Hosselaar pur sang.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Voor 20 euro een setje winterbanden kopen op Autoweek forum en diezelfde winterbanden vervolgens voor 100 euro op FOK! forum verkopen
Gvd man
V&A / [TK] 4 Winterbanden inclusief velg, merk Dunlop, 13 inch ?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Voor 20 euro een setje winterbanden kopen op Autoweek forum en diezelfde winterbanden vervolgens voor 100 euro op FOK! forum verkopen
Gvd man
Dan ben je gewoon koning als het luktquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Gvd man
Echt waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Gvd man
Iemand die alleen speciaal onderwijs heeft genoten heeft bij voorbaat al geen kans bij pakweg 95% van de vacatures in Nederland, omdat ze altijd wel minstens MBO-niveau vragen. Hij had gewoon die koeriersbaantjes moeten aanpakken ipv filmpjes maken waarin hij loopt te klagen en janken over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:58 schreef Grillz het volgende:
Tonika leek mij wel geschikt voor de vloggende muzikant. Na de publicatie van deze video waarschijnlijk niet.
Klacht: vloggers die lappen tekst voorlezen.
Om te werken als koerier moet je op zijn minst wel een beetje fit zijn dus dat was ook een kansloos verhaal zelfs al zou hij zijn aangenomen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:29 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Iemand die alleen speciaal onderwijs heeft genoten heeft bij voorbaat al geen kans bij pakweg 95% van de vacatures in Nederland, omdat ze altijd wel minstens MBO-niveau vragen. Hij had gewoon die koeriersbaantjes moeten aanpakken ipv filmpjes maken waarin hij loopt te klagen en janken over van alles en nog wat.
En zodra ze om een pasfoto vragen weet je ook al dat het niks gaat worden. No offense, maar als je met klanten werkt moet je er wel fatsoenlijk uitzien.
100 euro voor een setje winterbanden, waarvan 2 ook nog eens schuin afgesleten zijnquote:
Het is in ieder geval werk waarvoor hij aangenomen kan wordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Om te werken als koerier moet je op zijn minst wel een beetje fit zijn dus dat was ook een kansloos verhaal zelfs al zou hij zijn aangenomen.
Komt die knakker van dat forum aldaar hem hier ook nog verdedigen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:35 schreef Mark031 het volgende:
[..]
100 euro voor een setje winterbanden, waarvan 2 ook nog eens schuin afgesleten zijn![]()
http://www.autoweek.nl/fo(...),5657818#msg-5657818
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Geweldig dit. Is ineens het bradge topic op WEB gesloten,
Ga maar terug lezen, braddie had een slotje zelf aangevraagd.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga maar terug lezen, braddie had een slotje zelf aangevraagd.
Wat zijn de odds?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tot zover mijn vlogs en live streams.
En DoubleDip en ik dan die je daar elk topic wel eens aan hielpen herinnerenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb laatst hier en in web wat dingetjes teruggelezen en op basis van een aantal berichten van azipilicueta (Of zo) En Mark031 wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet dan.... Niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
Deze is voor het archief.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Nou anyways, tot medio 2017![]()
Een Braddie mentionquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb laatst hier en in web wat dingetjes teruggelezen en op basis van een aantal berichten van azipilicueta (Of zo) En Mark031 wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet dan.... Niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
Dit blijft toch wel een geweldige gimmickquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een geweldige gimmick
Moet ik een vrijwillige ban voor je aanvragen of lukt het je dit keer zelf wel denk je?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tot Medio 2017 lieve mensen
FOK! is tot ergens in het nieuwe jaar verboden terrein.
Ja en dan overmorgen weer vragen om een unban, beter maken ze een vrijwillige ban minimaal een half jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik een vrijwillige ban voor je aanvragen of lukt het je dit keer zelf wel denk je?
Dan komt er wel weer een andere account. Iemand die niks om handen heeft in zijn leven behoudens bandrepetities en vrijwillige auto ritjes kan echt niet zo lang zonder.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan overmorgen weer vragen om een unban, beter maken ze een vrijwillige ban minimaal een half jaar.
Als je met een Twingo manoeuvreren al lastig vindt, schat ik het somber in met een bestelbus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:38 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval werk waarvoor hij aangenomen kan worden![]()
En hij leert het gewoon echt niet dat hij zulke filmpjes niet op internet moet gooien
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
BradgeTV als URL bestaat nog steeds:
https://www.youtube.com/c/BradgeTV
Ook bestaat het kanaal uberhaupt nog, heb het alleen een andere naam gegeven, en heb alle vlogs op de Slagharen vlogs na verwijderd. Want is gewoon (Met het oog op m`n toekomst) Niet handig om dit soort dingen online te gooien.
Had er sowieso niet aan moeten beginnen, maar dat zijn dingen waar je later pas over na denkt, in mijn geval danKanaal is nu compleet muziek gerelateerd.
quote:Dit kanaal is gesloten en is niet meer beschikbaar.
hahahaquote:Op zondag 18 december 2016 03:43 schreef Grillz het volgende:
Een stap in de goede richting.
buiten adem
inclusief livestream tijdens de jaarwisselingquote:Op zondag 18 december 2016 11:26 schreef PimD het volgende:
Goed, het is 18 december. Ik denk dat we voor 1 januari 2017 wel weer een herstart van BradgeTV krijgen hoor
Man man manquote:
Dit. Plus een uitleg over wat je op het kanaal kunt verwachten.quote:Op zondag 18 december 2016 19:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een nieuwe ''Hoi, ik ben Bradley en ik ga vanaf nu vloggen.''-video.
Bradception.quote:Op zondag 18 december 2016 16:07 schreef DieselTank het volgende:
Bradge zit in een soort van oneindige vicieuze cirkel Over een paar weken is hij er weer incl vlogs en een kapotte twingo
Do you have instagram?. Send me your name there and I show you its me. I was a big fan of Bradge but that's over now.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 20:26 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Do you have instagram?. Send me your name there and I show you its me. I was a big fan of Bradge but that's over now.
I also miss Bradge!quote:Op zondag 18 december 2016 20:26 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Do you have instagram?. Send me your name there and I show you its me. I was a big fan of Bradge but that's over now.
quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Ja, weet je, ik ben toch weer begonnen met YouTube. Maar er gaan wel wat dingen veranderen. Ik ga dus om te beginnen niet weer allemaal prive informatie erop gooien want daar snij ik mezelf alleen maar mee in de vingers als ik ga solliciteren als pizza koerier. Zo'n bedrijf wil toch een representatief iemand langs de deuren sturen. Dus ja, dat begrijp ik ook nog wel. Wat ga ik dan wel op mijn kanaal zetten? Nou voornamelijk afval videos. Ik heb mezelf een doel gesteld. Zomer 2017 ga ik op vakantie naar Hoek van Holland. En dan wil ik 75 kilo wegen. Waarom gaat het nu wel lukken? Omdat ik nu dus een concreet doel heb. Een stok achter de deur. Dus dat kunnen jullie verwachten."
- Braddie, 20-12-2016
quote:Op maandag 19 december 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JA HIER.
OH KUT.
EH
DOEI!!!!
godvkki verkeerde acc
Bradhog dayquote:Op zondag 18 december 2016 16:07 schreef DieselTank het volgende:
Bradge zit in een soort van oneindige vicieuze cirkel Over een paar weken is hij er weer incl vlogs en een kapotte twingo
Nee maar hij kan nu even rust in zijn hoofd krijgen, dan gaat hij meteen werk zoeken en aan zijn gewicht werkenquote:Op maandag 19 december 2016 07:50 schreef JK het volgende:
Heeft ie alweer zn kanaal verwijderd? Hij blijft liegen dus. Goh, had ik niet verwacht!
quote:Op maandag 19 december 2016 17:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee maar hij kan nu even rust in zijn hoofd krijgen, dan gaat hij meteen werk zoeken en aan zijn gewicht werkenHopelijk kan hij zo rond 2024 beginnen met zijn hokkie restaureren.
Ik typte voor de grap 'BradgeTV' in op YouTube en zoals te verwachten heeft hij weer een nieuw kanaal gemaakt.quote:Op maandag 19 december 2016 17:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee maar hij kan nu even rust in zijn hoofd krijgen, dan gaat hij meteen werk zoeken en aan zijn gewicht werkenHopelijk kan hij zo rond 2024 beginnen met zijn hokkie restaureren.
Moet wel een (andere) troll zijn; onze favoriete ex-vlogger zou het alleen maar houden bij muzikale uitspattingen!quote:Op maandag 19 december 2016 20:58 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik typte voor de grap 'BradgeTV' in op YouTube en zoals te verwachten heeft hij weer een nieuw kanaal gemaakt.
Je moet toch wat als je geen dagbesteding hebt en geilt op elke vorm van aandacht. Ergens vind ik het wel vermakelijk.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef chroestjov het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCioq9lv-RQKY3u9uDhihz1w
Ik zou graag te weten komen wat voor video's ik op het bovenstaande kanaal kan verwachten.
quote:4 abonnees
Lid geworden op 19 dec. 2016
Beschrijving
Welkom op het kanaal van BradgeTV
Dit kanaal zal bestaan uit vlogs, streams, rants, hersenspinsels, dashcambeelden, muziekgerelateerde content, het kan allemaal langs komen.
Als het je interesseert klik dan op Abonneren.
Dagelijks content
Ja, maar het is zoveel authentieker als hij dit brengt d.m.v. een video waarin hij met een zorgvuldig gekamd kapsel, gehuld in een lange leren jas, zittend in de Twingo, de op hem gerichte camera die zorgvuldig op het dashboard is geplaatst voor een perfecte en authentieke invalshoek en dit dan vervolgens in alle rust voorleest met zijn immer kalmerende stem.quote:
heeft weinig nut zonder braad en zonder video's, he?quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:15 schreef leolinedance het volgende:
Is Braad zijn eigen topic er niet meer?
Ja dat was 's middags, dat is 's avonds natuurlijk alweer anders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wacht even, wacht even, het zou toch uitsluitend voor muziek zijn?
Ben echt verward nu.
Damn, ben ik er toch weer ingetrapt, in zijn verhalen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was 's middags, dat is 's avonds natuurlijk alweer anders.
Dit is een remakequote:Op dinsdag 20 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Nu hij van FOK! is verstoten, zoekt hij maar weer de aandacht op van zijn volgers op Dumpert.
Alles voor de aandacht en viewsquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Nu hij van FOK! is verstoten, zoekt hij maar weer de aandacht op van zijn volgers op Dumpert.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef chroestjov het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCioq9lv-RQKY3u9uDhihz1w
Ik zou graag te weten komen wat voor video's ik op het bovenstaande kanaal kan verwachten.
Ik wil Go Moira zeggen maar wil mijn ouders niet uit elkaar getrokken in een ravijn aantreffen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was 's middags, dat is 's avonds natuurlijk alweer anders.
pas maar op jaquote:Op woensdag 21 december 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil Go Moira zeggen maar wil mijn ouders niet uit elkaar getrokken in een ravijn aantreffen.
wat doe jij buiten de sc?quote:Op woensdag 21 december 2016 08:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zijn gevaarlijke tijden op FOK!.
En niemand heeft nu door dat Braddie door post met een kloon?quote:
Het is eigenlijk best treurig gesteld met die jongen. Vraag mij af of hij het expres doet of dat het 1 van zijn beperkingen is. Ik begin steeds meer te neigen naar het laatstequote:Op woensdag 21 december 2016 09:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
En niemand heeft nu door dat Braddie door post met een kloon?
Ik denk een soort van 'schreeuw om aandacht'. Ik weet alleen niet of dat een beperking is.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best treurig gesteld met die jongen. Vraag mij af of hij het expres doet of dat het 1 van zijn beperkingen is. Ik begin steeds meer te neigen naar het laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |