Goeie pollquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: dit middenveld is het slechtste van het afgelopen 20 jaar
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet gezegd worden, hij schiet die penalty er dan in het algemeen wel in. Dat zie je niet overal.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax doet hij net iets meer, maar nog steeds bar weinig. Per ongeluk scoort hij een goal of mag hij een penalty nemen.
Ja Bedankt Hansquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:36 schreef KingRadler het volgende:
Het gaat moeilijk worden om WK te halen
hij kan wel altijd stiekem een goaltje er inprikken,voor de rest is het niks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu al een tijdje te letten op hem, maar hij doet gewoon niets anders dan maar een beetje hobbelen en maar toe kijken hoe op vijf centimeter een Frans mannetje met de bal voorbijhuppelt.
Stijn wat doe je madquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel GGZ-klanten bij elkaar.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch verdiende Nederland meer dit eerste bedrijf
En aan dat soort anonieme gladjakkers heb ik een moeder dood.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij kan wel altijd stiekem een goaltje er inprikken,voor de rest is het niks.
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:36 schreef KingRadler het volgende:
Het gaat moeilijk worden om WK te halen
En jij bent die ene die denkt dat hij in dat gezelschap wat te vertellen heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel GGZ-klanten bij elkaar.
Heb jij Frankrijk deze voorsprong af zien dwingen? Alsjeblieft zeg.quote:
broertje dood bedoel je?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En aan dat soort anonieme gladjakkers heb ik een moeder dood.
Is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Nederland moet de schroom ervan af gooien en dan wordt het gewoon 4-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |