Understatement van het jaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Austin VS, is geloof ik vaak een regen race toch?
Ben je mad?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, wat een kansloze vent, die HAM.
Billen knijpenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
Wat een suffe race was dit zegLaatste minuten was wel billenknijpen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:48 schreef icloud het volgende:
Is het de moeite waard om vanmiddag terug te kijken?
F1 is toch 90% vd tijd saai?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
Wat een suffe race was dit zegLaatste minuten was wel billenknijpen
Suzuka is altijd een fijnproeversrace, rijdersbaan, veel strategie, moeilijk inhalen.quote:
Ziggo Sport of Eurosportquote:
Oke, fijn voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Suzuka is altijd een fijnproeversrace, rijdersbaan, veel strategie, moeilijk inhalen.
Daar is het ook op.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Eurosport werkt. Heb alleen gratis Ziggo.
Ja man, hihi!quote:
Formule e is nu op het gratis kanaal 14.......quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Eurosport werkt. Heb alleen gratis Ziggo.
Horizon app.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:01 schreef Fer het volgende:
Oh Ziggo ook.
ja lig hier nog op bed met de ipad.
het is altijd leuk om je teammaat te verslaan maar of hij het nodig had, in wat voor zin? Ze zien bij RBR echt wel dat hij goed bezig is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze dikke overwinning op Ricciardo zat er al een tijdje aan te komen, had Max echt even nodig. Ik zie hem in de resterende races wel met 3-1 winnen.
Zes keer op rij achter hem geëindigd, als dat blijft duren zou dat zelfs aan Max gaan knagen - neem ik aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is altijd leuk om je teammaat te verslaan maar of hij het nodig had, in wat voor zin? Ze zien bij RBR echt wel dat hij goed bezig is.
mwaquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze dikke overwinning op Ricciardo zat er al een tijdje aan te komen, had Max echt even nodig. Ik zie hem in de resterende races wel met 3-1 winnen.
Zelfde strategie. Hij heeft gewoon pech gehad vanwege HAM en kwam het verkeer niet snel genoeg voorbij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
Ric kreeg de inferieure strategie
De RBR-coureur die na de eerste lap als eerste over start/finish komt krijgt de "betere" strategie volgens Olav.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
Ric kreeg de inferieure strategie
Klopt, RIC had alleen de pech dat hij achter een man of 5 kon aansluiten toen hij uit de pits kwam, waar Max dat niet had.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Ze kwamen allebei in dezelfde ronde binnen
Zelf start verpest en daarna in de slotfase nog op zijn nummer gezetquote:
Bleef ook veelste lang hangen achter Perez in de openingsfase. Dat heeft hem ook veel gekost.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zelfde strategie. Hij heeft gewoon pech gehad vanwege HAM en kwam het verkeer niet snel genoeg voorbij.
Volgens mij zelfs vlak achter elkaar, zoveel had Max hem al losgereden. Had natuurlijk wel fittie met de Ferrari'squote:Op zondag 9 oktober 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Ze kwamen allebei in dezelfde ronde binnen
twitter:F1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:06:04🏆🏆🏆 Three in a row for @MercedesAMGF1. Only one way to celebrate 🍾 https://t.co/0LlEMjtFIN reageer retweet
dat lachebekje was al omgekleed bij dat fotomoment, stond achteraan, en rende heel hard naar de pitbox bij de eerste kurk die knaldequote:Op zondag 9 oktober 2016 11:10 schreef lord_bono het volgende:
Ik mis ons lachebekje vooraan
twitter:F1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:06:04🏆🏆🏆 Three in a row for @MercedesAMGF1. Only one way to celebrate 🍾 https://t.co/0LlEMjtFIN reageer retweet
nah, ik weet het nog zo net nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat ze bij RBR op zich wel tevreden zijn met de switch Kvyat-Max
Typisch was dat inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:43 schreef Smoofie het volgende:
Haha . Wat een awkward silence voor het podium. Hamilton autistisch stil. Rosberg beetje blij kijkend en VES proberend de stilte weg te krijgen
Hij doet ook niks verkeerd. Getuige ook het feit dat hij geen straf krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:25 schreef KingRadler het volgende:
Wat ik niet snap is waarom iedereen een andere mening heeft over actie van Max. Zolang de FIA hem niet straft doet hij hij niks verkeerd.
Haha, prachtig... Had m zelf nog niet gezien. Blijf t een pracht-gast vindenquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Deze was vast al gepost? Ricciardo die te horen krijgt dat hij geen wereldkampioen meer kan worden dit jaar.
https://my.mixtape.moe/upcmgw.mp4
quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:44 schreef KingRadler het volgende:
Max is toch op het matje geroepen na protest Mercedes.
Geef ze weinig kans. Lewis zat nog een heel eind achter Max toen hij zijn verdediging inzettequote:Op zondag 9 oktober 2016 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.f1fanatic.co.u(...)ppens-move-hamilton/
Bron?quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef KingRadler het volgende:
Max krijgt geen straf maar mag dit in het vervolg niet meer doen.
quote:The protest relates to “an alleged breach of Article 27.5 of Formula One Sporting Regulations, in that he allegedly drove erratically and in a dangerous manner, forcing car 44 to take evasive action at turn 16.”
Article 27.5 of the sporting regulations states “At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.”
Dan moet je overal de deur maar open zetten als iemand een inhaalactie plant?quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef KingRadler het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:49:39This go to position for every Max defense is getting ludicrous. Nothing wrong with the move. Easy target. https://t.co/JRlMu64Imj reageer retweet
Wat mag hij niet meer doen dan eigenlijk? Zijn plekje verdedigen? Exact op die plek op het circuit van Suzuka op exact die manier bewegen als iemand op exact dezelfde manier achter hem rijdt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:49 schreef KingRadler het volgende:
ja dat dus. en Will Buxton is een van de meest neutrale, en zeer goed ingelichte, journalisten in het paddock. Als die man het zegt mag je zijn mening toch wel in overweging nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:49:39This go to position for every Max defense is getting ludicrous. Nothing wrong with the move. Easy target. https://t.co/JRlMu64Imj reageer retweet
Hij duikt al naar de binnenkant van de bocht voor de witte streep, dus lijkt me duidelijk er buiten. Maar laat de stewards er maar wat over zeggen, zure Hamilton moet toch iets proberen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:50 schreef sasquatsch het volgende:
Beetje apart, want erratically was het imho zeker niet. Het was een move naar binnen en de enige vraag is of het wel of niet in de remzone was.
hey Swets, je mag kleine mensen geen "press Hobbit" noemenquote:
Coole gast. Krijgt eerder dit weekend een raar hoedje, koestert het cadeautje en gaat er vervolgens op zondag nog mee op pad.quote:
Ik vond het 'vroeger' maar een arrogante zak, maar wat is die kerel bijgedraaid. Top gozer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Coole gast. Krijgt eerder dit weekend een raar hoedje, koestert het cadeautje en gaat er vervolgens op zondag nog mee op pad.
whehehequote:Op zondag 9 oktober 2016 12:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hey Swets, je mag kleine mensen geen "press Hobbit" noemen
Die persfiguren die er altijd in beeld naast gaan staanquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Deze was vast al gepost? Ricciardo die te horen krijgt dat hij geen wereldkampioen meer kan worden dit jaar.
https://my.mixtape.moe/upcmgw.mp4
Die van RIC zie je haast niet, want die komt niet hoger dan z'n gulp.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die persfiguren die er altijd in beeld naast gaan staan
ric zelf zie je ook niet gedurende het seizoen dus dat matcht welquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van RIC zie je haast niet, want die komt niet hoger dan z'n gulp.
Hamilton zie ik niet eens en Rosberg gaat als n idioot tekeer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:10 schreef lord_bono het volgende:
Ik mis ons lachebekje vooraan
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 12:19:36Mercedes protest to be heard at US Grand Prix because neither driver was available to attend on Sunday reageer retweet
Pardon? Max is bij Whiting geweest. Hoezo niet available?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 12:19:36Mercedes protest to be heard at US Grand Prix because neither driver was available to attend on Sunday reageer retweet
Protest is daarna pas ingediend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Max is bij Whiting geweest. Hoezo niet available?
Denk dat 't ook wel te maken heeft met het verduidelijken van de regels. Vind ik ook niks, maar als dit steeds terug blijft komen, kan je d'r beter een regel voor maken en is 't duidelijk voor iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:27 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp Mercedes niet. Ze hebben vandaag de Wereldtitel voor de contructeurs gewonnen. Dat is het enige wat telt voor het team.
Nr 3 in de stand kan na vandaag geen Wereldkampioen meer worden. Dus sowieso wordt een van hun coureurs ook Wereldkampioen.
Dit is gewoon alleen maar omdat Lewis in een hoekje zit te janken als een bitch. Bah bah.![]()
![]()
!
HET DOET ER NIET EENS TOE; ZE ZIJN WERELDKAMPIOEN!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:32 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes maakt de hele F1 kapot zitten klagen als een klein kind dat ze geen 2de worden.
Het werd eens tijd dat iemand voor Hamilton de deur dicht deed. Al die andere rijders lieten hem dit jaar wel erg makkelijk voorbij. Niet eens een poging om hem nog een paar bochten achter je te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:32 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes maakt de hele F1 kapot zitten klagen als een klein kind dat ze geen 2de worden.
wat ik wel grappig vind is dat hij al zoveel haters heeft als Schumacher en dat is een goed tekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:25 schreef KingRadler het volgende:
Wat ik niet snap is waarom iedereen een andere mening heeft over actie van Max. Zolang de FIA hem niet straft doet hij hij niks verkeerd.
neuh, maar het punt is in dit geval dat ze geen gegrond punt hebben om op te protesteren. Ik neem aan dat de stewards dat ook wel in zienquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:35 schreef potjecreme het volgende:
Als Max het maximale wil is het goed. Als Merc het wil zijn het jankers. Ook Merc deelt geen cadeaus uit.
Er wordt gewoon geracet. Als je met je Mercedes het weet te presteren om niet langs een Red Bull te komen terwijl je 6 rondes lang binnen de Drs-zone zit moet je eens bij jezelf ten rade gaan. Dan beschik je blijkbaar niet over het vernuft om een inferieure auto voorbij te komen zonder een free pass.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:35 schreef potjecreme het volgende:
Als Max het maximale wil is het goed. Als Merc het wil zijn het jankers. Ook Merc deelt geen cadeaus uit.
Los wat van de FIA wel of niet doet zegt het regelement blijkbaar dat je niet van je lijn meer af mag als er geremd wordt.quote:[img]Op zondag 9 oktober 2016 11:25 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |