ah ja, dodgen... doe het nooit eigenlijk. maar vooral omdat ik om kom in de revives en healing potions. dan kom ik daar ook nog eens vanafquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
Was het dodgen aan het oefenen
500 punten per +-2 minuten
Ik had juist een zwaar tekort aan revives na dat uurtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah ja, dodgen... doe het nooit eigenlijk. maar vooral omdat ik om kom in de revives en healing potions. dan kom ik daar ook nog eens vanaf
Remote view wil ik ook wel ja. Moeten ze wel wat doen aan die laadtijd bij het openen van een gym...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:43 schreef firecow het volgende:
Waarom bouwen ze geen optie in dat als je bijvoorbeeld je Pokemon selecteert die in een gym zit je de gym stats ziet? Ik ben vaak wel benieuwd welk level een gym is waar mijn Pokemon in zit. Soms drop ik onderweg ergens een Pokemon in en vervolgens heb je geen hoe die gym er voorstaat
Ik heb gisteren nog een lvl 7 afgebroken. 20 minuutjes met de juiste pokémon...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat 1 uur bezig zijn lang zat is
2500CP zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een lvl 7 afgebroken. 20 minuutjes met de juiste pokémon...
Ja er zaten pokémon in vanaf 2200CP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2500CP zeker.
Mijn hoogste is 1080CP
Nou, dan zal mijn Alakazam van 130CP toch nog nuttig wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:33 schreef Rabieluh het volgende:
Met die nieuwe update moet je tijdens het trainen 6 lage CP pokemon selecteren anders krijg je niet de volle prestige bonus.
Prestige is dus afhankelijk van de hoogste CP pokemon die je hebt geselecteerd.
Yeaaahquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste Dratini sinds de kutpatch#blij
Gym nog voor ik thuis was alweer heroverd, waardoor ik geen muntjes heb #nietblij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |