Understatement van het jaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Austin VS, is geloof ik vaak een regen race toch?
Ben je mad?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, wat een kansloze vent, die HAM.
Billen knijpenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
Wat een suffe race was dit zegLaatste minuten was wel billenknijpen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:48 schreef icloud het volgende:
Is het de moeite waard om vanmiddag terug te kijken?
F1 is toch 90% vd tijd saai?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
Wat een suffe race was dit zegLaatste minuten was wel billenknijpen
Suzuka is altijd een fijnproeversrace, rijdersbaan, veel strategie, moeilijk inhalen.quote:
Ziggo Sport of Eurosportquote:
Oke, fijn voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Suzuka is altijd een fijnproeversrace, rijdersbaan, veel strategie, moeilijk inhalen.
Daar is het ook op.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Eurosport werkt. Heb alleen gratis Ziggo.
Ja man, hihi!quote:
Formule e is nu op het gratis kanaal 14.......quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Eurosport werkt. Heb alleen gratis Ziggo.
Horizon app.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:01 schreef Fer het volgende:
Oh Ziggo ook.
ja lig hier nog op bed met de ipad.
het is altijd leuk om je teammaat te verslaan maar of hij het nodig had, in wat voor zin? Ze zien bij RBR echt wel dat hij goed bezig is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze dikke overwinning op Ricciardo zat er al een tijdje aan te komen, had Max echt even nodig. Ik zie hem in de resterende races wel met 3-1 winnen.
Zes keer op rij achter hem geëindigd, als dat blijft duren zou dat zelfs aan Max gaan knagen - neem ik aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is altijd leuk om je teammaat te verslaan maar of hij het nodig had, in wat voor zin? Ze zien bij RBR echt wel dat hij goed bezig is.
mwaquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze dikke overwinning op Ricciardo zat er al een tijdje aan te komen, had Max echt even nodig. Ik zie hem in de resterende races wel met 3-1 winnen.
Zelfde strategie. Hij heeft gewoon pech gehad vanwege HAM en kwam het verkeer niet snel genoeg voorbij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
Ric kreeg de inferieure strategie
De RBR-coureur die na de eerste lap als eerste over start/finish komt krijgt de "betere" strategie volgens Olav.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
Ric kreeg de inferieure strategie
Klopt, RIC had alleen de pech dat hij achter een man of 5 kon aansluiten toen hij uit de pits kwam, waar Max dat niet had.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Ze kwamen allebei in dezelfde ronde binnen
Zelf start verpest en daarna in de slotfase nog op zijn nummer gezetquote:
Bleef ook veelste lang hangen achter Perez in de openingsfase. Dat heeft hem ook veel gekost.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zelfde strategie. Hij heeft gewoon pech gehad vanwege HAM en kwam het verkeer niet snel genoeg voorbij.
Volgens mij zelfs vlak achter elkaar, zoveel had Max hem al losgereden. Had natuurlijk wel fittie met de Ferrari'squote:Op zondag 9 oktober 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Ze kwamen allebei in dezelfde ronde binnen
twitter:F1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:06:04🏆🏆🏆 Three in a row for @MercedesAMGF1. Only one way to celebrate 🍾 https://t.co/0LlEMjtFIN reageer retweet
dat lachebekje was al omgekleed bij dat fotomoment, stond achteraan, en rende heel hard naar de pitbox bij de eerste kurk die knaldequote:Op zondag 9 oktober 2016 11:10 schreef lord_bono het volgende:
Ik mis ons lachebekje vooraan
twitter:F1 twitterde op zondag 09-10-2016 om 11:06:04🏆🏆🏆 Three in a row for @MercedesAMGF1. Only one way to celebrate 🍾 https://t.co/0LlEMjtFIN reageer retweet
nah, ik weet het nog zo net nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat ze bij RBR op zich wel tevreden zijn met de switch Kvyat-Max
Typisch was dat inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:43 schreef Smoofie het volgende:
Haha . Wat een awkward silence voor het podium. Hamilton autistisch stil. Rosberg beetje blij kijkend en VES proberend de stilte weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |