abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165844724
Waarom ga je naar een apenland als Marokko op vakantie? Heb je geld teveel ofzo? :')
pi_165844803
Ik vin dat je je moet aanpassen naar de cultuur van je gastland, als je moslim wil blijven, prima maar ga dan in een moslimland wonen!!!

Ik Europa kennen we dat bij oorsprong niet, dus blijf ook weg uit Europa. Velen durven het niet luidop zeggen maar ze knikken wel allemaal mee dat ik het bij het rechte eind heb.
Cindy De Vuyst
pi_165845000
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.

mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.
pi_165845020
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 05:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
omgaan met elkaar moet je leren.
pi_165845049
Ik woon in internationale flat en nooit problemen, harstikke gezellig.
pi_165845134
Je TT is pleonastisch.
  zondag 9 oktober 2016 @ 07:06:52 #32
64781 bonke
pipo koeie
pi_165845434
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waanzinnig hypocriet, zelfs op dit forum.
Een user die christenen uitdaagt door het een vervalste religie noemt. Die de Sharia wil invoeren en vervolgens janken als ze kritiek terugkrijgt. Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko. Als je de mentaliteit hoort van een girlygirl dan is zoiets gelijk klaar voor mij.
dus als ik zeg dat alle Grieken van ons geld op vakantie gaan naar Marokko, dan ga je ook niet meer naar Griekenland ? :)
pies on joe toe
pi_165845506
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
Maar het moet wel van 2 kanten komen. En daar gaat het vanuit de moslimkant de afgelopen 50 jaar een beetje mis.
Dat is dus ook waarom je nu steeds meer mensen a la PVV de hakken in het zand ziet zetten en hoort verklaren dat ze niet verder willen.

De oplossing is eenvoudig natuurlijk. Maarja.
pi_165846062
quote:
6s.gif Op zondag 9 oktober 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali mijn Turkse pizzabakker verkoopt ook koud bier.
Hij drinkt het zelf ook, maar de schijn hooghouden in de moskee.
Moslims die zelf een hekel hebben aan hun geloof..
pi_165846313
quote:
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko
Oh noes. Is dit nieuws al in Marokko aangekomen? Staat het op de voorpagina van de krant, opent het nieuws er mee? Heeft de koning zijn adviseurs reeds bijeen geroepen? :')
pi_165846401
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik vin dat je je moet aanpassen naar de cultuur van je gastland, als je moslim wil blijven, prima maar ga dan in een moslimland wonen!!!
Gastland? Velen zijn hier geboren. Nakomelingen van mensen die bewust naar Nederland toegehaald zijn.

quote:

Ik Europa kennen we dat bij oorsprong niet, dus blijf ook weg uit Europa.
Christendom is in dezelfde contreien ontstaan als de islam. Waarom accepteer je die wel, wanneer je bovenstaande als argument gebruikt?

Christendom was ook niet van het een op het andere moment dé religie binnen Europa, dat gaat over meerdere generaties. Daarbij mag aangetekend worden dat de implementatie van de islam in West-Europa, voor zover daar überhaupt al sprake van is, stukken vreedzamer gaat dan de kerstening.

quote:
Velen durven het niet luidop zeggen maar ze knikken wel allemaal mee dat ik het bij het rechte eind heb.
:o
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:44:03 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165846514
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 02:18 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn jullie nou echt te dom om te poepen !
Achter een vraag hoort een..... Jawel, vraagteken!
pi_165846632
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Uit welk oogpunt moeten minderheden een kans krijgen? Hebben ze het dan zo slecht in Nederland?
Eerst aanpassen en vechten voor je kansen, net als ieder ander. Misschien mag je dan iets terug verwachten. Niet andersom
pi_165846688
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 08:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Eerst aanpassen
Is ze dat te kennen gegeven toen ze hier naar toe kwamen om aan het werk gezet te worden?
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:22:27 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165846920
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 08:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is ze dat te kennen gegeven toen ze hier naar toe kwamen om aan het werk gezet te worden?
Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.

Pas toen de WW werd ontdekt had men daar ineens interesse in.
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:24:48 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165846940
quote:
Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165846968
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 01:54 schreef Catkiller het volgende:
Dat zal ze leren.
pi_165846985
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 01:56 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Heb je gemist welkom terug grote vriend!
pi_165846992
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.

mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
Je kan dat doen en discussies voeren. Ik haak best vaak in op mensen in religie-topics, want ik hou van discussies. Dat betekent niet dat ik iedereen die religieus is haat. Jammer dat de meesten het als een strijd zien. Alsof je officieel iedereen kan bekeren als je maar hard genoeg kankert. :')
pi_165847010
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')
Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165847015
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.

Pas toen de WW werd ontdekt had men daar ineens interesse in.
Dat doet niets af aan de vraag.
pi_165847017
Btw wil die girlygirl moslima echt de sharia wetgeving? Ik dacht dat het eerst gewoon een zwaar geïndoctrineerd zielig meisje was, maar als ze die wet wil is het een zwaar geïndoctrineerd domme trut. _O-

Geen rationeel mens wil zo'n wet, vooral niet als vrouw. Je moet je intellect helemaal op 0 zetten en volledig bind geloven zonder kritiek of wat om zulke achterlijke dingen te willen steunen. Dat zulke mensen bestaan man, wat triest.
Iedereen mag van mij geloven wat ie wil, maar dingen als sharia wet ingevoerd willen zien. Godver de domme. ;(
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:34:40 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165847018
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165847039
Moslims...
Vroeger nam ik ze serieus, maar nu niet meer .
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165847047
Klootzakken zijn het.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')