Ik ben moslim maar vind dat iedereen ruimte moet krijgen voor zijn geloofquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waanzinnig hypocriet, zelfs op dit forum.
Een user die christenen uitdaagt door het een vervalste religie noemt. Die de Sharia wil invoeren en vervolgens janken als ze kritiek terugkrijgt. Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko. Als je de mentaliteit hoort van een girlygirl dan is zoiets gelijk klaar voor mij.
Nee het is klaar nu. Girlygirl is puur op oorlog uit. Pure haat. Kom maar, deze Nederlander is niet te breken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben moslim maar vind dat iedereen ruimte moet krijgen voor zijn geloof
Maar effe serieus als je hier door niet op vakantie gaat moet je jezelf heel wat vragen stellen
Als je zegt dat mo een pedo is wordt ze boos.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee het is klaar nu. Girlygirl is puur op oorlog uit. Pure haat. Kom maar, deze Nederlander is niet te breken.
Jij wel tarzanquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee het is klaar nu. Girlygirl is puur op oorlog uit. Pure haat. Kom maar, deze Nederlander is niet te breken.
🐫🐵🐒🐶🐆quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik niet, behalve voor het satanisme en het vliegend spaghettimonsterquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:58 schreef klawie het volgende:
Leg eens uit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:18 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn jullie nou echt te dom om te poepen !
Lekker optyfen dan...quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik geloof dat driekwart van de moslims in Nederland liever de sharia dan de Nederlandse wetgeving willen.
niet te veel zuipen ,is ook voor christenen haramquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ga... Jij kan niks en weet niks.
Dis ga
Sukkel, zuipen is sowieso haram, aap.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niet te veel zuipen ,is ook voor christenen haram
No shitquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sukkel, zuipen is sowieso haram, aap.
Troll-moslim?
Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.
mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.
dus als ik zeg dat alle Grieken van ons geld op vakantie gaan naar Marokko, dan ga je ook niet meer naar Griekenland ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Een user die christenen uitdaagt door het een vervalste religie noemt. Die de Sharia wil invoeren en vervolgens janken als ze kritiek terugkrijgt. Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko. Als je de mentaliteit hoort van een girlygirl dan is zoiets gelijk klaar voor mij.
Maar het moet wel van 2 kanten komen. En daar gaat het vanuit de moslimkant de afgelopen 50 jaar een beetje mis.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
omgaan met elkaar moet je leren.
Hij drinkt het zelf ook, maar de schijn hooghouden in de moskee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali mijn Turkse pizzabakker verkoopt ook koud bier.
Oh noes. Is dit nieuws al in Marokko aangekomen? Staat het op de voorpagina van de krant, opent het nieuws er mee? Heeft de koning zijn adviseurs reeds bijeen geroepen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko
Gastland? Velen zijn hier geboren. Nakomelingen van mensen die bewust naar Nederland toegehaald zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik vin dat je je moet aanpassen naar de cultuur van je gastland, als je moslim wil blijven, prima maar ga dan in een moslimland wonen!!!
Christendom is in dezelfde contreien ontstaan als de islam. Waarom accepteer je die wel, wanneer je bovenstaande als argument gebruikt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik Europa kennen we dat bij oorsprong niet, dus blijf ook weg uit Europa.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Velen durven het niet luidop zeggen maar ze knikken wel allemaal mee dat ik het bij het rechte eind heb.
Achter een vraag hoort een..... Jawel, vraagteken!quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:18 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn jullie nou echt te dom om te poepen !
Uit welk oogpunt moeten minderheden een kans krijgen? Hebben ze het dan zo slecht in Nederland?quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
omgaan met elkaar moet je leren.
Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is ze dat te kennen gegeven toen ze hier naar toe kwamen om aan het werk gezet te worden?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko.
Je kan dat doen en discussies voeren. Ik haak best vaak in op mensen in religie-topics, want ik hou van discussies. Dat betekent niet dat ik iedereen die religieus is haat. Jammer dat de meesten het als een strijd zien. Alsof je officieel iedereen kan bekeren als je maar hard genoeg kankert.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.
mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.quote:
Dat doet niets af aan de vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.
Pas toen de WW werd ontdekt had men daar ineens interesse in.
Oké.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.
Het is serieuzer te nemen dan mormonen. Alleen zijn mormonen vaak ongevaarlijk. Zowel mormonen als moslims zijn relatief achterlijk vergeleken met bv joden. Alleen zijn moslims ook relatief gevaarlijk omdat de koran zo makkelijk te buigen is naar je eigen gewelddadige agenda. Gewoon moslims waarvan je denkt dat ze normaal zijn willen ineens sharia-wet. Godverdomme was is er dan mis in je hasses.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:37 schreef Sigaartje het volgende:
Moslims...
Vroeger nam ik ze serieus, maar nu niet meer .
Ik denk dat hij ergens anders naartoe gaat. Hongarije ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar effe serieus als je hier door niet op vakantie gaat moet je jezelf heel wat vragen stellen
Minder naar je onderbuik luisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik geloof dat driekwart van de moslims in Nederland liever de sharia dan de Nederlandse wetgeving willen.
Weet je wie ook Nee zei?quote:
Mad?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie ook Nee zei?
Het negenjarig nichtje van die vieze pedofiel mohammed die haar keer op keer verkracht heeft.
Mohammed is een pedofiel en een vies agressief mannetje met oorlogszuchtige neigingen. Daarbij is hij ook nog eens superlaf, want meer dan een klein meisje kon hij niet aan.
En daar zijn jullie moslims de trotse 'afstammelingen' van. Jullie zijn allemaal achterlijke apen die een 500 jaar oud achterlijk sprookje aanhangen. Vandaag nog terug naar je zandbak.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie ook Nee zei?
Het negenjarig nichtje van die vieze pedofiel mohammed die haar keer op keer verkracht heeft.
Mohammed is een pedofiel en een vies agressief mannetje met oorlogszuchtige neigingen. Daarbij is hij ook nog eens superlaf, want meer dan een klein meisje kon hij niet aan.
En daar zijn jullie moslims de trotse 'afstammelingen' van. Jullie zijn allemaal achterlijke apen die een 500 jaar oud achterlijk sprookje aanhangen. Vandaag nog terug naar je zandbak.
ja het moet zeker van twee kanten komen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar het moet wel van 2 kanten komen. En daar gaat het vanuit de moslimkant de afgelopen 50 jaar een beetje mis.
Dat is dus ook waarom je nu steeds meer mensen a la PVV de hakken in het zand ziet zetten en hoort verklaren dat ze niet verder willen.
De oplossing is eenvoudig natuurlijk. Maarja.
ja prima, inderdaad. maar kijk ook naar jezelf. slecht gedrag is geen vrijbrief voor slecht gedrag. want dan ben je geen haar beter, en mag je niet meer klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Uit welk oogpunt moeten minderheden een kans krijgen? Hebben ze het dan zo slecht in Nederland?
Eerst aanpassen en vechten voor je kansen, net als ieder ander. Misschien mag je dan iets terug verwachten. Niet andersom
er is zoveel angst en onbegrip...quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:31 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je kan dat doen en discussies voeren. Ik haak best vaak in op mensen in religie-topics, want ik hou van discussies. Dat betekent niet dat ik iedereen die religieus is haat. Jammer dat de meesten het als een strijd zien. Alsof je officieel iedereen kan bekeren als je maar hard genoeg kankert.![]()
ik las gisteren nog iets over ons beroemde ship, de batavia. die had wat te maken met muiterij en moordpartijen, en na heel wat gedoe, werden de daders gepakt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:46 schreef NobodyKerz het volgende:
Wie wil dit nou niet zien in nederland
[ afbeelding ]
Ik heb bijna medelijden met de mensen die hier wonen die het liefst deze wet hebben. Het moet hier we doodsaai en beschaaft zijn voor je. Geen geweld, geen middeleeuwse doodstraf en het afhakken van ledematen.
Lol 500 jaar. Jij bent een afgestudeerd historicus en religiewetenschapper zie ik. Is het fijn al je kennis van geenstijl te halen enzo? Man het lijkt mij zo lekker om te kunnen haten zonder kritisch te zijn door de dingen die je leest over een onderwerp waar je geen enkel verstand van hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie ook Nee zei?
Dus.. hoe wil je dat voor elkaar krijgen ? Het samenzitten en theedrinken werkt niet hebben we inmiddels gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja het moet zeker van twee kanten komen.
Werdtquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik las gisteren nog iets over ons beroemde ship, de batavia. die had wat te maken met muiterij en moordpartijen, en na heel wat gedoe, werden de daders gepakt.
ter plekke, op een eilandje bij australie, werdt een rechtbank opgevoerd. daarna weren van de dades de handen afgehakt, en iets later werden ze opgehangen.
een van de hoofd daders werdt gevierendeeld; dus uit elkaar getrokken, levend.
zo waren wij dus, nog niet zo lang geleden. sommige moslims hier zijn nog niet zover, vrees ik. die moet je dan maar heel streng onder controle houden. maar de meeste moslims hier, hebben hier denk ik helemaal geen behoefte aan.
Nee, maar we zijn ondertussen al 2 generaties verder.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is ze dat te kennen gegeven toen ze hier naar toe kwamen om aan het werk gezet te worden?
En dus moeten ze hun cultuur nu maar opgeven? Wie zegt dat? Hebben ze zich daar ooit toe verplicht middels een toezegging in eender welke vorm? Don't think so.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn ondertussen al 2 generaties verder.
Als moslim in Nederland kun je prima je cultuur behouden. Sharia invoeren is heel iets anders en dat weet jezelf ook wel. Daarnaast, de toezegging die ze hebben gehad lijkt mij duidelijk: ze zijn gekomen voor het geld, hadden ze niet hoeven doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En dus moeten ze hun cultuur nu maar opgeven? Wie zegt dat? Hebben ze zich daar ooit toe verplicht middels een toezegging in eender welke vorm? Don't think so.
waar is je bewijs ezel, je kan niet eens arabisch dus hoe je dit hebt onderzocht is een raadselquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als je zegt dat mo een pedo is wordt ze boos.
wahaha waar is je bewijs mislukkeling, je kan geen arabisch dus ga maar terug naar je pedo gedrag.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie ook Nee zei?
Je maakt jezelf wat wijs!quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gastland? Velen zijn hier geboren. Nakomelingen van mensen die bewust naar Nederland toegehaald zijn.
[..]
Christendom is in dezelfde contreien ontstaan als de islam. Waarom accepteer je die wel, wanneer je bovenstaande als argument gebruikt?
Christendom was ook niet van het een op het andere moment dé religie binnen Europa, dat gaat over meerdere generaties. Daarbij mag aangetekend worden dat de implementatie van de islam in West-Europa, voor zover daar überhaupt al sprake van is, stukken vreedzamer gaat dan de kerstening.
[..]
Dat veel moslims in het buitenland in de middeleeuwen leven is algemeen bekend. Maar het schijnt dat er zat moslims hier geboren zijn en alsnog die wetten willen. Ik weet niet welke bron duidelijk is maar het staat er vol van met een google-search: https://www.google.nl/sea(...)nt+sharia&aqs=chrome..69i57.3269j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik las gisteren nog iets over ons beroemde ship, de batavia. die had wat te maken met muiterij en moordpartijen, en na heel wat gedoe, werden de daders gepakt.
ter plekke, op een eilandje bij australie, werdt een rechtbank opgevoerd. daarna weren van de dades de handen afgehakt, en iets later werden ze opgehangen.
een van de hoofd daders werdt gevierendeeld; dus uit elkaar getrokken, levend.
zo waren wij dus, nog niet zo lang geleden. sommige moslims hier zijn nog niet zover, vrees ik. die moet je dan maar heel streng onder controle houden. maar de meeste moslims hier, hebben hier denk ik helemaal geen behoefte aan.
Ze zijn gevraagd te komen.quote:
😂😂quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:03 schreef ikverkoopalles het volgende:
Nederlandse pedo volk, ugh wat kots ik jullie uit. Altijd dat liegen en praten over dingen waar jullie geen kennis van hebben.
Het Nederlandse onderwijssysteem is hier ook debet aan. Christendom verliest steeds meer aan invloed, islam wint steeds meer terrein.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:03 schreef ikverkoopalles het volgende:
Nederlandse pedo volk, ugh wat kots ik jullie uit. Altijd dat liegen en praten over dingen waar jullie geen kennis van hebben.
Dat geldt ook voor bepaalde moslims, die zeggen dat de bijbel 'vervalst' is, Christus zich niet de Zoon van God noemde, beelden in kerken afgoderij zijn en wat dies meer zij. Willen zij iets over het Christendom zeggen, zullen ze er eerst kennis van moeten nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het Nederlandse onderwijssysteem is hier ook debet aan. Christendom verliest steeds meer aan invloed, islam wint steeds meer terrein.
Toch is er in het Nederlandse onderwijs een hoop aandacht voor de christelijke leer, en wordt er nauwelijks iets uitgelegd over de islam. Dan krijg je dit soort onwetende reacties dus.
Dat is iets anders.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor bepaalde moslims, die zeggen dat de bijbel 'vervalst' is, Christus zich niet de Zoon van God noemde, beelden in kerken afgoderij zijn en wat dies meer zij. Willen zij iets over het Christendom zeggen, zullen ze er eerst kennis van moeten nemen.
Ik kan je vertellen dat de marokkanen in marokko totaal ander volk zijn dan de meeste (berbers) hierzo hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hier is trouwen en seks met kinderen verboden terwijl dat in veel islamitische landen vrij normaal is. Dus hoe kan nederland een pedo-volk zijn als het verboden is?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:03 schreef ikverkoopalles het volgende:
Lol ik ben zelf Christen maar hij heeft gelijk. Karel de Grote stond niet bekend om zijn vreedzame manier van bekeren. En daarvoor waren de Franken ook geen Christenen hoor die volgden een germaanse godsdienst. Dus kom alsjeblieft niet zo islamofoob hier doen zonder überhaupt de geschiedenis van het Christendom te kennen. Jezus leefde zeker in de polder volgens jou?quote:
Nee, is precies hetzelfde. Vanuit onwetendheid dingen roepen die niet kloppenquote:
Het lijken wel moslims iddquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:03 schreef ikverkoopalles het volgende:
Er is een verschil tussen trouwen, o.a. uit politieke overwegingen, en seks. Dit moet je dus niet in één adem noemen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:16 schreef NobodyKerz het volgende:
Hier is trouwen en seks met kinderen verboden terwijl dat in veel islamitische landen vrij normaal is.
Er is een verschil tussen beelden goddelijkheid toekennen en beelden ter ere van God maken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen trouwen, o.a. uit politieke overwegingen, en seks. Dit moet je dus niet in één adem noemen.
Dus al die getrouwde kinderen hoeven niet bang te zijn wat er 's nachts met ze gebeurt? Wie beschermt ze wanneer ze volgens de wet echtgenote zijn? Ga je er vanuit dat pedo's geen misbruik maken?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen trouwen, o.a. uit politieke overwegingen, en seks. Dit moet je dus niet in één adem noemen.
Oei, dan moeten een hoop moslims hun mond houden over de bijbel en het christendom.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:24 schreef ikverkoopalles het volgende:
Jongens niet over dingen praten waar jullie geen kennis over hebben. Je maakt jezelf alleen ten schande
Mee eens. Als jij de moslims daar nu ook van weet te overtuigen kunnen we misschien van elkaar gaan leren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:24 schreef ikverkoopalles het volgende:
Jongens niet over dingen praten waar jullie geen kennis over hebben. Je maakt jezelf alleen ten schande
U Mad?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:08 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Lol 500 jaar. Jij bent een afgestudeerd historicus en religiewetenschapper zie ik. Is het fijn al je kennis van geenstijl te halen enzo? Man het lijkt mij zo lekker om te kunnen haten zonder kritisch te zijn door de dingen die je leest over een onderwerp waar je geen enkel verstand van hebt.
Lijkt me ook lekker om in de toekomst jouw post te copy-pasten elke keer als iemand me ongelijk geeft. Lekker makkelijk wereldje zo.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:08 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Lol 500 jaar. Jij bent een afgestudeerd historicus en religiewetenschapper zie ik. Is het fijn al je kennis van geenstijl te halen enzo? Man het lijkt mij zo lekker om te kunnen haten zonder kritisch te zijn door de dingen die je leest over een onderwerp waar je geen enkel verstand van hebt.
Ik heb echt nooit moslims gezien die over het christendom praten. In nederland danquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei, dan moeten een hoop moslims hun mond houden over de bijbel en het christendom.
Jij bent een echte FOK!er en komt nooit van je zolderkamer ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:31 schreef ikverkoopalles het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit moslims gezien die over het christendom praten. In nederland dan
Wat bedoel je concreet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei, dan moeten een hoop moslims hun mond houden over de bijbel en het christendom.
Punt is dat de islam wel wat ouder dan 500 jaar is. Toont al gelijk aan hoe onwetend zo een uitspraak is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:28 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker om in de toekomst jouw post te copy-pasten elke keer als iemand me ongelijk geeft. Lekker makkelijk wereldje zo.
Nou dit is al veel beter. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe oud het is, maar zo boeiend is dat niet. Het is jonger dan het christendom en veel jonger dan het judaïsme. Het is gewoon weer een aftakking. Een beetje een slechte aftakking vind ik want het brengt gruwelijkheden zoals sharia-wetten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:36 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Punt is dat de islam wel wat ouder dan 500 jaar is. Toont al gelijk aan hoe onwetend zo een uitspraak is.
Uh wtf misschien willen wij die leer niet? Omdat er vooral geweld en nul welvaart uit voort komt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het Nederlandse onderwijssysteem is hier ook debet aan. Christendom verliest steeds meer aan invloed, islam wint steeds meer terrein.
Toch is er in het Nederlandse onderwijs een hoop aandacht voor de christelijke leer, en wordt er nauwelijks iets uitgelegd over de islam. Dan krijg je dit soort onwetende reacties dus.
Kensermad.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:02 schreef ikverkoopalles het volgende:
[..]
wahaha waar is je bewijs mislukkeling, je kan geen arabisch dus ga maar terug naar je pedo gedrag.
Kennis opdoen is iets ander dan een leer overnemen. Kennis zou bijdragen aan meer begrip en het verminderen van het verspreiden van allerlei onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
Uh wtf misschien willen wij die leer niet?
Die periode zijn we allang voorbij vriend. Periode van buurthuizen, theedrinken en verdraagzaamheid van Nederlanders naar allochtonen die niks met Nederland te maken willen hebben op het geld na. We zijn sinds een jaar ofzo in een nieuwe periode;quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kennis opdoen is iets ander dan een leer overnemen. Kennis zou bijdragen aan meer begrip en het verminderen van het verspreiden van allerlei onzin.
Het is goed om culturen te bespreken in maatschappijleer. Maar feitjes over de islam, hoe oud het is, en wie mohammed is, is totaal niet boeiend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kennis opdoen is iets ander dan een leer overnemen. Kennis zou bijdragen aan meer begrip en het verminderen van het verspreiden van allerlei onzin.
Hoezo niet ? Bij een geloof dat door 20% van de wereldbevolking wordt aangehangen en dagelijks (negatief) in het nieuws is mag best wat achtergrond.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:50 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Het is goed om culturen te bespreken in maatschappijleer. Maar feitjes over de islam, hoe oud het is, en wie mohammed is, is totaal niet boeiend.
Ik heb dat ook gekregen. Ik herinner me een verhaal waarbij mohammed door spinnenweb heen liep en god dat spinnenweb heel had gemaakt zodat achtervolgers niet wisten dat ie daar langs kwam.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:51 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Bij een geloof dat door 20% van de wereldbevolking wordt aangehangen en dagelijks (negatief) in het nieuws is mag best wat achtergrond.
Overigens heb ik dat allemaal gewoon gehad op school... dus als dat alles is wat we hoeven te weten hoeft het schoolsysteem ook niet op de schop
Zijn genoeg landen die islamitisch zijn waar je gewoon kan leven als christen, jij ziet alleen het gehaat wat je op het nieuws ziet, vind dat eerlijk gezegd ook vrij kortzichtig en een slechte zaak.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Uh wtf misschien willen wij die leer niet? Omdat er vooral geweld en nul welvaart uit voort komt?
Net alsof wij christendom naar het midden-oosten mogen brengen? Noem me een islamitisch land waar je fijn kunt leven als christen? Wie denk je dat je bent dat je hier even de baas mag komen spelen terwijl de helft niet eens een baan heeft? faalkneuzen
Wat ik zeg. Genoeg keren dat ik van mensen als Girly zaken over de bijbel hoor die gewoon niet kloppen...quote:
Het is daar trouwens wel verboden om atheist te zijn. Volgens mij moet je daar kiezen tussen 6 religies anders overtreed je de wet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zijn genoeg landen die islamitisch zijn waar je gewoon kan leven als christen, jij ziet alleen het gehaat wat je op het nieuws ziet, vind dat eerlijk gezegd ook vrij kortzichtig en een slechte zaak.
Zeg niet dat de moslims die hier wonen allemaal heilig zijn, maar mensen zoals jij die alleen maar lopen te haten naar moslims terwijl ze onder moslims alleen maar IS streiders zien is opzich ook niet echt goed voor wat meer vrede met de medemens.
Overigens: indonesie, maleisie, albanie, mauretanie, singapore, arabische emiraten, qatar, malediven, senegal, turkije.
Om maar een handje vol landen te noemen (waaronder het land waar de meeste moslims wonen) waar je gewoon in vrede met andere religies kan wonen.
Niet alle moslim landen lopen jaren achter en zijn het zelfde als een afganistan of saudi arabie
Religie brengt een houvast in het leven, voor bepaalde normen en waarden die bij elke aanhanger van geloof x ongeveer dezelfde zullen zijn en zorgt voor rust. Ook is er leven na de dood en hoe jij je gedraagt op deze aardbol bepaalt of je in de hel of het paradijs zal belanden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:59 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Het is daar trouwens wel verboden om atheist te zijn. Volgens mij moet je daar kiezen tussen 6 religies anders overtreed je de wet.
Waarom zijn mensen zo gevoelig voor religies vraag ik me af. Wat gebeurt er in de mens zijn hoofd dat ie denkt dat er machtige wezens rondvliegen die domme ideeën hebben zoals "gij zult niet jaloers zijn" en pratende dieren.
Ik geloof best dat het een opsomming is van allerlei punten die de mens zo gevoelig maakt voor geloven zonder bewijs. Zelfs de elite wetenschappers, de beste onder de wetenschappers, bevatten gelovigen. Het percentage is daar laag maar alsnog; ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd. Religie is -naar mijn mening- heel kinderlijk nadenken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Religie brengt een houvast in het leven, voor bepaalde normen en waarden die bij elke aanhanger van geloof x ongeveer dezelfde zullen zijn en zorgt voor rust. Ook is er leven na de dood en hoe jij je gedraagt op deze aardbol bepaalt of je in de hel of het paradijs zal belanden.
Kortig en bondig
En het mooie in het geloof is ook om in iedereen in zijn eigen waarde te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:06 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een opsomming is van allerlei punten die de mens zo gevoelig maakt voor geloven zonder bewijs. Zelfs de elite wetenschappers, de beste onder de wetenschappers, bevatten gelovigen. Het percentage is daar laag maar alsnog; ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd. Religie is naar mijn mening heel kinderlijk nadenken.
Maar de meeste van ons zijn dan ook Peter Pan - we willen niet groot worden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:06 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een opsomming is van allerlei punten die de mens zo gevoelig maakt voor geloven zonder bewijs. Zelfs de elite wetenschappers, de beste onder de wetenschappers, bevatten gelovigen. Het percentage is daar laag maar alsnog; ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd. Religie is -naar mijn mening- heel kinderlijk nadenken.
Eens, ken genoeg mensen (zowel moslim als christen) die hier houvast aan hebben, kan het met beide goed vinden, maar voor mij is religie niks en dat gaat prima samen, een atheist een moslim en een christen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Religie brengt een houvast in het leven, voor bepaalde normen en waarden die bij elke aanhanger van geloof x ongeveer dezelfde zullen zijn en zorgt voor rust. Ook is er leven na de dood en hoe jij je gedraagt op deze aardbol bepaalt of je in de hel of het paradijs zal belanden.
Kortig en bondig
Dit is bij veel groepen fout gelopen. Ik ken wijken waar enkel italianen wonen, in andere enkel turken, enkel dit en enkel dat..... Dit lijkt mij eigenlijk zeer normaal en eigen aan de mens om te gaan wonen waar je meeste landgenoten zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Eens, ken genoeg mensen (zowel moslim als christen) die hier houvast aan hebben, kan het met beide goed vinden, maar voor mij is religie niks en dat gaat prima samen, een atheist een moslim en een christen.
En alle elende van de marokkanse hangjongeren waar het hierboven ook over gaat, thee drinken enzz heeft voorbamelijk te maken met het handje boven het hoofdhouden door de linkse politiek de laatste 30/40 jaar.
Had het al eerder in een topic gezegd, mijn vader is ook (weliswaar uit zuid europa) naar nederland gekomen in de jaren 70 en die heeft zich gewoon aangepast, altijd gewerkt en spreekt/schrijft gewoon nederlands.
Maar alleen omdat hij niet in een woonwijk is gaan wonen waar alleen maar mensenvan zijn eigen afkomst zaten maar is gewoon met nederlanders om gegaan. Dat is de enige manier van intregreren.
Ik kan alleen blij zijn om de manier waarop jij alles ziet. Maar ik denk niet dat religie jou zo maakt. Ik denk dat je een persoon bent die logisch kan nadenken en daarom tot de conclusie komt dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden, en dat je bewust bent van je beperkte visie, en daarom dus tolerant bent. Dat is een prima perspectief, ik zie het zelf ook zo.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het mooie in het geloof is ook om in iedereen in zijn eigen waarde te laten.
Ik geloof en vind het zonde dat jij dit niet doet, maar wie ben ik om te bepalen of jij een goede persoon bent?
Dit vergeten veel mensen, eerst naar zichzelf kijken en nederig blijven. De beste moslim is in mijn ogen de meest bescheiden moslim. De islam maakt natuurlijk een deel uit van je leven, maar ik zie echt niet in waarom je steeds op een nederlands forum dit ter sprake zou moeten brengen.
Geintjes en onzin buiten beschouwing gelaten
Eens, en dat is toch vooral de schuld van de linkse politiek in nederland. maar om nou meteen tegende hele moslim wereld te gaan bashen is ook fout, in de vs heb je ook christenen die totaal ontspoord zijn (om bv de syntology maar te noemen)quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is bij veel groepen fout gelopen. Ik ken wijken waar enkel italianen wonen, in andere enkel turken, enkel dit en enkel dat..... Dit lijkt mij eigenlijk zeer normaal en eigen aan de mens om te gaan wonen waar je meeste landgenoten zitten.
Al ben ik wel van mening dat er gefaald is in integratie. En die hangjongeren........ tja..... De meeste extremische mensen die ik ken zijn ex crimineel of zelfs nog actief. Ze denken dat door streng te geloven hun zonden zullen vergeven worden en dit is fout. M
Ontspoorde Christenen zijn Scientologists? Hahahaha.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Eens, en dat is toch vooral de schuld van de linkse politiek in nederland. maar om nou meteen tegende hele moslim wereld te gaan bashen is ook fout, in de vs heb je ook christenen die totaal ontspoord zijn (om bv de syntology maar te noemen)
Lol niet het juiste voorbeeld, maar doelde eigenlijk meet op van die kerkgenootschappen die ook nog in 1800 leven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ontspoorde Christenen zijn Scientologists? Hahahaha.
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook bepaalde conservatie standpunten, maar met het ouder worden loop ik er niet meer mee te koop. Het brengt niks op, enkel onbegrip en de sticker extremist.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:21 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik kan alleen blij zijn om de manier waarop jij alles ziet. Maar ik denk niet dat religie jou zo maakt. Ik denk dat je een persoon bent die logisch kan nadenken en daarom tot de conclusie komt dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden, en dat je bewust bent van je beperkte visie, en daarom dus tolerant bent. Dat is een prima perspectief, ik zie het zelf ook zo.
Het probleem wat ik echter heb met religie is dat het er vaak voor lijkt te zorgen dat mensen juist niet zo willen zijn. Vanwege het feit dat mensen 100% zeker weten dat er een god is met bepaalde wetten, willen ze juist niet anderen in hun waarde laten.
Verder denk ik dat religie altijd voor een beperking zorgt rondom iemands denken. Als je gelooft dan heb je een bepaalde paradigma waardoor je altijd binnen bepaalde kaders zult blijven denken. Nou ga ik er niet vanuit dat religie bij jou problematisch is, maar er zijn ook religieuze mensen die een verschrikkelijk hekel hebben aan homos, een sharia-wet willen, of denken dat god het mixen van rassen verbied. Dit soort extremistische mening komen altijd deels vanuit religie. Je zult weinig atheisten zien die willen dat homoseksualiteit verboden wordt.
Qua nature hebben mensen al een hekel aan dingen die afwijken zoals homoseksualiteit, of een vrouw die vreemd gaat. Maar religieuze overwegingen veranderen mensen in beesten omdat ze denken dat een almachtig wezen hen steunt in hun visie. Dan is het extra moeilijk om jezelf te weerhouden te oordelen. Ik ben zelf gelovig wees dus dit zeg ik uit ervaring.
In Amerika heb je nog heel veel conservatieve Christenen. Enkel in West-Europa is het geloof steeda minder belangrijk. Dit komt denk ik ook door rijkdom, mensen hebben tegenwoordig bijna alles wat hun hartje begeert en zijn niet meer dankbaar voor wat ze hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Lol niet het juiste voorbeeld, maar doelde eigenlijk meet op van die kerkgenootschappen die ook nog in 1800 leven.
Dus de dreiging van de hel is de enige reden dat jij je netjes gedraagt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kortig en bondig
Ik als Christen kan me hier zo in vinden. Die gay pride vind ik bijna verwerpelijk, het voegt niks toe. Abortus ben ik ook tegen, verkrachting is voor mij wel een uitzondering. Ook eens over het neuken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook bepaalde conservatie standpunten, maar met het ouder worden loop ik er niet meer mee te koop. Het brengt niks op, enkel onbegrip en de sticker extremist.
Om even een par voorbeelbeelden te noemen, ik keur homosexualiteit niet perse af maar vind al die gay prides enzo wel veel te ver gaan. Maar als mensen hier gelukkig van worden....Abortus vind ik bijvoorbeeld ook niet kunnen, behalve als er gegronde medische redenen voor zijn. Een leven wezens vermoorden omdat het nu niet in de planning staat vind ik erg verwerpelijk. Neuken is leuk en lekker, maar je moet toch in je achterhoofd houden dat je je nog steeds aan het voortplanten bent.De burkini vind ik ook helemaal prima. Mocht mijn vrouw dit willen dragen doet ze maar. Snap heel de heisa erond niet.
En ik eet (bijna) altijd halal. Maar dit is denk mijn eigen goed recht en niemand heeft denk ik zaken met wat ik al dan niet in mijn bek prop.
Langs de andere kant drink ik af en toe nog alcohol en blow ik ook. Vooral het drinken vind ik jammer, maar soms is het gewoon leuk om met z'n allen een biertje te gaan drinken. Ik drink misschien 2x per maand alcohol en heb hier vrede mee. Ik weet dat dit alleen maar zal afnemen met de tijd.
Wat ik wel vaak zie is dat jonge mensen die er het meeste mee te koop lopen er eigenlijk bitter weinig mee doen maar wel altijd commentaar hebben. Heel veel moslims drinken bijvoorbeeld alcohol, maar zullen dit nooit toegeven. En veel gesluierde jongedames zijn irl echte sletten en gebruiken hun hoofddoek om met rust gelaten te worden en een positief beeld te geven. Al is dit natuurlijk niet bij iedereen, maar je kan ze er zo snel uitpikken. (Uitpikken hahaha snap je hem)
Een hoofddoek is in mijn ogen toch nog altijd iets die enkel getrouwde vrouwen zouden moeten dragen. Maar dit is natuurlijk strikt persoonlijk
Jep en tijdens de twee wereldoorlog zat de kerk stampvol. Zodra Irak ofzo steenrijk is zul je hetzelfde zien daar bij de moslims vermoedelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In Amerika heb je nog heel veel conservatieve Christenen. Enkel in West-Europa is het geloof steeda minder belangrijk. Dit komt denk ik ook door rijkdom, mensen hebben tegenwoordig bijna alles wat hun hartje begeert en zijn niet meer dankbaar voor wat ze hebben.
Dus, zoveel verschillen we toch niet? Er zijn zelfs veel overkomsten. Isa (Jezus) is zelfs een belangrijke profeer in de islam.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik als Christen kan me hier zo in vinden. Die gay pride vind ik bijna verwerpelijk, het voegt niks toe. Abortus ben ik ook tegen, verkrachting is voor mij wel een uitzondering. Ook eens over het neuken.
dat werk prima. alleen niet bij iedereen. of denk je dat 'moslims' 1 persoon is, met 1 mening, die je, als 1 gesprek geen resultaat heeft, maar beter kan opgeven?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dus.. hoe wil je dat voor elkaar krijgen ? Het samenzitten en theedrinken werkt niet hebben we inmiddels gezien.
Dit is een van de belangrijkste redenen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:47 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dus de dreiging van de hel is de enige reden dat jij je netjes gedraagt?
Is het dan zo lastig om bij alles wat je doet na te denken wat de consequenties ervan zijn en hoe anderen dat vinden? Lijkt me niet toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is een van de belangrijkste redenen ja.
Ik was vroeger zelf een boefje toen ik een puber was. Heb zelfs jeugddetentie enzo gedaan en, hamdoulah, heb ik op tijd het juiste pad gevonden en gebroken met mijn vroegere levensstijl en 80% van mijn "vrienden". En dit zonder extremistisch te zijn, wat niet altijd makkelijk is.
Neen, maar geloof vergemakkelijkt deze taak.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:57 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is het dan zo lastig om bij alles wat je doet na te denken wat de consequenties ervan zijn en hoe anderen dat vinden? Lijkt me niet toch?
ja joh, waarom zou je verder praten. links gedoe...quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Werdt
Verder niet gelezen, want met zo'n schrijffout kan de inhoud niet kloppen.
wel een groter deel ja. maar ik las ook eens dat 90% van de volgende generaties moslims in nederland eigenlijk vrijwel nooit in een moskee komt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:07 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Dat veel moslims in het buitenland in de middeleeuwen leven is algemeen bekend. Maar het schijnt dat er zat moslims hier geboren zijn en alsnog die wetten willen. Ik weet niet welke bron duidelijk is maar het staat er vol van met een google-search: https://www.google.nl/sea(...)nt+sharia&aqs=chrome..69i57.3269j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Dit vertelt dus wel iets over wat voor persoon iemand is als hij moslim is. Niet perse zijn ras, maar gewoon het zijn van moslim maakt de kans al erg hoog dat het een hersenloze islamitische zombie is. Die gedachte vind ik wel treurig.
Christenen zijn anders wat dat betreft. Je hebt orthodoxe christelijke sukkeltjes die denken dat de wereld 6000 jaar oud is, maar dit soort christenen zijn best zeldzaam. De meeste christenen weten dat de evolutietheorie gewoon klopt, en de meeste christenen vormen hun eigen ideologie die losjes samenhangt met de bijbel.
Echter lijkt het bij moslims heel anders te gaan. Hun indoctrinatie is zo sterk dat een veel groter deel idiote gedachten heeft.
altijd blijven praten. en streng zijn als het moet. niet omdat je je gefrustreerd voelt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Die periode zijn we allang voorbij vriend. Periode van buurthuizen, theedrinken en verdraagzaamheid van Nederlanders naar allochtonen die niks met Nederland te maken willen hebben op het geld na. We zijn sinds een jaar ofzo in een nieuwe periode;
Allochtonen moeten verdraagzaam worden naar ons, en presteren. Anders gaan ze hier armoedige tijden tegemoet.
Maar nu heb ik dus de volgende vraag. Ben je tegen de gay pride omdat je denkt dat god er tegen is, of vind je het simpelweg onnodig en irritant?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook bepaalde conservatie standpunten, maar met het ouder worden loop ik er niet meer mee te koop. Het brengt niks op, enkel onbegrip en de sticker extremist.
Om even een par voorbeelbeelden te noemen, ik keur homosexualiteit niet perse af maar vind al die gay prides enzo wel veel te ver gaan. Maar als mensen hier gelukkig van worden....Abortus vind ik bijvoorbeeld ook niet kunnen, behalve als er gegronde medische redenen voor zijn. Een leven wezens vermoorden omdat het nu niet in de planning staat vind ik erg verwerpelijk. Neuken is leuk en lekker, maar je moet toch in je achterhoofd houden dat je je nog steeds aan het voortplanten bent.De burkini vind ik ook helemaal prima. Mocht mijn vrouw dit willen dragen doet ze maar. Snap heel de heisa erond niet.
En ik eet (bijna) altijd halal. Maar dit is denk mijn eigen goed recht en niemand heeft denk ik zaken met wat ik al dan niet in mijn bek prop.
Langs de andere kant drink ik af en toe nog alcohol en blow ik ook. Vooral het drinken vind ik jammer, maar soms is het gewoon leuk om met z'n allen een biertje te gaan drinken. Ik drink misschien 2x per maand alcohol en heb hier vrede mee. Ik weet dat dit alleen maar zal afnemen met de tijd.
Wat ik wel vaak zie is dat jonge mensen die er het meeste mee te koop lopen er eigenlijk bitter weinig mee doen maar wel altijd commentaar hebben. Heel veel moslims drinken bijvoorbeeld alcohol, maar zullen dit nooit toegeven. En veel gesluierde jongedames zijn irl echte sletten en gebruiken hun hoofddoek om met rust gelaten te worden en een positief beeld te geven. Al is dit natuurlijk niet bij iedereen, maar je kan ze er zo snel uitpikken. (Uitpikken hahaha snap je hem)
Een hoofddoek is in mijn ogen toch nog altijd iets die enkel getrouwde vrouwen zouden moeten dragen. Maar dit is natuurlijk strikt persoonlijk
Zoveel vragen... Je oprechtheid.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is een van de belangrijkste redenen ja.
Ik was vroeger zelf een boefje toen ik een puber was. Heb zelfs jeugddetentie enzo gedaan en, hamdoulah, heb ik op tijd het juiste pad gevonden en gebroken met mijn vroegere levensstijl en 80% van mijn "vrienden". En dit zonder extremistisch te zijn, wat niet altijd makkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |