quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Degene die je wegstuurde is de eigenaar van die Flareon.
Ok, dank je!quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
88.9% is gewoon meer dan prima, ik ben met mijn lvl 29 nog geen perfecte pokemon tegengekomen en mijn beste is 97.7%, die heb ik overigens al vanaf level 19 geloof ik.
Ik hou zelf aan dat alles boven de 80% de moeite waard is en alles boven de 90% is geweldig.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zit nu thuis nog te lachen"Ze geloofde me ook nog toen ik zei dat het prive terrein was"
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Degene die je wegstuurde is de eigenaar van die Flareon.
Ik geloof dat een pokemon 1.5 level hoger kan zijn dan het leven van de trainer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, dank je!
En dat Max lvl 24 is Dan omdat t mijn level is of zegt dat nog wat?
Ehh ik ben voor genderneutraliteitquote:
Sowwyquote:
1 maar volgens mij. Heb het verwerkt in een excelsheetje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik geloof dat een pokemon 1.5 level hoger kan zijn dan het leven van de trainer.
Welk level ben je?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:58 schreef Morrigan het volgende:
Vanochtend in de bus een Dratini en een Ninetales gevangen en eindelijk een Snorlax uit een ei.
Respect. Haal nooit de 21 uur. Meteen die coins claimen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef Morrigan het volgende:
Eén van mijn Vaporeon zit inmiddels een week in een gym. Benieuwd hoe lang die daar nog blijft.
Is ook vrij uitzondelijk voor mij, maar zo'n beetje alle gyms zijn daar lvl10. Je hebt meer geluk als je überhaupt ergens een pokémon kan plaatsen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Respect. Haal nooit de 21 uur. Meteen die coins claimen.
Ok, tnx. Als ik dus hoger word kan hij ook hoger. Mooiquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik geloof dat een pokemon 1.5 level hoger kan zijn dan het leven van de trainer.
Daarom werd ik ook gecontronteerd met die halvering in de toename van CP bij de 2e powerup. Pokemon krijgen vanaf level 30 maar de helft van de CP bij een powerup, ik ben lvl 29, bij powerup 1 werd die lvl 30, bij powerup 2 kwam ik tegen die halvering aan.
Jazeker, iedere keer als je een level up gaat kan je je pokemon weer 2 keer dusten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, tnx. Als ik dus hoger word kan hij ook hoger. Mooi
quote:
Ohhh das de leukste level up!!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jazeker, iedere keer als je een level up gaat kan je je pokemon weer 2 keer dusten.
Dan wordt het pas echt leuk!! Vind ik iig.quote:
Betrapt!quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shit ik kreeg net opeens een captcha.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'
Het is trouwens gelukt, ik heb alle etenswaren kunnen identificeren.
Was er een aanleiding? Je spooft niet toch? Was je GPS aan het stuiteren?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shit ik kreeg net opeens een captcha.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'
Het is trouwens gelukt, ik heb alle etenswaren kunnen identificeren.
Die van mij stuitert ook flink in de rondte, maar nog nooit gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was er een aanleiding? Je spooft niet toch? Was je GPS aan het stuiteren?
Zonder het stuiteren had ik vandaag geen hitmonchan gevangen, en nog in een rijdende bus ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij stuitert ook flink in de rondte, maar nog nooit gehad.
Als m'n mobiel in de keuken ligt stuitert hij er flink op los, waar ik nu ben sinds de afgelopen 4 uur niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was er een aanleiding? Je spooft niet toch? Was je GPS aan het stuiteren?
quote:
Het wordt steeds pittiger inderdaad om een level omhoog te kunnen gaan. Veel lopen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 06:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Vanaf nu wordt het wel flink werken om levels omhoog te komen.
* Murmeli zit al minstens een maand op lvl 24
Whoohoo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De update wordt uitgerold. Catchrate-bonus, zes Pokemon om je eigen gyms te trainen, kortere evolutie-animaties en een aanpassing aan het eieren-scherm.
http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-101016/
Lekker!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:19 schreef So_Surreal het volgende:
Een Bulbasaur spawn 2 minuten lopen van mijn werkplek af, heb hem gisteren 3x gezien en niet de hele dag de app open gehad.
Vandaag even proberen bij te houden welke tijdstippen hij verschijnt
Oh dan ga ik er weer wat beesten bij vangen voor ik een Lucky egg sessie ga doen. Moet ook eerst nog coins of xp sparen dus komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De update wordt uitgerold. Catchrate-bonus, zes Pokemon om je eigen gyms te trainen, kortere evolutie-animaties en een aanpassing aan het eieren-scherm.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er weer wat beesten bij vangen voor ik een Lucky egg sessie ga doen. Moet ook eerst nog coins of xp sparen dus komt goed
Mooi, kan ik de Pidgey's een Rattata's tenminste beter vangen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je weer dan? Of woon je in de buurt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die straks nog naar Kijkduin gaat?
Ongeveer 10 minuten op de fiets of 2 minuten met de auto 😎quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ga je weer dan? Of woon je in de buurt?
Jij hebt wel echt een positief ingesteld karakter he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, gyms worden om zeep geholpen
En ondertussen wel janken als mensen zeggen dat ze quitten, echt zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een positief ingesteld karakter he?
Laat je dan ff weten waar nog wel en waar niet meer Pokémon zitten? Buiten deltaplein zaten wel de beste vond ik dus hoop dat er nog wel wat zit op strand en begaanbare stukken in de duinenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten op de fiets of 2 minuten met de auto 😎
Da's handig met lucky eggs jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Nieuwe updates!
Catch Bonus: Trainers can earn a catch bonus for a Pokémon type as they catch more of a specific type.
Updated Gym Training: Trainers can now bring six Pokémon to battle at friendly Gyms. The CP of the Pokémon you are battling may be temporarily adjusted lower for your training session.
Egg & Incubator Screens: These will periodically update the distance walked without the Trainer needing to close and reopen the screen.
Fixed several audio issues.
Decreased the evolution animation time.
Minor fixes
Vooral dat in vet is super! Een evolve nu duurt 25 seconden? Benieuwd hoelang het nu zal duren.
Vind ik niet. Meer lage cp in een gymquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, gyms worden om zeep geholpen
Pokestops op het strand zijn er gewoon nog. Enkel die 2 stops in de duinen bij de bunker zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Laat je dan ff weten waar nog wel en waar niet meer Pokémon zitten? Buiten deltaplein zaten wel de beste vond ik dus hoop dat er nog wel wat zit op strand en begaanbare stukken in de duinen
Wil je niet een interviewtje geven als getroffen slachtoffer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pokestops op het strand zijn er gewoon nog. Enkel die 2 stops in de duinen bij de bunker zijn verdwenen.
Ik moet aardig mijn best doen om radio en tv verslaggevers te ontwijken
Meer level 10 gymsquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik niet. Meer lage cp in een gym
Ik snap je niet. En vind je inderdaad negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer level 10 gyms
Level 10 gym slopen naar 6 loont niet meer
Ah ok. Dus nog wel de moeite begrijp ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pokestops op het strand zijn er gewoon nog. Enkel die 2 stops in de duinen bij de bunker zijn verdwenen.
Ik moet aardig mijn best doen om radio en tv verslaggevers te ontwijken
Alleen een Charizard en Magmar wat de moeite is maar wordt steeds drukker dus er komt nog wel wat leuksquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah ok. Dus nog wel de moeite begrijp ikleuk!
Al wat leuks gevangen?
Whaha het Is wel getikt dat dit als een soort wereldnieuws wordt gezien
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:19 schreef Unites het volgende:
[..]
Wil je niet een interviewtje geven als getroffen slachtoffer?![]()
x10000000^99
Ach vergeleken met anderen in dit topic is zijn negativiteit niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap je niet. En vind je inderdaad negatief.
Nu kan je nog een level 8 naar 5 slopen. Dat maakt die gym vervolgens makkelijker te overwinnen en lastiger te trainen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap je niet. En vind je inderdaad negatief.
Die mag je effe uitleggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Level 10 gym slopen naar 6 loont niet meer
Goeiequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach vergeleken met anderen in dit topic is zijn negativiteit niks
Maar waarom sloop je hem niet helemaal naar 0?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu kan je nog een level 8 naar 5 slopen. Dat maakt die gym vervolgens makkelijker te overwinnen en lastiger te trainen.
Charizard moet ik nog!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen een Charizard en Magmar wat de moeite is maar wordt steeds drukker dus er komt nog wel wat leuks
Omdat 1 uur bezig zijn lang zat isquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar waarom sloop je hem niet helemaal naar 0?
1 uur? in je uppie zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 1 uur bezig zijn lang zat is
ah ja, dodgen... doe het nooit eigenlijk. maar vooral omdat ik om kom in de revives en healing potions. dan kom ik daar ook nog eens vanafquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
Was het dodgen aan het oefenen
500 punten per +-2 minuten
Ik had juist een zwaar tekort aan revives na dat uurtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah ja, dodgen... doe het nooit eigenlijk. maar vooral omdat ik om kom in de revives en healing potions. dan kom ik daar ook nog eens vanaf
Remote view wil ik ook wel ja. Moeten ze wel wat doen aan die laadtijd bij het openen van een gym...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef firecow het volgende:
Waarom bouwen ze geen optie in dat als je bijvoorbeeld je Pokemon selecteert die in een gym zit je de gym stats ziet? Ik ben vaak wel benieuwd welk level een gym is waar mijn Pokemon in zit. Soms drop ik onderweg ergens een Pokemon in en vervolgens heb je geen hoe die gym er voorstaat
Ik heb gisteren nog een lvl 7 afgebroken. 20 minuutjes met de juiste pokémon...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 1 uur bezig zijn lang zat is
2500CP zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een lvl 7 afgebroken. 20 minuutjes met de juiste pokémon...
Ja er zaten pokémon in vanaf 2200CP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2500CP zeker.
Mijn hoogste is 1080CP
Nou, dan zal mijn Alakazam van 130CP toch nog nuttig wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:33 schreef Rabieluh het volgende:
Met die nieuwe update moet je tijdens het trainen 6 lage CP pokemon selecteren anders krijg je niet de volle prestige bonus.
Prestige is dus afhankelijk van de hoogste CP pokemon die je hebt geselecteerd.
Yeaaahquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste Dratini sinds de kutpatch#blij
Gym nog voor ik thuis was alweer heroverd, waardoor ik geen muntjes heb #nietblij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |