Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Is ook een raar mannetje hoor..quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:48 schreef zoem het volgende:
Wat een eigenzinnige (pan)man zeg. Morgen gaat-ie los dus.
Oh ja ik vind Rob ook op Danntpy De Munck lijken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okee, mijn opmerkingen so far;
- Inderdaad, wat een kulverhaal tussen Rob en John; ik snap dat ze John positiever in beeld willen brengen, omdat de regie denkt dat hij het ver kan schoppen. Maar dit werd gewoon langdradig.
- De speech van RobTessa zal, ook mijn gedachten, meteen gaan hoereren dat ze meekan.
- Niet iedereen, maar de echt 'interessante (lees: aanwezige)' types hebben een zendertje op. Hoe draag je bij aan de gedachte dat het allemaal zo scripted of in ieder geval manipulated als de pest is? Simpel, geef een selectie van de deelnemers zendertjes. Die Lo(?) die er uitging had ik ook gewoon in de voorgaande 5 afleveringen nog to-taal niet gezien. Dat is toch fucking bizar?
- En Angelique, hoewel ik haar manier van het spel enigszins begrijp (probeer zoveel mogelijk aanwezig te zijn door problemen (mee) op te lossen, dan gaan mensen je mogen), ze wordt FUCKING IRRITANT. Echt waar; bij het gedoe van de lilliputter zonder deken/gordijn moest zij de slimste zijn, bij het gezeik over de broden moest ze tussendoor komen en roeptoeteren hoe zíj vond dat het moest (en kreeg ze haar zin ook)... Sorry, maar daarvoor zit ik niet naar dit programma te kijken. Als ik orders wil zien van een schreeuwvrouw, die klinkt en oogt als een verbouwde vent, dan was ik wel gaan kijken naar BB met Kelly.
- Rob had in de vorige afleveringen iets weg van Danny de Munk; dat scheelt, want iemand zei me dat Jenny de Munk ook meedeed.
- Deze opsomming begon ik aan het begin van Robs speech. Ik ben nu klaar en hij is NOG STEEDS AAN HET VERTELLEN. Regie, monteer eens wat minder laks en knip de saaie stukken d'eruit!
Tot zover.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
19:19
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 141.000
Marktaandeel: 2,7
Kijkdichtheid: 0,9
22:27
Kijkcijfers: 85.000
Marktaandeel: 1,5
Kijkdichtheid: 0,5
Ah shitquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)e-is-kijkcijferflop/quote:Get The F*ck Out Of My House is kijkcijferflop
Het gaat erg slecht met Get The F*ck Out Of My House, de nieuwe vooravondshow van RTL 5. Het programma begon zijn tweede uitzendweek gisteren met slechts 141.000 kijkers, goed voor 2,7 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is de tweede uitzending op rij dat er minder dan 150.000 mensen naar het programma van Blue Circle kijken. Vrijdag zette het programma zijn minst bekeken aflevering tot nu toe neer met slechts 138.000 kijkers (2,9 procent).
RTL 5 had véél meer verwacht van deze dagelijkse realityshow. Deze cijfers haalt Ma Flodder in de dertigste herhaling met twee vingers in haar neus.
Mogelijk heeft RTL 5 zich verkeken op de concurrentie met de andere dagelijkse realityshow op de Nederlandse televisie: Utopia op SBS 6. Get The F*ck Out Of My House begint om 19.20 uur, Utopia tien minuten later. Naar Utopia keken maandag 570.000 kijkers (11 procent).
Gemiddeld trok Get The F*ck Out Of My House vorige week in zijn eerste uitzendweek 228.000 kijkers naar de vooravond van RTL 5, goed voor 4,6 procent marktaandeel. De eerste twee afleveringen die bijna 300.000 kijkers trokken, halen dit gemiddelde flink omhoog.
Het is voor RTL 5 te hopen dat de kijkcijfers alsnog iets aantrekken. Het programma staat na deze week namelijk nog tien weken in het uitzendschema.
Nicolette Kluijver is de presentatrice van Get The F*ck Out Of My House.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:59 schreef avotar het volgende:
Wacht, kijken er serieus nog steeds zoveel mensen naar Utopia?
Dit snap ik ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:59 schreef avotar het volgende:
Wacht, kijken er serieus nog steeds zoveel mensen naar Utopia?
Dit gaat echt binnenkort van de buis gehaald worden denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
Beter niet! Ik vind het leuk hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit gaat echt binnenkort van de buis gehaald worden denk ik![]()
Maar toch kijk ik nu weer hoor
Werkloos staat niet zo mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:24 schreef MissJ het volgende:
echt bij heel veel mensen staat "voormalig [insert beroep]"
dus datquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:26 schreef KoningPils het volgende:
Doet er ook een kind mee aan dit showtje?
Ja die zijn ook het leukstequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Je ziet alleen het volk met de grootste bek
Ook een manier om werkloos te blijvenquote:
Ja maar dat snapt het gemiddelde publiek van dit kijkcijferkanon niet..quote:
En twee in d'r keelquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:42 schreef rubbereend het volgende:
heeft ze nou twee pakken sigaretten in haar truitje?
De asociale mensen zijn al naar huis. Alleen normale mensen zitten nog in het huis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Vind het maar tammetjes worden hoor.. waar is het beesten gedrag uit ep1 gebleven?
(En ja, ik blijf toch wel kijken)
Andersom zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De asociale mensen zijn al naar huis. Alleen normale mensen zitten nog in het huis.
De 9 minst populairen zitten in de rode zone geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:13 schreef ato het volgende:
Ah kruipt weer omhoog de cijfers.
Ik had even de dangerzone niet mee gekregen ( ik had visite).
Hoeveel mensen zitten in de dangerzone en heeft Rob dat bepaald?
Wie bepaald wie eruit gaan en hoeveel?
Dank je.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
De 9 minst populairen zitten in de rode zone geloof ik.
Vorige week mocht de huisbaas uit 3 doosjes 1 kiezen waar een getal uit kwam, zoveel moest hij er weg doen. Geen idee of dat nu ook weer zo zal gaan.
'Vreselijke gast, dat met scheerschuim was echt kinderachtigquote:
Dat soort dingen deden wij op kamp toen we 12 ofzo warenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
'Vreselijke gast, dat met scheerschuim was echt kinderachtig
Doet ze dat maar in de wcquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:23 schreef KoningPils het volgende:
Tessa heeft geen matras om haar klanten af te werken
Okquote:
boeit ons nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:27 schreef mario390 het volgende:
ik heb er nu Premium om dat Ik exp.Robinson Aflev. nog kijken moet
Dit is geen cosquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je boeit ,boeit mij niet gaa gewoon cossen
De sensatie is weg deze weekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Deze reeks is ook aan het doodbloeden heb ik het idee? Afgelopen week was het een stuk drukker?
waarom is marjolein weg??quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer....
Goed besluit om de pot omlaag te brengenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef zoem het volgende:
De productie speelt er gelijk op in natuurlijk
Als ze dit programma nou eens combineren met een obesitas programma? Win-win!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze had honger en vermagerde te veel volgens haarzelf. Let je niet op?
achso nu snap ik het, ja dat zou kunnen bij weinig etenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens kijken pas de volgende dagquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kann nu alles kijken hoor heb betaldquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:55 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens kijken pas de volgende dag
Man + neuspiercing = gayquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:10 schreef ato het volgende:
Ik kreeg weer visite :-)
Ik ga de herhaling kijken. Is Boy gay? Zo lijkt het.
Ik vind Rob super relaxt. En ach die Angelique is echt een gek wijf, ik zou er zeker ruzie mee krijgen.
Maar ik vind haar wel lachen in het programma.
Ik vond hem vooral in het gesprek gay..quote:
Komt door dat accent denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond hem vooral in het gesprek gay..
Viel mij eerste niet op..
Met z'n kleurlenzenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:49 schreef ato het volgende:
Naar mannetje die Marcel. Ook een vreselijk wijf die Cheyenne..
Moet zeggen dat ik ook pas na de herhaling heb gekeken..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:15 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers; 146.000
Herhaling: 250.000
quote:Dinsdag 11 oktober 2016
19:17
Kijkcijfers: 202.000
Marktaandeel: 4,1
Kijkdichtheid: 1,3
22:38
Kijkcijfers: 96.000
Marktaandeel: 2,1
Kijkdichtheid: 0,6
quote:Woensdag 12 oktober 2016
19:20
Kijkcijfers: 146.000
Marktaandeel: 2,9
22:36
Kijkcijfers: 250.000
Marktaandeel: 5,6
Kijkdichtheid: 1,6
owj gelukkigquote:
Ja toen moest Marcel er alleen al 22 naar huis sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:18 schreef Prisha het volgende:
oh nog 47 deelnemers....gaat niet zo hard meer, de eerste week ging harder
ja in één klap bijna een kwart van de deelnemers weg....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja toen moest Marcel er alleen al 22 naar huis sturen
Deze week is er nog niemand naar huis gestuurd..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja toen moest Marcel er alleen al 22 naar huis sturen
twee grote speldeknoppenquote:
Geil hoor, Angelique erbij, die midget erbijquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:24 schreef Rockiejj het volgende:
Boy wil een lekkere orgie houden! Beter laten ze dat een keer zien..
Niks aanquote:
ik kan m'n aandacht er niet meer bijhouden...vorige week nog wel maar nu niet echt meer...quote:
Ik ben voor Angelique. Lekker sjek roken!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:28 schreef Fylax het volgende:
Ik bedoel, voor wie zijn jullie? wat vinden jullie qua eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |