Ze komen van een Renault Twingoquote:Op zondag 4 december 2016 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
13"![]()
Komen deze van een invalidewagen?
Invalidewagen dusquote:Op zondag 4 december 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze komen van een Renault Twingo
Je hebt ze nog wel kleiner ook.quote:Op zondag 4 december 2016 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Invalidewagen dus
Wist oprecht niet dat er wielen met zo'n kleine diameter waren
Succes met de verkoop!
quote:
Klopt ja, skeltervelgen onder een miniquote:Op zondag 4 december 2016 18:44 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Een jaar of 17 terug had ik een vakantiebaantje bij een bandenbedrijf.
Die grotere velgen zijn echt van de laatste 10/20 jaar.
Suzuki Alto enzo had je toen nog met 12" velgen, die oude Mini`s hadden 10" velgen
Braddie aan huisquote:
Dat moet duidelijk in de vlog komen danquote:Op zondag 4 december 2016 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Braddie aan huis![]()
Alleen dat is al een reden voor mij om 100 euro af tikken. De bandjes mag je thuis laten.
Ja en ik wil met hem op de foto + een stukje meerijden in z'n Twingo.quote:Op zondag 4 december 2016 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat moet duidelijk in de vlog komen dan
Nee, ik heb maar een set, dat is deze. Hou het wel bij mijn zomerbanden.quote:Op zondag 4 december 2016 18:51 schreef Voszje het volgende:
Ik dacht dat je de winterbandjes er zelf onder ging zetten, of heb je twee sets?
dat wordt een youtube knaller.quote:Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en ik wil met hem op de foto + een stukje meerijden in z'n Twingo.
Al is dat laatste wel erg gewaagd natuurlijk.
Kun je uitboren.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Catch22- het volgende:
Ongeveer 7mm. En ja, dat kan veel verschil maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |