quote:De troepen van Scholletje
Maarten Stekelenburg (Everton)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jeroen Zoet (PSV)
Daley Blind (Manchester United)
Stefan de Vrij (Lazio Roma)
Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg)
Jetro Willems (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Kevin Strootman (AS Roma)
Jordy Clasie (Southampton)
Davy Klaassen (Ajax)
Siem de Jong (PSV)
Davy Pröpper (PSV)
Tonny Vilhena (Feyenoord)
Memphis Depay (Manchester United)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Bas Dost (Sporting Lissabon)
Vincent Janssen (Tottenham Hotspur)
Jens Toornstra (Feyenoord)
quote:De Franse Goden
Hugo Lloris (Tottenham Hotspur)
Steve Mandanda (Crystal Palace)
Alphonse Areola (Paris Saint-Germain)
Laurent Koscielny (Arsenal)
Raphaël Varane (Real Madrid)
Lucas Digne (FC Barcelona)
Layvin Kurzawa (Paris Saint-Germain)
Djibril Sidibé (AS Monaco)
Aymeric Laporte (Athletic Bilbao)
Presnel Kimpembe (Paris Saint-Germain)
Sébastien Corchia (Lille OSC)
Blaise Matuidi (Paris Saint-Germain)
Yohan Cabaye (Crystal Palace)
Moussa Sissoko (Tottenham Hotspur)
Paul Pogba (Manchester United)
Dmitri Payet (West Ham United)
N'Golo Kanté (Chelsea)
Antoine Griezmann (Atlético Madrid)
André-Pierre Gignac (Trigres UANL)
Anthony Martial (Manchester United)
Kingsley Coman (Bayern München)
Kévin Gameiro (Atlético Madrid)
Nabil Fekir (Olympique Lyon)
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht overigens serieus tot op 2 minuten geleden dat dit een oefenpotje was.
Hm, dit is nog matiger.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Griezman vanuit het centrum. Frankrijk ziet ons dus als een b-team.
Terecht wel.
Bij dezen*quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dit is nog matiger.
Bij deze bepaal ik dat huidige TT blijft staan.
Ik had hem anders ook niet gewijzigd hoor. Jouw mening neem ik niet serieus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dit is nog matiger.
Bij deze bepaal ik dat huidige TT blijft staan.
Dit neem je terug.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had hem anders ook niet gewijzigd hoor. Jouw mening neem ik niet serieus.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier![]()
Zo mis ik VI ook niet want jullie zijn allemaal hier.
Een 5-3-2 zegt niet zo heel veel. De vorige keer werd er ook drie keer geïncasseerd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom zullen we t verliezen. 5-3-2 en 4-4-2 in een ruit ftw
Optyven, gauw.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier![]()
En natuurlijk een genot dat jij er bentquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier![]()
en een smerig gebitquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Dechamps heeft echt een moeilijk groot hoofd
Matige diss.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je vader wilde zijn zaadje ook terugnemen, maar dit was ook niet mogelijk
lavenderrgodinquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier![]()
Wow jou had ik niet verwacht in een live topic, wat een genotquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier![]()
Sow koekoekquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan zo op Paaseiland staan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Dechamps heeft echt een moeilijk groot hoofd
Discussie?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed, deze discussie zetten we maar ergens anders voort.
Ontopic.
Les Bleus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom spelen Les Bleues in het wit?
Slechte opstelling ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 5-3-2 zegt niet zo heel veel. De vorige keer werd er ook drie keer geïncasseerd.
GGMM is weer in zijn EK16buiquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Het wordt weer een ouderwets avondje GGMM vs Ajacied422.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die eerste wedstrijd tegen Zweden had je moeten winnen, dan had je nu iets relaxter gespeeld.
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt na een weekendje Pax nog niet genoeg gehad?
Bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die eerste wedstrijd tegen Zweden had je moeten winnen, dan had je nu iets relaxter gespeeld.
Hopen dat deze wedstrijd wat spanning biedtquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit herken ik, geen idee waardoor overigens
Iets met zn moeder?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit herken ik, geen idee waardoor overigens
ERG leuk grapje van jouquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan speelt ie ook nog eens in de Arena met zn neus.
Ik kan me goed voorstellen dat je een stukje spanning mist ja (dit voordat anderen hem maken)quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopen dat deze wedstrijd wat spanning biedt
Ja, nu ga ik even meerdere weken bijkomenquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tag, toto en johannes waren iets te veel van het goede?
Slechtquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe presteert Bruma bij Wolfsburg eigenlijk?
doet npo.nl het niet?quote:
DABquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba heb ik nog niets bijzonders zien doen bij United.
Bedankt, het verandetdd bijna elke week waar ik het kan kijkenquote:
Ja die spelen tegen de lamme en de blinde.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Belgie staat al 0-1 voor. Die kunnen het wél.
Die spelen dan ook tegen een hele lastige tegenstander.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Ja, tegen Gibraltar!11!1!!!! Goeie ploegquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb vandaag alles opgezocht over de competitie in Gibraltar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Bedankt voor deze tegeltjeswijsheidquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Caland het volgende:
Kleine mensen kunnen eigenlijk altijd beter koppen dan grote mensen.
Niemand boeit België behalve capuchon_jongen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Hoeveel teams hebben ze ?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alles opgezocht over de competitie in Gibraltar.
Menzo, Vermeer, Grandel en Kros vinden dit leukquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tegeltjeswijsheid
Ik hang hem op naast "Donkere mensen kunnen eigenlijk altijd beter keepen dan normale mensen"
Beiden de waarheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hang hem op naast "Donkere mensen kunnen eigenlijk altijd minder goed keepen dan normale mensen"
Ja, ik versprak me. Godverdomme.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Menzo, Vermeer, Grandel en Kros vinden dit leuk
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hang hem op naast "Donkere mensen kunnen eigenlijk altijd minder goed keepen dan normale mensen"
10 op het hoogste niveau. Kampioen krijgt ticketje Europa Liek 1e voorronde.quote:
*Skodaquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
[..]
10 op het hoogste niveau. Kampioen krijgt ticketje Europa Liek 1e voorronde.
Is toch heerlijk als automonteur.
Nou ik zit op het puntje van mijn bankquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Dit is vooralsnog niet een bijster boeiend potje
Lijkt me gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk al uit naar het haxspelletje in de rust.
kom vegte danquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay
NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, NEE.
Ik niet, al zit ik sowieso niet echtquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik zit op het puntje van mijn bank
Jens Toornstraquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef JanCees het volgende:
heb nederland geen andere aanvallers dan depay
Narsingh.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef JanCees het volgende:
Van Persie, maar die was niet goed genoeg volgens Scholletje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef JanCees het volgende:
Ik met een puntje op de bankquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik zit op het puntje van mijn bank
Bergwijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef JanCees het volgende:
Gelukkig is het hier ook ERG gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam thuis in de verwachting VI te zien, krijg je dit
Het was jouw uitspraak. :Squote:Op maandag 10 oktober 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
GGMM noemt donkere mensen abnormaal.
TR gezet
7/10quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Zou Pogba weten dat Memphis ook bij Manchester United speelt.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Anoonumos het volgende:
Tijdens Manchester United - Leicester City
"VOORTAAN BLIND CORNERS NEMEN"
quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Anoonumos het volgende:
Tijdens Manchester United - Leicester City
"VOORTAAN BLIND CORNERS NEMEN"
Ik vind dat je er ietwat vreemde analyses op loslaat, maargoed wat mag ik verwachten in het Nederlands Elftaltopicquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Borizzz het volgende:
Nee, dit gaat de eerste tien jaar niets meer worden 😡
😃 Inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat je er ietwat vreemde analyses op loslaat, maargoed wat mag ik verwachten in het Nederlands Elftaltopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |