RECHTSBUITENquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Promes ofzo. 5 wedstrijden terug had niemand er ooit van gehoord.
Jawel, Bas voor Gini, Blind naar het middenveld, 4-3-3quote:
Dacht dat die het niet zo goed deed in Engeland. (zei Stijn)quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, breng dan Clasie gewoon in.
HIE im jordy clasiequote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Echt een wereldtopper dat, enorm gegroeid bij Southampton ( haha snap je hem)quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Nobody gives a fuck.quote:
Als die in de EL ook nog wat laat zien kan het wel eens zijn laatste seizoen zijn bij Feyenoord.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp werd zojuist weer een miljoen meer waard.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende wave.
Vind ik leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef Zipportal het volgende:
... bij Feyenoord mag ik hopenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die in de EL ook nog wat laat zien kan het wel eens zijn laatste seizoen zijn bij Feyenoord.
Van de zomer verkopen voor 10 miljoen en je hoort er niks meer van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp werd zojuist weer een miljoen meer waard.
Mensen die toen aan het kankeren waren op Van Persie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Bas Dost en Vincent Janssen, als je dat 2 jaar geleden zou weten
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danny wat een wereldcoach ja Snoek
Prima toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van de zomer verkopen voor 10 miljoen en je hoort er niks meer van.
Mute knop?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
Ik zou graag een optie hebben het commentaar gewoon helemaal uit te zetten bij een wedstrijd.
achgosiequote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Ziewel het volgende:
Neemt de spanning toe? Ik lig nu op bed, mag 2e helft niet zien.
Disrespectloosquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets over je moeder en 3 negers
kijk livestream op je telefoon dan hansquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Ziewel het volgende:
Je moet de jeugd van tegenwoordig ook alles uitleggenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef luckass het volgende:
[..]
kijk livestream op je telefoon dan hans
Ah zo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel met geluid van het spel natuurlijk.
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga slapen joh kutjong anders bel ik je moeder even op haar werktelefoon
Ha Ha Haquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan gaat de sfeer in het stadion verloren.
Oh wacht, het is de ArenA
Nederland werd iets beter, Frankrijk zal zo wel scoren dan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:09 schreef Ziewel het volgende:
verantwoord antwoordquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit niet helemaal een pedagogisch verantwoord antwoord.
Tsjechie in 2003, 2005, Portugal in 2001. Je moet gewoon een hoog genoeg niveau hebben om die landen te ontwijken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk ook wel pech dat we in zo'n zware groep zitten, landen als Frankrijk kwam je vroeger niet tegen in de kwalificatie
Clubvoetbalquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:12 schreef Scrummie het volgende:
Dit weekend weer gewoon FEYEEEEENOOOOOOOOOOORD
Hoe is t met je collega?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:12 schreef Scrummie het volgende:
Dit weekend weer gewoon FEYEEEEENOOOOOOOOOOORD
Och in 1982 was Nederland er al niet bij na 2 finales. Ook door Frankrijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk ook wel pech dat we in zo'n zware groep zitten, landen als Frankrijk kwam je vroeger niet tegen in de kwalificatie
Friankrijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:13 schreef Vatta het volgende:
Friankrijk heeft gewoon een stel klasbakken achterin, Scoor je niet zomaar tegen. Gaat ook niet gebeuren vandaag.
gebeurt alleen als het mee zitquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:13 schreef Vatta het volgende:
Friankrijk heeft gewoon een stel klasbakken achterin, Scoor je niet zomaar tegen. Gaat ook niet gebeuren vandaag.
Het voordeel van clubvoetbal is dat wanneer je alsnog depressief wordt, je lekker kunt zappen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Ik ben een beetje depressief aan het worden van dit Oranje.
Doet ie altijd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Die strootman speelt godverdomme iedere bal terug
nu pas?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin fan te worden van Karsdorp.
Hij is dus nu 2,1 miljoen waard?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Karsdorp is zojuist twee miljoen meer waard geworden. Yellow heeft een stijfje
hahaha goeie!!quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is dus nu 2,1 miljoen waard?
Het was wel beter dan de actie van Rommedahl die wilde rennen tot aan de parkeerplaats, of de rush van Bak Nielsen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moest ook denken aan dat moment met Gijp
volgens Ronald de Boer kan Sinkgraven het aan de linkerkant ook zo gaan doenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Karsdorp is de verbeterde versie van Dani Alves.
25 miljoen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van zijn auto.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin fan te worden van Karsdorp.
Haha sow die zit hoor! xDquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is iig ook bezig met zn uiterlijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
ruudjequote:Op maandag 10 oktober 2016 22:16 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Maurits Hendriks
Ruud Gullit
Sofie van den Enk
Tom Kleijn
Sybrand Buma
Volgens Ronald de Boer..quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens Ronald de Boer kan Sinkgraven het aan de linkerkant ook zo gaan doen
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is je UI zo verkloot?
[ afbeelding ]
http://www.sportprimeur.n(...)e-hitte-verantwoord/quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Ronald de Boer..
1. Is Botox tof
2. Is er niets aan de hand qua omstandigheden in Qatar, zeer tof land.
Hou ons op de hoogte boevermans.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neen. Dat laten we nog even zo ook.
Doe ik.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte boevermans.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
Heeft Sissoko ooit een keer gescoord in zijn leven? Op mijn moeder na e.d. bla bla.
lolquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
Als Karsdorp zn voorzetten net wat meer verfijnd heb je een prima speler om te verkopen aan de premjer liek.
Tot de voorzet een heerlijke backquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
Als Karsdorp zn voorzetten net wat meer verfijnd heb je een prima speler om te verkopen aan de premjer liek.
Wat betekent dat laatste precies?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, aanvallend is het drama vandaag. Dan verdien je geen goal, zelfs al ben je in de breedte nauwelijks minder dan Frankrijk.
Dat ze viesdik zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat betekent dat laatste precies?
Zn voorzetten worden wekelijks beter.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot de voorzet een heerlijke back
quote voor het nageslachtquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Karsdorp de assist geeft of zelf de 1-1 scoort neem ik een jaar lang een Karsdorp UI.
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Karsdorp de assist geeft of zelf de 1-1 scoort neem ik een jaar lang een Karsdorp UI.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat we Willems mee hadden moeten nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat betekent dat laatste precies?
Ja, als hij traint op voorzetten en verdedigen is hij de beste RB van Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik zei het al tijden, als Karsdorp z'n voorzetten gaat trainen is ie de beste RB van Nederland. Ook blijven trainen op het verdedigen, maar dat gaat steeds beter.
Toen ik vroeger op de pleintjes speelde had ik Ola John vaak in m'n team. Genot was dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Vroeger op de pleintjes kreeg je altijd een mannetje extra in je ploeg als je een ventje als Depay had gekozen...
Kuijt doet niet mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik iemand de shine niet gun is het die dabbende idioot
Idd vind ze nog niet heel geweldig spelenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Dit Frankrijk kan makkelijk worden verslagen door Italië, Spanje of Duitsland.
Gras is groen.
Lingard doet niet meequote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik iemand de shine niet gun is het die dabbende idioot
Lul niet zo dom GGMM, hij heeft nog genoeg andere kwaliteiten die ik niet allemaal ga benoemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als hij traint op voorzetten en verdedigen is hij de beste RB van Nederland.
Dat kan je over iedereen zeggen, wat een lulkoek kraam jij hier uit zeg.
haters will say it's fakequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]JAAA daar is ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hebt je al, je bent namelijk even lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Als ik alleen even de kwaliteiten van Messi behaal, kan ik één van de beste spelers ter wereld worden
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]Waarom liggen die potvissen op het veld? Was het een mooie POT hahahaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Karsdorp staat er al inquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Wij hebben iemand nodig die sneller is dan het licht.
#Pray4Arjen
Die vecht als een man, dus geef je over en zwicht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Wij hebben iemand nodig die sneller is dan het licht.
mooiweervoetballer?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Die strootman kan alleen maar moeilijk kijken. Speler van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |