Okee, mijn opmerkingen so far;
- Inderdaad, wat een kulverhaal tussen Rob en John; ik snap dat ze John positiever in beeld willen brengen, omdat de regie denkt dat hij het ver kan schoppen. Maar dit werd gewoon langdradig.
- De speech van Rob

Tessa zal, ook mijn gedachten, meteen gaan hoereren dat ze meekan.
- Niet iedereen, maar de echt 'interessante (lees: aanwezige)' types hebben een zendertje op. Hoe draag je bij aan de gedachte dat het allemaal zo scripted of in ieder geval manipulated als de pest is? Simpel, geef een selectie van de deelnemers zendertjes. Die Lo(?) die er uitging had ik ook gewoon in de voorgaande 5 afleveringen nog to-taal niet gezien. Dat is toch fucking bizar?
- En Angelique, hoewel ik haar manier van het spel enigszins begrijp (probeer zoveel mogelijk aanwezig te zijn door problemen (mee) op te lossen, dan gaan mensen je mogen), ze wordt FUCKING IRRITANT. Echt waar; bij het gedoe van de lilliputter zonder deken/gordijn moest zij de slimste zijn, bij het gezeik over de broden moest ze tussendoor komen en roeptoeteren hoe zíj vond dat het moest (en kreeg ze haar zin ook)... Sorry, maar daarvoor zit ik niet naar dit programma te kijken. Als ik orders wil zien van een schreeuwvrouw, die klinkt en oogt als een verbouwde vent, dan was ik wel gaan kijken naar BB met Kelly.
- Rob had in de vorige afleveringen iets weg van Danny de Munk; dat scheelt, want iemand zei me dat Jenny de Munk ook meedeed.

- Deze opsomming begon ik aan het begin van Robs speech. Ik ben nu klaar en hij is NOG STEEDS AAN HET VERTELLEN. Regie, monteer eens wat minder laks en knip de saaie stukken d'eruit!
Tot zover.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.