Té triest.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wegkijkjournalistiek van tegenwoordig, hé.
Netjesquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze uit mijn FUTpakje gekregen.
Einde bericht
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etcquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo slecht nog niet in verdedigend opzicht, jammer van die knal want die was toch wel te houden...
Dit Franse elftal hoort bij de top 4 van de wereld qua talent en kwaliteit dus je moet er ook niet te zwaar aan tillen. Het gaat om Zweden en Bulgarije
41k maarquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Het gaat goed, hoor. Momenteel ben ik bezig met het schitterende gebeuren dat journaliseren heet, ondertussen lees ik dit topic door en ik krijg vochtige oogjes van de bagger.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je stijntje?
One flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En jij bent die ene die denkt dat hij in dat gezelschap wat te vertellen heeft.
Ha, die had ik vorige week ook!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Appels en Peren al is Steek wel een downiequote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Zorro het volgende:
Steek kon er niks aan doen.
Je neemt het een VMBO-er toch ook niet kwalijk dat hij de relativiteitstheorie niet begrijpt?
Pools team in FUT is niks mis mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Ik weet niet eens wat de vraag is, instant KingFloplandquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: dit middenveld is het slechtste van het afgelopen 20 jaar
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
No shit!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Durmada het volgende:
Als Frankrijk wint wordt eerste worden in de poule lastig
Tja het is nu eenmaal niet realistisch om Nederland hoger te zien eindigen dan dit Frankrijk, dan maar hopen op een gelijkwaardige pot in play-offsquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etc
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etc
Je hoeft dit niet te verliezen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is nu eenmaal niet realistisch om Nederland hoger te zien eindigen dan dit Frankrijk, dan maar hopen op een gelijkwaardige pot in play-offs
Gewoon WK halen denk ik. Nog een keer geen toernooi dat trek ik niet hoor. Liever op een eindtoernooi in de 2e ronde eruit dan helemaal geen toernooi.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)
Nop. Jij wel?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Heb je de nieuwe SBC al gedaan @Rickert
Sniperparadijs
Paar keer rood voor de Fransen, 3 strafschoppen voor Nederland...quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet te verliezen hoor.
Ik niet. Die gele tyfuskwalificatie gekeken en dan eindigen in een anti climax?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)
mongoolquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onzin Frankrijk vind ik ook helemaal niet zo overtuigen vandaag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Paar keer rood voor de Fransen, 3 strafschoppen voor Nederland...
Inderdaad, kan nog best.
WTFquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben het zo vaak met je eens broer, opvallendquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin Frankrijk vind ik ook helemaal niet zo overtuigen vandaag.
Echt he.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof er mensen Heineken willen drinken.
HAHA Best wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:JongsmaJongsma twitterde op maandag 10-10-2016 om 21:43:10Handig overzicht van alle schoten van het Nederlands Elftal tot nu toe, plus legenda om ze allemaal te kunnen onder… https://t.co/GFrmXUfm9E
reageer retweet
Dat H41 lijkt mij wel watquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Dat verraadt dat je een hoogintelligent wezen bent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben het zo vaak met je eens broer, opvallend
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
poesje mauw ik speel leuk voetbal-conferentie.
Ik heb helaas geen goudvisquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je je goudvis vermoorden?
Wat staat hierquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlandvoetbal is oorlog en geen poesje mauw ik speel leuk voetbal-conferentie.
Jij had een kans op open doelquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Coco98 het volgende:
GGMM is net zo goed in spelling als in haxball.
Wat lul jij nou dom?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat jullie niet uit Georgië komen ofzo, dan was je blij als je een keer van fucking Noorwegen zou winnen. Kijk nu eens in perspectief.
Die gemist kans van jouquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:48 schreef Coco98 het volgende:
GGMM is net zo goed in spelling als in haxball.
Bij voorkeur toch welquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij interlands gaat het niet om het spel.
Dit is gewoon een aidsteam. Verwacht jij soms ook dat Feyenoord halve finale EL haalt ofzo?quote:
heel leuk iddquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
Geef toe, deze haxball-traditie die ik in de rust van wedstrijden heb gestart is érg leuk.
Ik zou het erg leuk vinden als je het ook tijdens de wedstrijden doetquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
Geef toe, deze haxball-traditie die ik in de rust van wedstrijden heb gestart is érg leuk.
Dan komt er niemand.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als je het ook tijdens de wedstrijden doet
Janssen mist intelligentie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
Laat je dan vallen man, krijg je sowieso dat goedmakertje
Bij Almere Cityquote:
Het is de Kuip nietquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
Laat je dan vallen man, krijg je sowieso dat goedmakertje
weet ik datquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks, viel me op.. mag dat niet ofzo
goeie flopland.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in zijn natural habitat natuurlijk
Als je de kwaliteit er niet voor hebt, moet je het gewoon niet doen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer weer WC-rollen.
#EuroborgGenot
de fik erin!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer weer WC-rollen.
#EuroborgGenot
Ja oke, maar dat is iets anders dan dat het bij interlandvoetbal an sich niet om het spel gaat toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de kwaliteit er niet voor hebt, moet je het gewoon niet doen.
Ik ga ook niet het circus in als ik altijd een 2 haalde voor turnen. ZO WERKT HET NIET.
soooowwwwquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Brammess het volgende:
Depay was die bal kwijt net als dat hij zijn vader kwijt is.
Spel is relatief.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is iets anders dan dat het bij interlandvoetbal an sich niet om het spel gaat toch?
Ik vind het ook erg vermoeiend vandaag moet ik zeggen maar dat ligt waarschijnlijk aan mijquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Stijn draait een beetje door vanwege onze bagger.
Je verwart hem met de trainerquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij is de scheidsrechter blind.
Ik dacht dat het een speler was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart hem met de trainer
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:55 schreef HighVolume het volgende:
[..]
die kerel heeft toch een twente supporter doodgestoken ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dostquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Stelling: PSVers functioneren niet in Oranje.
Kingfloplandquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Is een feit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Stelling: dit is een kutstellingquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:56 schreef Vasion het volgende:
Stelling: Spelers functioneren niet in Oranje.
Coutnerquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
Depay probeert iets. Coutner Frankrijk.
Coutnerquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
Depay probeert iets. Coutner Frankrijk.
Momentenspelerquote:
9/10quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
Sneijder moet staan, anders ziet hij niks.
Ja maar je moet er maar net staan juiste moment juiste plaats dat is de kracht van maartenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:00 schreef Zorro het volgende:
"redt"
Recht tegen hem op, hij had deze bal nog niet door kunnen laten al deed ie aan matchfixing.
Strootman is er 3 jaar uit geweest, nogal wiedes dat ie er geen kut meer van kanquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Strootman is de meest overschatte Nederlandse speler, die is van het niveau Stijn Schaars (maar die is weer onderschat)
Not sure if trollquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja maar je moet er maar net staan juiste moment juiste plaats dat is de kracht van maarten
Hij is altijd overschat geweest. Veel onnodig balverlies en weinig geslaagde aanvallende acties, let er maar eens opquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is er 3 jaar uit geweest, nogal wiedes dat ie er geen kut meer van kan
Heel irritantquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
niemand durft te schieten, alles maar blijven roeren in die 16
Thats whats she said.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
niemand durft te schieten, alles maar blijven roeren
Gister waren we met 16 man in je moeder aan het roeren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
niemand durft te schieten, alles maar blijven roeren in die 16
lokko... helemaal lokko is iequote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze scheids is wel een beetje een hijo de puta
Dat is Kluivert al.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef Caland het volgende:
Is Bas Dost de lelijkste oranjespits allertijden?
nee das harris huizingquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef Caland het volgende:
Dirk Kuyt vind je minder lelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:02 schreef Abed het volgende:
[..]
Gister waren we met 16 man in je moeder aan het roeren.
*rechtsbuitenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Het is toch wel ernstig dat Vincent Janssen nu onze beste spits is, Blind de internationaal meest gewaardeerde speler en een linksbuiten uit de Russische competitie onze nieuwe hoop.
Onze nieuwe hoop zit bij Willem II op de bank.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Het is toch wel ernstig dat Vincent Janssen nu onze beste spits is, Blind de internationaal meest gewaardeerde speler en een linksbuiten uit de Russische competitie onze nieuwe hoop.
We zullen het er mee moeten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
We ontberen ook gewoon echte kwaliteit ja. Leuke opvulspelers zonder topper.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
En niemand bij de top van Europa, niemand.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Linksbuiten?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft die spits gestaan bij oranje?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dirk Kuyt vind je minder lelijk?
We hebben Gerard Joling nogquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We ontberen ook gewoon echte kwaliteit ja. Leuke opvulspelers zonder topper.
En onze aanvoerder 3 jaar lang z'n knie kon strekken...quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Die heeft overal gestaanquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die spits gestaan bij oranje?
Propper en Zoet welquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En niemand bij de top van Europa, niemand.
Je moeder was gister een leuke opvulspeler.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We ontberen ook gewoon echte kwaliteit ja. Leuke opvulspelers zonder topper.
En een bondscoach die blind is. X'Dquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |