Wat is Trump zijn alternatief op Obamacare?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump legt in normale mensentaal zijn beleid uit, dus het is in grote lijnen gewoon duidelijk voor de gemiddelde mens. Gaan mensen hier echt zitten te vertellen dat ze Clinton's verhaal nu kunnen samenvatten?
wat is een focus groep en wat heb je aan zulke kleine aantalwnquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef skysherrif het volgende:
Hmmtwitter:FrankLuntz twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:50:12Focus Group: Who are you willing to vote for?BEFORE #DEBATE• Hillary: 8• Trump: 9AFTER DEBATE• Hillary: 4• Trump: 18 reageer retweet
Wat later door 9 (of waren het 10?) republikeinse geleide commissies is onderzocht en waar Clinton nooit is vastgenageld op iets wat ze fout deed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:52 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de counter attack. De benghazi telefoon die Hillary kreeg om 3 uur snachts.. Waardoor 4 mannen hun leven verloren.
Ja maar The Donald moet zo langzamerhand wel gaan muteren tot een president en niet een straatvechter blijven.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, het is The Donald, wat had je dan verwacht?
Iets compleet nieuws en het beste wat Amerika ooit heeft gezien, duidelijk en concreet toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat is Trump zijn alternatief op Obamacare?
Staat op zijn site. Uit mijn hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Duidelijk beleid.
"Law and order, immigration, taxes" Dat zijn 3 losse woorden die hij constant herhaalt, maar wat is zijn beleid dan precies, kan je me dat ook vertellen?
Verzekeraars moeten met elkaar kunnen concurreren buiten de staten. De "staatsgrenzen" moeten weg onder Trump.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Afschaffen en vervangen met iets beters en goedkopers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Focus groep is iets methodologisch slechts wat bedrijfmensen presenteren alsof het goede wetenschap en data is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat is een focus groep en wat heb je aan zulke kleine aantalwn
Marktwerking in de zorg, waar kennen we die vanquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:58 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Verzekeraars moeten met elkaar kunnen concurreren buiten de staten. De "staatsgrenzen" moeten weg onder Trump.
Ben vooral benieuwd hoe hij pre-existing conditions wil afdwingen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afschaffen en vervangen met iets beters en goedkopers.
Heldere taal
Guilliano gebruikte 9/11 om president kandidaat te worden, ter wijl hij jaren lang tegen hield om beter material te geven aan de fire departments. Goede radios. Die wel tot hoge verdiepingen konen dor dringen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik ook een trieste vertoning vond was de persoonlijke aanval op Hillary toen hij zei dat hij Hillary achter de tralies wilde hebben. Heeft die man echt niet in de gaten dat een president moet samenwerken met zijn aartsrivalen? Hillary en George W. Bush werkten ook samen na 9/11 waar Hillary credits gaf aan George W. Bush, petje af, en zoals het hoort.
Law and order. Meer respect voor politie en de AA community die wil meewerken? Dat is geen beleid dat is iets dat je wil bereiken, hoe ga je dat doen? Denk je dat clinton minder respect wil en geen medewerkign van de AA community?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Staat op zijn site. Uit mijn hoofd
Law and Order: Politie moet meer respect krijgen. De (afro-american) communities moetenmeehelpen.
Tax: Lower tax for middle business (ofzo) Is heel breed.
Immigration: Vetting: Wie komt ons land binnen. Respecteren ze onder Amerikaanse normen en waarden.
Maar wtf gaat Hillary doen dan? lol
Dat presenteerde hij als de methode om onverzekerbaren toch verzekerd te krijgen, maar hoe concurentie daar toe zou zorgen is nog steeds een mysterie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:58 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Verzekeraars moeten met elkaar kunnen concurreren buiten de staten. De "staatsgrenzen" moeten weg onder Trump.
het eerste kwartier was echt het ergst wat dat betreftquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eensch, in het laatste half uur was het vooral onsamenhangend gebrabbel.
Wuhaha. "Obama Care is a disaster". Waarom denk je dat er een vraag kwam over Obama Care. Het is echt verschrikkelijk (van wat ik lees).quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat presenteerde hij als de methode om onverzekerbaren toch verzekerd te krijgen, maar hoe concurentie daar toe zou zorgen is nog steeds een mysterie.
Maar wat jij leest zijn met name republikeinse/rechtse blogjes neem ik aan. Snap je wat Obamacare inhoudt en wat de resultaten zijn, of kopieer je nu slechts hun mening daarover.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:02 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Wuhaha. "Obama Care is a disaster". Waarom denk je dat er een vraag kwam over Obama Care. Het is echt verschrikkelijk (van wat ik lees).
Sorry, ik begrijp echt niet wat je hier probeert te zeggen / hoe dat Trumps plan opeens duidelijker maakt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 05:02 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Wuhaha. "Obama Care is a disaster". Waarom denk je dat er een vraag kwam over Obama Care. Het is echt verschrikkelijk (van wat ik lees).
Ik probeer hier aan te geven dat Hillary credits geeft aan een Republikeinse President, terwijl Trump een persoonlijke dreigement geeft aan het adres van Hillary, wat in mijn ogen niet president waardig is. Democraten en Republikeinen moeten samenwerken in congres, niet oorlogvoeren. Hillary begrijpt het spel, Trump doet dat niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
Guilliano gebruikte 9/11 om president kandidaat te worden, ter wijl hij jaren lang tegen hield om beter material te geven aan de fire departments. Goede radios. Die wel tot hoge verdiepingen konen dor dringen.
Toen ze niet het ontruimen commando kregen konden horen stierven honderden brandweer wachten. Maar hij had geld uit gespaard. en was een held.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |