twitter:kayleighmcenany twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:41:12Trump won this debate... hands down. #debate reageer retweet
Ik heb Trump nog nooit anders gezien dan dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:41 schreef MakkieR het volgende:
Min puntje van Trump vond ik dat hij zich weer constant zat te ergeren aan anderen in plaats van het debat aan te gaan. Daardoor werd het rommelig en zat je eerder te kijken naar een jammerend kind dan naar een presidentskandidaat.
Ik denk dat ze geen telefoon naar binnen mochten nemen ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef RipCity het volgende:
Wtf hele zaal heeft van die 20 jaar oude wegwerpcameraatjes gekregen ofzo
Dat is een aardigheidje van Oprah.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef RipCity het volgende:
Wtf hele zaal heeft van die 20 jaar oude wegwerpcameraatjes gekregen ofzo
Zei is PRO Trump supporter. Duh LOLquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:42 schreef superniger het volgende:
twitter:kayleighmcenany twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:41:12Trump won this debate... hands down. #debate reageer retweet
Slaaplekkerquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:44 schreef Fylax het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid in dit topic. Slaaplekker voor iedereen
Ziet er niet uit dat Pence weggaat.twitter:mike_pence twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:45:08Congrats to my running mate @realDonaldTrump on a big debate win! Proud to stand with you as we #MAGA. reageer retweet
Die imago moet Trump echt veranderen wil hij serieus genomen worden door de zwevende kiezers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Trump nog nooit anders gezien dan dat.
Town hall is toch altijd een beetje anders.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Bij mijn weten is het de bedoeling dat de kandidaten met elkaar in debat gaan tijdens een debat. Schijnt niet te mogen tijdens dit "debat".
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:44 schreef Fylax het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid in dit topic. Slaaplekker voor iedereen
Dat is zeker waar.quote:
Eensch, in het laatste half uur was het vooral onsamenhangend gebrabbel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:47 schreef Tweek het volgende:
Ik vond Trump best sterk en Clinton viel tegen. Tegen het einde verloor Trump het alleen. En met ze opmerkingen heeft hij alles fair game gemaakt voor de media.
En daarmee ze eigen graf gemaakt. Aanklacht van verkrachting van een ex vrouw, is nu geoorloofd. Aanranding van een vrouw en aanklacht is nu nieuws.Je kan niet iemand beschuldigen van iets waar je zelf constant van wordt verdacht.
Elke keer als ze met elkaar op de vuist gingen werd het afgekapt. In geen enkele wereld kan je dit een debat noemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Town hall is toch altijd een beetje anders.
Het was een town hall.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Elke keer als ze met elkaar op de vuist gingen werd het afgekapt. In geen enkele wereld kan je dit een debat noemen.
Ik vond Clinton iig duidelijk, al wist ik inderdaad niet wat iedere policie precies betekende.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:47 schreef cb2013 het volgende:
Trump raakt de hard werkende amerikaan. Hij praat duidelijke praat. Hillary is moeilijk te begrijpen. Donald is simpel, verstaat beter.
Gelukkig, ik ben niet de enige....quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond Clinton iig duidelijk, al wist ik inderdaad niet wat iedere policie precies betekende.
Helft van de tijd had ik geen idee waar Trump het over had.
Even afwachten wat de peilingen zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eensch, in het laatste half uur was het vooral onsamenhangend gebrabbel.
Ze waren vooral bezig met het bashen van elkaar, dat vond ik jammer aan dit debat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond Clinton iig duidelijk, al wist ik inderdaad niet wat iedere policie precies betekende.
Trump heeft een duidelijk beleid. Law and Order, immigration, taxes. Ik volg het al een tijdje, en ook bij zijn rallies. Altijd hetzelfde verhaal. Duidelijk uitgelegd voor de hardwerkende Amerikaan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral in het begin...plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ze waren vooral bezig met het bashen van elkaar, dat vond ik jammer aan dit debat.
Ik gun feyenoord na 17 jaar ook weer eens een feestje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Even afwachten wat de peilingen zeggen.
Maar 1 ding, die kut club van jou gaat gewoon met een verlies weg volgende week.
Geen enkele keer werd gevraagd of de vraag steller te vreden was met het antwoord, dat vond ik vervelend.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ze waren vooral bezig met het bashen van elkaar, dat vond ik jammer aan dit debat.
Duh, het is The Donald, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de counter attack. De benghazi telefoon die Hillary kreeg om 3 uur snachts.. Waardoor 4 mannen hun leven verloren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaan we weer.
Duidelijk beleid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:51 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Trump heeft een duidelijk beleid. Law and Order, immigration, taxes. Ik volg het al een tijdje, en ook bij zijn rallies. Altijd hetzelfde verhaal. Duidelijk uitgelegd voor de hardwerkende Amerikaan.
ADO ik ben een fan van ADO. En ik wil niet genegeerd worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun feyenoord na 17 jaar ook weer eens een feestje.
Ohh ADO, geinig mn huisgenootje was ook voor ADO.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
ADO ik ben een fan van ADO. En ik wil niet genegeerd worden.
Inderdaad. Trump legt in normale mensentaal zijn beleid uit, dus het is in grote lijnen gewoon duidelijk voor de gemiddelde mens. Gaan mensen hier echt zitten te vertellen dat ze Clinton's verhaal nu kunnen samenvatten?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:51 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Trump heeft een duidelijk beleid. Law and Order, immigration, taxes. Ik volg het al een tijdje, en ook bij zijn rallies. Altijd hetzelfde verhaal. Duidelijk uitgelegd voor de hardwerkende Amerikaan.
Hmmtwitter:FrankLuntz twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:50:12Focus Group: Who are you willing to vote for?BEFORE #DEBATE• Hillary: 8• Trump: 9AFTER DEBATE• Hillary: 4• Trump: 18 reageer retweet
Beter dan Trumps tbhquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump legt in normale mensentaal zijn beleid uit, dus het is in grote lijnen gewoon duidelijk voor de gemiddelde mens. Gaan mensen hier echt zitten te vertellen dat ze Clinton's verhaal nu kunnen samenvatten?
Gaan we het zo spelen? Ik zie je wel in het topic over de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohh ADO, geinig mn huisgenootje was ook voor ADO.
Als Havenaar weer in vorm is maken jullie een kans, anders, neh.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Inderdaad. Trump legt in normale mensentaal zijn beleid uit, dus het is in grote lijnen gewoon duidelijk voor de gemiddelde mens. Gaan mensen hier echt zitten te vertellen dat ze Clinton's verhaal nu kunnen samenvatten?
Het is groen het is geel het is .... hihi.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gaan we het zo spelen? Ik zie je wel in het topic over de Amerikaanse verkiezingen.
Wat is Trump zijn alternatief op Obamacare?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
wat is een focus groep en wat heb je aan zulke kleine aantalwnquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef skysherrif het volgende:
Hmmtwitter:FrankLuntz twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:50:12Focus Group: Who are you willing to vote for?BEFORE #DEBATE• Hillary: 8• Trump: 9AFTER DEBATE• Hillary: 4• Trump: 18 reageer retweet
Wat later door 9 (of waren het 10?) republikeinse geleide commissies is onderzocht en waar Clinton nooit is vastgenageld op iets wat ze fout deed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:52 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de counter attack. De benghazi telefoon die Hillary kreeg om 3 uur snachts.. Waardoor 4 mannen hun leven verloren.
Ja maar The Donald moet zo langzamerhand wel gaan muteren tot een president en niet een straatvechter blijven.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, het is The Donald, wat had je dan verwacht?
Iets compleet nieuws en het beste wat Amerika ooit heeft gezien, duidelijk en concreet toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat is Trump zijn alternatief op Obamacare?
Staat op zijn site. Uit mijn hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Duidelijk beleid.
"Law and order, immigration, taxes" Dat zijn 3 losse woorden die hij constant herhaalt, maar wat is zijn beleid dan precies, kan je me dat ook vertellen?
Verzekeraars moeten met elkaar kunnen concurreren buiten de staten. De "staatsgrenzen" moeten weg onder Trump.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Afschaffen en vervangen met iets beters en goedkopers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Focus groep is iets methodologisch slechts wat bedrijfmensen presenteren alsof het goede wetenschap en data is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat is een focus groep en wat heb je aan zulke kleine aantalwn
Marktwerking in de zorg, waar kennen we die vanquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:58 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Verzekeraars moeten met elkaar kunnen concurreren buiten de staten. De "staatsgrenzen" moeten weg onder Trump.
Ben vooral benieuwd hoe hij pre-existing conditions wil afdwingen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afschaffen en vervangen met iets beters en goedkopers.
Heldere taal
Guilliano gebruikte 9/11 om president kandidaat te worden, ter wijl hij jaren lang tegen hield om beter material te geven aan de fire departments. Goede radios. Die wel tot hoge verdiepingen konen dor dringen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:54 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik ook een trieste vertoning vond was de persoonlijke aanval op Hillary toen hij zei dat hij Hillary achter de tralies wilde hebben. Heeft die man echt niet in de gaten dat een president moet samenwerken met zijn aartsrivalen? Hillary en George W. Bush werkten ook samen na 9/11 waar Hillary credits gaf aan George W. Bush, petje af, en zoals het hoort.
Law and order. Meer respect voor politie en de AA community die wil meewerken? Dat is geen beleid dat is iets dat je wil bereiken, hoe ga je dat doen? Denk je dat clinton minder respect wil en geen medewerkign van de AA community?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Staat op zijn site. Uit mijn hoofd
Law and Order: Politie moet meer respect krijgen. De (afro-american) communities moetenmeehelpen.
Tax: Lower tax for middle business (ofzo) Is heel breed.
Immigration: Vetting: Wie komt ons land binnen. Respecteren ze onder Amerikaanse normen en waarden.
Maar wtf gaat Hillary doen dan? lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |