en dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:51 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Die bek van jou zouden ze DRS moeten inbouwen
Kan die extra ver open als je vlak achter iemand staat.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan die extra ver open als je vlak achter iemand staat.
Of zo.
Nu nog steeds toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was dit toch een gezellig topic toen max nog bij Torro Rosso reed...
ik heb dan toch liever dat jij weggaat en max bij RBR blijft dan andersomquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ja dat snap ik! Scherp.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb dan toch liever dat jij weggaat en max bij RBR blijft dan andersom
Toen werd er met weemoed teruggekeken naar de tijd toen Max nog niet in de Formule 1 reed...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen kreeg je continue van die josties die riepen dat Max een prutser was omdat hij alweer niet gewonnen hadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Gênant!quote:
Hopelijk gaat de Verstappenhype ooit een beetje liggen en wordt dit weer wat minder, het is inderdaad een beetje jammer allemaal jaquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat gedoe allemaal hierboven (dat mij niet persoonlijk aangaat) en dat gezever steeds na elke race.
Ik denk dat de grootste hype nog moet komenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de Verstappenhype ooit een beetje liggen en wordt dit weer wat minder, het is inderdaad een beetje jammer allemaal ja
Ik denk er is nog tijd voor eventueel een tweede omdat die STR nog niet is uitverkocht... had er al wel 1 besteld. Gelukkig, kreeg ik een mail dat ie niet betaald was. Inmiddels recht gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twijfelde door die enorme prijs.
Je hebt nu vooral last van wannabe fans, zelfde met voetbal... als Oranje het goed doet zijn er opeens 11 miljoen fans, doen ze het kut nog maar 2 miljoen (bv).quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de Verstappenhype ooit een beetje liggen en wordt dit weer wat minder, het is inderdaad een beetje jammer allemaal ja
In grote lijnen is de F1 nog steeds erg tolerant wat fans betreft, welke tribune je ook ziet, Hamilton en Vettel fans zitten naast elkaar, wonen met elkaar of feesten met elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je hebt nu vooral last van wannabe fans, zelfde met voetbal... als Oranje het goed doet zijn er opeens 11 miljoen fans, doen ze het kut nog maar 2 miljoen (bv).
Ik ben eerlijk gezegd ook weer gaan kijken vorig jaar omdat Max in de F1 ging rijden want na de V10 > V8 was ik er wel een beetje klaar mee.
Maar voor wie je ook bent, laat iedereen gewoon in z'n waarden dat maakt het voor iedereen leuk. Krijg je ook normale discussies van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |