Mensen op FOK! zijn z'n enige kijkers toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:07 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil mij beklagen over deze vlogger, deze vlogger is namelijk van mening dat mensen op FOK! te negatief reageren op zijn content.
Ook AutoWeek kijkt fanatiek mee.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mensen op FOK! zijn z'n enige kijkers toch?
Actieve kijkers? Alleen degene die per ongeluk op de verkeerde video klikkenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:49 schreef PimD het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er nog van z'n publiek over blijft nu ie niet meer op Fok en Autoweek post. Maar ja, ik verwacht dat ie voor de kerst wel weer terug is hoor
Je kent hem hé. Het is iedereen zijn schuld behalve Braddie want hij is goed bezig.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
En iedereen die een andere mening heeft is een kansloze troll en heeft niets beters te doen in het dagelijks levenquote:Op donderdag 15 december 2016 21:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kent hem hé. Het is iedereen zijn schuld behalve Braddie want hij is goed bezig.
Deze video is alweer verwijderd.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:07 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil mij beklagen over deze vlogger, deze vlogger is namelijk van mening dat mensen op FOK! te negatief reageren op zijn content.
Hij is 5kg dikker gewordenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze video is alweer verwijderd.
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de situatie van nu en de situatie van 5 maanden geleden buiten het feit dat het nu 5 maanden later is?
Hij is lekker bezig met afvallenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze video is alweer verwijderd.
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de situatie van nu en de situatie van 5 maanden geleden buiten het feit dat het nu 5 maanden later is?
Ja, ''lekker bezig''.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Hij is lekker bezig met afvallen
Dat denk ik ook wel als ik het zo hoor en zie. Het gaat me meer om de associatie met Braddie, lijkt me nou niet echt promo voor je band.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef PimD het volgende:
Het ergste is nog dat Bradley volgens mij de muzikaalste is van het hele clubje. Ik heb er de ballen verstand van hoor
?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Voor 20 euro een setje winterbanden kopen op Autoweek forum en diezelfde winterbanden vervolgens voor 100 euro op FOK! forum verkopen
Gvd man
Het proberen waard.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Voor 20 euro een setje winterbanden kopen op Autoweek forum en diezelfde winterbanden vervolgens voor 100 euro op FOK! forum verkopen
Gvd man
Beetje bijverdienen toch.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Mark031 het volgende:
Gvd man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |