Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.
mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ben je niet wijs? Het is vooral NU de tijd om zo min mogelijk aan te passen aan anderen. Moet je kijken wat een idiote club als DENK nu politiek tentoon spreid.
dus als ik zeg dat alle Grieken van ons geld op vakantie gaan naar Marokko, dan ga je ook niet meer naar Griekenland ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waanzinnig hypocriet, zelfs op dit forum.
Een user die christenen uitdaagt door het een vervalste religie noemt. Die de Sharia wil invoeren en vervolgens janken als ze kritiek terugkrijgt. Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko. Als je de mentaliteit hoort van een girlygirl dan is zoiets gelijk klaar voor mij.
Maar het moet wel van 2 kanten komen. En daar gaat het vanuit de moslimkant de afgelopen 50 jaar een beetje mis.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
omgaan met elkaar moet je leren.
Hij drinkt het zelf ook, maar de schijn hooghouden in de moskee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali mijn Turkse pizzabakker verkoopt ook koud bier.
Oh noes. Is dit nieuws al in Marokko aangekomen? Staat het op de voorpagina van de krant, opent het nieuws er mee? Heeft de koning zijn adviseurs reeds bijeen geroepen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko
Gastland? Velen zijn hier geboren. Nakomelingen van mensen die bewust naar Nederland toegehaald zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik vin dat je je moet aanpassen naar de cultuur van je gastland, als je moslim wil blijven, prima maar ga dan in een moslimland wonen!!!
Christendom is in dezelfde contreien ontstaan als de islam. Waarom accepteer je die wel, wanneer je bovenstaande als argument gebruikt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik Europa kennen we dat bij oorsprong niet, dus blijf ook weg uit Europa.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 04:09 schreef einzeinz het volgende:
Velen durven het niet luidop zeggen maar ze knikken wel allemaal mee dat ik het bij het rechte eind heb.
Achter een vraag hoort een..... Jawel, vraagteken!quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:18 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn jullie nou echt te dom om te poepen !
Uit welk oogpunt moeten minderheden een kans krijgen? Hebben ze het dan zo slecht in Nederland?quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon allemaal je best doen, en aanpassen aan ELKAAR. is heel normaal hoor. sterker nog, het is een gebrek, als je dat niet kan. een soort afwijking. en dan maar roepen, nee, nu moeten we jusit zo min mogelijk... dat verbloemd het niet echt.
omgaan met elkaar moet je leren.
Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is ze dat te kennen gegeven toen ze hier naar toe kwamen om aan het werk gezet te worden?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zo'n persoon is voor mij zo die laatste druppel.
Waardoor ik nu niet meer op vakantie ga in maart naar Marokko.
Je kan dat doen en discussies voeren. Ik haak best vaak in op mensen in religie-topics, want ik hou van discussies. Dat betekent niet dat ik iedereen die religieus is haat. Jammer dat de meesten het als een strijd zien. Alsof je officieel iedereen kan bekeren als je maar hard genoeg kankert.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef pokkerdepok het volgende:
we moeten allemaal tolerant zijn, en met elkaar thee drinken en praten zodat we elkaar beter gaan begrijpen. en dan word het weer leuk om met elkaar een multi culturele samenleving te hebben.
mensen die dat niet kunnen opbrengen... tja, misschien moeten die maar eens gaan nadenken over weggaan hier. want jullie lopen de sfeer aardig te verpesten, met zn allen.
Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.quote:
Dat doet niets af aan de vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Want toen ze hierheen kwamen wilde ze eerst helemaal niet blijven.
Pas toen de WW werd ontdekt had men daar ineens interesse in.
Oké.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ach, de 1 gaat niet meer op vakantie, de ander steekt een ongelovige neer of blaast zichzelf op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |