de fik erin!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer weer WC-rollen.
#EuroborgGenot
Ja oke, maar dat is iets anders dan dat het bij interlandvoetbal an sich niet om het spel gaat toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de kwaliteit er niet voor hebt, moet je het gewoon niet doen.
Ik ga ook niet het circus in als ik altijd een 2 haalde voor turnen. ZO WERKT HET NIET.
soooowwwwquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:52 schreef Brammess het volgende:
Depay was die bal kwijt net als dat hij zijn vader kwijt is.
Spel is relatief.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is iets anders dan dat het bij interlandvoetbal an sich niet om het spel gaat toch?
Ik vind het ook erg vermoeiend vandaag moet ik zeggen maar dat ligt waarschijnlijk aan mijquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Stijn draait een beetje door vanwege onze bagger.
Je verwart hem met de trainerquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij is de scheidsrechter blind.
Ik dacht dat het een speler was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart hem met de trainer
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:55 schreef HighVolume het volgende:
[..]
die kerel heeft toch een twente supporter doodgestoken ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |