Lul niet zo dom GGMM, hij heeft nog genoeg andere kwaliteiten die ik niet allemaal ga benoemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als hij traint op voorzetten en verdedigen is hij de beste RB van Nederland.
Dat kan je over iedereen zeggen, wat een lulkoek kraam jij hier uit zeg.
haters will say it's fakequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]JAAA daar is ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hebt je al, je bent namelijk even lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
Als ik alleen even de kwaliteiten van Messi behaal, kan ik één van de beste spelers ter wereld worden
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]Waarom liggen die potvissen op het veld? Was het een mooie POT hahahaaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Karsdorp staat er al inquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Wij hebben iemand nodig die sneller is dan het licht.
#Pray4Arjen
Die vecht als een man, dus geef je over en zwicht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Wij hebben iemand nodig die sneller is dan het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |