderdaad. Waarvoor mijn excuses. Maar niet echt bijzonder alhier dat het in hoog tempo afdrijft van het onderwerp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het gaat om Jogy.
Jogyquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarvoor mijn excuses. Maar niet echt bijzonder alhier dat het in hoog tempo afdrijft van het onderwerp.
Goed punt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het gaat om Jogy.
Kun je vinden, maar BNW is tegenwoordig BNW niet meer. Er zitten hier een aantal users die topics 24/7 stelselmatig verkrachten en daarmee een hoop users wegjagen. Tuinhek is daar niet de enige in.quote:
Ik ben het met je eens dat BNW het niet meer is als eerder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar BNW is tegenwoordig BNW niet meer. Er zitten hier een aantal users die topics 24/7 stelselmatig verkrachten en daarmee een hoop users wegjagen. Tuinhek is daar niet de enige in.
Ik weet donders goed dat o.a. zij daar debet aan zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat BNW het niet meer is als eerder.
Ga echter het niet neerleggen bij ATuinhek of Guyver,dat weet je zelf donders goed,en nogmaals,dit is niet het goede topic ervoor.
Voor je het wegzet als misplaatste arrogantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je reageert altijd in de trant van: je mist nog steeds de pointe.
Dat komt op mij over als een soort superioriteit die in hoge mate irriteert.
Je zit hier als een spin in het web om alles en iedereen van repliek te dienen met je niet nuttige one-liners. Een opbouwende discussie voer je zelden meer hier en dat komt door de "tegenstanders" blijkbaar. Het wegjagen van alles en iedereen wat je niet bevalt lijkt je enige doel. Zoals gezegd vond ik dat voorheen nog wel iets heldhaftig's hebben. Maar nu dus niet meer.
Blijf dat vooral lekker gelovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet donders goed dat o.a. zij daar debet aan zijn.
Klopt als een busquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar BNW is tegenwoordig BNW niet meer. Er zitten hier een aantal users die topics 24/7 stelselmatig verkrachten en daarmee een hoop users wegjagen. Tuinhek is daar niet de enige in.
Lijkt me ook primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:15 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het vreemd dat BarryOSeven niet genoemd is als kandidaat
Heeft BNW dagen lang bezig gehouden met zijn doomsday topic
Is daarnaast in staat om op een prettige manier met zijn mede users te discussiëren
Zou hij willen? Ik vind hem ook een prettige user. Wat niet wegneemt dat het een moderator from hell zou kunnen zijn.quote:
Met een paar shots wodka is die vast over te halenquote:
3 is een mooi aantal, is de last goed verdeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
De enige geschikte genoemde kandidaten tot nu toe zijn:
GGMM
Lavender
Scrummie
Ja, maar ik pas, dus dan blijft over Lav + GGMM.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
3 is een mooi aantal, is de last goed verdeeld.
Ik zeg doen
Dit doet me beetje pijnquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
De enige geschikte genoemde kandidaten tot nu toe zijn:
GGMM
Lavender
Scrummie
Geen idee eerlijk gezegd. Eerst kijken wat dit topic brengt aan sollicitaties.quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:45 schreef Copycat het volgende:
Tot wanneer houd je je blauwe jas nog aan? En wordt het hier meteen zwart als jij zwart wordt zonder waardige opvolger?
reageer op mijn sollicitatie .quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Eerst kijken wat dit topic brengt aan sollicitaties.
Je bent niet geschikt voor BNW, helaas, volgende keer beter.quote:
Hoax. Ik ben zeer geschikt maar de illuminatie staat het niet toequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent niet geschikt voor BNW, helaas, volgende keer beter.
OOOWWWHHHHHH BAM. RECHT IN ZIJN GEZICHT!quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, René en ik zouden het best naar een nieuw level kunnen tillen, met uiteraard bijstand van Lavenderr, als de alwetende.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik jou gemist? Sorry, waardige heer. Jij zou een prima aanvulling zijn op dit forum.
quote:
Zegt wel een beetje alles over de huidige staat van BNW hé, als het belangrijkste is dat de SC de 300 delen haaltquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:20 schreef Blaadjes het volgende:
Jogy. Bedankt voor je tijd. Voor iemand die tijdelijk mod zou zijn heb je het best lang volgehouden.![]()
Ik vond het iig leuk die korte tijd met je samen te werken ondanks dat het niet mijn beste periode was.
Als mod heb ik je altijd kunnen waarderen als mens iets minder.![]()
![]()
![]()
Wat je ook van jogy vindt...als mod deed hij het prima in een uiterst lastig forum.
Geniet van je vrijheid en laat ook wat van je horen in het 300 SC feestje.
Wag het niet om BNW op slot te laten gaan voor deze mijlpaal bereikt is!
jij zou een geweldige aanvulling zijn op het team.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, René en ik zouden het best naar een nieuw level kunnen tillen, met uiteraard bijstand van Lavenderr, als de alwetende.
Haha nou ja belangrijkste is het zeker niet. Maar het is wel onderdeel van bnw en sommigen vinden die 300 een mijlpaal omdat de sc eerst echt slow ging en op bepaald moment vaart kreeg en we 300 als nieuw doel hadden. Nu ook dat is ingekakt zou het jammer zijn als we het niet halen. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegt wel een beetje alles over de huidige staat van BNW hé, als het belangrijkste is dat de SC de 300 delen haalt
of je beseft en accepteert je eigen aandeel daarin en past je gedrag aan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Copycat het volgende:
Met die volledig ingegraven patstelling en onverbloemde vijandelijkheid over en weer die BNW de laatste jaren steeds meer kenmerkt, is een roemloos eind misschien wel de gezondste optie.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij zou een geweldige aanvulling zijn op het team.
Ik denk dat dat voor zowat iedereen een al lang gepasseerd station is. Klinkt mooi en idealistisch, maar in de praktijk is en blijft het kamp A tegen kamp B. Daar ga je geen verandering meer in forceren. De hakken staan metersdiep in het zand.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:34 schreef Wantie het volgende:
of je beseft en accepteert je eigen aandeel daarin en past je gedrag aan.
Doors of perception?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:51 schreef Verbal het volgende:
Ik vind trouwens dat de nieuwe mod op zijn minst Aldous' meesterwerk moet hebben gelezen.
V.
Lijkt me prima.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Copycat het volgende:
Met die volledig ingegraven patstelling en onverbloemde vijandelijkheid over en weer die BNW de laatste jaren steeds meer kenmerkt, is een roemloos eind misschien wel de gezondste optie.
Die zie je nu ook al her en der verschijnen. En daar kan evt tegen gemod worden, mits storend.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt me prima.
Alleen dan krijg je wel BNW onderwerpen/posts in andere subfora.
Jawel, maar als er geen plek is om bepaalde zaken te bespreken dan ga je dus echt censuur toepassen. Weet niet of dat dan wel wenselijk is voor FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zie je nu ook al her en der verschijnen. En daar kan evt tegen gemod worden, mits storend.
Ik moet hem nog lezenquote:
iemand die per topic beoordeeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:38 schreef Elvi het volgende:
Ik maak me meer zorgen om TRU. Dat forum is echt doodgemaakt door 1 user en ik zie ook niet dat er maar iemand is die kijkt naar de topics en of ze er wel horen. Echt heel erg zonde. Ooit mn favoriete subforum, nu een persoonlijke speelruimte.
is niet eens zo een groot boek.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet hem nog lezendat maakt mij dus geen geschikte kandidaat. Ik heb wel brave new world gelezen maar daar ging het hier vast niet om
Ik ga hem ook nog wel lezen.. hij staat ergens op mijn nog te lezen lijstje.quote:
Dat verwacht ik dus ook en dus censuur.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:14 schreef jogy het volgende:
Voor zover ik de toekomst kan voorspellen (kan ik niet heel goed) zal het verdwijnen van BNW geen vrijbrief zijn om het dan maar op andere fora te posten. Dus zonder BNW op FOK! wordt er gewoon niet als zodanig over gepraat, heel misschien de BNW light onderwerpen die net even buiten de mainstream vallen maar verder dan dat zie ik het niet gebeuren.
aanrader maar OT. wat moet ik nog meer lezenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga hem ook nog wel lezen.. hij staat ergens op mijn nog te lezen lijstje.
dit. het moet een eigen fora houden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:14 schreef jogy het volgende:
Voor zover ik de toekomst kan voorspellen (kan ik niet heel goed) zal het verdwijnen van BNW geen vrijbrief zijn om het dan maar op andere fora te posten. Dus zonder BNW op FOK! wordt er gewoon niet als zodanig over gepraat, heel misschien de BNW light onderwerpen die net even buiten de mainstream vallen maar verder dan dat zie ik het niet gebeuren.
Hoezo is het censuur als er gewoon geen plek is om te bespreken? Dat is geen censuur.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dus ook en dus censuur.
er gaat dan wel een "Plek" gemaakt wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is het censuur als er gewoon geen plek is om te bespreken? Dat is geen censuur.
Succesquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
er gaat dan wel een "Plek" gemaakt worden
Nee niet echt, de 'diepere' BNW onderwerpen vallen gewoon buiten de range van andere fora. Kan je op zich wel censuur noemen maar het is niet dat men BNW gesloten wil hebben oid. Dan was dit topic er nooit gekomen en was de zooi allang op slot gegooid.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dus ook en dus censuur.
William S Burroughs - naked lunchquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:17 schreef tailfox het volgende:
aanrader maar OT. wat moet ik nog meer lezen
Omdat je de mond keihard gesnoerd gaat worden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is het censuur als er gewoon geen plek is om te bespreken? Dat is geen censuur.
Haha nee. Ik denk dat jij niet snapt wat een forum is óf wat censuur is. Het is niet zo dat er een maatschappelijk belang ontnomen word zodra BNW de deuren sluit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat je de mond keihard gesnoerd gaat worden.
Niet naar het nieuwe BNW komen dan héquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou het overigens geen slecht idee vinden om BNW (al dan niet tijdelijk) dicht te gooien. Als dat er voor gaat zorgen dat een mogelijk nieuw BNW zonder bepaalde figuren gestart kan worden, zie ik een eventuele nieuwe toekomst van BNW vrij rooskleurig in.
Dan zouden die onderwerpen gewoon in GC toegestaan moeten zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee niet echt, de 'diepere' BNW onderwerpen vallen gewoon buiten de range van andere fora. Kan je op zich wel censuur noemen maar het is niet dat men BNW gesloten wil hebben oid. Dan was dit topic er nooit gekomen en was de zooi allang op slot gegooid.
Zolang 'jullie' dat bevolken zal je mij er niet vinden neequote:Op maandag 17 oktober 2016 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet naar het nieuwe BNW komen dan hé
Nee, want FOK! is geen conspiracy forum op zichzelf en wil het ook niet worden. Dus blijft het gekaderd binnen BNW waar mensen het makkelijk uit hun active topics kunnen donderenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan zouden die onderwerpen gewoon in GC toegestaan moeten zijn.
Omdat? Omdat jij dat vind?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan zouden die onderwerpen gewoon in GC toegestaan moeten zijn.
hierquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iemand die niet ziet dat een subforum kapot is gemaakt
Dat hebben we bij IED geleerd... Dat was een leuk experiment.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Zonder mod is vast ook geen optie? Dan is het een kwestie van tijd voor de nazi propaganda weer opduikt.
Uit de GC faq:quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat? Omdat jij dat vind?Start je eigen FOK!. Kan je doen en laten wat je wil
.
Er zal dan beter gedefinieerd moeten worden wat daar niet mag, want dit is niet helder.quote:Zoals gezegd kun je hier bijna alles kwijt wat in de andere fora niet past.
Ik zou dan ook een prima mod zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ghehe.. grappig dit. Ik betrap jou juist vaak op het hebben van Mod aspiraties.
Neuh, jouw vijandigheid en driftigheid passen niet bij een mod.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een prima mod zijn.
Dat jij het onderscheid niet weet te maken tussen een user die als user post en een mod die als mod handelt zegt al genoegquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Neuh, jouw vijandigheid en driftigheid passen niet bij een mod.
Samen een perfecte match <3quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een prima mod zijn.
Inmiddels zijn er al 0 sollicitaties, lees ik een stukje verderop.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:21 schreef jogy het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd. Eerst kijken wat dit topic brengt aan sollicitaties.
Haat? Denk je echt dat er mensen zijn die hun 'BNW-tegenstanders' haten? Dat zou wel erg sneu zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Afkoelperiode lijkt me wel goed. De haat zit diep.
dat is niet zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:18 schreef Copycat het volgende:
Jogy's antwoord op de deadlinevraag:
[..]
Inmiddels zijn er al 0 sollicitaties, lees ik een stukje verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |